Θα σου λυσω εγω την απορια που εχω dual. Πρωτη και οφθαλμοφανεστατη διαφορα απο τα τουρινγκ ειναι το γεισο, το οποιο εκτος απο ομορφο ειναι και προστατευτικο για τα κλαδια που πολυ συχνα τρωμε στη μαπα οταν ειμαστε εκτος δρομου. Δευτερη και σημαντικη διαφορα ειναι τα υλικα μεσα στο κρανος που δεν κρατανε τον ιδρωτα και σε συνδυασμο με τις πολλες τρυπες για εξαερισμο (που τα τουρινγκ δεν εχουν για να μην ειναι φασιαροζικα) στεγνωνουν το εσωτερικο μολις βρεις χωρο για να αναπτυξεις τσχυτητα ανω των 40. Στο χωμα ως γνωστον οι ταχυτητες ειναι μικρες, η προσπαθεια μεγαλη και ο ιδρωτας πολυς, ετσι εκτος απο φουλ εξαερισμο, χρειαζεται και μεγαλος χωρος στο πηγουνι (στα τουρινκ κρανη, το σημειο εκεινο ειναι σχεδον κολλημενο πανω στα χειλη) για να μπαινει το καλαμακι απο το hydrapack για να αναπληρωνουμε νερο προκειμενου να αποφευγονται κραμπες η ακομα και αφυδατωση. Last but not least που λεμε και στα Τρικαλα, τα περισσοτερα dual κρανη, εκτος απο ζελατινα που χρειαζεται στην εθνικη, παιρνουν εντουρομασκα για ακομα καλυτερο αερισμο.
Αυτα τα ολιγα ετσι στα προχειρα...