Βελτίωση μείγματος χωρίς remap ή ρυθμιστή καύσιμου;

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Να κοιτάς και τι γράφουμε όχι μόνο πως το γράφουμε. Για το καλό σου τα γράφουμε. Εφόσον έχεις τέτοιες ανησυχίες, το πρώτο πράγμα είναι να μάθεις καλά αγγλικά γιατί για τα θέματα που σε ενδιαφέρουν δεν υπάρχει τίποτα στα ελληνικα. Ύστερα, αν θες να κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα να πας σε δημόσιο ΙΕΚ τεχνικός οχημάτων, εφόσον δε σπουδάζεις σε κάποιο ΤΕΙ η ΑΕΙ.

Έχω δει πολλούς που ενδιαφέρονται, ομως η τεμπελιά τους δε τους αφήνει να κάνουν τιποτα. Η δουλειά θέλει υπομονή, οι καφέδες και τα χαζολογηματα δε βγάζουν πουθενά.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Να κοιτάς και τι γράφουμε όχι μόνο πως το γράφουμε. Για το καλό σου τα γράφουμε. Εφόσον έχεις τέτοιες ανησυχίες, το πρώτο πράγμα είναι να μάθεις καλά αγγλικά γιατί για τα θέματα που σε ενδιαφέρουν δεν υπάρχει τίποτα στα ελληνικα. Ύστερα, αν θες να κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα να πας σε δημόσιο ΙΕΚ τεχνικός οχημάτων, εφόσον δε σπουδάζεις σε κάποιο ΤΕΙ η ΑΕΙ.

Έχω δει πολλούς που ενδιαφέρονται, ομως η τεμπελιά τους δε τους αφήνει να κάνουν τιποτα. Η δουλειά θέλει υπομονή, οι καφέδες και τα χαζολογηματα δε βγάζουν πουθενά.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Τάσο μας @red_Shogun998 ...
Προσωπικά δεν έχω τόσες γνώσεις όσο ο Αλέξανδρος,ο Μάνος,ο Ανδρέας,ο Άκης κ.α.
Το ότι γράφουν κατεβατά όπου μπορούν προκειμένου να βοηθήσουν το βρίσκω εξαιρετικό.

Άλλος κόσμος,αλλού, κάθεται στις "δάφνες" του και τα ξύνει μη δίνοντας την παραμικρή σημασία στον Τάσο & τον κάθε Τάσο.

Στάσου σε αυτό κι όπως γράφτηκε παραπάνω "άκου κι αγόραζε..".
Μόνο οφελημένος θα βγεις.Το υπογράφω.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.486
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Αν έχω γκαστρώσει κόσμο τότε το παρον thread να παει για διαγραφή και όσα άτομα θεωρουν ότι γίνομαι κουραστικός να το πουν τώρα που γυρίζει. Οχι τίποτα αλλο, να ξέρω κιόλας που να ανεβάζω και τι να ανεβάζω. Δεν μου είναι επίσης δυσκολο απλά να μην ανεβάζω για τεχνικά θέματα.

Over and out.

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τάσο μην πιάνεσαι από τις λέξεις και τσαντίζεσαι . Ο καθένας μας είναι μοναδικός και εκφράζεται διαφορετικά. Όλοι εδώ όμως έχουμε μία αγάπη τις μηχανές μας και το βασικό είναι να βοηθάμε τον άλλο με τις γνώσεις σε ότι χρειάζεται. Υπάρχουν φίλοι στο forum πού είναι πιο έμπειροι στα τεχνικά θέματα και βοηθάνε τους υπόλοιπους να μαθαίνουν και αυτοί. Είσαι μικρός και είναι καλό που σου αρέσει να μαθαίνεις αλλά μην παρεξηγείς τον τρόπο που ο καθένας γράφει. Πάρτο στην πλάκα και θα δεις ότι τελικά δεν θα σε ενοχλεί τίποτα. Άκου και τους μεγαλύτερους σίγουρα κάτι ξέρουν παραπάνω.
ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΗ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ
Bcdefgh
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.784
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλησπέρα

Εντάξει ομολογώ, οτι με την καραντίνα ίσως να αντιδράω άσχημα κάποιες φορές και ζητώ συγνώμη, δεν θα το ξανακάνω. Λίγο η κλεισούρα, λίγο το οτι η ψυχολογία μου απο όλο αυτό δεν είναι και στα καλύτερα της, λίγο το οτι έχω το άγχος με την σχολή πως θα πάμε λόγω του covid, ώρες ώρες το χάνω, πρέπει να βάλω κόφτη σε όλο αυτό.

