Τί θα γίνει με τα πατίνια;Προτάσεις με το μάτι του μοτοσυκλετιστή..

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.295
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moonwalkers – Τα ταχύτερα παπούτσια στον κόσμο​

Παπούτσια roller από την Shift Robotics​


Το περιοδικό Time τα συμπεριέλαβε ανάμεσε στις 200 σημαντικότερες εφευρέσεις του 2023 ενώ βρέθηκαν 570 άνθρωποι για να χρηματοδοτήσουν αυτό το φιλόδοξο project

Οι παλιότεροι θυμούνται το διάσημο χορευτικό Moonwalk του θρύλου της pop Michael Jackson. Από αυτό εμπνεύστηκε η Shift Robotics για να κατασκευάσουν τα πατίνια με τροχούς που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κάνουν το βάδισμα ποιο εύκολο και η γρήγορο.

Μόλις δεθούν γύρω από τα παπούτσια, επιτρέπουν να κινείστε μέχρι και με 11 χλμ/ώρα, δύομιση φορές πάνω από το κανονικό, χωρίς να ιδρώσετε. Για το φρενάρισμα, από την άλλη, απαιτείται το πολύ ένα μέτρο.
moonwalkers 3

Η τεχνητή νοημοσύνη που ελέγχει το σύστημα είναι σε θέση να προσαρμόσει το στυλ βάδισης του χρήση αλλά και να καταλάβει πότε κινείται ο χρήστης σε σκαλιά, ανηφόρα ή κατηφόρα να «κλειδώσει» τους τροχούς και να φρενάρει.Η ιδέα είναι να έχουμε στην διάθεσή μας ένα απλό και πολύ ελαφρύ (ζυγίζει 2,5 κιλά) μεταφορικό μέσο που προσφέρει 9,5 χλμ αυτονομία με φόρτιση μιάμισης ώρας, σε οικιακή πρίζα.

Σύμφωνα με τους κατασκευαστές με τα «έξυπνα» πατίνια είναι σχεδόν αδύνατο να πέσεις, ενώ απαιτούνται μόλις δέκα μέτρα για να μάθεις να τα «οδηγείς». Αναμφισβήτητα είναι μια λύση που ανταγωνίζεται τα πτυσσόμενα ποδήλατα και πατίνια.
moonwalkers 2

Ωστόσο η καμπάνια crowdfunding δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επιτυχημένη, καθώς τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν μέσω του Kickstarter είναι μόλις 329 χιλιάδες δολάρια, από 570 υποστηρικτές της ιδέας (υπάρχουν επιτραπέζια παιχνίδια που συγκεντρώνουν εκατομμύρια δολάρια). Οι λόγοι είναι αρκετοί. Αρχικά το κόστος είναι υψηλό καθώς κάθε ένας από τους 570 επενδυτές στην ουσία αγόρασαν τα Moonwalk με 799 δολάρια, ενώ οι κατασκευαστές σχεδιάζουν να τα χρεώνουν στα καταστήματα 1.400 δολάρια.

Μετά είναι ο αμφιλεγόμενη αισθητική. Τα Moonwalk μοιάζουν με παιδικά πατίνια και σίγουρα όταν τα χρησιμοποιεί κάποιος στην καθημερινότητα θα είναι δακτυλοδεικτούμενος. Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και το γεγονός πως πρέπει πάντα ο χρήστης να έχει μια τσάντα μαζί του για να τα τοποθετεί όταν δεν τα φοράει.

Όλα τα παραπάνω ισχύουν σήμερα, αλλά ποιος ξέρει σε λίγα χρόνια… μπορεί να κυκλοφορούμε με πατίνια σαν το Moonwalk.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.631
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Έμαθα ότι εταιρία στην Κίνα ετοιμάζει ηλεκτρονική πάπια για τους ηλικιωμένους. Θα λειτουργεί και με WiFi για να τους ελέγχουν οι οικείοι τους.

