Αλλαγή λαδιών και τσιμούχες σε μπροστινό σύστημα

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Οπως καταλαβες δε βγαινει ακρη με υποθεσεις
Μονο στην πραξη θα το δεις.Εσυ θα το κανεις η ο μαστορας?
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Λοιπόν κλήρωσε για 15άρι λαδάκι και θα πω εντυπώσεις με την τοποθέτηση. Αν βγει κούτσουρο θα έχω δύο επιλογές
1. Το αλλάζω πάλι σε 10άκι.
2. Θα βάλω στο τιμόνι 10 φραπεδιέρες και θα πουλάω φραπέ(πάρε πάρε) όποτε πάω βόλτα και ειδικά στους δρόμους της Αθήνας. Dancing
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Οπως καταλαβες δε βγαινει ακρη με υποθεσεις
Μονο στην πραξη θα το δεις.Εσυ θα το κανεις η ο μαστορας?
Εγώ φίλε το έχω!!
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εγώ φίλε το έχω!!
Tοτε πειραματιζεσαι...δε χρειαζεται να βγαζεις τροχο κ καλαμια καθε φορα.
Απο πανω ξεβιδωνεις ταπα...ψαρευεις ελατηριο κ αποστατες αν εχει, και με συριγγα με σωληνακι αφαιρεις λαδι......μετα προσθετεις..
Θα χρειαστεις ομως εργαλειο για να βαλεις τις καινουριες τσιμουχες...εχεις?
Αλλιως με σωληνα πλαστικη pvc abcde
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Για τις τσιμούχες θέλει ή πλαστική σωλήνα pvc ή κάποιο ας το πούμε κατσαβίδι χωρίς μύτη και κοπεί η τσιμούχα και στην τοποθέτηση σιγά σιγά κάνεις δουλειά. Για τον πειραματισμό έχεις δίκιο δεν ξεμοντάρεις μπροστινό αλλά σύριγγα και αφαιρείς όλο το λάδι.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Δεν έχει τάπα στο κάτω μέρος...?
Θα έχει σίγουρα βίδα πού βαστάει το καλάμι με την μπότα αλλά Θανάση για να την λύσεις πρέπει να αφαιρέσεις τον πύρο της ζάντας ενώ με την σύριγγα λύνεις την πάνω τάπα και αλλάζεις τα λάδια!!
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Έχει τάπα και εάν θες να κάνεις σωστή δουλειά και να βγαλεις όλα τα λάδια χωρίς να λύσεις τις μπουκάλες καλύτερα να τα αδειάσεις από εκεί.

Με τη σύριγγα δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις όλο το λάδι από μέσα.

Μία ποσότητα ναι αλλά όλο αποκλείεται.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Specifications Item Standard Front Fork (Per One Unit) Fork Inner Tube Outside Diameter 41 mm (1.6 in.) Air Pressure Atmospheric pressure (Non-adjustable) Fork Spring Setting Non-adjustable Damper Setting Non-adjustable Fork Oil: Viscosity KAYABA KHL34-G10 or equivalent Amount approx. 390 mL (13.2 US oz.) (when changing oil) 458 ±4 mL (15.5 ±0.14 US oz.) (after disassembly and completely dry) Fork Oil Level 115 ±2 mm (4.5 ±0.08 in.) (below from inner tube top with fully compressed, without fork spring) Fork Spring Free Length 277.8 mm (10.94 in.) (Service limit 272 mm (10.7 in.))

Το ξέρω Θανάση ότι για να βγει όλο το λάδι θέλει κανονικά λύσιμο αλλά με την σύριγγα είναι πιο εύκολο και θα μετρήσω το λάδι που θα αφαιρεθεί πριν προσθέσω το καινούργιο. Η κουβέντα είναι για την περίπτωση που δεν κάνει το 15άρι λάδι και θέλω να το αλλάξω σε 10άκι ή mix 12.5 πάλι για να μην μπω στην διαδικασία του λυσίματος. Σε ευχαριστώ πάντως για την συμβουλή σου.
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Specifications Item Standard Front Fork (Per One Unit) Fork Inner Tube Outside Diameter 41 mm (1.6 in.) Air Pressure Atmospheric pressure (Non-adjustable) Fork Spring Setting Non-adjustable Damper Setting Non-adjustable Fork Oil: Viscosity KAYABA KHL34-G10 or equivalent Amount approx. 390 mL (13.2 US oz.) (when changing oil) 458 ±4 mL (15.5 ±0.14 US oz.) (after disassembly and completely dry) Fork Oil Level 115 ±2 mm (4.5 ±0.08 in.) (below from inner tube top with fully compressed, without fork spring) Fork Spring Free Length 277.8 mm (10.94 in.) (Service limit 272 mm (10.7 in.))