Ζητώ συγνώμη δημοσίως, για την περίεργη συμπεριφορά, και εγω έχω μεγάλη αγάπη για αυτό το φόρουμ και τα μέλη, και ναι, είναι λάθος να χαλιόμαστε λόγω της κατάστασης που επικρατεί. Και ευχαριστώ για κάθε βοήθεια που έχει υπάρξει εδω μέσα...αύριο μεθαύριο εν τέλει στο ίδιο τραπέζι παίζει να καθόμαστε σε βόλτα. Συγνώμη...

Τα αγγλικά μου είναι άριστα, χωρίς υπερβολές κάθε μέρα σχεδόν τα δουλεύω κυρίως στο ίντερνετ (ταινίες, μουσική, games κλπ) αλλά και στην σχολή γιατί μερικά συγγράματα σε εργασίες που κάνω είναι στα αγγλικά. Δεν έχω θέμα απο εκεί. ΙΕΚ δεν πάω γιατί είμαι ήδη φοιτητής στην Λάρισα (ΤΕΙ Λογιστικής, 5ο έτος, κοντά στο τέλος είμαι). Η όλη αγάπη μου για μηχανικά ξεκίνησε στο Λύκειο, οπου και ήθελα να γίνω μηχανικός είτε μηχανολόγος, είτε ηλεκτρολόγος, είτε μηχανικός οχημάτων (έχει ΤΕΙ στην Σαλονίκη). Αλλά μιας και σε μαθήματα θετικής κατεύθηνσης (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά) δεν το είχα, και παράλληλα 3η Λυκείου μου άρεσε το ΑΟΘ (Αρχές Οικονομικής Θεωρίας) δήλωσα 5ο πεδίο και πέρασα Λογιστική. Μου αρέσει σαν σχολή και σαν αντικείμενο και ουσιαστικά τα μηχανικά τα έχω σαν χόμπι, απλά να ψάχνομαι όπως το είπατε.

Τώρα στο μηχανάκι...

Έκανα χθες 3 τρύπες στο φιλτροκούτι. Έκανα σήμερα και άλλες για να δοκιμάσω όλο το εύρος μέχρι πόσο μπορεί να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος. Συνολικά έχει 9 τρύπες τώρα το κουτί (δεν φαίνεται καν άσχημο τις έκανα με τέτοιο τρόπο να δείχνει σαν να είναι απο το εργοστάσιο).

Δοκίμασα στην αρχή με όλες ανοιχτές και μανίσια εξάτμιση. Περιφερειακός, 2α γκάζι, σβήσιμο, συμπλέκτης, στοπ. Περιμένω 10 λεπτά να κρυώσει λίγο και βγάζω μπουζί. Το χρώμα του ήτανε καφετί αρα κάνει σωστή καύση ακόμα και με 9 τρύπες ανοιχτές στο κουτί. Η διαφορά ήτανε οτι ναι μεν είναι πάλι γραμμικό το γκάζι του αλλά δείχνει πιο ζωηρό, σαν να κάνει πιο δυνατή καύση να το πω. Επίσης έχει ωραίο γουργουριτό απο την εισαγωγή χωρίς να σπάει τα τύμπανα όπως μια χοάνη.

Μετά άλλαξα την εξάτμιση με την Motorsport. Πέρα του οτι κούφωσε εντελώς στις χαμηλές με καμία διαφορά στις μεσσαίες και πάνω το χρώμα ήτανε πολύ ελαφρύ καφέ προς γκριζοάσπρο κάπως να το πω. Δηλαδή φτωχό μείγμα.

Απο οτι φαίνεται ο εγκέφαλος αντέχει μέχρι κάποια απελευθέρωση της εισαγωγής αλλά αν μπει και εξάτμιση δεν μπορεί να κάνει κάτι και απαιτεί πρόγραμμα.