Εκσυγχρονισμός λέει μετά
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.295
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα – Ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skateboards, hoverboards: οι νέοι αυστηροί κανόνες και τα πρόστιμα που έρχονται​

Δεν είναι υποχρεωτική η ασφάλιση τους -ακόμη- αλλά για όποιον το θέλει υπάρχει αυτή η δυνατότητα
motomag Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα – Ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skateboards, hoverboards οι νέοι αυστηροί κανόνες και τα πρόστιμα που έρχονται


Ολοένα και περισσότερο βλέπουμε να κυκλοφορούν στους δρόμους Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα (ΕΠΗΟ), ωστόσο αρκετοί χρήστες αυτών των εναλλακτικών μέσων μετακίνησης αδιαφορούν ή δεν γνωρίζουν για τους ειδικούς κανόνες οι οποίοι ρυθμίζουν την κυκλοφορία, τη στάθμευση, τις τεχνικές προδιαγραφές, καθώς και τις κυρώσεις σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τους κανόνες. Για τον λόγο αυτό το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τροποποίησε πρόσφατα το Άρθρο 20 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, θεσπίζοντας νέους κανόνες για τους χρήστες αυτών των οχημάτων.

Αρχικά το Υπουργείο έκανε γνωστό ποιες είναι οι κατηγορίες των ΕΠΗΟ (που παρά το "Η" από το συνθετικό "Ηλεκτρικά" στο ΕΠΗΟ, δεν περιλαμβάνουν μόνο ηλεκτρικά οχήματα), με τα ηλεκτρικά πατίνια, τα rollers (τροχοπέδιλα), τα skateboard (τροχοσανίδες), τα hoverboards (αυτοεξισορροπούμενα προσωπικά οχήματα δηλαδή μηχανοκίνητα μονόκυκλα οχήματα ή μηχανοκίνητα δίκυκλα οχήματα διπλής τροχιάς, που βασίζονται σε εγγενή ασταθή ισορροπία και χρειάζονται βοηθητικό σύστημα ελέγχου για να διατηρούν την ισορροπία τους) να ανήκουν σε αυτές. Ταυτόχρονα έγινε γνωστό πως τα ηλεκτροκίνητα αμαξίδια ατόμων με αναπηρία, ενισχυμένα και απλά, scooters και handbikes ατόμων με αναπηρία δεν υπάγονται στα ΕΠΗΟ.
Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα – Ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skateboards, hoverboards οι νέοι αυστηροί κανόνες και τα πρόστιμα που έρχονται

Αν είστε χρήστης κάποιον εξ αυτών των ΕΠΗΟ που αναφέραμε παραπάνω, θα πρέπει να γνωρίζετε πως η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι τα 25 χλμ./ώρα ανεξάρτητα πόσο ισχυρό είναι ένα ηλεκτρικό πατίνι, ενώ ο χρήστης πρέπει να συμμορφώνεται με το συγκεκριμένο όριο.

Οι χρήστες ηλεκτρικών πατινιών και λοιπών ΕΠΗΟ δεν επιτρέπεται να κινούνται σε οδούς που έχουν όριο ταχύτητας πάνω από 50 χλμ./ώρα κάτι που σημαίνει πως τα ηλεκτρικά πατίνια απαγορεύεται να κινούνται στις μεγάλες λεωφόρους, σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας και φυσικά στην εθνική οδό. Οι χρήστες απαγορεύεται επίσης να έχουν ακουστικά στα αυτιά τους και φυσικά να μιλάνε στο κινητό τηλέφωνο, παρά μόνο με ανοικτή ακρόαση, ενώ απαγορεύεται ρητά η μεταφορά δεύτερου ατόμου.

Αν κάποιος αναρωτιέται για τη χρήση κράνους στα ΕΠΗΟ να ξεκαθαρίσουμε πως αυτή είναι υποχρεωτική καθώς σύμφωνα με τον νόμο ανήκουν στην κατηγορία με ικανότητα κίνησης με ταχύτητα από 7 μέχρι 25 χλμ./ώρα, σε αντίθεση με τα ποδήλατα, στα οποία απλώς συνιστάται η χρήση κράνους. Επιπρόσθετα τα ηλεκτρικά πατίνια και λοιπά ελαφριά ηλεκτρικά προσωπικά οχήματα, με μέγιστη ταχύτητα από 7 έως και 25 χλμ./ώρα, υποχρεούνται να κυκλοφορούν σε ποδηλατόδρομους, όταν υπάρχουν.

