ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda x Converse All Star - Επετειακή συνεύρεση θρύλων​


Μια ειδική σειρά των θρυλικών πάνινων Converse All Star με δύο μοντέλα αφιερωμένα στα 75 χρόνια της Honda.
Ανακοινώθηκε στην Ιαπωνία η έκτακτη συνεργασία των δύο πασίγνωστων εταιρειών, Converse και Honda, με αντικείμενο τη δημιουργία μιας επετειακής σειράς All Star για τα 75 χρόνια της Honda.

Τα διάσημα πάνινα μποτάκια της Converse θα παραχθούν σε δύο σειρές, All Star Honda RS Hi Black και Honda WP Hi, με την πρώτη να εμπνέεται από τις δερμάτινες αγωνιστικές φόρμες με έντονα χρώματα και το φτερό της Honda να δεσπόζει στην εξωτερική πλευρά του παπουτσιού.
allstar x honda 2

Η έτερη σειρά βασίζεται στο μπλε και κόκκινο χρώμα, με αποχρώσεις που έχουν χρησιμοποιηθεί από τη Honda σε μοντέλα της, συνδυάζοντάς τα στις δύο πλευρές του παπουτσιού, ενώ στην εξωτερική πλευρά επενδύονται με ραφτά σηματάκια Honda.

Η κολεξιόν αυτή θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία από σήμερα, Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023, σε γυναικεία και ανδρικά μεγέθη και με τιμή περίπου €90 (14,300 γιεν με την ισοτιμία 24/10/23), ωστόσο η περιγραφή της αφιερωματικής αυτής σειράς ως "cross-border" αφήνει να εννοηθεί πως θα κυκλοφορήσουν και στον υπόλοιπο κόσμο.

Πηγή: Hypebeast
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Vespa World Days 2024 - 64 εθνικά Vespa Club θα δώσουν το παρών στην Pontedera της Ιταλίας​

Vespisti απ' όλο τον κόσμο θα κατακλύσουν την επαρχία της Πίζας από τις 18 έως τις 21 Απριλίου
motomag Vespa World Days 2024 - 64 εθνικά Vespa Club θα βρεθούν στην Pontedera της Ιταλίας


Για ακόμη μία χρονιά το Vespa World Days αναμένεται να προσελκύσει χιλιάδες οπαδούς του εμβληματικού μοντέλου σε όλες του τις εκδόσεις, με την φετινή διοργάνωση να διεξάγεται στη βάση του εργοστασίου της εταιρείας, στην Pontedera της Ιταλίας.

Η Vespa βρίσκεται κοντά μας από το 1946 ενώ έχει προ πολλού υπερβεί τον ρόλο του ως ένα ακόμα μέσο μεταφοράς, αποτελώντας στιλιστικό σύμβολο το οποίο συνεχίζει να χτίζει το μύθο του. Στο φετινό θεσμό ο οποίος διεξάγεται στην πόλη Pontedera της Ιταλίας από τις 18 έως τις 21 Απριλίου θα βρεθούν 64 εθνικά Vespa Club από όλο τον κόσμο, με χιλιάδες φίλους της ιταλικής εταιρείας να δίνουν μία ξεχωριστή ατμόσφαιρα στο Vespa World Days 2024.

Στη φετινή εκδήλωση θα εορταστεί τόσο η επέτειος των 140ων γενεθλίων της Piaggio όσο και η επέτειος των 100 χρόνων του εργοστασίου της Pontedera, στο οποίο παράγεται η Vespa τα τελευταία 77 χρόνια. Στο πλαίσιο του Vespa World Days 2024 θα διεξαχθεί και το Ράλλυ Vespa το οποίο έχει ως σκοπό να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες τα τοπία της Πίζας και της Τοσκάνης καβάλα στη Vespa τους.
Piaggio
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σκοτώθηκε σε τροχαίο το ιδρυτικό μέλος της FEM-FEMA, Rene Hilbert​

40644456fdb57187fc916e1a5493e919_XL.jpg

Το συμβάν έλαβε χώρα κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού, δραστηριότητα την οποία ο Hilbert αγαπούσε πολύ.

Δυστυχώς, η FEMA και ο ευρωπαϊκός μοτοσυκλετισμός, θρηνεί έναν από τους σημαντικότερους ανθρώπους του χώρου. Ο Rene Hilbert, ιδρυτικό μέλος της FEM στις αρχές της δεκαετίας του 80, αλλά και πρωτεργάτης στην ενοποίηση FEM-EMA, έχασε την ζωή του σε τροχαίο ατύχημα με την μοτοσυκλέτα του, σε ταξίδι στο Ιράν, όταν χτυπήθηκε από φορτηγό, σύμφωνα με την ανάλογη δημοσίευση της FEMA.

Ο Hilbert ήταν ένας από τους ιδρυτές της FEM στα τέλη της δεκαετίας του 80 και ήταν επίσης ένα από τα πρόσωπα που συμμετείχαν έντονα στη συγχώνευση μεταξύ της FEM και της EMA, το 1998. Στη συνέχεια, ήταν μέλος της Επιτροπής της FEMA για πολλά χρόνια, όπου εκπροσώπησε την LMI Luxembourg. Επιπλέον, εργάστηκε και στις κρατικές υπηρεσίες του Λουξεμβούργου, όπου, μεταξύ άλλων καθηκόντων, δημιούργησε το νέο εκπαιδευτικό σύστημα για νέους μοτοσυκλετιστές.

Λάτρευε τα μακρινά ταξίδια με μοτοσυκλέτα και έχει ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, αλλά κυρίως η Άπω Ανατολή ήταν η αγαπημένη του. Ο Hilbert αναφέρεται από την ίδια την FEMA ως «πολύ ανοιχτόμυαλος, που πάντα έβλεπε την καλύτερη πλευρά στους ανθρώπους που συναντούσε» από τους συναδέλφους του στην FEMA. Μαζί του στο ατύχημα, ο Hilbert είχε και την σύντροφό του, η οποία επιβίωσε αν και με τραυματισμούς, ενώ αφήνει πίσω μία αδελφή και έναν αδελφό. Ευχόμαστε συλλυπητήρια στους οικείους του.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Ιταλία επενδύει 300 εκατομμύρια για την οδική ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών της​

c51b0e2786e13f0970015df7f037492c_XL.jpg

Στα έργα θα αντικατασταθούν και οι μπαριέρες-καρμανιόλες, με νέου τύπου, ασφαλέστερες για μοτοσυκλετιστές. Ελλάδα, ποια είναι η απάντηση σου;

Η Ιταλία είναι σταθερά, μία από τις μεγαλύτερες αγορές μοτοσυκλέτας στην Ευρώπη, αν όχι Η μεγαλύτερη, ανάλογα και με τις επιδόσεις που πετυχαίνουν οι άλλες, μεγάλες χώρες της Ηπείρου. Είναι ευχής έργον, λοιπόν, που οι αρχές της χώρας αντιμετωπίζουν τους μοτοσυκλετιστές, με την δέουσα σοβαρότητα, ως χρήστες του δρόμου -και μάλιστα, υπό συνθήκες ευάλωτους.