Το φιλτροκούτι επίσης μέσα πέρα του οτι είναι κλειστό εντελώς (δεν είναι πχ χοάνη να τραβάει και την γάτα του γείτονα μέσα), έχει και τον πνίχτη που πιστεύω οτι κάτι παρέχει στο να είναι γραμμικό το γκάζι του. Δεν έχασε ροπή στις χαμηλές ούτε το πείραξε αρνητικά απο οτι φαίνεται.

Και πάλι ζητώ συγνώμη για την ανάρμοστη συμπεριφορά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

new member
Δημοσιεύσεις
138
Ηλικία
45
Από τη στιγμή που ξέρεις καλά το μηχανάκι σου, οι πολλές δοκιμές είναι το καλύτερο κριτήριο. Αν βάλεις μάλιστα και ωτοασπιδες θα αφαιρέσεις και τον παράγοντα να ξεγελαστεις από τον θόρυβο.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.784
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Τα τελευταία 4μιση χρόνια περίπου, κάθε μέρα μαζί του είμαι, μπορώ να πω οτι το έχω μάθει καλά πλέον το Address. Δεν έχω ωτοασπίδες αλλά έχω ακουστικά άρα πάνω κάτω το ίδιο πράμα είναι περίπου. Δεν ήτανε μεγάλη η διαφορά αλλά κάτι έγινε. Και ίσως μέχρι εκεί είναι και τα όρια της stock ECU.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Τώρα στο μηχανάκι...

Έκανα χθες 3 τρύπες στο φιλτροκούτι. Έκανα σήμερα και άλλες για να δοκιμάσω όλο το εύρος μέχρι πόσο μπορεί να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος. Συνολικά έχει 9 τρύπες τώρα το κουτί (δεν φαίνεται καν άσχημο τις έκανα με τέτοιο τρόπο να δείχνει σαν να είναι απο το εργοστάσιο).

Δοκίμασα στην αρχή με όλες ανοιχτές και μανίσια εξάτμιση. Περιφερειακός, 2α γκάζι, σβήσιμο, συμπλέκτης, στοπ. Περιμένω 10 λεπτά να κρυώσει λίγο και βγάζω μπουζί. Το χρώμα του ήτανε καφετί αρα κάνει σωστή καύση ακόμα και με 9 τρύπες ανοιχτές στο κουτί. Η διαφορά ήτανε οτι ναι μεν είναι πάλι γραμμικό το γκάζι του αλλά δείχνει πιο ζωηρό, σαν να κάνει πιο δυνατή καύση να το πω. Επίσης έχει ωραίο γουργουριτό απο την εισαγωγή χωρίς να σπάει τα τύμπανα όπως μια χοάνη.

Μετά άλλαξα την εξάτμιση με την Motorsport. Πέρα του οτι κούφωσε εντελώς στις χαμηλές με καμία διαφορά στις μεσσαίες και πάνω το χρώμα ήτανε πολύ ελαφρύ καφέ προς γκριζοάσπρο κάπως να το πω. Δηλαδή φτωχό μείγμα.

Απο οτι φαίνεται ο εγκέφαλος αντέχει μέχρι κάποια απελευθέρωση της εισαγωγής αλλά αν μπει και εξάτμιση δεν μπορεί να κάνει κάτι και απαιτεί πρόγραμμα.
Δυστυχως ο μαμα εγκέφαλος δεν προσαρμόζει σχεδον καθόλου στο openloop παρά μονο στο closed, επομένως πρέπει ή βάλεις πρόγραμμα, ή να φτιάξεις lambda sensor manipulator.

Προγραμμα δεν αξίζει να βάλεις, ουτε piggy back ecu και αυτό λόγω του υπερβολικού κόστους για το project σου, το μονο που αξί ζει κατ εμε είναι το DIY lambda manipulator, με ποτεσιόμετρο για να δοκιμάσεις και πως θα πηγαίνει σε βολευει καλύτερα. Μπορεί να μην κανει τιποτα στο open loop αλλά στο 95% του χρόνου ο μέσος αναβάτης κινείται σε closed loop.