Το ξέρω Θανάση ότι για να βγει όλο το λάδι θέλει κανονικά λύσιμο αλλά με την σύριγγα είναι πιο εύκολο και θα μετρήσω το λάδι που θα αφαιρεθεί πριν προσθέσω το καινούργιο. Η κουβέντα είναι για την περίπτωση που δεν κάνει το 15άρι λάδι και θέλω να το αλλάξω σε 10άκι ή mix 12.5 πάλι για να μην μπω στην διαδικασία του λυσίματος. Σε ευχαριστώ πάντως για την συμβουλή σου.
Καλή επιτυχία στο εγχείρημα!
Περιμένω review...!
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Specifications Item Standard Front Fork (Per One Unit) Fork Inner Tube Outside Diameter 41 mm (1.6 in.) Air Pressure Atmospheric pressure (Non-adjustable) Fork Spring Setting Non-adjustable Damper Setting Non-adjustable Fork Oil: Viscosity KAYABA KHL34-G10 or equivalent Amount approx. 390 mL (13.2 US oz.) (when changing oil) 458 ±4 mL (15.5 ±0.14 US oz.) (after disassembly and completely dry) Fork Oil Level 115 ±2 mm (4.5 ±0.08 in.) (below from inner tube top with fully compressed, without fork spring) Fork Spring Free Length 277.8 mm (10.94 in.) (Service limit 272 mm (10.7 in.))

Το ξέρω Θανάση ότι για να βγει όλο το λάδι θέλει κανονικά λύσιμο αλλά με την σύριγγα είναι πιο εύκολο και θα μετρήσω το λάδι που θα αφαιρεθεί πριν προσθέσω το καινούργιο. Η κουβέντα είναι για την περίπτωση που δεν κάνει το 15άρι λάδι και θέλω να το αλλάξω σε 10άκι ή mix 12.5 πάλι για να μην μπω στην διαδικασία του λυσίματος. Σε ευχαριστώ πάντως για την συμβουλή σου.
Έτσι το κάνω και γω..ότι βγάζω, βάζω. Βάζω και κάτω απ τον μπροστινό τροχό ξύλα ώστε να είναι φουλ συμπιεσμένο το μπροστινό κ μετράω και σταθμη να έχω ένα μπουσουλα
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Πάνο μην σε ξεγελάει στο μάτι είναι στα 200 κιλά. Στο 10άκι όπως είπα έχουν θέμα *****ού μπροστινού από καινούργιες.

Κατω απο 200 δεν το λες και βαρυ.Εγω στην χειροτερη θα εκανα μιξη και θα το πηγαινα στα 12,5.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Θα σου πώ δύο πραγματάκια για τα Fork Oils υδραυλικά λάδια να ξέρεις.
1. Δεν είναι τόσο σταθερά όπως τα Motor Oils που σημαίνει γίνονται γρηγορότερα και ευκολότερα νερό από τα λάδια της μηχανής όταν ζεσταθούνε που στην πράξη σημαίνει ότι ειδικά στα λάδια του μπροστινού πρέπει να βάζεις αυτά με την κορυφαία ποιότητα, προτίμησε συνθετικά από ορυκτέλαια.
2. Τα SAE που δίνουν οι εταιρίες μπορεί να είναι τα ίδια αλλά στην πράξη το ιξώδες διαφέρει δραματικά πχ. το Λάδι ΚΥΒ G10 έχει ιξώδες
33.2 sCt, ενώ το αντίστοιχο #10 της White power εχει ιξώδες 48.1 sCt, τεράστια διαφορά, της showa SS8 εχει 38 sCt δηλαδή το 8αρι της showa είναι πιό χοντρό από το 10αρι της KYB.
Στο μηχανάκι σου, σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή ταιριάζει περισσότερο το Silkolene PRO RSF 10wt Semisynthetic στα 47.3 sCt που γίνεται 13.7sCt στους 100°C με Viscocity Idex 303 μιλάμε για πολύ σταθερό λάδι.


ΥΓ Συγνώμη έκανα λάθος το Silkolene PRO RSF 7.5wt ήθελα να πώ με 37.19 sCt kai 322 IDEX ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΑΘΕΡΟ.
 