Σύμφωνα με τα τελευταία ρεπορτάζ από τα μέσα της χώρας, οι Ιταλικές αρχές θα διαθέσουν κονδύλια που θα φτάσουν τα 300 εκατομμύρια ευρώ, σε βάθος 10ετίας, για την βελτίωση του οδικού δικτύου, αλλά και την εγκατάσταση νέων οδοφραγμάτων, ασφαλών προς τους μοτοσυκλετιστές. Πρόκειται για τις γνωστές μας μπαριέρες, οι οποίες απειλούν τους αναβάτες με σοβαρότατους τραυματισμούς ή και θάνατο, στην «συμβατική» τους μορφή -που χρησιμοποιείται και στην χώρα μας.

Προτάσεις για μια πιο ασφαλή σχεδίαση τους υπάρχουν ήδη, απλώς, όπως τα πάντα στην ζωή... χρειάζονται χρήματα και πολιτική βούληση, ώστε να γίνει η αλλαγή. Από το ως άνω ποσόν, τα 162 εκατομμύρια θα αφορούν έργα που έχουν προγραμματιστεί εντός της επόμενης 3ετίας.

Πιο συγκεκριμένα, οι ιταλικές αρχές όχι μόνο προτίθενται να τοποθετήσουν νέες μπαριέρες στους αστικούς και υπεραστικούς δρόμους, αλλά θα πραγματοποιήσουν και εργασίες συντήρησης του οδοστρώματος. Τα νέα ανακοίνωσε ο Υπουργός Μεταφορών της χώρας, Matteo Salvini και έτυχαν θετικής αποδοχής, τόσο από την τοπική αυτοδιοίκηση της Ιταλίας, όσο και από ομάδες που δροουν υπέρ της οδικής ασφάλειας, στην χώρα. Άντε να δούμε, πότε θα γίνουν τέτοια εκτεταμένα έργα και στην Ελλάδα...

Πηγή
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγγλία – Πρόστιμο σε βελτιωτή που... έφτιαχνε πρόγραμμα για «σκασίματα» εξάτμισης​

2be2d35e01579362f566bffa5a08aebb_XL.jpg

Μία απόφαση που δημιουργεί προηγούμενο για την βιομηχανία της μοτοσυκλέτας και, κυρίως, για τα παράνομα aftermarket μπλιμπλίκια υπέρ... θορύβου και θεάματος.

Φαίνεται ότι κάποιοι ιδιοκτήτες οχημάτων δεν λένε να καταλάβουν με τίποτα, ότι το να κάνεις υπερβολικά πολύ θόρυβο, όπως τα γνωστά «σκασίματα» των εξατμίσεων δεν είναι ούτε νόμιμο, ούτε cool, ούτε σε αναβαθμίζει σε... αγωνιζόμενο -παρά μόνο σε ενοχλητικό κάγκουρα. Στην Αγγλία, πριν κάποιες ημέρες, καταγράφηκε κρούσμα βελτιωτή αυτοκινήτων, ο οποίος πουλούσε προγραμματισμό της ECU, με στόχο τα γνωστά «σκασίματα» και φλόγες από την εξάτμιση, που όλοι αναγνωρίζουμε.

Σύμφωνα με τα ανάλογα ρεπορτάζ, πρόκειται για μία... μόδα των τελευταίων ετών, οι ιδιοκτήτες οχημάτων να θέλουν να παράγουν όσο περισσότερο θόρυβο γίνεται, και ένας τρόπος είναι το «φλασάρισμα» του εγκεφάλου, σε συνδυασμό με ένα straight-pipe σύστημα εξάτμισης χωρίς καταλύτες. Τα σκασίματα και οι φλόγες, προκύπτουν καθώς το παράνομο λογισμικό στον εγκέφαλο, επιτρέπει την ροή καυσίμου προς τον κινητήρα ακόμα και με το γκάζι κλειστό, με την άκαυτη βενζίνη να αναφλέγεται στην εξάτμιση και να εκτονώνεται απευθείας προς την έξοδο των καυσαερίων. Άρα, δημιουργώντας όχι απλά θόρυβο και πιθανότατα φλόγες, αλλά και πολύ αυξημένους ρύπους.

Στο συγκεκριμένο περιστατικό που τιμωρήθηκε, στην Αγγλία, ενεπλάκη η εταιρεία βελτιώσεων AET Motorsports, πουλούσε αλλά και διαφήμιζε ανοικτά τις παράνομες τροποποιήσεις, χωρίς να αναφέρει πουθενά ότι τα οχήματα στα οποία θα γίνονταν, δεν θα ήταν κατάλληλα πλέον για κυκλοφορία στο δρόμο λόγω των εκτενών τροποποιήσεων. Ωστόσο, η εταιρεία... πιάστηκε στην φάκα και τώρα καλείται να πληρώσει πρόστιμο 7.234 λιρών Αγγλίας.

Φυσικά η είδηση αυτή αφορά και τον κόσμο της μοτοσυκλέτας, μιας και τέτοιες τροποποιήσεις δεν είανι ασυνήθιστες -όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη-, ενώ τα αποτελέσματα που φέρνουν είναι τα ίδια.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Έχει παραγινει το κακό ειδικά εντός των στενων συνοικιών απο τα ... χιλιάδες "racing" παπάκια και scooter. facepalm 2
 

Garfield

new member
Δημοσιεύσεις
44
Ηλικία
49
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
Aprilia SR Max 300
Όνομα
Ιωάννης
Έχει παραγινει το κακό ειδικά εντός των στενων συνοικιών απο τα ... χιλιάδες "racing" παπάκια και scooter. facepalm 2
Και όχι μόνο παπάκια και scooter...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pierer Mobility – Απολύσεις, στρατηγικός ανασχεδιασμός και στενότερες σχέσεις με Κίνα-Ινδία​

265c0935061b7284447107ff85238eb6_XL.jpg

Τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες της Ευρώπης επικαλείται μεταξύ άλλων λόγων το γκρουπ-ομπρέλα των KTM, Husqvarna, Gasgas και MV Agusta, για να αλλάξει την στρατηγική του και όχι μόνο.

