Έλληνες στο Εξωτερικό

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ο ΝΟΤΗΣ ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ ΣΤΟ WSSP 300


Επιλέχθηκε για το «Yamaha R3 bLU cRU»!

Ο φετινός Έλληνας πρωταθλητής στην κατηγορία νέων του ΠΠΤ, ο Νότης Παπαπαύλου, επιλέχθηκε από την Yamaha για να συμμετάσχει με την υποστήριξη του θεσμού R3 bLU cRU, μέσα στα πλαίσια της νέας κατηγορίας WSSP300.

Η Yamaha προσκάλεσε 11 αναβάτες που κέρδισαν ή διέπρεψαν, στα εθνικά τους πρωταθλήματα με Yamaha R3 να συμμετέχουν σε ένα Masterclass στην Latina της Ιταλίας. Πρόκειται για τον σχετικά νέο θεσμό της «μπλε ομάδας» όπως σε ελεύθερη μετάφραση μπορείς να μεταδώσεις το λογοπαίγνιο του “bLU cRU”, που επεκτάθηκε και στις ασφάλτινες πίστες. Σκοπός είναι να δημιουργήσει μία αγωνιστική συνείδηση γύρω από την Yamaha και να προσελκύσει περισσότερους νέους στα παγκόσμια πρωταθλήματα ταχύτητας. Το επόμενο βήμα για τον πρώτο ή τους πρώτους, της σεζόν που έρχεται, είναι να μεταφερθούν στην Supersport κατηγορία, πράγμα που φανερώνει το προσχέδιο που είχε η Yamaha όταν εμφάνιζε το νέο R6.

Στην διήμερη δοκιμασία, ο Παπαπαύλου ξεχώρισε μαζί με τους:

Luca Bernardi (16) - Alessandro Arcangeli (16) Ιταλία. Dennis Koopman (20) Ολλανδία. Hugo de Cancellis (16) Γαλλία και Galang Hendra Pratama (18) Ινδονησία, που θεωρείται φαβορί λόγω σωματότυπου αλλά και από την συμμετοχή του στην Jerez ως wildcart που κέρδισε και τον αγώνα. Αυτός θα είναι ένας από τους σκληρούς αντιπάλους του Παπαπαύλου..





Η ευκαιρία είναι σίγουρα μεγάλη. Το Yamaha R3 bLU cRU βέβαια είναι περισσότερο μία οργανωμένη παρουσία στο πρωτάθλημα, με πραγματικά επαγγελματική προσέγγιση και λιγότερο μία πλατφόρμα χορηγίας. Αυτό σημαίνει ότι ο Παπαπαύλου θα έχει ένα δύσκολο έργο μπροστά του αλλά και μία μεγάλη εμπειρία, καθώς στην επόμενη σεζόν θα έχει την ευκαιρία να δει τον κόσμο του WSBK από το καλύτερο σημείο, από μέσα!





* και εις ανώτερα
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.081
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ευγε


επιτελους και κατι καλο στο οποιο προοδευει ενας Ελληνας...

συνηθως ειμαστε πρωταθλητες στην μ@λ@κι@!!!!

συνηθως οταν ο Ελληνας βγει εκτός συνόρων διαπρέπει
οταν παραμεινει ομως μεσα........ να ψοφήσει η κατσικα του διπλανού
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.406
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Rolling
συνηθως οταν ο Ελληνας βγει εκτός συνόρων διαπρέπει
οταν παραμεινει ομως μεσα........ να ψοφήσει η κατσικα του διπλανού
Ωπα

ωπα φιλε...

το χοντραινεις και θα φωναξω τους αντισπιτσιστες!!!!