Διαφορετικά, οι οδηγοί υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το δεξί άκρο του οδοστρώματος, με την χρήση τους να είναι αυστηρά προσωπική ενώ απαγορεύεται να κινούνται παράλληλα ανά δύο ή περισσότερα οχήματα. Οι χρήστες όλων των ΕΠΗΟ είναι υποχρεωμένοι να κρατούν με τα δυο τους χέρια το τιμόνι (εφ’ όσον υπάρχει), εκτός από όταν δίνουν σήμα πριν την αλλαγή κατεύθυνσης.
Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα – Ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skateboards, hoverboards οι νέοι αυστηροί κανόνες και τα πρόστιμα που έρχονται

Σε χώρους που κυκλοφορούν πεζοί, οι χρήστες των ΕΠΗΟ υποχρεούνται να κινούνται με ταχύτητα ανάλογη των πεζών και να τους παραχωρούν προτεραιότητα. Αν υπάρχει κάποιο εμπόδιο ή κίνδυνος ατυχήματος αυτοί είναι υποχρεωμένοι να τα οδηγούν βαδίζοντας, ενώ στις κατοικημένες περιοχές οι Δήμοι μπορούν να καθορίζουν ειδικούς χώρους στάθμευσης για αυτά.

Όσον αφορά την ασφάλισή τους αυτή δεν είναι υποχρεωτική καθώς ο ΚΟΚ δεν κάνει καμία αναφορά στην ασφάλιση τους, ωστόσο αν ο χρήστης το επιθυμεί μπορεί να ασφαλίσει το ΕΠΗΟ του σε αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες με το κόστος να ανέρχεται από τα 20 έως τα 50 ευρώ ανά έτος ανάλογα τις καλύψεις (αστική ευθύνη, νομική προστασία, οδική βοήθεια, ολική κλοπή, ιδίες ζημιές και άλλες γνώριμες καλύψεις, αυτά τα πακέτα μπορεί να καλύπτουν ακόμη και οδοντιατρική αποκατάσταση αλλά και έξοδα που σχετίζονται με οπτικά (όπως γυαλιά οράσεως ή/και ηλίου).
Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα – Ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skateboards, hoverboards οι νέοι αυστηροί κανόνες και τα πρόστιμα που έρχονται

Φυσικά η χρήση των ΕΠΗΟ στο οδικό δίκτυο μπορεί να επιφέρει και πρόστιμα. Αν κάποιος οδηγεί ΕΠΗΟ με ταχύτητα πάνω από 25 χλμ./ώρα τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 40 ευρώ, ενώ αν κάποιος κυκλοφορεί σε οδούς που δεν επιτρέπεται τιμωρείται με 100 ευρώ. Αν κάποιος οδηγεί ΕΠΗΟ και υπερβαίνει τα 35 χλμ./ώρα τιμωρείται με πρόστιμο 100 ευρώ ενώ αν κάποιος το θέτει σε κυκλοφορία σε οδό που δεν επιτρέπεται τιμωρείται με πρόστιμο 200 ευρώ. Μένει να δούμε αν οι νέοι κανόνες που θέσπισε το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ξεκαθαρίσουν το τοπίο όσον αφορά τα ΕΠΗΟ, και φυσικά μένει να δούμε ΑΝ η αστυνομία προχωρήσει σε ελέγχους.