Με επίσημη ενημέρωση του, το Pierer Mobility Group παρουσίασε μέρος της στρατηγικής του για το 2024, με σημεία που θα προκαλέσουν συζήτηση. Αρχικά, η εταιρεία ανακοκίνωσε την επικείμενη προσήλωση της στις «μάρκες πυρήνα», δηλαδή τις KTM, Husqvarna, Gasgas και MV Agusta και εντός αυτού του σχεδιασμού, θα προχωρήσει στην πώληση των μαρκών ποδηλατων, Raymond και FELT.

Ωστόσο, υπό την Pierer Mobility θα παραμείνουν οι τομείς των ηλεκτρικών ποδηλάτων της Gasgas και της Husqvarna, στον τομέα «E-Mobility», ο οποίος θα περιλαμβάνει και όλα τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα οχήματα του γκρουπ.

Παράλληλα, επικαλούμενο την «δυσμενή κατάσταση» της ευρωπαϊκής οικονομίας, το Pierer Mobility Group ανακοινώνει την μεταφορά μέρους του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, εκτός Ευρώπης: Πιο συγκεκριμένα, στην CFMOTO στην Κίνα, αλλά και στην Bajaj στην Ινδία. Παράλληλα, ανακοινώνει απολύσεις, οι οποίες θα φτάσουν τα 300 άτομα, σε όλες τις εγκαταστάσεις της εντός Αυστρίας.

Μεταξύ άλλων, το Pierer Mobility Group ανακοινώνει την υποστήριξη του, στο δίκτυο αντιπροσώπων και προμηθευτών του, χάρη στο επαρκές απόθεμα ρευστότητας που έχει, παρά τις προφανείς συνέπειες στα συνολικά assets, περιμένοντας αύξηση πωλήσεων 7 με 9%, κατά το οικονομικό έτος 2023.

Παράλληλα, όσον αφορά το 2024, το γκρουπ λέει ότι θα είναι μια χρονιά «σταθεροποίησης» καθώς προβλέπει ξανά δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, θέτοντας προτεραιότητα στην επιχειρηματικότητα «πυρήνα», την εξασφάλιση της κερδοφορίας και την μείωση του κόστους με νέα μέτρα, «δεκάδων εκατομμυρίων» ευρώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανήλικοι οδηγοί βαριών φορτηγών - Μια κρίσιμη ψηφοφορία στην Ε.Ε.​

33fc48fa3714d6968706a5b290ff91b6_XL.jpg

Η Επιτροπή Μεταφορών του Ευρωκοινοβουλίου γνωμοδοτεί ενάντια στην πρόταση αλλαγής των ορίων ηλικίας για οδηγούς βαρέων φορτηγών, αλλά ο κίνδυνος παραμένει.

Τον ερχόμενο Ιανουάριο το συμβούλιο υπουργών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ευρωκοινοβούλιο θα ψηφίσουν ένα νέο πλαίσιο νόμου για τα διπλώματα οδήγησης και ένα κομμάτι αυτού αφορά μια προτεινόμενη αλλαγή στο όρια ηλικίας των επαγγελματικών διπλωμάτων για βαριά φορτηγά. Συγκεκριμένα, προτείνεται μείωση του ορίου ηλικίας για την απόκτηση ενός τέτοιου διπλώματος στα 17 έτη, από 21 που είναι σήμερα.

Ενόψει αυτής της ψηφοφορίας η Επιτροπή Μεταφορών του Ευρωκοινοβουλίου (ETSC) σε δική της ψηφοφορία αποφάσισε να γνωμοδοτήσει ενάντια στην πρόταση και καλεί τους υπουργούς να μην υποστηρίξουν την αλλαγή των ορίων ηλικίας.
Σύμφωνα με τον προτεινόμενο νέο νόμο που προωθείται από ευρωβουλευτές διαφόρων κρατών, όλες οι χώρες-μέλη της Ε.Ε. θα μπορούν (ή ενδεχομένως θα υποχρεούνται) να εκδίδουν άδειες οδήγησης για βαριά φορτηγά σε οδηγούς από 17 ετών με την προϋπόθεση να συνοδεύονται.

Αυτή τη στιγμή πέντε χώρες της Ε.Ε. εκδίδουν ανάλογες επαγγελματικές άδειες οδήγησης σε νέους από 18 ετών - Γερμανία, Ιρλανδία, Ισπανία, Πολωνία και Φινλανδία - ωστόσο στατιστικά στοιχεία του ETSC από Γερμανία, Πολωνία και Φινλανδία δείχνουν πως οι νεότεροι οδηγοί (18-19 ετών) έχουν πολλές περισσότερες πιθανότητες να προκαλέσουν ατύχημα.
Η Ellen Townsend, Policy Director της ETSC σχολίασε σχετικά:

“Η νομοθεσία αυτή εισήχθη στο πλαίσιο ενός 'πακέτου οδικής ασφάλειας', μα ειλικρινά αν καταλήξουμε να ενθαρρύνουμε μεγάλους αριθμούς εφήβων να οδηγούν φορτηγά οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές. Ενόψει της ψηφοφορίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τον Ιανουάριο, ελπίζουμε οι νομοθέτες να κάνουν ένα βήμα πίσω και να επανεξετάσουν τις συνέπειες μιας τέτοιας αλλαγής προτού υπερψηφίσουν σχέδια που θα κάνουν τους δρόμους μας πιο επικίνδυνους για όλους."

Στις προτεινόμενες αλλαγές στα ευρωπαϊκά διπλώματα οδήγησης υπάρχουν ακόμη δύο προτάσεις που ενδέχεται να ψηφιστούν. Η πρώτη είναι μια πρόταση από τη Φινλανδία που προτείνει διπλώματα οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτων από τα 16 χρόνια, με την προϋπόθεση πως θα αφορά οχήματα περιορισμένης ισχύος, δηλαδή κάτι ανάλογο με την κλιμάκωση των αδειών οδήγησης δικύκλων.