ασε την κατσικα ησυχη!!!!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Τα Τελευταία χρόνια και σε περίοδο ισχνων αγελάδων γίνονται προσπάθειες κυρίως με ιδιωτική χρηματοδότηση ,ώστε κάποια ταλέντα να κάνουν το βήμα παραπάνω.
Σίγουρα η έλλειψη χώρων προπόνησης είναι θέμα ,αλλά εδώ ο πορτογάλος oliveira έκανε προπόνηση σε χώρους παρκιγκ.
Μακάρι οι προσπαθειες να βρουν ανταπόκριση καο να δουμε τα καλύτερα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Στο βάθρο η Ελληνική ομάδα στο Μεσογειακό Κύπελλο Motocross 2019

Από τον BikerSpirit

Ο αγώνας για το Μεσογειακό Κύπελλο Motocross 2019 διοργανώθηκε στις 27 Οκτώβρη από την FMI (Ιταλική Ομοσπονδία) στην πίστα Crossodromo Di Montalbano Jonico στη Νότια Ιταλία.


Η Ελλάδα συμμετείχε στη διοργάνωση με μια αποστολή 4 αθλητών οι οποίοι ήταν:

Μπαξεβάνης Δημήτρης – Μοτολέσχη Καβάλας

Τουρατζίδης Δημήτρης – Μ.Ο.Β.Ε.

Καριώτης Γεώργιος – Λ.Α.Μ.Σ.

Κανάκης Μάριος – ΛΕ.ΜΟΤΟ.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ


Στα συγκεντρωτικά αποτελέσματα (βαθμολογία ομάδων) η ομάδα μας τερμάτισε στη 3η θέση με 73 βαθμούς, πίσω από την 1η Ιταλία (125 βαθμοί) και 2η Γαλλία (119 βαθμοί).


πηγη http://www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/Ελληνικοί Αγώνες/74462459_2600856399960406_9195027017932734464_o.jpg

O Βασίλης Παντελεάκης στην Premoto3 του CIV
Στο Ιταλικό Πρωτάθλημα με την Πρωταθλήτρια ομάδα

Ο 12χρονος οδηγός Βασίλης Παντελεάκης έκανε την ανακοίνωση: “Είναι πλέον επίσημο τη νέα χρονιά 2020 θα αγωνίζομαι στο επαγγελματικό πρωτάθλημα της Ιταλίας Campionato Italiano Velocità στην κατηγορία Premoto3 με την κορυφαία αγωνιστική ομάδα AC racing team Grazie mille!!”, από τη μεριά της η κορυφαία ομάδα AC Racing Team που κέρδισε πέρυσι το Πρωτάθλημα στη συγκεκριμένη κατηγορία με τον Luca Lunetta (που ήδη πήρε την πρόκριση και το 2020 θα αγωνίζεται στο Red Bull MotoGP Rookies Cup), έγραψε: “Μετά από μια φανταστική σεζόν με συνεχή άνοδο στην κατηγορία Mini-GP έρχεται κατευθείαν από την Ελλάδα το δικό μας Ελληνικό ταλέντο, ο Βασίλης Παντελεάκης για τη σεζόν 2020 και θα είναι στη δική μας ομάδα Premoto3 CS, έτοιμος να δώσει τη μάχη στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας CIV!!! FULL GAS Vasilis!!!”

Μιλώντας πρόσφατα στην πίστα Guadixx της Ισπανίας με τον Alessandro Cassinari τον επικεφαλής της AC, μας είπε ότι ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος από την πρόοδο του Βασίλη, ειδικά μετά τα μισά του 2019, όταν άρχισε να δίνει συνεχώς μάχες για το βάθρο στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία Mini-GP και πιο πολύ ευχαριστημένος με τους χρόνους του που πάντα ήταν στο ένα δέκατο πάνω ή κάτω από τον ταχύτερο γύρο της ημέρας!

Ελπίζουμε αυτήν την ταχύτητά του ο Βασίλης να τη διατηρήσει και να την αναπτύξει ακόμη περισσότερο στη νέα του κατηγορία στο απαιτητικό πια Ιταλικό Πρωτάθλημα, που έχει αναβαθμιστεί τα 2-3 τελευταία χρόνια!

Μπραβο στο Βασιλη Καλη Επιτυχια GivingGiving
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Στα ESBK Ισπανίας από φέτος ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης!
Μια εξαιρετικά ευχάριστη εξέλιξη για τον Έλληνα αθλητή

Οι κόποι και οι θυσίες των προηγούμενων ετών απέδωσαν καρπούς για τον 11χρονο Σπύρο-Μάριο Φουρθιώτη, ο οποίος κάνει ένα από τα όνειρά του πραγματικότητα και φέτος θα αγωνίζεται στο κορυφαίο Ισπανικό Πρωτάθλημα ESBK και συγκεκριμένα στην κατηγορία Moto4.

