Μελλοντικά μοντέλα μοτό

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha R9 2024 – Στοιχεία και για έκδοση M​



Δεν θέλει να αφήσει την ευκαιρία να πάει χαΜένη, η Yamaha, καθώς οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν το R9 να αποκτά και αυτό, την δική του «special» έκδοση.

Οι τελευταίες πληροφορίες από το στρατόπεδο της Yamaha, είχαν σχεδόν επίσημο χαρακτήρα θα έλεγε κανείς, αφού ακούστηκε η πλέον σοβαρή δήλωση για την έλευση του νέου R9: Μέσα από τα paddocks του WSBK. Το νέο και αναμενόμενο εδώ και 3 χρόνια πλέον, R9, πιθανώς θα αντικαταστήσει οριστικά το R6 και άρα, θα παίξει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην supersport γκάμα της Yamaha: Δεν θα είναι το κορυφαίο μοντέλο (βλέπε R1) αλλά θα είναι πιθανώς αρκετά πιο προσιτό και σε κάθε περίπτωση ικανότατο.

Αυτή είναι μία πρώτης τάξης ευκαιρία για την Yamaha, να παρουσιάσει και έκδοση YZF-R9M, προικισμένη με carbon «καλούδια» αλλά και αναβαθισμένο εξοπλισμό, σε σχέση με την «απλή» R9. Στον σημερινό εμπορικό κόσμο όπου οι «ανώτερες» εκδόσεις έλκουν τις πωλήσεις σε σημαντικό βαθμό, μία R9M θα αναβαθμίσει σημαντικά την εμπορική τοποθέτηση του νέου μοντέλου, χωρίς να φτάνει τα 30+ χιλιάδες ευρώ, που απαιτεί η R1M για την αγορά της και παίζει σε επίπεδο exotica.

Σχετικά με τα τελευταία που σας μεταφέραμε για το Yamaha R9 και τις πληροφορίες από τον κόσμο του WSBK, διαβάστε και το ανάλογο μας άρθρο με ένα κλικ εδώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Bajaj θα παρουσιάσει μοτοσυκλέτα με κινητήρα φυσικού αερίου (CNG)​

Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί μέχρι τα τέλη Ιουνίου​



Ο ινδικός κολοσσός αναμένεται να ταράξει τα νερά μέσα στο επόμενο τρίμηνο, με την πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής που θα χρησιμοποιεί φυσικό αέριο

Παραμένει άγνωστο τόσο το όνομα όσο και λεπτομέρειες για τον κυβισμό. Πάντως ινδικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν πως ο κινητήρας θα είναι μεταξύ 125 και 160 κ.εκ.. Ότι πρέπει για αστικές καθημερινές μετακινήσεις με την μέγιστη οικονομία. Οι ίδιες πληροφορίες λένε πως η Bajaj έχει προγραμματίσει να βγάλει στην παραγωγή την μοτοσυκλέτα φυσικού αερίου μέσα στο 2025. Να θυμίσουμε πως η ινδική εταιρεία αντιπροσωπεύετε στην χώρα μας από την K-Motor South East Europe A.E. (δείτε περισσότερα εδώ).

To CNG (Compressed Natural Gas) δεν έχει καμία σχέση με το LPG (Liquefied Petroleum Gas) που η χρήση του είναι ευρέως διαδομένη στην χώρα μας. Το LPG παράγεται από πετρέλαιο και αποτελείται κυρίως από προπάνιο. Έχει 105 οκτάνια και η τιμή, αυτήν την περίοδο του βρίσκεται στα 80 με 90 λεπτά το λίτρο.

Το CNG έχει προέλθει από εξόρυξη και αποτελείται κυρίως από μεθάνιο. Έχει 120 με 130 οκτάνια και η τιμή του κυμαίνεται από 1,050€ έως 1,190€ το κιλό που ισοδυναμεί σε δύο λίτρα υγραερίου LPG.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Husqvarna 801 RetroSport - Το πρώτο superbike της φίρμας είναι γεγονός​

99cae7032cb945d45968255c0c60c981_XL.jpg

Η πολιτική εκδοχή του RC 8C της KTM φαίνεται πως δεν θα έρθει από την ίδια, αλλά από την "αδερφή" εταιρεία της, τη Husqvarna.
Συγκεκριμένα, η νέα μοτοσυκλέτα αναμένεται να παρουσιαστεί στη φετινή έκθεση EICMA, με το χρόνο παραγωγής της να είναι άγνωστος. Απαλλαγμένο από τα πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, το εν λόγω νέο μοντέλο θα έχει την κωδική ονομασία RetroSport, αφήνοντας ανοιχτό το παραθυράκι για την εμπορική ονομασία 801 RS.

Με τις γραμμές του πίσω μέρους να θυμίζουν κατά πολύ το Svartpilen 801, είναι σαφές ό,τι η Husqvarna ακολουθεί μια συγκεκριμένη σχεδιαστική ταυτότητα. Εντός, περιμένουμε το γνώριμο δικύλινδρο κινητήρα των 799 κ.εκ., με την απόδοση κοντά αν όχι πάνω από τους 105 ίππους. Πληροφορίες για εξοπλισμό κτλ δεν υπάρχουν, αλλά φανταζόμαστε πως θα είναι παραπλήσιος αν όχι ανώτερος από εκείνο του γυμνού alter ego του μοντέλου.

Περισσότερα θα μάθουμε εν καιρώ, με το νέο μοντέλο να έρχεται για να τονώσει και άλλο την κατηγορία των μεσαίων supersport η οποία φαίνεται πως... ξυπνά!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Brixton Storr 500-Η έκδοση παραγωγής​

Στην αγορά το 2025​




To Storr 500 θα είναι το πρώτο adventure της εταιρείας. Προορίζεται για κατόχους διπλώματος Α2 και όχι μόνο, αφού φέρει τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 500 κ.εκ. που χρησιμοποιεί η εταιρεία στην σειρά Crossfire

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα η φωτογραφία που βλέπετε απεικονίζει την τελική μορφή της μοτοσυκλέτας που θα κατασκευάζεται από την κινέζικη Gaokin. Βλέπουμε λοιπόν πως η σχεδίαση του είναι ίδια με το πρωτότυπο που είχε τραβήξει το ενδιαφέρον στην EICMA 2022.

Ο σχεδιασμός του Storr έγινε από το στούντιο RiDE στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας και πραγματικά δεν θυμίζει κανένα άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Πράγμα σπάνιο στις μέρες μας που όλοι οι κατασκευαστές ακολουθούν τοις γραμμές των BMW R 1250 GS, Ducati Multistrada και Honda CB500X.

Το Storr είναι ένα καθαρόαιμο On Off που τροφοδοτείται από τον αξιόπιστο κινητήρα του Crossfire 500, έναν εν σειρά δικύλινδρο με 486 cc με 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,4 kgm ροπή στις 6.750 σ.α.λ.. Το όνομα Storr προέρχεται από τον ομώνυμο βραχώδη σχηματισμό που βρίσκεται στο Isle of Skye της Σκωτίας και θέλει με έναν συγκεκριμένο τρόπο να θυμίζει το τραχύ τοπίο, για μια μοτοσυκλέτα, ικανή να προσαρμόζεται σε κάθε κατάσταση, όπου κάθε εξάρτημα έχει έναν πολύ συγκεκριμένο σκοπό.

Ψηλή ζελατίνα, μεγάλο ρεζερβουάρ, τροχοί 19 και 17 ιντσων tubeless ελαστικά, μεταλλική ποδιά κινητήρα και προστατευτικά κάγκελα.

Το Storr και όλη η σειρά αξεσουάρ που το συνοδεύει έχουν σχεδιαστεί, για πρώτη φορά στην ιστορία της Brixton, σε συνεργασία με το στούντιο σχεδιασμού Salzburg RiDE.
Βασίζεται σε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ψαλίδι. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την KYB. Το μεταξόνιο είναι στα 1.440 χλστ. και το βάρος της στα 209 κιλά με όλα τα υγρά.

Οι δημοσιογράφοι της ιταλικής ιστοσελίδας motociclismo.it, που βρέθηκαν στις «ημέρες KSR» που διοργανώθηκαν στην πίστα της Κρεμόνα τον περασμένο Σεπτεμβρίου, ισχυρίζονται πως άνθρωποι του KSR Group τους επιβεβαίωσαν πως το Storr 500 θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2025.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 1390 Super Duke GT-Το 2025 θα κάνουμε υπερηχητικά ταξίδια​

Η νέα μοτοσυκλέτα θα βασίζεται στο 1390 Super Duke R​




Το νέο sport touring πιάστηκε σε δοκιμές και όπως αναμενόταν θα δεχθεί αλλαγές σε όλους τους τομείς σε σχέση με την υφιστάμενη έκδοση

Δεν ήταν δύσκολο να προβλεφθεί πως από την στιγμή που η KTM ανανέωσε το «κτήνος» θα έρθει η σειρά της τουριστικής εκδοχής του. Το GT που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025 θα βασίζεται στο Super Duke R, οπότε ετοιμαστείτε για super γρήγορα ταξίδια.
Ο «ευγενής δούκας» στην πράξη θα είναι ικανός να κάνει ότι και ο «συγγενής» του αλλά με περισσότερη άνεση. Ο V2 των 1.350 κ.εκ. φυσικά θα συνεχίσει και σε αυτήν την έκδοση να έχει ισχύ 190 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 14,8 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.
Βλέποντας το 1390 Super Duke GT θα υιοθετήσει την ίδια μονάδα προβολέων με τον «γυμνό αδερφό», ωστόσο από πάνω του θα βρίσκεται ένας μεγάλος ανεμοθώρκας που θα βελτιώσει την προστασία από τον αέρα σε ταξίδια. Αλλαγές αναμένονται και στο πλαϊνό φέρινγκ, το οποίο θα γίνει ελαφρώς πιο προστατευτικό για τα πόδια του αναβάτη. Πιστεύουμε πως μεταξύ ζελατίνας και προβολέα θα υπάρχει ραντάρ.
ktm 1390 super gt 2025 spy shots 2

Μεγαλύτερο αναμένεται να είναι το ρεζερβουάρ, χαρίζοντας μεγαλύτερη αυτονομία στο Super Duke GT. Να θυμίσουμε πως το μεγάλο Duke έχει ρεζερβουάρ 17,5 λίτρων.

H ανάρτηση είναι πολύ πιθανό να είναι ημιενεργητική ίδια με αυτή της έκδοσης EVO του 1390 Super Duke. Χάρη στις ηλεκτροενεργοποιούμενες βαλβίδες μεταβάλλει την υδραυλική απόσβεση που σε «συνεργασία» με την SCU (Μονάδα ελέγχου ανάρτησης) προσαρμόζει την απόσβεση σε πραγματικό χρόνο στα χαρακτηριστικά του οδοστρώματος και στο στυλ οδήγησης του αναβάτη, με βάση τις πληροφορίες που παρέχουν οι αισθητήρες βύθισης και η IMU.

Οι προσφερούμενες λειτουργίες είναι πέντε, AUTO, COMFORT, RAIN, STREET και SPORT ελεγχόμενες όλες από διακόπτες στο τιμόνι και από την TFT οθόνη.

Επιπλέον, υπάρχουν δύο ακόμη λειτουργίες, προαιρετικά στο πακέτο Suspension PRO, οι οποίες ξεκλειδώνουν τις λειτουργίες PRO και TRACK με το τελευταίο να παρέχει λειτουργία στυλ "holeshot" (όπως στο MotoGP). Η προφόρτιση του αμορτισέρ μειώνεται αυτόματα για να μειώσετε του ύψος του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας
Από το ίδιο μοντέλο θα προέρχονται και τα ηλεκτρονικά. Engine Brake και Anti-Wheelie, Cornering ABS και Cornering TCS, όπως και η οθόνη TFT.
Όσον αφορά τα φρένα, η KTM εξόπλισε το Super Duke R με κορυφαίο σετ που αποτελείτε από τρόμπα Brembo MCS , με τετραπίστονες μονομπλόκ Brembo, Stylema, σε συνδυασμό με δισκόφρενα 320 χλστ., ενώ πίσω μια δαγκάνα δύο εμβόλων συνδυάζεται με δίσκο 240 χλστ.

Οπότε το ίδιο πακέτο θα δουμε και στο Super Duke GT.

Το μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί στην EICMA 2024.
 
Top Bottom