Η έτερη πρόταση αφορά τα ανώτατα όρια περιεκτικότητας του αίματος σε αλκοόλ, τα οποία προτείνεται να μειωθούν ανελαστικά σε 0.2 g/l για όλους τους νέους οδηγούς.

Πηγη www.bikeit.gr

cdefghicdefghicdefghi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Legends - Ένα βιβλίο από τον Eric de Seynes για 40 θρύλους των αγώνων μοτοσυκλέτας​

Με τα έσοδα των πωλήσεων του βιβλίου να διατίθενται στον οργανισμό Endowment Fund for Motorcycling Sport Heritage
Eric De Seynes - Yamaha Legends


Το βιβλίο με την ονομασία Legends το οποίο δημιουργήθηκε από τον ίδιο τον Πρόεδρο της Yamaha Motor Europe -φανατικό μοτοσυκλετιστή και φιλέλληνα-, Eric de Seynes αποτυπώνει μέσα σε 300 σελίδες, 40 θρυλικούς πρωταθλητές, συνεργάτες και προσωπικότητες από το χώρο των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Ο Eric de Seynes ο οποίος βρίσκεται στον κόσμο της μοτοσυκλέτας σχεδόν 50 χρόνια, έχει υπάρξει μηχανικός, αναβάτης, δημοσιογράφος, παραγωγός, διευθυντής ομάδας του παγκοσμίου πρωταθλήματος, διευθυντής χορηγιών Formula 1 και Grand Prix, καθώς και διοργανωτής πρωταθλημάτων, ενώ ο Γάλλος σήμερα ως Πρόεδρος της Yamaha Motor Europe, συνεχίζει να ζει καθημερινά τα δρώμενα που αφορούν τον κόσμο της μοτοσυκλέτας και όχι μόνο.

Η αξιόλογη επαγγελματική σταδιοδρομία καθώς και οι εμπειρίες του με πολλές προσωπικότητες που έχουν συμβάλει στην εξέλιξη του μοτοσυκλετισμού, αλλά και των θρυλικών αγωνιζόμενων που έχουν κατακτήσει παγκόσμια πρωταθλήματα τις τελευταίες δεκαετίες, οδήγησε στη δημιουργία του βιβλίου με την ονομασία Legends.
Yamaha Legends – Ένα βιβλίο από τον Eric de Seynes για τις σημαντικές προσωπικότητες της μοτοσυκλέτας


Στο βιβλίο του, ο de Seynes μοιράζεται αναμνήσεις και πολλά περισσότερα, σε ένα σύνολο 300 σελίδων, ευχαριστώντας όσους συμμετείχαν στο ταξίδι της ζωής του. Μσα από 40 πορτρέτα πρωταθλητών και σημαντικών προσωπικοτήτων από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας ο Γάλλος μοιράζεται το πάθος του για τη μοτοσυκλέτα.

Ο ίδιος πραγματοποιεί έναν απολογισμό προσωπικών αναμνήσεων, ανέκδοτων και αδημοσίευτων μέχρι σήμερα φωτογραφιών, αποδίδοντας φόρο τιμής στο πάθος, την ιδιοφυΐα και το ταλέντο εκείνων που έγραψαν, και συνεχίζουν να γράφουν, την απίστευτη ιστορία των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Ο Jorge Viegas, Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσυκλετισμού (FIM), ανέφερε για το βιβλίο: “Αυτό το βιβλίο μας μεταφέρει στην καρδιά του πάθους, των αγώνων και του κόσμου της μοτοσυκλέτας, όπως όλοι αγαπάμε.”

Το βιβλίο Legends είναι διαθέσιμο σε αγγλική και γαλλική έκδοση και μπορείτε να το παραγγείλετε ηλεκτρονικά στον ιστότοπο της Yamaha Motor ή να το αγοράσετε από Επίσημους Συνεργάτες της Yamaha σε όλη την Ευρώπη. Τα έσοδα από την πώληση του βιβλίου θα διατεθούν στο Endowment Fund for Motorcycling Sport Heritage, οργανισμό που ασχολείται με τη διαφύλαξη της κληρονομιάς των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.648
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Εύγε . Βέβαια μπορεί και το κάνει εντός Ιταλίας, διότι πουλάει πολύ ακριβά κομμάτια.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ευρωπαϊκή Ένωση: Παρατείνει την αναστολή των φόρων στα αμερικανικά προϊόντα​


Η Ευρωπαϊκή Ένωση παρέτεινε την αναστολή των φόρων στα προϊόντα της Βόρειας Αμερικής έως το 2025. Καλά τα νέα λοιπόν για τις αμερικανικές εταιρίες Indian και Harley-Davidson στην προκειμένη περίπτωση, που θα μπορούν να έχουν μειωμένες τιμές στη «Γηραιά Ήπειρο».

Στις 21 Δεκεμβρίου, η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε μια κρίσιμη απόφαση που επηρεάζει το διεθνές εμπόριο: την παράταση της αναστολής των δασμών στα προϊόντα των ΗΠΑ έως τις 31 Μαρτίου 2025.

Αυτό το μέτρο σηματοδοτεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στη διαμάχη για τις εισαγωγές χάλυβα και αλουμινίου που εμπλέκει την ΕΕ και Ηνωμένες Πολιτείες.

Οι δασμοί εξισορρόπησης της ΕΕ στις εξαγωγές των ΗΠΑ, που εισήχθησαν ως αντίποινα στους περιβόητους δασμούς των ΗΠΑ (Παράγραφος 232 του σχετικού νόμου) στον ευρωπαϊκό χάλυβα και το αλουμίνιο κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Ντόναλντ Τραμπ, έχουν δημιουργήσει μια τεταμένη ατμόσφαιρα στις διατλαντικές εμπορικές σχέσεις.

Το 2018, οι ΗΠΑ εισήγαγαν δασμούς ύψους 6,4 δισεκατομμύριων ευρώ στις ευρωπαϊκές εξαγωγές χάλυβα και αλουμινίου και απαντώντας η ΕΕ εισήγαγε δασμούς επανεξισορρόπησης στις εξαγωγές των ΗΠΑ προς την ΕΕ αξίας 2,8 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Έπρεπε να έρθει το 2022, για να αναστείλει η ΕΕ πλήρως αυτά τα μέτρα έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023, ώστε να δοθεί χρόνος να βρεθεί με τις ΗΠΑ μια πιο “φιλική” και μακροπρόθεσμη λύση.


