Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.785
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλημέρα!
Σκέφτομαι αρκετά αυτές τις μέρες, αυτό που γράφει και ο τίτλος....υπάρχει τρόπος σε μια μοτοσυκλέτα να αυξήσεις την αυτονομία της παραπάνω από όσο αναφέρει ο κατασκευαστής; Ξέρω, ο "άγραφος" νόμος λέει "όσο πιο πολύ γυρνάς τον δεξί καρπό, τόσο θα κάψει" αλλά υπάρχει τρόπος να το βελτιώσεις αυτό;
Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω το εξής: εμένα το μηχανάκι είναι 125cc, με Κ&Ν φίλτρο και εξάτμιση με σιγαστήρα. Το ντεπόζιτο είναι 4.3L και με ένα γέμισμα βγάζω περίπου 130km. Αντίθετα, σε Innova injection φίλου, που είναι 140cc με εκκεντροφόρο, εξάτμιση, φίλτρο, πρόγραμμα, όλα το μηχανάκι με 3.8L ντεπόζιτο βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα από εμένα! Και σε βόλτες τα πάμε σε ίδιες ταχύτητες. Πως στο καλό γίνεται αυτό!?
Εμένα κάτι άλλο πέρα από φίλτρο-εξάτμιση δεν έχει, είναι εργοστασιακό όλο. Υπάρχει τρόπος να αυξήσεις την αυτονομία;
Σκέφτομαι αρκετά αυτές τις μέρες, αυτό που γράφει και ο τίτλος....υπάρχει τρόπος σε μια μοτοσυκλέτα να αυξήσεις την αυτονομία της παραπάνω από όσο αναφέρει ο κατασκευαστής; Ξέρω, ο "άγραφος" νόμος λέει "όσο πιο πολύ γυρνάς τον δεξί καρπό, τόσο θα κάψει" αλλά υπάρχει τρόπος να το βελτιώσεις αυτό;
Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω το εξής: εμένα το μηχανάκι είναι 125cc, με Κ&Ν φίλτρο και εξάτμιση με σιγαστήρα. Το ντεπόζιτο είναι 4.3L και με ένα γέμισμα βγάζω περίπου 130km. Αντίθετα, σε Innova injection φίλου, που είναι 140cc με εκκεντροφόρο, εξάτμιση, φίλτρο, πρόγραμμα, όλα το μηχανάκι με 3.8L ντεπόζιτο βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα από εμένα! Και σε βόλτες τα πάμε σε ίδιες ταχύτητες. Πως στο καλό γίνεται αυτό!?
Εμένα κάτι άλλο πέρα από φίλτρο-εξάτμιση δεν έχει, είναι εργοστασιακό όλο. Υπάρχει τρόπος να αυξήσεις την αυτονομία;