Αν θες να αρχισεις να ανακατευεσαι με το ECU tuning και να ρυθμίζεις και οποιαδήποτε μετατροπή κάνεις σε οποιοδήποτε όχημα βενζινοκίνητο, μπορείς να αρχισεις να δουλευεις megasquirt EMS ή κάποιο cloned kessV2-ktag/dimsport που είναι και φτηνα και free.

Προτεραιότητα όμως θα πρέπει να δώσεις στις σπουδές σου και κυρίως πώς θα μπορεσεις να προσφέρεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο που διάλεξες. Λογιστικά γραφεία υπάρχουν παντού, αυτό που λειπει είναι η κατασκευή ή η παραμετροποίηση λογισμικού CRM και HRS που να συμβαδίζει με τα ελληνικά λογιστικά πρότυπα. Λείπει επίσης ενα λογιστικό γραφείο που θα αποτελεί ταυτόχρονα και ολοκληρωμενος σύμβουλος επενδύσεων, εκτός απο παραμετροποιητής του προαναφερθέντος λογισμικού. Αυτα που σου γράφω να τα διασταυρώσεις, όπως και κάθε τι ποu θα ακούς απο τον καθένα γιατί γενικά έχουμε την τάση σαν λαός να πετάμε τις "σοφίες" μας χωρίς να ανταποκρίνονται σε πραγματικά στοιχεία.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δυστυχως ο μαμα εγκέφαλος δεν προσαρμόζει σχεδον καθόλου στο openloop παρά μονο στο closed, επομένως πρέπει ή βάλεις πρόγραμμα, ή να φτιάξεις lambda sensor manipulator.

Προγραμμα δεν αξίζει να βάλεις, ουτε piggy back ecu και αυτό λόγω του υπερβολικού κόστους για το project σου, το μονο που αξί ζει κατ εμε είναι το DIY lambda manipulator, με ποτεσιόμετρο για να δοκιμάσεις και πως θα πηγαίνει σε βολευει καλύτερα. Μπορεί να μην κανει τιποτα στο open loop αλλά στο 95% του χρόνου ο μέσος αναβάτης κινείται σε closed loop.



Αν θες να αρχισεις να ανακατευεσαι με το ECU tuning και να ρυθμίζεις και οποιαδήποτε μετατροπή κάνεις σε οποιοδήποτε όχημα βενζινοκίνητο, μπορείς να αρχισεις να δουλευεις megasquirt EMS ή κάποιο cloned kessV2-ktag/dimsport που είναι και φτηνα και free.

Προτεραιότητα όμως θα πρέπει να δώσεις στις σπουδές σου και κυρίως πώς θα μπορεσεις να προσφέρεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο που διάλεξες. Λογιστικά γραφεία υπάρχουν παντού, αυτό που λειπει είναι η κατασκευή ή η παραμετροποίηση λογισμικού CRM και HRS που να συμβαδίζει με τα ελληνικά λογιστικά πρότυπα. Λείπει επίσης ενα λογιστικό γραφείο που θα αποτελεί ταυτόχρονα και ολοκληρωμενος σύμβουλος επενδύσεων, εκτός απο παραμετροποιητής του προαναφερθέντος λογισμικού. Αυτα που σου γράφω να τα διασταυρώσεις, όπως και κάθε τι ποu θα ακούς απο τον καθένα γιατί γενικά έχουμε την τάση σαν λαός να πετάμε τις "σοφίες" μας χωρίς να ανταποκρίνονται σε πραγματικά στοιχεία.
ΝΑ γιατί Motoparea!!
cdefg φίλε μου Αλέξανδρε.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.784
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Χμμμ...πρόγραμμα προφανώς και όχι, ή παράλληλο εγκέφαλο ή piggyback η το οτιδήποτε γιατί το κόστος και στα τρία ξεπερνάει τα 250€. Επίσης είχα ρωτήσει στο παρελθόν και σε εξουσιοδωτημένο συνεργείο Suzuki και σε συνεργείο που ειδικεύεται πολύ σε dragster μηχανάκια για επαναπρογραμματισμό και μου είπαν και στα 2 μέρη οτι στο Address δεν μπορείς να βάλεις πρόγραμμα γιατί ο εγκέφαλος του είναι κλειδωμένος.