Οι ΗΠΑ αντικατέστησαν τους δασμούς της ‘Παραγράφου 232 των ΗΠΑ με ένα σύστημα ποσοστώσεων βάσει δασμών, ελαφραίνοντας την επιβάρυνση.

Η παράταση που δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης αντιπροσωπεύει σημαντική εξοικονόμηση πόρων για τους εξαγωγείς χάλυβα και αλουμινίου της ΕΕ.

Ταυτόχρονα, οι ΗΠΑ συμφώνησαν να εξετάσουν νέες εξαιρέσεις δασμών για τους Ευρωπαίους εξαγωγείς. Η απόφαση αυτή επιτρέπει στις εταιρίες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών να συνεχίσουν να εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά χωρίς επιπλέον κόστος, προωθώντας έτσι τη σταθερότητα του κλάδου και βοηθώντας τις πωλήσεις τους.

Χωρίς την αναστολή των δασμών, για παράδειγμα, τα προϊόντα της Indian και της Harley θα είχαν υποστεί σημαντική αύξηση των τιμών, επηρεάζοντας αρνητικά τόσο τους καταναλωτές όσο και τους κατασκευαστές.

Οι δασμοί του αμερικανικού νόμου “Section 232” εισήχθησαν το 2018 από τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, με στόχο την προστασία των ΗΠΑ από μια “εμπορική απειλή” που προκαλείται από τις υπερβολικές εισαγωγές χάλυβα και αλουμινίου.

Αυτοί οι δασμοί, που ανέρχονται σε 25% για το χάλυβα και 10% για το αλουμίνιο, είχαν σημαντικό αντίκτυπο στις εξαγωγές αυτών των προϊόντων από την ΕΕ στις Ηνωμένες Πολιτείες – προκαλώντας αυξημένο κόστος για τις ευρωπαϊκές εταιρίες, οι οποίες έπρεπε να αναζητήσουν εναλλακτικούς προμηθευτές ή να μειώσουν την παραγωγή.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ισπανία - 18% αύξηση θανάτων μοτοσυκλετιστών το 2023 φέρνει υποχρεωτική χρήση γαντιών και full-face κράνους!​

Παράλληλα, εισάγεται υποχρεωτική εκπαίδευση για οδηγούς αυτοκινήτου σε χειρισμό δικύκλων, που μέχρι τώρα οδηγούσαν 125 χωρίς προϋποθέσεις
Άνοδος θανάτων μοτοσυκλετιστών από τροχαία ατυχήματα στην Ισπανία


Η μεγάλη αύξηση των θανάτων αναβατών μοτοσυκλέτας και μοτοποδηλάτου το 2023, οδηγεί τις ισπανικές αρχές σε δέσμη μέτρων για τα μηχανοκίνητα δίκυκλα, στα οποία ξεχωρίζουν η υποχρεωτική χρήση full-face ή σπαστού κράνους (και όχι Jet), η υποχρεωτική χρήση γαντιών και υποχρεωτική πρακτική εκπαίδευση σε όσους οδηγούς ΙΧ θέλουν να οδηγήσουν δίκυκλο 125.

Στις 4 Ιανουαρίου 2024, ο υπουργός Εσωτερικών Fernando Grande-Marlaska παρουσίασε τον προσωρινό απολογισμό των ατυχημάτων που καταγράφηκαν στους ισπανικούς δρόμους κατά τη διάρκεια του 2023. Εκεί, σε 1.048 δυστυχήματα έχασαν τη ζωή τους 1.145 άνθρωποι, τρεις λιγότεροι σε σχέση με το 2022, και άλλοι 4.495 άνθρωποι υπέστησαν τραυματισμούς που χρειάστηκαν νοσηλεία. Το μελανό σημείο στα στατιστικά στοιχεία ήρθε από τον κόσμο των μηχανοκίνητων δικύκλων, εκεί που είχαμε συνολικά 299 νεκρούς το 2023, που σε σχέση με τους 254 του 2022 μεταφράζεται σε αύξηση 17,7%!

Θανάτοι από τροχαία δυστυχήματα στην Ισπανία
20222023
Πεζοί127118
Ποδήλατα4345
VMP11
Μοτοποδήλατα1313
Μοτοσυκλέτες241286
Ευπαθείς ομάδες425463
Τουρίστες562555
Βαν6842
Φορτηγά έως 3,5 τόνους148
Μεγάλα φορτηγά5039
Λεωφορεία111
Άλλα οχήματα1833
Διάφορα02
Μένει να επιβεβαιωθεί02
Σύνολο1,1481,145
Για την αύξηση των θανάτων αναβατών, σίγουρα θα πρέπει κανείς να λάβει υπόψη του και το γεγονός πως στην ισπανική αγορά δικύκλου το 2023 είχαμε διψήφια άνοδο ταξινομήσεων. Συγκεκριμένα, η ισπανική αγορά έκλεισε με 225.440 ταξινομήσεις (στοιχεία ANESDOR), που μεταφράζονται σε άνοδο κατά 11,4% σε σχέση με το 2022, η καλύτερη επίδοση της αγοράς από το 2008. Κι αν αναρωτιέστε γιατί οι ισπανικές αρχές στοχεύουν ιδιαίτερα στα 125, αυτό συμβαίνει γιατί όπως και στην Ελλάδα (αλλά όπως και σε Γαλλία και Γερμανία μεταξύ άλλων) υπάρχει δυνατότητα ισοδυναμίας διπλωμάτων, με τους οδηγούς αυτοκινήτου να μπορούν να οδηγήσουν και μηχανοκίνητα δίκυκλα έως 125 κυβικών.