Η Ιταλική ομάδα Rotek GP Factory Racing παρακολουθούσε από καιρό τις επιδόσεις του Έλληνα πιλότου στις πίστες του Ιταλικού Πρωταθλήματος, όπου πέρυσι ο Σπύρος-Μάριος έδωσε τον καλύτερό του εαυτό αγωνιζόμενος σε 3 διαφορετικά Πρωταθλήματα και 5 συνολικά κατηγορίες!

Οι άνθρωποι της Ιταλικής ομάδας, που τα τελευταία χρόνια αγωνίζεται στο Ισπανικό Πρωτάθλημα, ήθελαν οπωσδήποτε να υπογράψουν τον Έλληνα οδηγό, κάτι το οποίο οριστικοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες.

Έτσι, από το 2020, ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης θα αγωνίζεται στην κατηγορία Moto4 των ESBK με τα χρώματα της Rotek GP Factory Racing. Μια εξέλιξη που γεμίζει χαρά όλους τους Έλληνες φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού.


Κι αυτό επειδή, όπως είναι γνωστό, το Ισπανικό Πρωτάθλημα είναι αυτό που τα τελευταία χρόνια προσελκύει σταθερά την αφρόκρεμα των πιλότων από όλο τον κόσμο.

Μάλιστα η Moto4 είναι ο προθάλαμος για την Moto3 του Ισπανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας, μια κατηγορία που εδώ και μερικά χρόνια έχει μετονομαστεί σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Junior, αντικατοπτρίζοντας το κορυφαίο επίπεδο των οδηγών που αγωνίζονται σ’ αυτή.

Αρκεί να θυμίσουμε ότι από το συγκεκριμένο Πρωτάθλημα πέρασαν αναβάτες όπως ο Marc Marquez, ο Fabio Quartararo, ο Alex Rins ή ο Maverick Vinales, που αγωνίζονται τα τελευταία χρόνια στο MotoGP.


Ωστόσο η Moto4 είναι μια κορυφαία και πολύ δύσκολη κατηγορία, στην οποία μέχρι και πέρυσι αγωνιζόντουσαν 36 αθλητές από όλο τον κόσμο! Η κατηγορία είναι ενιαία, με μόνο το πλαίσιο να διαφοροποιείται. Έχει προδιαγραφές Moto3 Παγκοσμίου και ενιαίο κινητήρα Honda CRF 150.

Φέτος θα γίνουν 13 αγώνες σε 6 διαφορετικές πίστες, συμπεριλαμβανομένων και πιστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, όπως είναι η Jerez, η Valencia, η Aragon και το Montmelo (Βαρκελώνη).

Η Moto4 των ESBK ξεκινά στις 4 και 5 Απριλίου με τον πρώτο αγώνα να γίνεται στην Jerez, ενώ στην ίδια πίστα, την 1η Νοεμβρίου, θα πέσει η αυλαία του Πρωταθλήματος. Νωρίτερα, στις 21 και 22 Μαρτίου θα γίνει στην Jerez το πρώτο επίσημο τεστ της κατηγορίας για το 2020.


Στο τεστ αυτό θα δώσει το παρών – για πρώτη φορά με την καινούργια του ομάδα – ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης, ο οποίος θα βρίσκεται στην Ισπανία λίγες ημέρες νωρίτερα για να πάρει μέρος και σε ένα ιδιωτικό τεστ που έχει προγραμματίσει η ομάδα.

