Καλησπέρα
Εντάξει ομολογώ, οτι με την καραντίνα ίσως να αντιδράω άσχημα κάποιες φορές και ζητώ συγνώμη, δεν θα το ξανακάνω. Λίγο η κλεισούρα, λίγο το οτι η ψυχολογία μου απο όλο αυτό δεν είναι και στα καλύτερα της, λίγο το οτι έχω το άγχος με την σχολή πως θα πάμε λόγω του covid, ώρες ώρες το χάνω, πρέπει να βάλω κόφτη σε όλο αυτό.
Ζητώ συγνώμη δημοσίως, για την περίεργη συμπεριφορά, και εγω έχω μεγάλη αγάπη για αυτό το φόρουμ και τα μέλη, και ναι, είναι λάθος να χαλιόμαστε λόγω της κατάστασης που επικρατεί. Και ευχαριστώ για κάθε βοήθεια που έχει υπάρξει εδω μέσα...αύριο μεθαύριο εν τέλει στο ίδιο τραπέζι παίζει να καθόμαστε σε βόλτα. Συγνώμη...
Τα αγγλικά μου είναι άριστα, χωρίς υπερβολές κάθε μέρα σχεδόν τα δουλεύω κυρίως στο ίντερνετ (ταινίες, μουσική, games κλπ) αλλά και στην σχολή γιατί μερικά συγγράματα σε εργασίες που κάνω είναι στα αγγλικά. Δεν έχω θέμα απο εκεί. ΙΕΚ δεν πάω γιατί είμαι ήδη φοιτητής στην Λάρισα (ΤΕΙ Λογιστικής, 5ο έτος, κοντά στο τέλος είμαι). Η όλη αγάπη μου για μηχανικά ξεκίνησε στο Λύκειο, οπου και ήθελα να γίνω μηχανικός είτε μηχανολόγος, είτε ηλεκτρολόγος, είτε μηχανικός οχημάτων (έχει ΤΕΙ στην Σαλονίκη). Αλλά μιας και σε μαθήματα θετικής κατεύθηνσης (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά) δεν το είχα, και παράλληλα 3η Λυκείου μου άρεσε το ΑΟΘ (Αρχές Οικονομικής Θεωρίας) δήλωσα 5ο πεδίο και πέρασα Λογιστική. Μου αρέσει σαν σχολή και σαν αντικείμενο και ουσιαστικά τα μηχανικά τα έχω σαν χόμπι, απλά να ψάχνομαι όπως το είπατε.
Τώρα στο μηχανάκι...
Έκανα χθες 3 τρύπες στο φιλτροκούτι. Έκανα σήμερα και άλλες για να δοκιμάσω όλο το εύρος μέχρι πόσο μπορεί να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος. Συνολικά έχει 9 τρύπες τώρα το κουτί (δεν φαίνεται καν άσχημο τις έκανα με τέτοιο τρόπο να δείχνει σαν να είναι απο το εργοστάσιο).
Δοκίμασα στην αρχή με όλες ανοιχτές και μανίσια εξάτμιση. Περιφερειακός, 2α γκάζι, σβήσιμο, συμπλέκτης, στοπ. Περιμένω 10 λεπτά να κρυώσει λίγο και βγάζω μπουζί. Το χρώμα του ήτανε καφετί αρα κάνει σωστή καύση ακόμα και με 9 τρύπες ανοιχτές στο κουτί. Η διαφορά ήτανε οτι ναι μεν είναι πάλι γραμμικό το γκάζι του αλλά δείχνει πιο ζωηρό, σαν να κάνει πιο δυνατή καύση να το πω. Επίσης έχει ωραίο γουργουριτό απο την εισαγωγή χωρίς να σπάει τα τύμπανα όπως μια χοάνη.
Μετά άλλαξα την εξάτμιση με την Motorsport. Πέρα του οτι κούφωσε εντελώς στις χαμηλές με καμία διαφορά στις μεσσαίες και πάνω το χρώμα ήτανε πολύ ελαφρύ καφέ προς γκριζοάσπρο κάπως να το πω. Δηλαδή φτωχό μείγμα.
Απο οτι φαίνεται ο εγκέφαλος αντέχει μέχρι κάποια απελευθέρωση της εισαγωγής αλλά αν μπει και εξάτμιση δεν μπορεί να κάνει κάτι και απαιτεί πρόγραμμα.
Το φιλτροκούτι επίσης μέσα πέρα του οτι είναι κλειστό εντελώς (δεν είναι πχ χοάνη να τραβάει και την γάτα του γείτονα μέσα), έχει και τον πνίχτη που πιστεύω οτι κάτι παρέχει στο να είναι γραμμικό το γκάζι του. Δεν έχασε ροπή στις χαμηλές ούτε το πείραξε αρνητικά απο οτι φαίνεται.
Και πάλι ζητώ συγνώμη για την ανάρμοστη συμπεριφορά.