Όμως αντίθετα με την Ελλάδα, που έχει από τις πιο αυστηρές νομοθεσίες ισοδυναμίες διπλωμάτων Β (αυτοκινήτου) και Α1 (μηχανοκίνητων δικύκλων 125 κ.εκ.), στην Ισπανία μέχρι πρότινος... αρκούσε να έχεις στην κατοχή σου δίπλωμα αυτοκινήτου για 3 χρόνια για να μπορείς αυτόματα να αγοράσεις και να οδηγήσεις μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. μέχρι 15 hp, χωρίς καμία θεωρητική ή πρακτική εξέταση!
Θυμίζουμε πως στην Ελλάδα, η ισοδυναμία διπλωμάτων, έχει μεν στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις δικύκλου αλλά με μέριμνα, ώστε μα μην προκληθεί αύξηση τροχαίων ατυχημάτων.
Πιο συγκεκριμένα, στην Ελλάδα:

  • Για να οδηγήσει κανείς μοτοποδήλατο (50 κ.εκ.) με δίπλωμα B, θα πρέπει να το έχει στην κατοχή του τουλάχιστον 6 έτη, και να έχει συμπληρώσει ο ίδιος τα 27 έτη.
  • Για να οδηγήσει κανείς Α1 μηχανοκίνητο δίκυκλο (έως 125 κ.εκ.) με δίπλωμα B, θα πρέπει να το έχει στην κατοχή του τουλάχιστον 6 έτη, να έχει συμπληρώσει ο ίδιος τα 27 έτη, και να κάνει υποχρεωτικά 5 μαθήματα πρακτικής εκπαίδευσης, ενώ στο δίπλωμα του θα αναγράφεται ο κωδικός “121”.
Τόσο η Γαλλία, όσο και η Γερμανία υποχρεώνουν τους οδηγούς αυτοκινήτου σε επιπλέον εξετάσεις για να οδηγήσουν δίκυκλο, κάτι που πλέον θα είναι υποχρεωτικό και στην Ισπανία. Σημειώστε πως για την ώρα το Υπουργείο Εσωτερικών της Ισπανίας δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για την ακριβή εκπαίδευση που θα πρέπει να περάσουν οι οδηγοί αυτοκινήτου για να οδηγήσουν 125.

Ένας επιπλέον λόγος που οι Ισπανοί στοχεύουν τα 125 είναι το τεράστιο μερίδιο της αγοράς τους, που το 2023 έφτασε το… 52%!
Τα μέτρα που ετοιμάζεται να πάρει η Ισπανία για να μειώσει τους θανάτους αναβατών μηχανοκίνητων δικύκλων από τροχαία δυστυχήματα είναι τα εξής:
  1. Επικαιροποίηση του περιεχομένου των μαθημάτων ανάκτησης διπλωμάτων από όσους αναβάτες το έχουν χάσει, για τους οποίους θα προγραμματιστούν μαθήματα ασφαλούς και αποτελεσματικής οδήγησης.
  2. Καθιέρωση υποχρεωτικού κύκλου μαθημάτων για οδηγούς που έχουν για 3 έτη στην κατοχή τους άδεια οδήγησης Β και θέλουν να οδηγήσουν μοτοσικλέτες μέχρι 125 κυβικά εκατοστά.
  3. Υποχρεωτική χρήση ολόσωμου ή σπαστού κράνους και εγκεκριμένων γαντιών για τους αναβάτες μοτοσυκλέτας στον δρόμο.
Αξίζει να σημειωθεί πως η πρώτη αντίδραση του ANESDOR (του δικού μας ΣΕΜΕ) απέναντι στα μέτρα ήταν τουλάχιστον διστακτική, καθώς σε δελτίο τύπου του ο Σύνδεσμος των Εισαγωγέων Δικύκλου της Ισπανίας ξεκινά μεν εκφράζοντας τη λύπη του για τους αυξημένου θανάτους, συνεχίζει όμως με κριτική, αναφέροντας πως “δεν έχει δοκιμαστεί επί μακρόν το πρότυπο των εξετάσεων σε Γερμανία και Γαλλία” και καταλήγει εκφράζοντας φόβο πως οι πωλήσεις θα πέσουν. Ναι, πιθανώς οι πωλήσεις θα πέσουν, όμως δεν ήταν, ούτε και είναι ποτέ λογικό να οδηγούν οι οδηγοί ΙΧ μοτοσυκλέτες 125 κυβικών χωρίς κανένα μάθημα.

Όσον αφορά στην υποχρεωτική χρήση εγκεκριμένων γαντιών, να θυμίσουμε πως αυτό το πολύ θετικό για τραυματισμούς αν και όχι για θανάτους μέτρο ισχύει ήδη στη Γαλλία από το μακρινό 2016 (!), με τους παραβάτες να πληρώνουν χρηματικό πρόστιμο και να δέχονται βαθμούς point system στο δίπλωμα τους.

Ένα μέτρο που βλέπουμε για πρώτη φορά είναι αυτό της υποχρεωτικής χρήσης full-face ή σπαστού (modular) κράνους, και μένει να δούμε αν θα ισχύσει για όλους τους δρόμους, ή μόνο για αυτοκινητόδρομους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Τα μέσα του ισπανικού ειδικού τύπου διχάζονται ως προς το πού θα ισχύσει το μέτρο, όμως η ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών της Ισπανίας δεν κάνει διακρίσεις σε δρόμους, κάνοντας λόγο για κάθετη εφαρμογή του από όλους τους αναβάτες μηχανοκίνητων δικύκλων!

Εκτός από τη συμμόρφωση με τις νομικές απαιτήσεις, οι οδηγοί ενθαρρύνονται από τις ισπανικές αρχές να συμμετέχουν ενεργά σε μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και να υιοθετούν πρόσθετες πρακτικές που βελτιώνουν την ασφάλειά τους στο δρόμο.

Συνολικά τα μέτρα των Ισπανών κινούνται σαφέστατα προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ το μέτρο για τα full-face κράνη είναι σίγουρα μια αναβάθμιση ασφάλειας για όλους, που πρώτη φορά βλέπουμε να εισάγεται ως υποχρεωτικό, καθιστώντας αβέβαιο το μέλλον των jet / ανοιχτών κρανών στη χώρα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ισπανία – Τέλος στην ελεύθερη οδήγηση δικύκλων με δίπλωμα αυτοκινήτου​

d381e5ed86dc858a0ea33d058db093a5_XL.jpg

Το ρεκόρ 10ετίας θανάτων μοτοσυκλετιστών στην χώρα της Ιβηρικής έχει φέρει προβληματισμό και ανακοινώσεις νέων δραστικών μέτρων.
Το 2023 υπήρξε η χειρότερη χρονιά στην τελευταία καταγεγραμμένη δεκαετία, στην Ισπανία, όσον αφορά την οδική ασφάλεια των δικυκλιστών. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης της χώρα, το 2023 καταγράφηκαν 286 θάνατοι δικυκλιστών, το χειρότερο νούμερο τα τελευταία 10 χρόνια, μια αύξηση 18,7% σε σχέση με πέρσι και πάνω από 68% αυξημένα, από το ελάχιστο των 170 νεκρών του 2014.