Last edited by a moderator:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ανέβασα ένα αρχείο να υπάρχει στο φόρουμ να το έχετε σαν μπούσουλα για τα λάδια του μπροστινού και του/των αμορτισέρ σας
 

Attachments

  • fork oil weights.pdf
    79,4 KB · Προβολές: 18
Τελευταία επεξεργασία:

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Θα σου πώ δύο πραγματάκια για τα Fork Oils υδραυλικά λάδια να ξέρεις.
1. Δεν είναι τόσο σταθερά όπως τα Motor Oils που σημαίνει γίνονται γρηγορότερα και ευκολότερα νερό από τα λάδια της μηχανής όταν ζεσταθούνε που στην πράξη σημαίνει ότι ειδικά στα λάδια του μπροστινού πρέπει να βάζεις αυτά με την κορυφαία ποιότητα, προτίμησε συνθετικά από ορυκτέλαια.
2. Τα SAE που δίνουν οι εταιρίες μπορεί να είναι τα ίδια αλλά στην πράξη το ιξώδες διαφέρει δραματικά πχ. το Λάδι ΚΥΒ G10 έχει ιξώδες
33.2 sCt, ενώ το αντίστοιχο #10 της White power εχει ιξώδες 48.1 sCt, τεράστια διαφορά, της showa SS8 εχει 38 sCt δηλαδή το 8αρι της showa είναι πιό χοντρό από το 10αρι της KYB.
Στο μηχανάκι σου, σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή ταιριάζει περισσότερο το Silkolene PRO RSF 10wt Semisynthetic στα 47.3 sCt που γίνεται 13.7sCt στους 100°C με Viscocity Idex 303 μιλάμε για πολύ σταθερό λάδι.


ΥΓ Συγνώμη έκανα λάθος το Silkolene PRO RSF 7.5wt ήθελα να πώ με 37.19 sCt kai 322 IDEX ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΑΘΕΡΟ.
Φίλε και πάλι χρόνια πολλά. Με τρέλανες τώρα με την ανάλυση σου. Αποφάσισα να πάω σε 15άρι μήπως δω διαφορά ποιά είναι η γνώμη σου και σε τι μάρκα;
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Ανέβασα ένα αρχείο να υπάρχει στο φόρουμ να το έχετε σαν μπούσουλα για τα λάδια του μπροστινού και του/των αμορτισέρ σας
Τώρα άνοιξα το αρχείο Μανώλη εντάξει όλα τα λεφτά. Πάντως ακόμη το σκέφτομαι για 15άρι και συγκεκριμένα αυτό Castrol Fork Oil (15wt)
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τώρα άνοιξα το αρχείο Μανώλη εντάξει όλα τα λεφτά. Πάντως ακόμη το σκέφτομαι για 15άρι και συγκεκριμένα αυτό Castrol Fork Oil (15wt)
Τι οδήγηση θέλεις; Αν θες κυνηγητά και τάπες ανεβαίνεις σε ιξώδες ξεκάθαρα, αν θές πιό ήπια και τουριστικά πας εκεί που λέει ο κατασκευαστής ΠΡΟΣΕΞΕ ως προς το ιξώδες...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ότι λέει ο γερόλυκος.. Σε πηρουνι χωρίς ρυθμίσεις, αλλαγή ιξώδους
για λιγότερο βύθισμα, σημαίνει και περισσότερο κοπανημα..
.. Αν κάθεσαι καλοκοτρονεικα οκ.. Αν όμως πέφτει βάρος και στα χέρια...
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Ότι λέει ο γερόλυκος.. Σε πηρουνι χωρίς ρυθμίσεις, αλλαγή ιξώδους
για λιγότερο βύθισμα, σημαίνει και περισσότερο κοπανημα..
.. Αν κάθεσαι καλοκοτρονεικα οκ.. Αν όμως πέφτει βάρος και στα χέρια...
Μετά τις απαντήσεις και γνώμες φίλε τελικά κατάλαβα ότι ο παράγοντας που παίζει ρόλο στην αλλαγή λαδιού είναι ξεκάθαρα ο τρόπος οδήγησης που θέλω να κάνω. Αλλά όπως κατάλαβες με τρώει και λίγο η μαλ.... να δω αν βελτιώνεται η ανάρτηση άσχετα αν με βολεύει στην οδήγηση πού κάνω.
Υ.Γ. Πολλές φορές με προσπερνάνε τα παπάκια!!! Laugh
 
Top Bottom