Συγχαρητηρια Σπυρο σου ευχομαι καλες επιτυχιες GivingGiving
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Στην τελική φάση βρίσκεται η προετοιμασία του δεύτερου πρωτοτύπου της φοιτητικής ομάδας Panther Racing.
Από τον BikerSpirit

Η φοιτητική ομάδα της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ., Panther Racing AUTh, σχηματίστηκε τον Ιανουάριο του 2017 και ετοιμάζεται για την δεύτερη συμμετοχή της στον διεθνή διαγωνισμό Motostudent. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός θα λάβει χώρα στην φημισμένη πίστα της Αραγονίας στην Ισπανία στις 14-18 Οκτωβρίου 2020.

Οι μηχανικοί της ομάδας έχουν ολοκληρώσει μέχρι αυτό το σημείο την μελέτη και τον σχεδιασμό όλων των κομματιών της μοτοσυκλέτας δίνοντας βαρύτητα στις λεπτομέρειες. Συγχρόνως, η ομάδα βρίσκεται στην αρχή της κατασκευής ενώ έχει τελειοποιήσει τις τιμονόπλακες, κατασκευασμένες από αλουμίνιο αεροπορικού τύπου.

Το διετές project βρίσκεται πλέον στο θεωρητικό κεφάλαιο Chapter Β , κατά την διάρκεια του οποίου πραγματοποιείται η βελτιστοποίηση των τελικών σχεδίων, με σκοπό την ικανοποίηση των προδιαγραφών και των απαιτήσεων ασφαλείας.

Την προσπάθεια στηρίζουν έμπρακτα πλήθος επιχειρήσεων και εταιρειών τόσο από την Θεσσαλονίκη όσο και από την υπόλοιπη Ελλάδα, δίνοντας θάρρος και προσφέροντας τα εφόδια για να συνεχίσουν την προσπάθεια.

Οι πρωτόγνωρες συνθήκες δεν περιορίζουν το έργο της ομάδας, η οποία προσαρμόζεται σε νέους τρόπους συνεργασίας μεταξύ τους αλλά και με τους υποστηρικτές της.



Μπραβο σας GreetingGreeting
 

Timos_Tsamis

member
Δημοσιεύσεις
547
Ηλικία
25
Περιοχή
Agrinio
Μοτοσυκλέτα
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
Όνομα
Tsamis Timoleon
Περιοχή
Agrinio
Motostudent VI 2020: Επιστρέφει δριμύτερη η Typhoon MotoRacing
Νέα ομάδα νέα μοτοσυκλέτα

Από το 2014 η ομάδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, η Τyφοοn MotoRacing, εκπροσωπεί τη χώρα μας στο διαγωνισμό Motostudent και έρχεται αντιμέτωπη με αξιόλογους και δυνατότερους αντιπάλους, από χώρες που έχουν μεγαλύτερη ιστορία και εμπειρία στους αγώνες μοτοσυκλέτας. Ωστόσο, σε κάθε της συμμετοχή μας κάνει περήφανους, με τα αποτελέσματά της να είναι πάντοτε εντός της δεκάδας της γενικής κατάταξης, ενώ οι πρωτιές δεν απουσιάζουν απ’ το βιογραφικό της.

Το Motostudent είναι ένας διαγωνισμός που πραγματοποιείται ανά διετία και η κάθε ομάδα έχει στόχο να σχεδιάζει και να κατασκευάσει μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα στα πρότυπα των Moto3. Την πρώτη φορά η Tyφoon Moto Racing είχε δημιουργήσει την “Tyφ-One” και κατέκτησε τη 2η θέση στο Business Plan και την 9η στη γενική ανάμεσα σε 36 συμμετοχές, στο Motostudent IV.

Στο Motostudent V που πραγματοποιήθηκε απ’ τις 3 έως τις 7 Οκτωβρίου 2018, η ελληνική ομάδα επέστρεψε δριμύτερη με την Χίμαιρα! Παρότι ήρθε αντιμέτωπη με περισσότερους συμμετέχοντες (45) έφυγε απ’ την πίστα της Aragon με τέσσερις πρωτιές, δύο στο θεωρητικό κομμάτι και δύο στο αγωνιστικό κομμάτι του διαγωνισμού. “Best Design” και “Best Technological Innovation” ήταν τα “λάφυρα” απ’ το πρώτο μέρος, ενώ στο δεύτερο η μοτοσυκλέτα τους ήταν κορυφαία στις δοκιμές acceleration (επιτάχυνσης) και mechanical test (μηχανικού ελέγχου).

Τώρα, η ομάδα συστάθηκε εκ νέου και στοχεύει στην εξέλιξη ενός ακόμη πιο ανταγωνιστικού πρωτότυπου για το Motostudent VI του 2020 και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες.







ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μετά το πέρας του MotoStudent V, η Typhoon MotoRacing επέστρεψε στην Κοζάνη έχοντας επιτύχει υψηλές διακρίσεις. Όχι μόνο βρίσκονταν μέσα στην κορυφαία δεκάδα του διαγωνισμού για δεύτερη συνεχόμενη φορά, κατακτώντας την 7η θέση μεταξύ 45 συμμετοχών, αλλά απέσπασε τα δυο από τα τρία θεωρητικά βραβεία για τις κατηγορίες “Best Design” και “Best Technological Innovation”. Επίσης, η ομάδα κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση του διαγωνισμού και στα δυναμικά αγωνίσματα “Acceleration Test” και “Mechanical Test”, σημειώνοντας σημαντική πρόοδο έως τώρα.

Τον Δεκέμβριο του 2018, η ομάδα ξανασυστάθηκε. Τα παλαιότερα μέλη, αξιοποιώντας την εμπειρία που είχαν αποκτήσει έως τότε, οργάνωσαν κατάλληλα την καινούργια γενιά της ομάδας και στις 31 Οκτωβρίου 2019 παραδόθηκε εντός προθεσμίας το πρώτο θεωρητικό κείμενο στο διαγωνισμό, το Chapter A. Το συγκεκριμένο κεφάλαιο αναφέρεται στο “Conceptual Design” της μοτοσυκλέτας, όπου η ομάδα θέτει τους στόχους του project όσον αφορά την κατασκευή αλλά και τις επιδόσεις του πρωτοτύπου.


Η Χίμαιρα με την οποία διαγωνίστηκαν το 2018
Έχοντας εξοικειωθεί με τα απαραίτητα προγράμματα σχεδιασμού και αναλύσεων, η ομάδα κατάφερε να εντοπίσει τα λάθη της αλλά και να εξελίξει τα σχέδια του προηγούμενου πρωτοτύπου, της Χίμαιρας. Σημαντικότερη πρόοδος σημειώθηκε στον τομέα των αναρτήσεων. Αποφασίστηκε πως το μπροστινό σύστημα της ανάρτησης θα είναι ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι ενώ το πίσω σύστημα θα αποτελείται από μια monoshock ανάρτηση συνδεδεμένη μέσω συστήματος μοχλισμού. Oι βασικές γεωμετρίες και μεγέθη έχουν ήδη μελετηθεί και οριστεί σε συνεργασία με τον τομέα του σκελετού και, έτσι, η πίσω ανάρτηση βρίσκεται ήδη στα χέρια της ομάδας.

Παράλληλα, η ομάδα, συμμετείχε στην έκθεση του συνεδρίου BCET και στην έκθεση Patras IQ, όπου της δόθηκε η ευκαιρία να παρουσιάσει το έργο της μέχρι σήμερα. Τέλος, στο πλαίσιο εύρεσης οικονομικής υποστήριξης, οργανώθηκε το «Χορηγικό Πρόγραμμα 20x120» το οποίο υποστήριξαν πολλές επιχειρήσεις της τοπικής κοινωνίας, συμβάλλοντας με τον τρόπο τους στην υλοποίηση του project.

Πηγή: motomag.gr/news/epikairotita/motostudent-vi-2020-epistrefei-drimyteri-i-typhoon-motoracing
 

Timos_Tsamis

member
Δημοσιεύσεις
547
Ηλικία
25
Περιοχή
Agrinio
Μοτοσυκλέτα
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
Όνομα
Tsamis Timoleon
Περιοχή
Agrinio
Oι Έλληνες φοιτητές μέλη των ομάδων Formula Student συνεχίζουν να δημιουργούν εν μέσω Covid-19.






















Πώς περνούν την ώρα τους οι Έλληνες φοιτητές των ελληνικών ομάδων Formula Student στην εποχή του Covid-19; Σε ποιο στάδιο βρίσκονται αυτήν τη στιγμή τα μονοθέσιά τους; Ποια είναι τα σχέδιά τους για το μέλλον και ποιες οι προτροπές τους για τις πρωτόγνωρες αυτές στιγμές που περνά η ανθρωπότητα εν μέσω πανδημίας;


Ξεχάστε για λίγο όλη αυτήν τη μαυρίλα και την παύση στην οποία βρίσκεται η ζωή μας, και αφεθείτε στην «ειδική διαδρομή» της ελπίδας, μέσα από το σπινθηροβόλο βλέμμα της νέας γενιάς.

Στο βίντεο παρουσιάζουν τη δουλειά αλλά και τις σκέψεις τους τα μέλη των Aristotle RacingTeam (Θεσσαλονίκη), Aristurtle Racing Team (Θεσσαλονίκη), Centaurus Racing Team (Θεσσαλία), Democritus Racing Team (Θράκη), Perseus Racing Team (Κοζάνη), Prom Racing Team (Αθήνα) και UoP Racing Team (Πάτρα).

Αν μη τι άλλο, δείτε το ως ένα αντίδοτο κατά της αβεβαιότητας που επικρατεί γύρω μας..._ Μ. Σαλ.


Formula Student, #Aristotle Racing Team, #Aristotle University Racing Team Electric (Aristurtle), #Centaurus Racing Team, #Democritus Racing Team, #Perceus Racing Team, #Prom Racing Team, #UoP Racing Team

Πηγή: https://www.4troxoi.gr/agones/dieth...EaX19XBM8SS7K8hi2sJ1F9IehauvoMy9CfEgohjQYSAzw
 

Timos_Tsamis

member
Δημοσιεύσεις
547
Ηλικία
25
Περιοχή
Agrinio
Μοτοσυκλέτα
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
Όνομα
Tsamis Timoleon
Περιοχή
Agrinio
Έχω την τιμή να είμαι μέλος της ομάδας του Πανεπιστημίου Πατρών UoP Racing Team και πραγματικά αυτό που παλεύουν και υλοποιούν κάθε χρόνο αυτές οι ομάδες φοιτητών είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Όποιος ενδιαφέρεται ας δώσει λίγο προσοχή και ας ακολουθήσει τις ομάδες αυτές στα social media. Πραγματικά θα εκπλαγεί από την δουλειά τους.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Έχω την τιμή να είμαι μέλος της ομάδας του Πανεπιστημίου Πατρών UoP Racing Team και πραγματικά αυτό που παλεύουν και υλοποιούν κάθε χρόνο αυτές οι ομάδες φοιτητών είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Όποιος ενδιαφέρεται ας δώσει λίγο προσοχή και ας ακολουθήσει τις ομάδες αυτές στα social media. Πραγματικά θα εκπλαγεί από την δουλειά τους.

Μπραβο σε σενα και στη ομαδα σου Τιμο θα σε παρακολουθουμε απο αυτο το νημα PraisingPraising

Για οτι νεο ενοιμερωσε μας και εδω ;);)
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
vas pant mug_Fotor.jpg

Στην 5η θέση ο Παντελεάκης στην Ιταλία
Στον 2ο Αγώνα της Pre Moto3 στο Mugello

Μετά από μια εκπληκτική εκκίνηση στον 2ο Αγώνα της χρονιάς στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV, o 13χρονος Βασίλης Παντελεάκης της ομάδας AC Racing Team, είχε την 3η θέση στον πρώτο γύρο και εντυπωσίασε και τους Ιταλούς σχολιαστές που γνωρίζουν ότι ο Έλληνας οδηγός έχει ελάχιστη γνώση της πίστας, στην πρώτη του χρονιά στην κατηγορία με ενιαίο κινητήρα 250 κυβικών της Yamaha.

Η Pre Moto3 έχει 32 συμμετοχές με 30 Ιταλούς, έναν Ούγγρο και ένα Έλληνα!

Ο Παντελεάκης έχασε σταδιακά θέσεις και έδινε στους τελευταίους από τους 12 γύρους τη μάχη για την 9η θέση, σε ένα γκρουπ 5 οδηγών.

Μία πτώση μπροστά του ενός ομόσταυλου του Βασίλη, ένα λάθος του άλλου ομόσταυλου και ο οδηγός μας με φοβερό τελευταίο γύρο πήρε την 5η θέση και τους 11 βαθμούς, που μαζί με τους 7 χθεσινούς τον φέρνουν στην 8η θέση της βαθμολογίας.

Ένα πολύ θετικό ξεκίνημα στην απαιτητική πίστα των 5,245μ., με τον 13χρονο να παίρνει υπερθετικά σχόλια και να ετοιμάζεται ήδη για τον 2ο Αγώνα που θα γίνει στο Μιζάνο σε 20 ημέρες.


H AC Racing ιδιαίτερα χαρούμενη για την απόδοση του Έλληνα οδηγού

Με τον πατέρα του Χρήστο στην είσοδο της εμβληματικής πίστας

Μπραβο βασιλη παντα δυνατος BcdefghgBcdefghg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μια ιστορική σεζόν ολοκληρώθηκε για τον Βασίλη Παντελεάκη στην Ιταλία!

podium_1.jpg
Η φετινή χρονιά του Βασίλη Παντελεάκη αποτελεί ορόσημο για τη μετέπειτα πορεία του νεαρού Έλληνα αναβάτη στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Κατάφερε να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες μιας κορυφαίας κατηγορίας, όπως είναι η Pre Moto3 του Ιταλικού Πρωταθλήματος και να ανεβάσει την Ελληνική σημαία στο βάθρο μέσα στην πίστα του Misano!

Ήταν μια ιστορική στιγμή για τον Βασίλη και την Ελλάδα, ένα βάθρο που έδειξε με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες και το υψηλό επίπεδο στο οποίο έχει καταφέρει να φτάσει ο μόλις 12 χρονών Έλληνας οδηγός, παρά την έλλειψη υποδομών στη χώρα μας. Ένα βάθρο που εντυπωσίασε και κέρδισε το θαυμασμό όλων, μιας και ήταν η πρώτη φορά που Έλληνας οδηγός κατακτούσε βάθρο μέσα στο Misano, μια πίστα παγκοσμίου επίπεδου!

Οι 16 βαθμοί που του έδωσε η 3η του θέση στο Misano, βοήθησαν τόσο την ομάδα του – την AC Racing – στην κατάκτηση του Τίτλου στις ομάδες φέτος, όσο και τον ίδιο να ολοκληρώσει με άκρως επιτυχημένο τρόπο τη χρονιά του στο Ιταλικό Πρωτάθλημα.

Ο τελευταίος Γύρος της σεζόν έγινε στην Vallelunga το Σαββατοκύριακο 16-18 Οκτωβρίου, σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, με βροχή και χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης. Ο Βασίλης ξεκίνησε με χρόνους στο 1:59 στη βρεγμένη πίστα, για να κατέβει στη συνέχεια στο 1:53 στις πολύ επικίνδυνες συνθήκες μισού-μισού στα πρώτα χρονομετρημένα.

Πάνω που άρχιζε να βρίσκει ρυθμό, η έντονη βροχή στα δεύτερα χρονομετρημένα αποσυντόνισε τελείως τον Έλληνα αναβάτη, ο οποίος παρ’ όλα αυτά κατάφερε να κάνει τον 15ο χρόνο. Στον πρώτο αγώνα του Σαββάτου η πίστα ήταν στεγνή, ωστόσο ο Βασίλης δεν κατάφερε να δείξει τις πραγματικές του δυνατότητες, τερματίζοντας εκτός βαθμών στην 23η θέση.


Η μέτρια απόδοσή του «ξύπνησε» τον Έλληνα οδηγό, που έδειξε στοιχεία του ταλέντου του στη συνέχεια. Συζητώντας αρκετή ώρα με τους μηχανικούς και αφού έκανε τις απαραίτητες αλλαγές στο set-up της μοτοσυκλέτας του, ο Βασίλης Παντελεάκης ήταν ιδιαίτερα μαχητικός και δυνατός στο δεύτερο αγώνα της Κυριακής.

Ξεκίνησε 22ος και μέσα σε τρεις γύρους είχε κερδίσει ήδη τέσσερεις θέσεις! Στα μισά είχε κατεβάσει 3,5’’ τον καλύτερό του χρόνο από τον πρώτο αγώνα και σύντομα βρέθηκε στην 15η θέση. Στους τρεις τελευταίους γύρους είχε ρυθμό ικανό να τον βάλει στη δεκάδα των πρώτων. Σ’ εκείνο το διάστημα ήταν σταθερός στο 1:50 και έκανε τον καλύτερό του χρόνο στο τέλος (1:50,418), όντας πάνω από 4 δευτερόλεπτα κάτω από τον καλύτερο χρόνο που είχε κάνει το Σάββατο στον πρώτο αγώνα!


Στο τέλος πήρε τους 3β της 13ης θέσης και αν είχε λίγο χρόνο παραπάνω, θα μπορούσε να περάσει και τον 12ο – έναν οδηγό της ομάδας του Mattia Pasini – ο οποίος είχε ξεκινήσει οχτώ θέσεις μπροστά από τον Βασίλη στο σχηματισμό εκκίνησης!

Έτσι η σεζόν ολοκληρώθηκε με τον Βασίλη να συγκεντρώνει 37 βαθμούς και να τερματίζει στην 12η θέση σε μια κατηγορία στην οποία όλη τη χρονιά αγωνίστηκαν 42 αναβάτες! Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό ότι η Πρωταθλήτρια AC Racing μίλησε με θαυμασμό για την απόδοση του Έλληνα πιλότου και του ζήτησε να παραμείνει στην ομάδα και για το 2021!




Μπραβο στο βασιλη Praising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
1C940536-B369-4749-8F27-C3C579969E45.jpg

O Μιχάλης Κορρές 4ος στο Κατάρ
Πετυχημένο ξεκίνημα στο Πρωτάθλημα

Είχαμε δει πέρυσι τον Μάρτιο στην Cosmote TV το ρεπορτάζ για τους δυο Έλληνες της Ακαδημίας του Κατάρ, τον Κωστή και τον Μιχάλη Κορρέ! Προπονούνται και ήδη τρέχουν αγώνες εκεί, καθώς κατοικούν μόνιμα στο Κατάρ.
Αυτό το ΣΚ είχαμε τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος Κατάρ, στον οποίο πήρε μέρος στην κατηγορία SSP300 ο Μιχάλης Κορρές. Την προηγούμενη εβδομάδα είχε δοκιμές και αυτό του επέτρεψε να κάνει κάποιες αλλαγές στο στυλ οδήγησης του. Στον Αγώνα που ολοκληρώθηκε χθες Σάββατο είχε μόνο 1 Ελεύθερη Δοκιμή, 1 Κατατακτήρια Δοκιμή και 2 Αγώνες.
Στον πρώτο αγώνα ξεκίνησε καλά, αλλά έχασε γρήγορα την επαφή με το πρώτο γκρουπ. Συνέχισε χάνοντας λίγο-λίγο κάθε γύρο μέχρι που στον τελευταίο έπεσε ένας από τους προπορευόμενους και έτσι πήρε τη 4η θέση.
Στο δεύτερο αγώνα ξεκίνησε λίγο καλύτερα, και έτσι έμεινε με το πρώτο γκρουπ για το μισό αγώνα. Μετά από ένα λάθος έχασε την επαφή και το slipstream και έμεινε λίγο πιο πίσω τερματίζοντας 5ος, αλλά με νέο προσωπικό καλύτερο γύρο, 1'' δευτερόλεπτο κάτω από το περσινό του ρεκόρ. Ο ίδιος μας έγραψε: “Ανυπομονώ για το επόμενο γύρο, που είναι το Φεβρουάριο” και μεις του ευχόμαστε κάθε επιτυχία και σύντομα στις μάχες για το βάθρο.
 
Top Bottom