Το CL είπες οτι είναι στα 2/3 του γκαζιού δηλαδή μεσσαίες προς ψηλές απο οτι κατάλαβα, και το OL τέρμα ανοιχτό γκάζι 3/3 δηλαδή. Έχω μια απορία όμως, πες πχ οτι ανεβαίνεις με ένα 125αρι ή με οποιοδήποτε παπί 110, 125, 135cc σε βουνό. Αναγκαστικά θες τέρμα ανοιχτό γκάζι σε μερικά σημεία για να ανέβει ειδικά αν έχεις και δικάβαλο. Πχ στον δρόμο απο Κισσό προς Χάνια, ας πούμε οτι σε παπί η χρήση 3ης είναι απαγορευτική, το πολύ 2α σηκώνει εμένα σε αυτό το μέρος. Φιλαράκι με Innova 140cc με ρυθμιστή, φίλτρο, εκκεντροφόρο κλπ ανεβαίνει και με 3η. Μήπως τελικά δεν οφελήσει τόσο η παρεμβολή στον αισθητήρα λάμδα στο μηχανάκι μου;

Σαν τροποποιήση απο όσο είδα και στο ποστ που ανέβασες δεν φαίνεται πολύ δύσκολο, επίσης μήπως προκαλέσει ζημιά σε κάτι;


Για τα λογιστικά γραφεία έχω ακούσει αρκετές ιστορίες απο συναδέλφους που είναι μεγαλύτερα έτη και θα είμαι ειλικρινής, έχω φρικάρει με μερικές. Τις πιο πολλές φορές οι εργοδότες δεν μπήκανε καν στον κόπο να μάθουν 5 πράματα στην πράξη στους φοιτητές, παρά μόνο τους φορτώναν με χαμάλα όπως αρχειοθέτηση (που είναι γελοίο), να κάνεις καμιά φορολογική δήλωση ή ακόμα πιο ακραίο "καθώς πας αυτά τα χαρτιά στην εφορία, πέρνα απο τον φούρνο και πάρε μου ψωμί". Επίσης 2 άτομα που ξέρω φύγανε απο τα γραφεία που κάνουν πρακτικές, γιατί οι εργοδότες θέλανε να δουλεύουν στα μαύρα και απο το μηνιάτικο να τους επιστρέφουν το μισό. Για αυτό και κάνω οτι καλύτερο μπορώ απο τώρα για να έχω τουλάχιστον μια γνώση παραπάνω όταν πάω πρακτική, για αυτό και φορτώνομαι ότι προαιρετική εργασία υπάρχει τα τελευεταία 3 χρόνια. Αποκτάς και μερικές γνώσεις παραπάνω, που μόνο άχρηστες δεν είναι. Τα συστήματα CRM/HRS σε πολλά γραφεία ακόμα και τώρα που μπαίνουμε στο 2021 είναι άγνωστες λέξεις. Ενώ, αν κατασκευαστούν με βάση τα ΕΛΠ θα αποτελέσουν ένα πολύ καλό εργαλείο για την διαξαγωγή της δουλειάς, δεν φαίνεται να έχει ασχοληθεί κάποιος μαζί τους. Εγω κάνω οτι καλύτερο μπορώ για να μπορέσω να σταθώ γερά στα πόδια μου όταν με το καλό πάρω το πτυχίο και βγω στην αγορά εργασίας.

Οι μηχανές, τα 500cc/600cc/1000cc εκεί είναι δεν φεύγουν.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.784
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Να πως ακούγεται πλέον το μηχανάκι στο άνοιγμα του γκαζιού.

https://voca.ro/12jL01HU6mG9

Ούτε τέρμα αθόρυβο, αλλά ούτε και σαν να έχει φιλτροχοάνη να σου τρυπάει τα αυτιά μέσα απο το κράνος. Θυμίζει κάτι σαν παραπάνω κυβικά, σαν μικρή μοτοσυκλετά κάπως, έχει πιο μπάσο ήχο.
 
Top Bottom