Pan-dvs
well know member
Πλάκα κάνεις; Γιατί δεν παίρνεις Κινέζικο;
Δεν απαντας στη ερωτηση μου Μανο.
Πλάκα κάνεις; Γιατί δεν παίρνεις Κινέζικο;
Ούτε εσύ, κάποτε είχα ένα DUCATI GT 500, έστριβε , φρέναρε έκανε παπάδες, όμως μου είχε κάνει την ζωή μαύρη από τα προβλήματα, όποτε έβρεχε έψαχνα να βρώ γέφυρα να μπώ από κάτω γιατί όταν βρεχόταν δεν έπαιρνε μπροστά για καμμιά βδομάδα μέχρι να στεγνώσει τελείως και αυτό είναι ένα από τα πολλά, όταν το πουλησα έκανα πάρτυ, δεν ξανακοίταξα ποτέ Ευρώπη, παίρνανε φίλοι και εγώ απλά μιζάριζα και έφευγα.... Ποτέ μα ποτέ δεν έχω μείνει στον δρόμο με τους Ιάπωνες και σε ξαναρωτάω θα έπαιρνες Κινέζικο;Δεν απαντας στη ερωτηση μου Μανο.
Ούτε εσύ, κάποτε είχα ένα DUCATI GT 500, έστριβε , φρέναρε έκανε παπάδες, όμως μου είχε κάνει την ζωή μαύρη από τα προβλήματα, όποτε έβρεχε έψαχνα να βρώ γέφυρα να μπώ από κάτω γιατί όταν βρεχόταν δεν έπαιρνε μπροστά για καμμιά βδομάδα μέχρι να στεγνώσει τελείως και αυτό είναι ένα από τα πολλά, όταν το πουλησα έκανα πάρτυ, δεν ξανακοίταξα ποτέ Ευρώπη, παίρνανε φίλοι και εγώ απλά μιζάριζα και έφευγα.... Ποτέ μα ποτέ δεν έχω μείνει στον δρόμο με τους Ιάπωνες και σε ξαναρωτάω θα έπαιρνες Κινέζικο;
Ναι η αξιοπιστία είναι βασικός παράγων σε εμένα για την αγορά μηχανής..Ρε συ Μανο σου κανω μια ερωτηση και μου απαντας με ερωτηση.Αν σου απαντησω και εγω με την σειρα μου με ερωτηση θα παιξουμε την κολοκυθια στο τελος.
"Εμπλεξες την φέτα με την μηχανή, φυσικά και δεν θά έπαιρνα μιά γλυκανάλατη μηχανή που δεν σπάει και φυσικά δεν θα έπαιρνα μηχανάκι ξυράφι που θα ήταν κάθε τρίτη μάστορα, ότι και αν μου λένε, τώρα περί ονόματος και Ιστορίας τ'ακούω βερεσέ, το μηχανάκι μου φτιάχνεται στην Ιαπωνία, ούτε στην Κίνα, ούτε στην Ταυλάνδη ούτε καν στην Ινδία, όπως κάποια "ΒΑΡΙΑ" ονόματα στον χώρο..Δεν θα αγοραζα κινεζικο μηχανακι,για τον ιδιο λογο που δεν θα αγοραζα μπανανα απο την Νορβηγια και φετα απο το Τιμπουκτου.
Θα αγοραζα μηχανακι απο χωρα με ιστορια στον χωρο.Βασικο κριτηριο να με προκαλει να το ταξιδεψω και να βγαινει απο τα σπλαχνα καποιας εταιρειας με παραδοση στους δυο τροχους.Φυσικα ειναι και η αξιοπιστια ενα απο τα βασικα κριτηρια,οχι ομως τοσο βασικο που να με κανει να παρω ενα μηχανακι που δεν μου αρεσει.
"Εμπλεξες την φέτα με την μηχανή, φυσικά και δεν θά έπαιρνα μιά γλυκανάλατη μηχανή που δεν σπάει και φυσικά δεν θα έπαιρνα μηχανάκι ξυράφι που θα ήταν κάθε τρίτη μάστορα, ότι και αν μου λένε, τώρα περί ονόματος και Ιστορίας τ'ακούω βερεσέ, το μηχανάκι μου φτιάχνεται στην Ιαπωνία, ούτε στην Κίνα, ούτε στην Ταυλάνδη ούτε καν στην Ινδία, όπως κάποια "ΒΑΡΙΑ" ονόματα στον χώρο..
και δεν ειπατε το πιο βασικο απ ολα...
Δεν έχω κόλημα με καμμιά μάρκα και καμμιά μοτοσυκλέτα, το έχω πεί πολλές φορές άσχετα με την πλάκα που κάνουμε, θα μπορούσα εύκολα να αγοράσω μιά Triumph όσο εύκολα θα αγόραζα μια πχ. Honda, αρκεί να μου έκανε "κλίκ".Με βαζεις να γραφω τα αυτονοητα.