Πρόκειται για την ομάδα χρηστών του δρόμου που σημείωσε την μεγαλύτερη αύξηση σε δυστυχήματα στην Ισπανία – αξίζει να σημειώσουμε, εδώ, ότι το 2020, που σημειώθηκαν οι λιγότεροι θάνατοι συνολικά στην Ισπανία από το 2014 μέχρι το 2023 (874), οι μοτοσυκλετιστές αποτέλεσαν ένα δυσανάλογο ποσοστό, με 175 απώλειες...

Τέλος στην ελευθερία πρόσβασης σε δίκυκλα Α1 με δίπλωμα αυτοκινήτου και άλλα μέτρα
Ένα από τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Fernando Grande-Marlaska, Υπουργός Εσωτερικών, θα είναι το τέλος της ελεύθερης οδήγησης δικύκλων κατηγορίας Α1, με δίπλωμα αυτοκινήτου. Έτσι, όποιος κάτοχος διπλώματος αυτοκινήτου για τουλάχιστον 3 χρόνια, θέλει να οδηγήσει δίκυκλο, θα πρέπει να κάνει υποχρεωτικά μαθήματα και δεν μπορεί πλέον, να οδηγήσει δίκυκλο χωρίς καμία άλλη προϋπόθεση.

Ακόμα, στο τραπέζι έπεσε η απαγόρευση της χρήσης jet κρανών στους δρόμους της Ισπανίας, με τον νόμο να προβλέπει χρήση μόνο full-face ή σπαστού κράνους, ενώ θα γίνουν υποχρεωτικά και τα γάντια -μοτοσυκλετιστών, εννοείται, και όχι «γενικής χρήσης» και μάλιστα θα πρέπει να εμπίπτουν σε συγκεκριμένς προδιαγραφές.

Στην ανακοίνωση του μέτρου περί αναθεώρησης της ελευθερίας πρόσβασης σε δίκυκλα με δίπλωμα αυτοκινήτου, αντέδρασε έντονα η ANESDOR, η ένωση των εταιρειών του τομέα δικύκλου, αναφέροντας ότι τα νέα μέτρα όχι απλά δεν θα βελτιώσουν την κατάσταση, αλλά θα φέρουν και σημαντικές, αρνητικές οικονομικές συνέπειες στον τομέα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μιλάνο – «Παγίδα» με τεντωμένο σύρμα στο δρόμο​

Ο 24χρονος συλλαμβάνεται από τις ιταλικές αρχές και αντιμετωπίζει βαριές κατηγορίες​




Ο 24χρονος συνελήφθη από την ιταλική αστυνομία για τις παγίδες που τοποθέτησε. Το έκανα σαν παιχνίδι γιατί βαριόμουν είπε στους αστυνομικούς

Στην καλύτερη περίπτωση θα είχαν προκληθεί ζημιές σε διερχόμενα οχήματα, στην χειρότερη, ένας αναβάτης θα μπορούσε να είχε χάσει την ζωή τους. Ο Alex Baiocco συνελήφθη το βράδυ της περασμένης Πέμπτης στο Μιλάνο και αντιμετωπίζει κατηγορίες για σφαγή, διατάραξης ασφάλειας μεταφορών, αποκλεισμού δημόσιων δρόμων και παραλαβής κλοπιμαίων. Και λίγα είναι…

Μαζί με συνεργούς που αναζητούνται ακόμη, ο Baiocco τέντωσε ατσάλινο σύρμα σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους δρόμους του Μιλάνου (Viale Toscana). Ευτυχώς ένας περίοικος είδε τους νεαρούς και κάλεσα αμέσως την αστυνομία αποτρέποντας τα χειρότερα. Ο νεαρός που συνελήφθη ομολόγησε πως το έκανε γιατί βαριόταν.

Είναι η πρώτη φορά που μια «παγίδα» με σύρμα στήνεται σε δρόμο μιας μεγάλης πόλης, καθώς μέχρι τώρα είχαμε περιστατικά που είχαν συμβεί σε μονοπάτια και είχαν στόχο τους endurάδες. Ας ελπίσουμε πως θα είναι το τελευταίο ανάλογο περιστατικό.

Αρε κ#λοπαιδα BcdefBcdefThe FingerThe Finger
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hero MotoCorp – Σχεδιάζει «επεκτατική πολιτική» προς την Ευρώπη​

a1b3cc55d62dfc66e429bcc59d061f13_XL.jpg

Προς την γηραιά ήπειρο θέλει να κινηθεί μία από τις μεγαλύτερες ινδικές κατασκευάστριες μοτοσυκλετών, με το δικό της όνομα και όχι με τους «συνήθεις ύπουπτους», δηλαδή μοντέλα από «επώνυμες» μάρκες που κατασκευάζονται στην Ινδία. Για να δούμε.

Οι Ινδοί κατασκευαστές μοτοσυκλετών ανοίγονται όλο και περισσότερο, όχι μόνο με την βελτίωση των προϊόντων για την δική τους αγορά, όσο και για αυτά που εξάγουν. Μία από τις μεγαλύτερες μάρκες της Ινδίας, η Hero, ανακοίνωσε τα σχέδια επέκτασης της προς την Ευρώπη, κατά την διάρκεια του 2024.

Όπως δήλωσε ο CEO της Hero MotoCorp, Niranjan Gupta, στο βρετανικό μέσο Motorcycle News, η επέκταση θα γίνει αρχικά με μικρά ηλεκτροκίνητα δίκυκλα, ενώ υπάρχει ήδη συμφωνία με αντιπρόσωπο, τουλάχιστον για την Μεγάλη Βρετανία. «Έχουμε ήδη την κατασκευαστική βάση, έτοιμη. Έχουμε όγκο. Έχουμε ήδη συμφωνήσει με τους διανομείς και υπάρχει κενό αναγκών στην πελατειακή βάση.

