Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MV Agusta - Το 50,1% της έχει πλέον η ΚΤΜ​

5c45235ddb4e5fa4c8ddd9ff939bb0ab_XL.jpg

Ο Timur Sardarov ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση του 5ετούς σχεδίου για την αναζωογόνηση της εταιρείας, η οποία βλέπει την κατοχή του 50,1% της από την ΚΤΜ.

Η ιταλική εταιρεία φαίνεται πως έχει σταθεί για τα καλά στα πόδια της, μιας και μόνο το 2023, η MV Agusta παρουσίασε 5 νέα μοντέλα και όλες οι περιορισμένες εκδόσεις μοτοσυκλετών της εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία τους. Επιπλέον, δημιουργήθηκε ένα νέο δίκτυο αντιπροσώπων, ενισχύοντας περαιτέρω την ταυτότητα της μάρκας.

Με την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου, ο αυστριακός όμιλος επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον και τη δέσμευσή του για τη μάρκα από το Varese, λαμβάνοντας υπόψη τα ισχυρά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια υπό την καθοδήγηση της οικογένειας Sardarov, η οποία θα διατηρήσει τον κοινό έλεγχο και το 49,9% της εταιρείας.

Με την ανάληψη της πλειοψηφίας και ως δέσμευση για την τοποθεσία και την ευθύνη για τους εργαζομένους, ο Hubert Trunkenpolz, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της PIERER Mobility AG, αναλαμβάνει τον ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου και Προέδρου από τον Timur Sardarov, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι στη διάθεση της εταιρείας ως Αντιπρόεδρος, Πρέσβης και Σύμβουλος της εταιρείας.

Ο Timur Sardarov σχολίασε: «Η MV Agusta ενσαρκώνει το πάθος και μια μοναδική αίσθηση ρομαντισμού που με συνεπήρε, σαν έναν έμπειρο επιχειρηματία, από την πρώτη μέρα. Η προσωπική πρόκληση να καθοδηγήσω την εταιρεία από την κρίση και να την κατευθύνω προς την επιτυχία μέσω καινοτόμων επιχειρηματικών στρατηγικών, επέκτασης της ομάδας και νέων προϊόντων έχει κατακτηθεί. Είναι τιμή να παίζω ρόλο στη διαμόρφωση της κληρονομιάς της MV Agusta.

Τα τελευταία πέντε χρόνια, τόσο η εταιρεία όσο και εγώ έχουμε εξελιχθεί σημαντικά. Η ανάπτυξή μας αποτελεί απόδειξη του μεταμορφωτικού ταξιδιού που έχουμε μοιραστεί. Ο χρόνος μου με την MV Agusta ήταν ένα κομβικό κεφάλαιο στη ζωή μου, γεμάτο με αμοιβαίες χαρές και προκλήσεις. Καθώς συνεχίζω να υπηρετώ ως αφοσιωμένος Αντιπρόεδρος, δεσμεύομαι να υποστηρίξω την εταιρεία και τη διαρκή επιτυχία της».

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ενθαδε ... κειται ... στην πισω αυλη της ΚΤΜ ....! cdefghi (το΄χει η μερα σημερα , γμτ...)Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW – Πλέον δεν αποκλείει ολόκληρη νέα σειρά στα 500+ κυβικά​

bcd1f8c06d259970a0c5d6cdd8b86ea0_XL.jpg

Η Βαυαρική εταιρεία αποφάσισε να ακούσει τον παλμό της αγοράς και να «κλείσει» το κενό της γκάμας της, μεταξύ των 310 και των 900 κυβικών; Πιθανόν, όπως ισχυρίζονται γερμανικές πηγές.

Είναι γνωστό ότι η BMW Motorrad, εδώ και αρκετά χρόνια, επιμένει να διατηρεί μία «απόσταση» μεταξύ της γκάμας 310 κυβικών (G310R και GS) με την αμέσως «επόμενη», των 900 κυβικών (F 900R, XR, GS), έτσι δεν παίζει στην πολύ ισχυρή, θα έλεγε κανείς, κατηγορία κυβισμού των 400-700 κυβικών. Φαίνεται, σύμφωνα με πληροφορίες από την Γερμανία, ότι το νέο «αφεντικό» της BMW Motorrad, Markus Flasch, έχει αλλάξει στάση και δουλεύει σε νέα μοντέλα, ακριβώς σε αυτό το κενό κυβισμού.

Η πληροφορία προέκυψε, μέσα από συνέντευξη των Γερμανών συναδέλφων μας από το περιοδικό Motorrad, στον Flasch, ο οποίος δέχτηκε την ερώτηση-κλειδί και απάντησε ανάλογα, ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου. Το περιοδικό συγκεκριμένα, σημείωσε την έντονη κινητικότητα της αγοράς, στα μεγαλύτερα των 310 κυβικών και ο Flasch απάντησε «Ακριβώς εκεί είμαστε και εμείς. Δεν θα πω όμως κάτι περισσότερο».

Η απάντηση αυτή του Flasch μπορεί να είναι υποννοούμενο, ότι η BMW έχει ξεκινήσει ήδη την ανάπτυξη μίας νέας πλατφόρμας και, όπως μας έχει συνηθίσει ήδη, αυτό πιθανόν σημαίνει περισσότερα από ένα μοντέλα, για περισσότερους από έναν ρόλους. Αν π.χ. η νέα γκάμα παίξει στα 500 κυβικά, τότε θα έχουμε να λέμε για F 500R, XR, GS και ο νοών νοείτω.

Τα κυβικά τα αναφέραμε χάριν παραδείγματος, διότι δεν γνωρίζουμε ακόμα τι σκοπεύει να κάνει η BMW. Πάντως, το πιθανότερο είναι ότι η νέα σειρά μοτοσυκλετών θα γίνει κατάλληλη για κατόχους διπλώματος Α2, άρα με ισχύ όχι μεγαλύτερη από 48 ίππους σε κάθε περίπτωση.

Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι πριν από σχεδόν έναν χρόνο, το φως της μέρας είχαν δει σχέδια πατέντας για έναν νέο κινητήρα 2 κυλίνδρων εν σειρά, με αρκετές διαφορές σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα – δείτε την ανάλογη είδηση με ένα κλικ εδώ. Μπορεί να συνδέονται οι δύο ειδήσεις; Δεν μπορούμε πάντως να το αποκλείσουμε.

Ως εικόνα για μία από τις πιθανές μοτοσυκλέτες της νέας γκάμας, δείτε μια δουλειά του σχεδιαστή Kar Lee, για λογαριασμό του περιοδικού Motorrad -ονόματι F 500 XR, που δίνει μια σαφέστατη πρώτη εντύπωση για το πως θα μπορούσε να είναι το μοντέλο στην πραγματικότητα.

Πηγή/εικόνες
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
... τανα ΗΟΝΔΑ, πως καφερνεις και πιανεις τον παλμο της αγορας μαζευοντας πρωτη το χαρτι .... και μετα ολοι οι υπολοιποι τρεχουν καταιδρωμενοι για τα ψιχουλα ...! abcdefghgk abcdefghgk
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.646
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Η ντροπή των XR .
Άκου 47αλογα.
Το μεγαλυτερο γελιο θα ειναι να χρησιμοποιησει τον ετοιμο κινητηρα 47 ιππων της LONCIN ,που ειναι αντιγραφη ΧΟΝΤΑ,και χρησιμοποιηται κατα κορον, σε πολλες εταιρειες που εκμεταλλευονται το Α2. διπλωμα.Η συνεργασια ΒΜW-LONCIN ,ειναι ηδη γεγονος εδω και χρονια. Tooth abcdefghgk
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
270
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Το μεγαλυτερο γελιο θα ειναι να χρησιμοποιησει τον ετοιμο κινητηρα 47 ιππων της LONCIN ,που ειναι αντιγραφη ΧΟΝΤΑ,και χρησιμοποιηται κατα κορον, σε πολλες εταιρειες που εκμεταλλευονται το Α2. διπλωμα.Η συνεργασια ΒΜW-LONCIN ,ειναι ηδη γεγονος εδω και χρονια. Tooth abcdefghgk
Δεν είναι αντιγραφή honda ο κινητηρας είναι loncin και τον δίνει και στην honda αλλά στα bmw μάλλον θα δώσει τον νέο που δίνει στην voge 525 (άσχετα αν είναι θυγατρική της) όπως στο 900dsx που δίνει τον κινητήρα και στην bmw με 10 άλογα περισότερα λόγο λογισμικού.....
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.386
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το μεγαλυτερο γελιο θα ειναι να χρησιμοποιησει τον ετοιμο κινητηρα 47 ιππων της LONCIN ,που ειναι αντιγραφη ΧΟΝΤΑ,και χρησιμοποιηται κατα κορον, σε πολλες εταιρειες που εκμεταλλευονται το Α2. διπλωμα.Η συνεργασια ΒΜW-LONCIN ,ειναι ηδη γεγονος εδω και χρονια. Tooth abcdefghgk
Ο 310 που φοράει το μικρό gs ποιας εταιρείας είναι;
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.529
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ο 310 που φοράει το μικρό gs ποιας εταιρείας είναι;
Ινδία πλευρά, για να βλέπουν δωρεάν Bollywood.
Όλοι οι κινητήρες BMW κάτω των 500cc κατασκευάζονται εκεί (νομίζω)
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.529
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τι κάνεις αν οδηγείς μοτοσυκλέτα και... ξεκινήσει σεισμός;​

db58783c94b35b4fc78fe5133d699d55_XL.jpg

Μετά από τον μεγάλο σεισμό στην Ταϊβάν προ ολίγων ημερών, η απορία αυτή κυκλοφόρησε ξανά στα παγκόσμια κανάλια ενημέρωσης.
O μεγάλος σεισμός στην Ταϊβάν, που σημειώθηκε στις 3 Απριλίου φέτος, έλαβε μεγάλη δημοσιότητα φυσικά και λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της κινητής τηλεφωνίας και της άμεσης πληροφόρησης, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Εν τω μεταξύ, καθώς η Ταϊβάν είναι μια ακόμα χώρα με έντονη παρουσία δικυκλιστών στους δρόμους της, προέκυψε το εύλογο ερώτημα: Τι κάνεις, αν κινείσαι με το δίκυκλο σου και χτυπήσει ο εγκέλαδος;

Λοιπόν, από ότι φαίνεται, το ερώτημα απασχολεί πάρα πολύ κόσμο και οι απαντήσεις δεν είναι όλες, ικανοποιητικές. Ωστόσο, μια απάντηση έδωσε και η Ομοσπονδία Ασφάλειας Μοτοσυκλέτας (MSF), ένας αμερικανικός οργανισμός που ασχολείται με ακριβώς αυτό που λέει το όνομα του, προσφέροντας και υπηρεσίες εκπαίδευσης οδήγησης ονόματι RETS, αξίζει της προσοχής μας – μιας και προέρχεται, αν μη τι άλλο, από επαγγελματίες του είδους.

Τι κάνεις, λοιπόν; «Αν ένας σεισμός ξεκινήσει την ώρα που οδηγείτε την μοτοσυκλέτα, συνεχίστε μέχρι να βρείτε κάποιο σημείο στο οποίο δεν θα πέσει οτιδήποτε πάνω σας. Όταν θα μπορέσετε να σταματήσετε, κάντε το με τον ασφαλέστερο δυνατό τρόπο. Και να είστε χαρούμενοι που φοράτε κράνος και προστατευτικό εξοπλισμό» δήλωσε ο Δρ. Ray Ochs, αντιπρόεδρος εκπαιδευτικών συστημάτων της MSF. Ή, συμπληρώνοντας ελαφρώς, μέχρι να τελειώσει το κούνημα, δεν βγάζετε κράνος και κοιτάτε πάντα να είστε όσο πιο μακριά από οτιδήποτε κινδυνεύει να πέσει.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γαλλία – Ρεκόρ συμμετοχής στις πορείες διαμαρτυρίας εναντίον των υποχρεωτικών ΚΤΕΟ​

Ο μάχη μεταξύ Γάλλων μοτοσυκλετιστών και του Ανώτατου Δικαστηρίου καλά κρατεί
Διαμαρτυρία


Ακόμα μία πορεία μοτοσυκλετιστών διοργανώθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο 13-14 Απριλίου, από την Γαλλική Ομοσπονδία Θυμωμένων Μοτοσυκλετιστών FFMC, η οποία έσπασε κάθε ρεκόρ με πάνω από 60.000 συμμετέχοντες σε όλες τις πόλεις της Γαλλίας να δηλώνουν την αντίθεσή τους στην υποχρεωτική επιβολή τεχνικού ελέγχου στις μοτοσυκλέτες και άλλα μηχανοκίνητα δίκυκλα οχήματα.

Το γαϊτανάκι των υποχρεωτικών ΚΤΕΟ για τα μηχανοκίνητα δίκυκλα καλά κρατεί, καθώς ενώ η κυβέρνηση της Γαλλίας είχε συμφωνήσει στην μη εισαγωγή του μέτρου, το Ανώτατο Δικαστήριο είχε άλλη άποψη. Βέβαια, οι Γάλλοι μοτοσυκλετιστές, που είναι από τους πιο μαχητικούς στον κόσμο, δεν άφησαν τα πράγματα στην τύχη τους, οργανώνοντας συγκεντρώσεις και μοτοπορείες σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας ως ένδειξη διαμαρτυρίας, προκαλώντας κυκλοφοριακά εμφράγματα και δυσκολεύοντας τις μετακινήσεις.

Όπως υποστηρίζει η FFMC, η οποία αποτελεί και μέλος της FEMA, μόλις το 0,3% με 0,4% των ατυχημάτων οφείλονται σε κάποιο τεχνικό πρόβλημα της μοτοσυκλέτας. Αντιθέτως, οι συνθήκες του οδικού δικτύου ευθύνονται για το 30% των τροχαίων, ποσοστό που επιτάσσει την βελτίωση των υποδομών. Όπως τονίζει η Γαλλική Ένωση Θυμωμένων Μοτοσυκλετιστών, το μέτρο αυτό είχε απορριφθεί το 2012 από την γαλλική Εθνοσυνέλευση και την Γερουσία, ενώ το 2014 προσαρμόστηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Στόχος ήταν να επιτρέψουν στα κράτη μέλη την εφαρμογή αποτελεσματικότερων εναλλακτικών μέτρων, για την βελτίωση της ασφάλειας και του περιβαλλοντικού αντίκτυπου των μηχανοκίνητων δικύκλων.

Η FFMC στηρίζει πλήρως την μείωση και πρόληψη των ατυχημάτων, έχοντας ενεργό ρόλο. Θεωρεί, όμως ότι η εκπαίδευση και η βελτίωση των υποδομών είναι πολύ καλύτερα μέτρα, σε σύγκριση με την υποχρεωτικότητα των ΚΤΕΟ, την οποία χαρακτηρίζει ως ένα "ξύλινο" και ανάλγητο μέτρο. Οι μοτοσυκλέτες και τα μηχανοκίνητα δίκυκλα αποτελούν μία λύση στην ατομική κινητικότητα, μετρώντας 4 εκατομμύρια χρήστες στην Γαλλία, βοηθώντας ταυτόχρονα στην αποσυμφόρηση των δρόμων, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα. Το μόνο που θα κάνει η υποχρεωτική εφαρμογή τεχνικών ελέγχων είναι να αυξήσει το κόστος, χωρίς κάποια ουσιαστική επίδραση στα ατυχήματα, σύμφωνα με την FFMC.

Στα πλαίσια της συμμετοχής ρεκόρ στις διαδηλώσεις απέναντι στους υποχρεωτικούς ελέγχους στις 13 και 14 Απριλίου, με περισσότερους από 60.000 αναβάτες να βγαίνουν στους δρόμους σε ολόκληρη την Γαλλία, η FFMC ενδυναμώνει τις δράσεις της, πέρα από τις πορείες. Ήδη, προετοιμάζει μία εθνική δράση πρωτοφανούς κλίμακας, ελπίζοντας να ενώσει όλους τους χρήστες του δρόμου. Επομένως, προβλέπεται μακρύ αυτό το σκοινί, μέχρι να δούμε ποια μεριά θα το τραβήξει πιο δυνατά.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κόσμος: 62,6 εκατομμύρια δίτροχα πουλήθηκαν παγκοσμίως το 2023​

Πάμε καλά… και σε παγκόσμιο επίπεδο

Η Ασία είναι η ήπειρος με τις μεγαλύτερες πωλήσεις μοτοσυκλετών και σκούτερ στον κόσμο, οι οποίες το 2023 έφτασαν τα 62,6 εκατομμύρια… και η διεθνής αγορά δύο τροχών συνεχίζει να αυξάνεται…
Λαμβάνοντας υπόψη στοιχεία από 90 χώρες, το 2023 οι ταξινομήσεις δίτροχων (μοτοσυκλέτες, σκούτερ και μοτοποδήλατα) έφτασαν τα 62,6 εκατομμύρια.
Πρόκειται για το δεύτερο καλύτερο ρεκόρ πωλήσεων μετά το 2018.

Ο όγκος πωλήσεων αντιπροσωπεύει επίσης αύξηση 2,7% σε σύγκριση με το 2022 και το τρίτο έτος συνεχούς ανάπτυξης μετά την απότομη πτώση του 2020 λόγω της πανδημίας Covid-19.

Για άλλη μια φορά, ήταν οι ασιατικές αγορές αυτή που οδήγησε την αύξηση.
Η Ινδία συνέβαλε τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων και αύξηση 9,1% μεταξύ των τοπικών κατασκευαστών TVS Motor, Royal Enfield, Bajaj Auto και Hero.

Αρκετές άλλες μη ινδικές μάρκες είναι επίσης παρούσες στην αχανή χώρα μέσω συνεργασιών με τοπικούς κατασκευαστές όπως η BMW, η Triumph, η Norton και η KTM.

Ένας άλλος πρωταγωνιστής ήταν η Ινδονησία, η τρίτη αγορά στον κόσμο (μετά την Ινδία και την Κίνα) όπου πουλήθηκαν 6,2 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες το 2023, κάτι που αντιπροσωπεύει αύξηση 20,2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Οι πωλήσεις μοτοσυκλετών στη Βραζιλία πέρυσι έφτασαν το 1,5 εκατομμύριο μονάδες, που αντιπροσωπεύει αύξηση 21,4% σε σύγκριση με το 2022.
Η κατηγορία μοτοσυκλετών αυξήθηκε κατά 23,1% και η κατηγορία των σκούτερ αυξήθηκε κατά 23,1%.
Αυτοί οι αριθμοί καθιστούν τη Βραζιλία τη μεγαλύτερη αγορά στη Λατινική Αμερική και την έβδομη στον κόσμο!

Η Τουρκία είναι άλλο ένα ταχέως αναπτυσσόμενο έθνος στην παγκόσμια αγορά το 2023. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 117,9%, τοποθετώντας τη γειτονική μας χώρα στην ενδέκατη θέση στον κόσμο!

Στην αρνητική πλευρά βρίσκονται η Κίνα (-2,4%), το Βιετνάμ (-18,1%) και το Πακιστάν (-327%).
Παρά τη μικρή πτώση των πωλήσεων, το 2023 η κινεζική βιομηχανία κατασκεύασε 19,4 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες ! Η Ασία μονοπωλεί τα καλύτερα και τα χειρότερα στον κόσμο όσον αφορά τις πωλήσεις μοτοσυκλετών.

Αυτά τα δεδομένα συλλέχθηκαν από την MotorCycles Data, μια εταιρία βάσης δεδομένων που παρακολουθεί τις πωλήσεις σε περισσότερες από 90 χώρες. Παρακολουθούν τις επίσημες ταξινομήσεις κάθε χώρας και τις πραγματικές παραδόσεις σε αγοραστές, και όχι αυτές που ισχυρίζονται οι κατασκευαστές ανά τον κόσμο.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νεκρός μοτοσυκλετιστής μετά από σύγκρουση με Tesla στον αυτόματο πιλότο​

e6ee536230022ebfdf58d00df570b382_XL.jpg

Ακόμα μία περίπτωση ατυχήματος με πρωταγωνιστή το αμφιλεγόμενο σύστημα αυτόνομης οδήγησης
Φαίνεται ότι τα προβλήματα συνεχίζουν για το σύστημα αυτόματης οδήγησης της Tesla, αφού φτάνει ένα ακόμα ρεπορτάζ από τις ΗΠΑ για θανατηφόρο ατύχημα, με εμπλοκή μοντέλου Tesla με Autopilot. Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για τον 28χρονο Jeffrey Nissen, που έχασε την ζωή του στο ατύχημα με 56χρονο οδηγό Tesla.

Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, το δυστύχημα έλαβε χώρα στις 19 Απριλίου, αφού ο 56χρονος επέλεξε τον αυτόματο πιλότο στο αυτοκίνητο του, για να ελέγξει στη συνέχεια το κινητό του τηλέφωνο. Το αυτοκίνητο χτύπησε τον άτυχο μοτοσυκλετιστή από πίσω και τον καταπλάκωσε, με τα συστήματα του προφανώς να αποδεικνύονται ανεπαρκή την στιγμή εκείνη, να τον εντοπίσουν και να ακινητοποιήσουν το 4τροχο όχημα έγκαιρα. Ο ίδιος ο οδηγός του Tesla, μόλις αντιλήφθηκε τι έγινε, κάλεσε την αστυνομία.

Ο οδηγός συνελήφθη, αλλά αφέθηκε ελεύθερος μετά από καταβολή εγγύησης 100.000 δολαρίων. Δυστυχώς μιλάμε για τον 17ο θάνατο ατόμου από ατύχημα στο οποίο εμπλέκεται η χρήση του συστήματος της Tesla και όχι το πρώτο με την εμπλοκή μοτοσυκλέτας, ως δεύτερο όχημα. Η εταιρεία να υπενθυμίζει ότι το σύστημα «προορίζεται για χρήση από έναν πλήρως εστιασμένο οδηγό, ο οποίος έχει τα χέρια στο τιμόνι και είναι έτοιμος να πάρει τον έλεγχο οποιαδήποτε στιγμή». Τα σχόλια δικά σας...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ηγέτες ευρωπαϊκών πόλεων ενώνουν τις δυνάμεις τους και ζητούν να ορίζουν οι ίδιοι τα όρια ταχύτητας​

Δήμαρχοι και αντιδήμαρχοι σε Βέλγιο, Αγγλία, Φινλανδία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία και Σουηδία σε κοινό μέτωπο
motomag Ηγέτες ευρωπαϊκών πόλεων ενώνουν τις δυνάμεις τους και ζητούν να ορίζουν οι ίδιοι τα όρια ταχύτητας


Εδώ και αρκετό διάστημα έχουν τεθεί σε ισχύ από κάποιες χώρες μέτρα για τη ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στην Ευρώπη, όπως θέσπιση ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα σε κατοικημένες περιοχές ωστόσο αυτή η νομοθεσία δεν έχει καθολική ισχύ σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Ταυτόχρονα κάποιες χώρες έχουν δώσει το δικαίωμα οι δήμοι να επιβάλλουν οι ίδιοι τα όρια ταχύτητας στους δήμους αρμοδιότητας τους.

Σε μία νέα επιστολή η οποία δημοσιεύθηκε στους Financial Times δήμαρχοι και αντιδήμαρχοι πόλεων από όλη την Ευρώπη -Βέλγιο, Αγγλία, Φινλανδία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία και Σουηδία- υπερασπίστηκαν το δικαίωμα των τοπικών αρχών να ορίζουν οι ίδιοι τα κατάλληλα όρια ταχύτητας σε δήμους στους οποίους έχουν αρμοδιότητα.

Η επιστολή ακολουθεί πρωτοβουλίες όπως αυτές της Αυστρίας όπου δόθηκε η δυνατότητα οι δήμοι να ορίζουν τα δικά τους όρια ταχύτητας και να εκτελούν επιχειρήσεις επιβολής της νομοθεσίας. Εν τω μεταξύ, στη Γερμανία, περισσότερες από 1.000 πόλεις ζητούν το δικαίωμα να ορίζουν τοπικά όρια ταχύτητας, μια πολιτική που σήμερα περιορίζεται σημαντικά από τους εθνικούς κανόνες και επιτρέπεται μόνο κατά περίπτωση για μεμονωμένους δρόμους.

Ο Antonio Avenoso, εκτελεστικός διευθυντής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, σχολίασε: “Τα χαμηλότερα όρια ταχύτητας στις πόλεις και τις κωμοπόλεις είναι μια κίνηση χαμηλού κόστους για τη βελτίωση της ασφάλειας, τη μείωση του θορύβου και την ενθάρρυνση του περπατήματος και της ποδηλασίας. Δεν υπάρχει απολύτως κανένας καλός λόγος να περιοριστεί η ελευθερία των τοπικών αρχών να λαμβάνουν τέτοια μέτρα”.

Ο André Sobczak, Γενικός Γραμματέας του Eurocities (δίκτυο με περισσότερες από 200 μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες) ανέφερε: “Οι πόλεις είναι σε μοναδική θέση να καθορίζουν τα όρια ταχύτητας και τα μέτρα κυκλοφορίας που απαιτούνται για να διατηρήσουν τους δρόμους τους ασφαλείς. Ο περιορισμός της ικανότητάς τους να εφαρμόζουν αυτά τα μέτρα θέτει τους ευάλωτους χρήστες των δρόμων σε υψηλότερο κίνδυνο. Καλούμε τις εθνικές κυβερνήσεις να λάβουν υπόψη τους αυτή την έκκληση των τοπικών ηγετών και να τους δώσουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν κρίσιμες παρεμβάσεις για να κάνουν τους δρόμους τους ασφαλέστερους”.

Οι δήμαρχοι και αντιδήμαρχοι οι οποίοι υπέγραψαν την επιστολή είναι:
  • Philippe Close, Δήμαρχος της πόλης των Βρυξελλών, Βέλγιο
  • Mathias De Clerq, Δήμαρχος Γάνδης, Βέλγιο
  • Filip Watteeuw, Αντιδήμαρχος, Γάνδη, Βέλγιο
  • Alison Lowe OBE, Αντιδήμαρχος, West Yorkshire, Αγγλία
  • Juhana Vartiainen, Δήμαρχος Ελσίνκι, Φινλανδία
  • Thomas Dienberg, Αντιδήμαρχος, Λειψία
  • Frauke Burgdorff, Επικεφαλής Σχεδιασμού, Άαχεν, Γερμανία
Ενώ συν-εισηγητές για την εκστρατεία "Ζωντανές πόλεις μέσω κατάλληλων ταχυτήτων" είναι:
  • Matteo Lepore, Δήμαρχος, Μπολόνια, Ιταλία
  • Dario Nardella, Δήμαρχος, Φλωρεντία, Ιταλία
  • Arianna Censi, Αντιδήμαρχος, Μιλάνο, Ιταλία
  • Melanie Van der Horst, Αντιδήμαρχος, Άμστερνταμ, Κάτω Χώρες
  • Vincent Karremans, Αντιδήμαρχος, Ρότερνταμ, Κάτω Χώρες
  • Karin Pleijel, Αντιδήμαρχος, Γκέτεμποργκ, Σουηδία
  • Andréas Schönström, Αντιδήμαρχος, Μάλμε, Σουηδία
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Φθάσαμε λοιπόν αναγκαστικά στην άλλη άκρη της υπερβολής αφ' ενός μεν λογω της αυξανόμενης ελλειψης οδηγικής αντιληψεως αλλά και παιδείας των περισσότερων "οδηγών" .... αλλά και αφ' ετέρου στην εξευτελιστικη τιμωρία των οχηματων κατά το δοκούν της κάθε αρχής και " γειτονιας" .... :cool:
 
Top Bottom