Τα εμπλεξα για να σου δειξω οτι δεν μπορουν ολοι να ειναι καλοι σε ολα.Οι Κινεζοι οτι και να βγαλουν,οσο και να μου το δωσουν δεν θα παρω.Καθε σημα σερνει και μια ιστορια.Ασχετα αν το συνειδητοποιουμε,ειναι ενας επιπλεον κριτηριο οταν αγοραζουμε οτιδηποτε.
Τα περι ονοματος και ιστοριας μπορει να τα ακους βερεσε,αλλα διαλεξες μια εταιρεια με βαρυ ονομα,βαρια ιστορια της οποια τα μηχανακια κατασκευαζονται σε μια χωρα με μεγαλη παραδοση στους δυο τροχους.;)
Τωρα το κολλημα σου με τις αλλες μαρκες δεν το καταλαβαινω.Ο καθενας αγοραζει με βαση τα κριτηρια.Αν εγω θελω καθε Τριτη να ειμαι μαστορα και μπορω να το υποστηριξω,μαγκια μου.Αν εγω θελω να δωσω 45,000 για μια μηχανη και παλι μαγκια μου.
...................στο τελος τελος ολοι Πεν- Φε θα παρουτε :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
...................στο τελος τελος ολοι Πεν- Φε θα παρουτε :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Nαι αν η μηχανή το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο αποτελεί βασικό παράγοντα στην αγορά.Κατα τα λοιπά η Αμερικάνικη αγορά είναι απο τις πλέον απαιτητικές του πλανήτη.Στα οχήματα έχει κάποιες ιδιαιτερότητες σε σχέση με την Ευρωπαϊκή ή την Ασιατική.Τα οχήματα εκεί κόβουν εκατοντάδες χιλιόμετρα μιας και οι αποστάσεις είναι μεγαλοτιτανοτεράστιες .Ο καιρός ειναι απο μόνος του απαιτητικός , πολύ κρύο , πολύς ήλιος , πολύ ζέστη .Ολα είναι στο πολύ. Γι αυτό και οι Harley είναι μάλλον απλές στην κατασκευή τους( δική μου σκέψη ) .Δεν ξέρω αν οι αντιπροσωπείες μοτοσυκλετών εκεί εχουν τα χάλια τα δικά μας με τα εξουσιοδοτημένα , οπου π.χ πρέπει να αλλάζεις λάδια ΜΟΝΟ στα εξουσιοδοτημένα και τα λοιπά και τα λοιπά, χλωμό βρίσκω να δέχονται οι Αμερικάνοι τέτοια πράγματα που γενικά δεν θέλουν να επισκέπτονται συνεργεία
Οσοι θυμούνται την δεκαετία του 80 πιθανόν να θυμούνται οτι σε ανάλογες αναφορές τα yugo και τα Lada έβγαιναν ως τα πλέον αξιόπιστα της Ελληνικής αγοράς ενω στον υπόλοιπο πλανήτη τα θεωρούσαν για πέταμα . Φτωχούληδες ήμασταν δεχόμασταν οτι καθε 3 και λίγο πρέπει το αυτοκίνητο να πάει συνεργείο κι αφου δεν άφησε στην μέση του δρόμου το 70% των ταξιδιών θεωρούσαν ολοι οτι ψψψψψψψψψ τι αμαξάρα εχω πάρει .Το αυτό ισχύει και για τις μηχανές . Πολλές δικές μας ιδιαιτερότητες εκεί δεν είναι κατανοητές ,π.χ τα χρώματα των Ευρωπαικών αυτοκινήτων της δεκαετίας του 90 θεωρούνταν ανέκδοτο ( ειχαμε προδιαγραφές για χρώματα φιλικά προς το περιβάλλον ) , τα μισά ξεφλούδιζαν στην 4ετία , τα Bmw ας πουμε εχουν φάει τρελλό κράξιμο γι αυτό το λόγο .Αλλη μια διαφορά είναι στο κατα πόσο είναι ιδιες οι μηχανές που συγκρίνουμε .Δυσκολο ο Αμερικάνος να πάρει Tdm και να βγει ταξίδι του τυπου κοβω χιλιόμετρα για 12 ώρες την μέρα , θα το κάνει ομως με Bmw ( που απ οτι φαίνεται δεν είναι και τόσο αξιόπιστες γι αυτή την δουλειά ) .Ενας φίλος μου εχει μια Bmw με διαφορικό κάποια στιγμή αυτό είχε πρόβλημα και το άλλαξαν , 2 χρόνια μετά ξαφνικά το διαφορικό κανει ενα γκραααπ και του μπλοκάρει τον πίσω τροχό , πηγαινε με λίγα χιλιόμετρα κι ολα καλά .Το εφτιαξαν πάλι μια χαρά η μηχανή .Το φιλαράκι μου επιμένει οτι έχει μια αξιόπιστη μηχανή !!!