Επιπλέον, μας επιτρέπει να πειραματιστούμε με προϊόντα με περισσότερο εξοπλισμό και παροχές, απλά επειδή οι πιο ανεπτυγμένες αγορές όπως η Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο, έχουν πελάτες που μπορούν να πληρώσουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Έτσι, μπορείς να δοκιμάσεις περισσότερο τολμηρά και καινοτόμα χαρακτηριστικά, και να δεις τι αποδοχή σχηματίζουν».

Ο CEO της Hero MotoCorp, Niranjan Gupta.
Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι η Hero αναμένεται να παρουσιάσει το πλέον Premium δίκυκλο της, τύπου cruiser και στο επίπεδο των 400 κυβικών, στους επόμενους μήνες, ενώ προφανώς αυτό μπορεί να είναι απλώς το άνοιγμα του ασκού του Αιόλου, για επόμενες μοτοσυκλέτες που θα έρθουν.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

E.E. – Διακόπτει την επιβολή δασμών στις αμερικανικές μοτό μέχρι το 2025​

5b2fb447d366d17598f0ac6d22b4f284_XL.jpg

Ένα ακόμα βήμα προς θετική κατεύθυνση μέχρη την πιθανή επίτευξη μίας μόνιμης λύσεις, στις εμπορικές διαμάχες ΗΠΑ – ΕΕ.
Όπως έγινε ιδιαίτερα γνωστό πριν λίγα χρόνια, οι ΗΠΑ και η Ευρωπαϊκή Ένωση βρέθηκαν σε εμπορική διαμάχη, με αποτέλεσμα οι μεν ΗΠΑ να επιβάλλουν δασμούς στα εισαγόμενα μέταλλα (αλουμίνιο και ατσάλι) από την Ευρώπη, ενώ η Ευρώπη απάντησε με επιβολή δασμών στις μοτοσυκλέτες κατασκευασμένες στις ΗΠΑ, π.χ. Harley-Davidson και Indian.

Ωστόσο, το 2022 η Ε.Ε. αποφάσισε την παύση επιβολής του μέτρου των δασμών, ως πρώτη κίνηση στην ανεύρεση μίας μόνιμης λύσης. Σύμφωνα με τα τελευταία ρεπορτάζ, η παύση της επιβολής των δασμών στις αμερικανικές μοτοσυκλέτες ανανεώθηκε, μέχρι τις 31 Μαρτίου του 2025, με την προϋπόθεση η αμερικανική πλευρά να προβεί σε ανάλογες κινήσεις, κάτι που μέχρι τώρα επιβεβαιώνεται ότι θα συμβεί.

Ο διευθυντής παγκόσμιων κυβερνητικών θεμάτων της Harley-Davidson, Jain Stevenson, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι είναι εξαιρετικά ανήσυχος πως το θέμα δεν θα επιλυθεί τουλάχιστον μέχρι τις 31 Μαρτίου του 2025, ενώ υπογράμμισε ότι «οι μοτοσυκλέτες δεν έχουν θέση σε εμπορικές διαφορές που αφορούν το ατσάλι και το αλουμίνιο».
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μήνυση κατοίκων κατά της πίστας Laguna Seca

d34a6f561e45bc7b73f9074dd02f7b51_XL.jpg

Ο υπερβολικός θόρυβος προκάλεσε την αντίδραση του περίοικων που ζητούν απαγόρευση αγωνιστικών δραστηριοτήτων στην πίστα.

Μια οργάνωση που ονομάζεται Highway 68 Coalition, βαπτισμένη εκ του παρακείμενου αυτοκινητόδρομου 68, κατέθεσε τρεις μηνύσεις κατά της πασίγνωστης πίστας Laguna Seca στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, στρεφόμενες κατά της ιδιοκτήτριας της πίστας, Monterey County, του ελεγκτικού συμβουλίου τη Monterey County και της εταιρείας Friends of Laguna Seca που έχει αναλάβει από πέρυσι τη διαχείρισή της.

Σύμφωνα με τις μηνυτήριες αναφορές τα τελευταία δύο χρόνια οι αγωνιστικές δραστηριότητες στην πίστα έχουν αυξηθεί δραματικά, φτάνοντας να καλύπτουν "340 μέρες τον χρόνο" με θόρυβο που ξεπερνά τα 100 dB (ντεσιμπέλ), ενώ αναφέρουν και σωρεία παραβάσεων που αφορούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και περιβαλλοντικές διατάξεις σε ισχύ στην Πολιτεία της Καλιφόρνια.

Οι μηνυτές ζητούν να απαγορευτούν αγωνιστικές και άλλες δραστηριότητες στην πίστα που "υπερβαίνουν τα όρια χρήσης και θορύβου που είχαν θεσπιστεί με νόμο το 1985".

Η αμερικανική πίστα με τη διαβόητη κατηφορική στροφή Corkscrew κατασκευάστηκε το 1957, ενώ το 1974 πέρασε στην ιδιοκτησία της τοπικής αρχής (Monterey County).

Οι αλλαγές στο οικιστικό προφίλ της περιοχής στην πορεία των δεκαετιών έχουν έρθει σε σύγκρουση με τις δραστηριότητες της Laguna Seca, όπου ως το 2013 έτρεχαν εκεί MotoGP και WorldSBK, ενώ παραμένει μια εξαιρετικά δημοφιλής πίστα τόσο για μοτοσυκλέτες όσο και για αυτοκίνητα.

Προφανώς ο θόρυβος που προκαλούν τα αγωνιστικά οχήματα είναι πολύ έντονος, ειδικά καθώς πρόκειται για μηχανές εσωτερικής καύσης που δεν υπόκεινται σε περιβαλλοντικούς κανονισμούς, ωστόσο δε μπορεί να αγνοηθεί το γεγονός πως η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων που τώρα συνυπογράφουν τις μηνύσεις μετακόμισαν στην περιοχή ενόσω η πίστα προϋπήρχε.

Η δικαστική διαδικασία που θα ακολουθήσει θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς θα μπορούσε να οδηγήσει ως και στο κλείσιμο της Laguna Seca, ενώ οι συνέπειές της ενδέχεται να έχουν βαρύνουσα σημασία ως δεδικασμένο που δύναται να προκαλέσει ανάλογες κινήσεις και σε άλλες πίστες της χώρας.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom