Έλληνες στο Εξωτερικό

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Αν έχεις γονείς που σε σπρώχνουν, δουλέψεις λίγο και να έχεις και iq πάνω από 80 , μπορείς να γίνεις ότι θέλεις

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Να'ναι γερό το παιδί...
Να μην το απομακρύνουν από τα γράμματα,βασικό..
Την καλύτερη δυνατή πορεία να έχει..



Υ.Γ.Παιδια σχωράτε με άλλα μου θύμισε τον Χόρχε Λορένθο ο μικρός..
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Διπλή Νίκη του Κ.Μαυρόπουλου στο Βαλκανικό
Ο Dinos 31κέρδισε και σήμερα στην SSP300

Ο νικητής του χθεσινού πρώτου Αγώνα της 2ης Αγωνιστικής Συνάντησης για Βαλκανικό Πρωτάθλημα, ο 13χρονος Κωνσταντίνος - Dinos 31 – Μαυρόπουλος κέρδισε και σήμερα στην πίστα Navak (μήκους 2,950μ.) κοντά στο Βελιγράδι.
Ο Έλληνας οδηγός μπήκε στον Αγώνα με μεγάλη αυτοπεποίθηση με την Yamaha R3 που ετοίμασε η ARP Academy και δεν άφησε περιθώρια σε κανένα από τους 26 συμμετέχοντες στην κατηγορία Supersport 300. Μάλιστα κέρδισε με διαφορά 16.179 δευτερόλεπτα στους 15 γύρους, που σημαίνει ότι είχε σταθερά ρυθμό καλύτερο κατά 1+ δευτερόλεπτα από τον 2ο, τον Pουμάνο Patrick Pascota. Μάλιστα κατάφερε να κατεβάσει κι άλλο το χρόνο ταχύτερου γύρου στο 1'28.447, σε μια νέα για τον ίδιο πίστα.
Έτσι η δεύτερη αγωνιστική του παρουσία, μετά τον 1ο Αγώνα του Βαλκανικού, που έγινε περίπου πριν ένα μήνα στις Σέρρες, στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία και επιπλέον πέρασε 1ος στη σχετική βαθμολογία των Βαλκανικών χωρών.
Συγχαρητήρια στον ίδιο και όλη την ομάδα της ARP Academy.


Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Με διπλή νίκη επιστρέφει ο 11χρονος Έλληνας Παναγιώτης Κολλάρος από το Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV Junior 2022 – Αποτελέσματα​

Από τον BikerSpirit

Ο Παναγιώτης Κολλάρος, o 11χρονος Έλληνας οδηγός επιστρέφει με διπλή νίκη από το Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV Junior 2022, όπου συμμετέχει στους αγώνες στην κατηγορία Trofeo Prime Pieghe με μοτοσυκλέτες Ohvale 110cc, στην οποία αγωνίζονται παιδιά ηλικίας 9 -12 χρόνων, τα οποία δεν έχουν αγωνιστική εμπειρία.


Οι αγώνες της κατηγορίας πραγματοποιούνται στα πλαίσια του πρωταθλήματος CIV Junior.

Το Prime Pieghe Trophy ξεκίνησε τον πρώτο γύρο της πρώτης σεζόν στην πίστα της Vallelunga και ήδη σημειώνει επιτυχία. Δεκατρείς μοτοσυκλέτες Ohvale GP0 110 που κληρώθηκαν για δεκατρείς αναβάτες προκειμένου να έχουν τη μέγιστη ισορροπία στην πίστα με τις ίδιες τεχνικές συνθήκες. Ρούχα και προστασίες παρέχονται από τον οργανισμό. Αυτή είναι η φόρμουλα που επέλεξε η Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας για να φέρει τους πολύ νέους χωρίς εμπειρία πιο κοντά στον κόσμο των αγώνων στην πίστα.

Οι δύο αγώνες ήταν σόλο για τον 11χρονο Έλληνα οδηγό Κολλάρο Παναγιώτη που μετά την κατάκτηση της pole position κέρδισε και τον πρώτο και τον δεύτερο αγώνα με διαφορά.

Στον πρώτο αγώνα, ο Παναγιώτης τερμάτισε με 6.882 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 2ο, ενώ στον δεύτερο αγώνα τερμάτισε με διαφορά 3.884 δευτερόλεπτα.

Στο βάθρο Riccardo Scisciani και Mattia Ciampalini είναι δεύτερος και τρίτος αντίστοιχα

Ο Παναγιώτης Κολλάρος ύψωσε την ελληνική σημαία στο ψηλότερό σκαλιά του βάθρου μέσα στην Ιταλία σε έναν διεθνή αγώνα στην Vallelunga, που ξεκινά σαν φυτώριο για νέα ταλέντα, και όπως όλα δείχνουν, εδώ έχουμε ένα καθαρό και γνήσιο ταλέντο!

Το Bikerspirit θα είναι δίπλα του και θα τον παρακολουθεί στην νέα του καριέρα που ξεκίνησε φέτος με μια διπλή νίκη και θα ενημερώνει το Ελληνικό κοινό!



Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Εντυπωσιακή νίκη Παντελεάκη στην Βαρκελώνη​

Τραυματίστηκε κατά την διάρκεια των πανηγυρισμών λόγω υπαιτιότητας Πολωνού αναβάτη​


Το Σαββατοκύριακο 11&12 Ιουνίου, ο Βασίλης Παντελεάκης βρέθηκε στην πίστα της Βαρκελώνης για τον 3ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος JuniorGP στην κατηγορία ETC
Ο Έλληνας αθλητής, δίνοντας σκληρές μάχες σε κάθε γύρο και οδηγώντας την κούρσα στην μεγαλύτερη διάρκεια του, κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα Last chance race με μια επιβλητική διπλή προσπέραση, σημειώνοντας και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον τελευταίο γύρο και να προκριθεί στο τελικό αγώνα της Κυριακής.
Ο Βασίλης Παντελεάκης όμως στάθηκε αρκετά άτυχος αφού αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα και κατά τη διάρκεια πανηγυρισμών μέσα στην πίστα και ενώ είχε κόψει ταχύτητα, ένας Πολωνός συναθλητής του δεν τον πρόσεξε με ποτέλεσμα να πέσει πάνω του. Αυτό είχε σαν συνέπεια να τραυματιστεί ο Βασίλης, κυρίως στο αριστερό του χέρι, με τον Πολωνό αθλητή να φέρει κάταγμα στο πόδι.
panteleakis barcelona 5

Η συμμετοχή του στον αγώνα της Κυριακής ήταν αμφίβολη αφού πρώτα έπρεπε να πάρει το πράσινο φως από το ιατρικό επιτελείο της πίστας. Την Κυριακή το πρωί οι γιατροί εξετάζοντας το πρησμένο χέρι του, επέτρεψαν τελικά στο Βασίλη να συμμετάσχει στον αγώνα.
Έτσι λοιπόν βρέθηκε στον αγώνα της Κυριακής ξεκινώντας από την 29η θέση και με αρκετούς πόνους στο χέρι βρέθηκε να κυνηγάει ένα γκρουπ πέντε αναβατών δίνοντας μάχες για την 20ή θέση.
Δυστυχώς όμως στον 8ο γύρο, κάποιες ταλαντώσεις της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με την αδυναμία του να ανταποκριθεί σωστά λόγω του χτυπημένου χεριού του, απέφεραν μία πτώση με τον αγώνα να τελειώνει πρόωρα.
Στον αγώνα της Βαρκελώνης βρέθηκε ο γενικός διευθυντής της Bridgestone Elastrak ο κύριος Παναγιώτης Διαμαντόπουλος μαζί με άλλα στελέχη της εταιρείας για να παρακολουθήσουν από κοντά και να υποστηρίξουν την προσπάθεια του Έλληνα αθλητή.
panteleakis barcelona 3

Μετά τον αγώνα ο κύριος Διαμαντόπουλος δήλωσε εντυπωσιασμένος και περήφανος, τόσο για το αγωνιστικό επίπεδο του Βασίλη Παντελεάκη όσο και για τον χαρακτήρα του, τονίζοντας του επίσης ότι θα είναι δίπλα του και θα υποστηρίζει την προσπάθεια του κάτι που έδωσε δύναμη και χαρά στο Βασίλη.
Ο κύριος Διαμαντόπουλος, με πολύ ενδιαφέρον ξεναγήθηκε στα box και στο φορτηγό της ομάδας και συνομίλησε και με τον ιδιοκτήτη της Jose Luís Cardoso.
Επόμενος αγώνας το Σαββατοκύριακο 18 & 19 Ιουνίου στην πίστα των Σερρών για το Ελληνικό Πρωτάθλημα και στη συνέχεια, 2 & 3 Ιουλίου στην πίστα Jerez για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα JuniorGp.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους χορηγούς που υποστηρίζουν την προσπάθεια του Βασίλη και όλους εσάς που βρίσκεστε στο πλάι του.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τέσσερις Έλληνες στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Drag Racing στο NitrOlympX – Hockenheim της Γερμανίας στις 26-28 Αύγουστου.​

Από τον BikerSpirit

Τέσσερις Ελληνικές συμμετοχές θα πάρουν μέρος στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Drag Racing στο NitrOlympX – Hockenheim της Γερμανίας στις 26-28 Αύγουστου.

Οι οδηγοί που θα συμμετέχουν είναι οι εξής: (αλφαβητικά)

– Μπουσίνης Χαράλαμπος PSB
– Πετρίδης Δημήτρης PSB
– Ρεβελτζή Ελένη SSB
– Σιδηρόπουλος Παύλος PSB



Με την υποστήριξη της ομοσπονδίας Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. (ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ) και της λέσχης Lenoe Drag Racing

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Με ένα ακόμα βάθρο επιστρέφει ο Παναγιώτης Κολλάρος από την Ιταλία και τον 2ο αγώνα στο CIV Junior 2022 – Αποτελέσματα – Βαθμολογία​

Από τον BikerSpirit

Ο Παναγιώτης Κολλάρος, o 11χρονος Έλληνας οδηγός επιστρέφει με ένα βάθρο στην τρίτη θέση και μια 5η θέση από το Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV Junior 2022, και την πίστα Ottobiano, όπου συμμετέχει στους αγώνες στην κατηγορίαμε μοτοσυκλέτες Ohvale 110cc, στην οποία αγωνίζονται παιδιά ηλικίας 9 -12 χρόνων.


Μετα από αυτό τον δεύτερο διπλό αγώνα ο Παναγιώτης Κολλάρος βρίσκεται στην 2η θέση της βαθμολογίας με μόλις ένα βαθμό διαφορά από τον πρώτο!


Ο Μικρός Έλληνας οδηγός ξεκίνησε την πρώτη του επαφή με την πίστα κάνοντας χρόνο 1:12.281, στην συνέχεια στα επόμενα δοκιμαστικά βελτίωσε με χρόνο 1:10.445, συνεχίζοντας κατέβασε στο 1:09.665, και λίγο αργότερα 1:09.121 και τέλος έγραψε 1:09.262, με τον προηγούμενο να είναι ο καλύτερος του την πρώτη ημέρα των δοκιμών, μια βελτίωση που ξεπέρασε τα 3 δευτερόλεπτα!


Στην διαδικασία των χρονομετρημένων κατατακτήριων Q1 βελτίωσε το χρόνο του γράφοντας 1:08.803 που τον έφερε στην 5η θέση.
Στο Q2 κατέβασε και άλλο το χρόνο του σημειώνοντας 1:08.452 που ήταν ο 2ος χρόνος του Q2 και του έδωσε την 5η θέση στην σχάρα εκκίνησης των δυο αγώνων που θα ακολουθούσαν αργότερα!

Στον πρώτο αγώνα ο Παναγιώτης Κολλάρος κατάφερε και τερμάτισε 6ος βελτιώνοντας τον χρόνο του και άλλο κάνοντας 1:08.153.


Στον δεύτερο αγώνα ο Παναγιώτης συνεχίζοντας να βελτιώνεται κάθε φορά που έμπαινε στην πίστα τερμάτισε στην 3η θέση κερδίζοντας ένα ακόμα βάθρο, σημειώνοντας τον καλύτερο του χρόνο το Σαββατοκύριακο με 1:07.416, χρόνος που έφτασε σχεδόν 5 δευτερόλεπτα από τον πρώτο χρόνο που έκανε την πρώτη φορά σε αυτή την πίστα!

Με την 6η και 3η θέση πρόσθεσε 26 βαθμούς στους 50 που είχε από τις δυο προηγούμενες νίκες φτάνοντας τους 76 βαθμούς, μόλις έναν λιγότερο από τον πρώτο που έχει 77 βαθμούς!


Η πορεία του 11χρονου Παναγιώτη Κολλάρου είναι εκπληκτική και σημειώνει φοβερή βελτίωση κάθε φορά που μπαίνει μέσα στην πίστα όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω πίνακα με τους χρόνους του σε κάθε σέσιον!

1:12.281
1:10.445
1:09.665
1:09.121
1:09.262
1:08.803 5ος Q1
1:08.452 2ος Q2
1:08.153 6ος Αγώνας 1
1:07.416 2ος Αγώνας 2

Περιμένουμε με ανυπομονησία να τον δούμε και να τον απολαύσουμε στον επόμενο αγώνα στην πίστα στην Pomposa σε 2 βδομάδες.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αποτελέσματα του SUPERMOTO OF NATIONS στο Βέλγιο με την συμμετοχή της Ελληνικής Ομάδας – Φωτογραφίες​

Από τον BikerSpirit

Η Εθνική Ομάδα Supermoto της Ελλάδος δεν κατάφερε να προκριθεί στους τελικούς αγώνες που έγιναν την Κυριακή στην πίστα Mettet στο Βέλγιο.

Στους αγώνες πρόκρισης του Group Rider 1 ο Ανδρέας Αντωνίου τερμάτισε στην 18ηθεση με χρόνο 1:55.694, στο Group Rider 2 ο Ηλίας Μπαξίσογλου τερμάτισε στην 17η θέση με χρόνο 1:55.849 και στο Group Rider 3 ο Σπύρος Κεφαλλωνίτης τερμάτισε στην 12η θέση με χρόνο 1:51.089.

Στην συνολική κατάταξη των ομάδων η Ελληνική ομάδα κατέλαβε την 17η θέση με 29 βαθμούς, και δεν κατάφερε να προκριθεί στην τελική φάση!

Η πρώτη επαφή της Εθνικής ομάδας ήταν ικανοποιητική μαζεύοντας σημαντική εμπειρία σε μια από τις σημαντικότερες διεθνείς διοργανώσεις του Supermoto.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Group Rider 1


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Group Rider 2


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Group Rider 3


ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ



Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Συγχαρητηρια για την παρουσια και με καλυτερα αποτελεσματα την επομενη. Bcdefghg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Παναγιώτης Κολλάρος 4ος στο Trofeo Prime Pieghe μετα και τον τελικό του 2022 – Αποτελέσματα – Βαθμολογία​

Από τον BikerSpirit

Ο μικρός Παναγιώτης Κολλάρος συμμετείχε στον τελικό διπλό αγώνα του Trofeo Prime Pieghe στην πίστα Pomposa στην Ιταλία!


Η μάχη του τίτλου ήταν στον πόντο αφού η διαφορά ήταν μόλις έναν βαθμό ανάμεσα στον Mattia Ciampalini από τον Παναγιώτη Κολλάρο, ενώ στην μάχη για τον τίτλο ήταν ανοικτή και για τους αναβάτες που βρίσκονταν στην 3η και 4η θέση!

Ο Παναγιώτης Κολλάρος ξεκίνησε το Σάββατο μετα πρώτα δοκιμαστικά και στην πρώτη του επαφή με την πίστα έγραψε χρόνο 1:11.698, ενώ στα δεύτερα δοκιμαστικά βελτίωσε την απόδοση του και έγραψε χρόνο 1:10.340.


Αργότερα στα πρώτα χρονομετρημένα έκανε χρόνο 1:10.320, ενώ στα δεύτερα βελτιώθηκε κάνοντας χρόνο 1:09.723, που τον έβαλε στην 5η θέση στην σχάρα εκκίνηση για τους δυο αγώνες της Κυριακής

Την Κυριακή στον πρώτο αγώνα, είχε μια σύγκρουση με έναν συναθλητή του στην αρχή του αγώνα, με καταστρεπτική συνέπεια να εγκαταλείψει τον αγώνα και να μην βαθμολογηθεί.
Εκτός της εγκατάλειψης ο Παναγιώτης Κολλάρος είχε και ένα μικρό τραυματισμό που τον δυσκόλεψε στον 2ο αγώνα!


Μετα τον πρώτο αγώνα και την εγκατάλειψη του Παναγιώτη Κολλάρου και τα αποτελέσματα των υπολοίπων τριών οδηγών, ήταν μαθηματικά αδύνατον να παλέψει για τον τίτλο της χρονιάς, πάρα μόνο για να μπορέσει να παλέψει για την καλύτερη θέση στη τελική βαθμολογία!

Στον 2ο αγώνα ο Παναγιώτης Κολλάρος ξεκινώντας και πάλι από την 5η θέση, είχε αρκετές ωραίες μάχες και τελικά τερμάτισε 5ος, που τον έφερε στην 4η θέση της τελικής βαθμολογίας, με διαφορά μόλις δυο βαθμούς από τον τρίτο!


Δυστυχώς όταν υπάρχουν λίγοι αγώνες μια εγκατάλειψη μπορεί να σου στερήσει έναν τίτλο όπως συνέβη με τον μικρό Έλληνα οδηγό, που έδειξε μια φοβερή απόδοση στην πρώτη του συμμετοχή σε διεθνή διοργάνωση, όπως το Trofeo Prime Pieghe.


Όπως είπε και ο ίδιος σε επικοινωνία μας, «μπορεί να μην κατάφερα να κερδίσω το κύπελο φέτος, το ευχαριστήθηκα όμως γιατί έκανα πολλούς φίλους» και εμείς προσθέτουμε ότι μάζεψε φοβερή εμπειρία και γνώση για το μέλλον!

Πρέπει να σημειώσουμε την εκπληκτική δουλειά που έχει κάνει η οικογένεια του «φτιάχνοντας» έναν τόσο καλό αθλητή με προσωπικότητα και βέβαια την ομάδα του που τον προπονεί και τον προετοιμάζει και τον έχει κάνει να εντυπωσιάζει σε κάθε εμφάνιση του!


Επόμενος σταθμός για τον μικρό Έλληνα οδηγό μας είναι η wild card συμμετοχή (έκτακτη συμμετοχή) στο CIV junior Ohvale 110 στα τέλη Σεπτέμβρη.

Μείνετε συντονισμένοι …………



Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βασίλης Παντελεάκης – Ένα βήμα πριν το RedBull Rookies Cup​

c24196e5458dae2e37bd512379b0dd08_XL.jpg

Ο νεαρός αναβάτης αποτελεί ένα από τα ταλέντα της χώρας μας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο Βασίλης έχει ήδη τραβήξει τα βλέμματα της Ευρώπης. Σήμερα μάλιστα, όπως μας ανακοίνωσε μέσα από τα κοινωνικά του δίκτυα, έχει επιλεχθεί για τη διαλογή των αναβατών του RedBull Rookies Cup 2023, του θεσμού δηλαδή που μπορεί να του ανοίξει το δρόμο για τα σαλόνια του MotoGP.

Ο ίδιος αναφέρει:
«Με μεγάλη χαρά θα ήθελα να σας ανακοινώσω ότι νωρίς το πρωί έλαβα την πρόσκληση από το RedBull rookies cup να λάβω μέρος στην παγκόσμια επιλογή αναβατών για το 2023.

Η επιλογή των καλύτερων αναβατών θα γίνει στην πίστα της Modena στην Ιταλία από τις 6 έως τις 8 Σεπτεμβρίου.
Εκεί θα βάλω τα δυνατά μου να είμαι μέσα στους 12 καλύτερους αναβάτες από τους 120 περίπου που θα λάβουν μέρος και να πραγματοποιήσω το μεγάλο μου όνειρο να συμμετάσχω το 2023 στο Redbull MotoGP rookies cup

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος κυριάρχησε στον Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας BMU στην Κροατία στην SS300​

Από τον BikerSpirit

Ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος, συμμετείχε το Σαββατοκύριακο 27 και 28 Αυγούστου στον διπλό αγώνα (7ος και 8ος ) του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας BMU στην πίστα Automotodrom Grobnik , στην Κροατία στην κατηγορία SSP300.


Επίσης συμμετείχε ταυτόχρονο και στο πρωτάθλημα ALPE ADRIA στην ίδια κατηγορία SSP300.

Σε αυτόν τον 4ο διπλό του BMU, ο νεαρός Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος, με το Yamaha R3, κατάφερε να κάνει άλλη μια φοβερή εμφάνιση με δυο βάθρα και μια νίκη που τον κρατά στην μάχη της κορυφής της βαθμολογίας του Βαλκανικού πρωταθλήματος 2022!


Στα προκριματικά, με χρόνο 1:42.334 κατάφερε να κερδίσει την 7η θέση στην σχάρα εκκίνησης!

Στον πρώτο αγώνα που έγινε το Σάββατο 27 Αυγούστου, ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος ξεκινώντας από την εβδόμη θέση, κάνοντας έναν δυνατό αγώνα κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση του Βαλκανικού Πρωταθλήματος, πίσω από τον Patrick Pascota και μπροστά από την Daria Teodora Ganescu που έκλεισε το βάθρο του 7ου αγώνα της σεζόν!


Στο πρωτάθλημα ALPE ADRIA που συμμετείχε για πρώτη φορά τερμάτισε στην 7η θέση.


Στον δεύτερο αγώνα που έγινε την Κυριακή 28 Αυγούστου, ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος ξεκίνησε και πάλι από την 7η θέση, αλλα αυτή την φορά μετά από μια δυνατή μάχη κατάφερε και τερμάτισε στην κορυφη κερδίζοντας τον 8ο αγώνα της σεζόν. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Patrick Pascota. Το βάθρο έκλεισε ο Mihai Alexandru Voinea!


Στο πρωτάθλημα ALPE ADRIA αυτή την φορά τερμάτισε στην 4η θέση.


Έτσι ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος με 8 βάθρα σε 8 αγώνες, 3 νίκες, 2 δεύτερες και 3 τρίτες θέσεις βρίσκεται μόλις 2 βαθμούς από την κορυφη του πρωταθλήματος, ενώ το επόμενο ραντεβού είναι το Σαββατοκύριακο 3 και 4 Σεπτεμβρίου στην πίστα Pleven της Βουλγαρίας για τον 5ο γύρο (9ο και 10ο αγώνα)!



Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Με δυο νίκες ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος κυριάρχησε στον Pleven για το Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας BMU στην SS300​

Από τον BikerSpirit

Ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος, συμμετείχε το Σαββατοκύριακο 3 και 4 Σεπτεμβρίου στον διπλό αγώνα (9ος και 10ος ) του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας BMU στην πίστα Pleven , στην Βουλγαρία στην κατηγορία SSP300.


Σε αυτόν τον 5ο διπλό του BMU, ο νεαρός Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος, με το Yamaha R3, κυριάρχησε και στους δυο αγώνες με δυο νίκες που τον φέρνουν στην κορυφή της βαθμολογίας του Βαλκανικού πρωταθλήματος 2022 με 15 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο!

Στα προκριματικά, με χρόνο 1:53.335 και με την πίστα ακόμα υγρή κατάφερε να κερδίσει την Pole position!


Στον πρώτο αγώνα που έγινε το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου, ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος ξεκινώντας από την pole, και κάνοντας έναν δυνατό αγώνα κατάφερε να τερματίσει στην 1η θέση του Βαλκανικού Πρωταθλήματος, αφήνοντας τον κύριο αντίπαλο του για τον τίτλο, Patrick Pascota στην 4η θέση, ενώ στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Loren Venkow και το βάθρο έκλεισε ο Mert Konuk!

Στον δεύτερο αγώνα που έγινε την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου, ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος ξεκίνησε και πάλι από την 1η θέση, και έμεινε στην κορυφη μέχρι την καρό σημαία, ενώ από τον 5πο γύρο και για δυο γύρους έδωσε μάχη με τον Pascota, αλλα τελικά κυριάρχησε τερματίζοντας μπροστά του με διαφορά 2.655 δευτερόλεπτα, ανοίγοντας την διαφορά του στην βαθμολογία στους 15 βαθμούς! Στον 2ο αγώνα ο Μαυρόπουλος έγραψε τον καλύτερο χρόνο με 1:47.351 και ήταν ο μόνος αναβάτης που κατέβηκε στο 1:47s!


Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Patrick Pascota. Το βάθρο έκλεισε και πάλι ο Mert Konuk!


Έτσι ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος με 10 βάθρα σε 10 αγώνες, 5 νίκες, 2 δεύτερες και 3 τρίτες θέσεις βρίσκεται στην κορυφη του πρωταθλήματος, με μια καλή διαφορά 15 βαθμών από τον δεύτερο και με δυο διπλούς αγώνες να απομένουν!


Το επόμενο ραντεβού είναι το Σαββατοκύριακο 17 και 18 Σεπτεμβρίου στην πίστα Navak της Σερβίας για τον 6ο γύρο (11ο και 12ο αγώνα), ενώ το τον Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας BMU για το 2022 θα κλείσει στην πίστα των Σερρών στις 22 και 23 Οκτωβρίου με τον τελευταίο διπλό γύρο (13ο και 14ο αγώνα), που θα γίνει μαζί με το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ταχύτητας!

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νίκη για τον Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο στον 1ο αγώνα της Σερβίας για το Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας BMU​

Ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος, συμμετέχει αυτό το Σαββατοκύριακο 17 και 18 Σεπτεμβρίου στον διπλό αγώνα (11ος και 12ος ) του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας BMU στην πίστα Navak της Σερβίας για τον 6ο γύρο του BMU στην κατηγορία SSP300.

Ο νεαρός Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος, με το Yamaha R3, κυριάρχησε την πρώτη ημέρα του διπλού αγώνα με νίκη που μεγαλώνει στην διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας του Βαλκανικού πρωταθλήματος 2022 με 33 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο!

Στην βροχερή Σερβία και κάτω από δύσκολες συνθήκες αφού η βροχή πολλές φορές ήταν τόσο δυνατή που η ορατότητα ήταν φοβερά δύσκολη, ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος στα προκριματικά, με χρόνο 1:35.034 και με τεράστια διαφορά από τον δεύτερο που έφτασε τα 3.440 δευτερόλεπτα, κατάφερε να κερδίσει την Pole position!

Αργότερα και πάλι κάτω από δυνατή βροχή έγινε ο πρώτος αγώνας, όπου ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος ξεκινώντας από την pole, και κάνοντας έναν δυνατό ξεκίνημα, οδήγησε σε εντελώς άλλο επίπεδο από τους υπολοίπους, αφού για 6 γύρους γύριζε κάτω από το 1,40, όπου ήταν ο μοναδικός που το έκανε αυτό, κατάφερε να κάνει μια διαφορά από τον δεύτερο που έφτασε στα 20.720 δευτερόλεπτα και πήρε την καρό σημαία του αγώνα, αφήνοντας τον κύριο αντίπαλο του για τον τίτλο, Patrick Pascota στην 9η θέση.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Mert Konuk και το βάθρο έκλεισε o Salih Yigit Teker!

Έτσι μετα από αυτόν τον δύσκολο αγώνα ο Μαυρόπουλος φτάνει τους 243 βαθμούς και ανοίγει την διαφορά του στην βαθμολογία στους 33 βαθμούς από τον δεύτερο που έχει 210 βαθμούς, με 3 αγώνες να απομένουν!

Ο επόμενος αγώνας θα είναι την Κυριακή στην ίδια πίστα και ο Μαυρόπουλος είναι και πάλι το φαβορί για την νίκη!


Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο καλύτερος Περιστεράς του 2022 στο Portimao 0.072 δευτερόλεπτα από τον βαθμό​



Η πίστα του Portimao στην Πορτογαλία φιλοξένησε τους δύο τελευταίους Αγώνες της χρονιάς για την κατηγορία WSSP300 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WSBK, στους οποίους συμμετέχει ο 17χρονος Γιάννης Περιστεράς. Ο οδηγός της ProGP Racing Team με την Yamaha R3 της Ιταλικής ομάδας είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα την Παρασκευή με τεχνικό πρόβλημα στο μπροστινό σύστημα. Στον Αγώνα του Σαββάτου μετά από μια επαφή με ένα άλλο αγωνιζόμενο έμεινε πίσω και τερμάτισε 28ος.

Στον Αγώνα της Κυριακής από το ξεκίνημα του Αγώνα βρήκε καλό ρυθμό και πάλεψε στο γκρουπ των πρωτοπόρων, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους γύρου, παρά το ότι η μοτοσυκλέτα του υστερούσε σε επιτάχυνση. Πιέζοντας πολύ δυνατά στο φρενάρισμα κατάφερνε να κερδίζει το χρόνο που έχανε στην ευθεία. Λίγο πριν το τέλος του Αγώνα μια πτώση χώρισε το γκρουπ των πρωτοπόρων σε δύο και έτσι έδωσε τη μάχη για τη 12η θέση, περνώντας στον τελευταίο γύρο 14ος, αλλά μια ακόμη πτώση ακριβώς μπροστά του τον ανάγκασε να κλείσει το γκάζι και την ίδια στιγμή τον πέρασαν δύο αντίπαλοί του, με αποτέλεσμα να δει την καρό σημεία του τερματισμού στην 16η θέση, μόλις 0.072 του δευτερολέπτου από την 15η θέση που θα του έδινε τον πρώτο του βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Η συνολική αποτίμηση της ημέρας ήταν όμως εξαιρετική, καθώς τερμάτισε μόλις 5.541 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή που είναι η μικρότερή του διαφορά όλην τη χρονιά, πέτυχε τον 9ο ταχύτερο γύρο του Αγώνα, είχε τον 9ο καλύτερο χρόνο στο 1ο κομμάτι της πίστας και γενικά έδειξε, όπως και στον Αγώνα του Misano ότι δεν έχει να ζηλέψει πολλά από τους πρωταγωνιστές της WSSP300.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ – 16ος, ταχύτερος γύρος 1’56.606
“Από τη μια μεριά είμαι απογοητευμένος που δεν κατάφερα να πάρω τουλάχιστον ένα βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αλλά από την άλλη είμαι ευχαριστημένος με το σημερινό αγώνα, αφού έμεινα μέχρι το τέλος στο γκρουπ της μάχης για τις πρώτες θέσεις. Παρά το ότι δεν είχα την τέλεια αίσθηση από τη μοτοσυκλέτα μου, που έχανε λίγο σε επιτάχυνση, προσπάθησα να εκμεταλλευτώ τα φρένα και έκανα εκεί τα προσπεράσματά μου. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την προσπάθεια όλης της χρονιάς και τον προπονητή μου Γιάννη Μπούστα που είχε την υπομονή να προετοιμάσει τη συμμετοχή μας τέλεια. Επίσης τον πατέρα μου και όλους τους χορηγούς που βοήθησαν στο να γίνει πραγματικότητα αυτή η συμμετοχή”.

OMAR MENGHI – Ιδιοκτήτης ProGP Racing Team
“Σήμερα ο Γιάννης έκανε τον καλύτερό του Αγώνα όλης της χρονιάς και οδήγησε πάρα πολύ καλά. Έδειξε ότι αξίζει να βρίσκεται ανάμεσα στους δέκα πρώτους και αν αποκτήσει λίγο περισσότερη σταθερότητα και αυτοσυγκέντρωση θα είναι στο μέλλον μόνιμα στη μάχη για τις πρώτες θέσεις. Έχει ταχύτητα και μπορεί να κάνει καλούς αγώνες. Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω για τη συνεργασία και τη βοήθεια στην ομάδα τον Γιάννη Μπούστα και βέβαια τον Νίκο Περιστερά”.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο Γιώργος Κίτσος σε Wild Card συμμετοχή στο Πρωτάθλημα 2T Italian GP στο Misano στις 16/10/2022

Ο Γιώργος Κίτσος, επτά φορές Πρωταθλητής Ελλάδος στην κατηγορία Racing θα συμμετέχει στο 6ο γύρο του Πρωταθλήματος 2T Italian GP στο Misano σε μια Wild Card συμμετοχή στις 16 Οκτωβρίου 2022.

Το Campionato 2T Italian GP, είναι ένα πρωτάθλημα αποκλειστικά για δίχρονες μοτοσυκλέτες, με πάρα πολλές συμμέτοχες και προσελκύει αναβάτες από όλο το κόσμο!

Στον 6ο γύρο όπου θα συμμετέχει και ο Έλληνας οδηγός, Γιώργος Κίτσος, στην κατηγορία 250 GP θα αγωνιστούν οδηγοί από επτά χώρες, όπως η Ιταλία, Ελβετία Γερμάνια, Ολλανδία, Γαλλία, Αγγλία και Ελλάδα!

Ο Γιώργος Κίτσος θα συμμετέχει με την ομάδα, Twins Moto KARAMANIDIS - REMBOULIS Performance.

Την συμμετοχή του στηρίζουν οι πολύτιμοι χορηγοί: Athens tattoo studio, Alcatraz night club, Resto food & coffee, Momix Molecular Mixology, OTTO CAR executive auto, Golden Gym, Original Vintage, Φυσιολυσις physio & Foot solutions, ΡΟΔΑΜΟΤΟ, 20 WORK OUT, Nimateck, Mouratis gp, X-lite, AFAM, CL BRAKES, Biker Spirit, IGF Productions και 2T Greek GP.



Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

“Ασημένιος” ο Χαλίλης Καγιάς στην Τουρκία στον τετραήμερο αγώνα hard endurο SEA TO SKY​


Ο Ρόδιος οδηγός αγώνων εντούρο Χαλίλης Καγιάς, κάνοντας ομολογουμένως μία εξαιρετική εμφάνιση,κατόρθωσε να επιστρέψει από το Κεμέρ της Τουρκίας με ασημένιο μετάλλιο απ τον διεθνούς φήμης τετραήμερο αγώνα hard endurο SEA TO SKY.
Πάνω από πεντακόσιες συμμετοχές συγκέντρωσε το φετεινόSEA TO SKY (19-22 Οκτωβρίου), μεταξύ των οποίων,ορισμένα από τα πιο γνωστά ονόματα του Παγκόσμιου Εντούρο, όπως οι ΓκρέιαμΤζάρβις (Βρεττανός, πολλάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής και νικητής των σκληρότερων αγώνων του κόσμου όπως το ErzbergRodeo στην Αυστρία, το Romaniacs στα Καρπάθια Όρη της Ρουμανίας, το RoofofAfrica στα «βελτ» της Ν. Αφρικής), επίσημοι, επαγγελματίες, εργοστασιακοί οδηγοί, όπως ο Αυστριακός Μίχαελ Βάλκνερ, οι Νοτιοαφρικανοί ΤράβιςΤησντέιλ, Μάθιου Γκρην και Μπρετ Σβάνπουλ, ο Τσέχος ΝτέηβιντΤσυπριάν κ.α. Επίσης, πλήθος ακόμα πασίγνωστων επαγγελματιών όπως οι Βρεττανοί Κρέιστον, Μούρχαουζ, Άλλεν και Σπένσερ, ο Σουηδός Κάρλσσον και πολλοί ακόμα, που στόχος όλων ήταν η κατάκτηση της κορυφής του Ολύμπου της Αττάλειας, στα 2.665μ.
Αυτή η ιδιαιτερότητα, από μόνη της, κάνει το SEA TO SKYέναν μοναδικό αγώνα, αφού η εκκίνηση της πρώτης ημέρας (του προλόγου κατάταξης) είναι στο επίπεδο της θάλασσας, ενώ την τελευταία ημέρα ο αγώνας σκαρφαλώνει σε κακοτράχαλα βραχώδη μονοπάτια, εξαντλητικά για ανθρώπους και μηχανές.

Ο Χαλίλης Καγιάς, μη έχοντας ουσιαστικά καμμία προηγούμενη εμπειρία από αγώνες και την οργάνωση που η τακτική εμπλοκή σ αυτούς προυποθέτουν κι υπαγορεύουν, έπεσε να κολυμπήσει κατευθείαν στα βαθιά, έχοντας πάντως τη συμπαράσταση μιας χούφτας φίλων που τον συνόδευσαν απ τη Ρόδο στην περιπέτειά του:
Χωρίς προηγούμενη εμπειρία από τεχνητά εμπόδια σε άμμο,τερμάτισε στην 156η θέση της κατάταξης κάνοντας 6 λεπτά και 2 δευτερόλεπτα στον καλύτερό του γύρο του «προλόγου».
Την επόμενη ημέρα, στον δασικό αγώνα (ForestRace) έχοντας μεγαλύτερη εξοικείωση με το τερραίν και τις συνθήκες ανέβηκε με άλμα στην 127η θέση της κατάταξης, με χρόνο τρείς ώρες τριάντα ένα λεπτά (3:31:05) που τον κατέταξε στην κατηγορία των «χρυσών» (GoldClass) της ημέρας.
Ανάλογη επίδοση είχε και την τρίτη ημέρα στον «Ουράνιο Αγώνα»(SkyRace), όπου παρά τις αυξημένες δυσκολίες της διαδρομής τερμάτισε ξανά στη «χρυσή κατηγορία» με χρόνο δύο ώρες σαράντα δύο λεπτά (2:42:32) και την 157η θέση της κατάταξης.
Την τέταρτη ημέρα, είναι η ημέρα της κρίσεως και της τελικής κατάταξης στο SEATOSKY: Είναι ο «αγώνας όρους Όλυμπος» (OlympusMountainRace), σε διαδρομή που μοιάζει απλά αδιάβατη, αποτελούμενη αποκλειστικά από βράχους επί βράχων. Μόλις δεκατέσσερεις, από τους τριακόσιους σαράντα έναν (341) εκκινήσαντες την τελευταία ημέρα, έφτασαν στην κορυφή και τον τερματισμό, και διακόσμησαν το λαιμό τους με χρυσό μετάλλιο, όλοι επαγγελματίες, με πρώτο τον νεαρό Νοτιοαφρικανό Μάθιου Γκρην.
Ο Χαλίλης Καγιάς κατόρθωσε (περί κατορθώματος πρόκειται) να σκαρφαλώσει με την ΒΕΤΑ 250 RR μέχρι και το Σημείο Ελέγχου Οκτώ (CheckPointEight), στα 1900 μέτρα, σε πέντε ώρες και εικοσιπέντε λεπτά (5:25:44), γεγονός που τον έφερε στην 134η θέση της γενικής κατάταξης και του εξασφάλισε το αργυρό μετάλλιο, μαζί με όλους όσους έφτασαν/πέρασαν στο CP8 και αποτέλεσαν την «ασημένια κατηγορία», ενώ περίπου 150 αναβάτες (από 341 εκκινήσαντες) δεν κατάφεραν να φτάσουν ούτε μέχρι το CP4 και το μπρούτζινο μετάλλιο.

«Τρώγοντας έρχεται η όρεξη» λέει όμως ο λαός μας. Ήδη η επιτυχία αυτή αποτελεί το θεμέλιο επάνω στο οποίο ο ΧαλίληςΚαγιάς θ’ αρχίσει να δουλεύει και να προετοιμάζεται για τους επόμενους αγώνες, σε Ελλάδα και κυρίως, στο εξωτερικό, όπου διοργανώνονται πάρα πολλοί αγώνες hard enduro.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Περιστεράς στο βάθρο στο Trofeo Inverno 2022 – 2ος στην πίστα του Μπάρι – VIDEO​



Οι Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλετών στην Ιταλία τελειώνουν κάθε χρόνο με το Trofeo Inverno, μια αγωνιστική διοργάνωση που παραδοσιακά φιλοξενείται στο Μπάρι στην πίστα Autodromo del Levande. Φέτος – όπως και πέρυσι – η κατηγορία που είχε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ήταν η SSP300 (Supersport 300) και η Ιταλική ομάδα Roc ‘N’ DeA κάλεσε τον Έλληνα οδηγό Γιάννη Περιστερά για να προασπίσει τα χρώματά της, καθώς οι άλλοι οδηγοί της ομάδας είναι νεώτεροι και με μικρή ακόμη εμπειρία. Έτσι ο 17χρονος Έλληνας οδηγός που το 2022 αγωνίστηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SSP300 βρέθηκε και πάλι στη σέλα μιας Yamaha R3 για αυτόν τον Αγώνα του “Χειμερινού Επάθλου”.

Η ιδιαιτερότητα της διοργάνωσης είναι ότι δεν υπάρχει ειδικός τεχνικός έλεγχος στις μοτοσυκλέτες, που επιτρέπεται να συμμετέχουν χωρίς τους περιορισμούς του Πρωταθλήματος CIV και του Παγκοσμίου, ώστε να μειώνεται η διαφορά των Kawasaki που συμμετέχουν στο θεσμό με 400 κ.εκ. και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, με το σκεπτικό της συμμετοχής και με μοτοσυκλέτες προπόνησης που δεν έχουν το αρκετά ακριβό κιτ περιορισμού της δύναμης και των στροφών. Όμως οι ιδιοκτήτες της Roc ‘N’ DeA, Massimo Roccoli & Alex de Angelis ήθελαν να δουν την απόδοση του Έλληνα οδηγού με μια μοτοσυκλέτα Πρωταθλήματος και δεν αφαίρεσαν τους αντίστοιχους περιορισμούς της R3. O Περιστεράς λοιπόν συμμετείχε με την αργότερη στην ευθεία μοτοσυκλέτα, αλλά με την παραπάνω εμπειρία της χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Μετά από μια καλή εκκίνηση οδήγησε την κούρσα με τις Kawasaki των Samuele Marino και Giacomo Zannoni να τον ακολουθούν και να δίνουν τη μάχη του βάθρου. Ο Marino εκμεταλλευόμενος την υψηλότερη ταχύτητα της ΖΧ400 στην ευθεία πέρασε μπροστά στον 14ο από τους 15 γύρους και στον τελευταίο γύρο κράτησε την πρωτιά για 0.090 του δευτερολέπτου από τον Περιστερά που ανέβασε την Ελληνική σημαία στο βάθρο των νικητών και ολοκλήρωσε πετυχημένα την αγωνιστική χρονιά του 2022.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ – 2ος,
“Μπορώ να πω ότι οδήγησα καλά, χωρίς λάθη και τα έδωσα όλα παρά το ότι έχανα στην ευθεία λίγο πάνω από μισό δευτερόλεπτο σε κάθε γύρο. Η Yamaha R3 είναι πολύ καλή στις στροφές και οι ρυθμίσεις που βρήκαμε με την ομάδα μου έδωσαν την ευκαιρία να οδηγήσω την κούρσα για το μεγαλύτερο μέρος του Αγώνα. Σίγουρα οι Αγώνες που έκανα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με βοήθησαν στο να βελτιωθώ οδηγικά. Θέλω να ευχαριστήσω τον Alex και τον Massimo που μου έδωσαν αυτήν την ευκαιρία. Σε λίγες ημέρες ξεκινάω τη χειμερινή προετοιμασία για την επόμενη χρονιά και είναι ωραίο να κλείνεις τη σεζόν με μάχη για τη νίκη”.



Πηγη https://bikerspirit.net
 
Top Bottom