Πηγη www.motomag.gr
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
302
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας

Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα – Ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skateboards, hoverboards: οι νέοι αυστηροί κανόνες και τα πρόστιμα που έρχονται​

Δεν είναι υποχρεωτική η ασφάλιση τους -ακόμη- αλλά για όποιον το θέλει υπάρχει αυτή η δυνατότητα
motomag Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα – Ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skateboards, hoverboards οι νέοι αυστηροί κανόνες και τα πρόστιμα που έρχονται


Ολοένα και περισσότερο βλέπουμε να κυκλοφορούν στους δρόμους Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα (ΕΠΗΟ), ωστόσο αρκετοί χρήστες αυτών των εναλλακτικών μέσων μετακίνησης αδιαφορούν ή δεν γνωρίζουν για τους ειδικούς κανόνες οι οποίοι ρυθμίζουν την κυκλοφορία, τη στάθμευση, τις τεχνικές προδιαγραφές, καθώς και τις κυρώσεις σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τους κανόνες. Για τον λόγο αυτό το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τροποποίησε πρόσφατα το Άρθρο 20 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, θεσπίζοντας νέους κανόνες για τους χρήστες αυτών των οχημάτων.

Αρχικά το Υπουργείο έκανε γνωστό ποιες είναι οι κατηγορίες των ΕΠΗΟ (που παρά το "Η" από το συνθετικό "Ηλεκτρικά" στο ΕΠΗΟ, δεν περιλαμβάνουν μόνο ηλεκτρικά οχήματα), με τα ηλεκτρικά πατίνια, τα rollers (τροχοπέδιλα), τα skateboard (τροχοσανίδες), τα hoverboards (αυτοεξισορροπούμενα προσωπικά οχήματα δηλαδή μηχανοκίνητα μονόκυκλα οχήματα ή μηχανοκίνητα δίκυκλα οχήματα διπλής τροχιάς, που βασίζονται σε εγγενή ασταθή ισορροπία και χρειάζονται βοηθητικό σύστημα ελέγχου για να διατηρούν την ισορροπία τους) να ανήκουν σε αυτές. Ταυτόχρονα έγινε γνωστό πως τα ηλεκτροκίνητα αμαξίδια ατόμων με αναπηρία, ενισχυμένα και απλά, scooters και handbikes ατόμων με αναπηρία δεν υπάγονται στα ΕΠΗΟ.
Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα – Ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skateboards, hoverboards οι νέοι αυστηροί κανόνες και τα πρόστιμα που έρχονται

Αν είστε χρήστης κάποιον εξ αυτών των ΕΠΗΟ που αναφέραμε παραπάνω, θα πρέπει να γνωρίζετε πως η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι τα 25 χλμ./ώρα ανεξάρτητα πόσο ισχυρό είναι ένα ηλεκτρικό πατίνι, ενώ ο χρήστης πρέπει να συμμορφώνεται με το συγκεκριμένο όριο.

Οι χρήστες ηλεκτρικών πατινιών και λοιπών ΕΠΗΟ δεν επιτρέπεται να κινούνται σε οδούς που έχουν όριο ταχύτητας πάνω από 50 χλμ./ώρα κάτι που σημαίνει πως τα ηλεκτρικά πατίνια απαγορεύεται να κινούνται στις μεγάλες λεωφόρους, σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας και φυσικά στην εθνική οδό. Οι χρήστες απαγορεύεται επίσης να έχουν ακουστικά στα αυτιά τους και φυσικά να μιλάνε στο κινητό τηλέφωνο, παρά μόνο με ανοικτή ακρόαση, ενώ απαγορεύεται ρητά η μεταφορά δεύτερου ατόμου.

Αν κάποιος αναρωτιέται για τη χρήση κράνους στα ΕΠΗΟ να ξεκαθαρίσουμε πως αυτή είναι υποχρεωτική καθώς σύμφωνα με τον νόμο ανήκουν στην κατηγορία με ικανότητα κίνησης με ταχύτητα από 7 μέχρι 25 χλμ./ώρα, σε αντίθεση με τα ποδήλατα, στα οποία απλώς συνιστάται η χρήση κράνους. Επιπρόσθετα τα ηλεκτρικά πατίνια και λοιπά ελαφριά ηλεκτρικά προσωπικά οχήματα, με μέγιστη ταχύτητα από 7 έως και 25 χλμ./ώρα, υποχρεούνται να κυκλοφορούν σε ποδηλατόδρομους, όταν υπάρχουν.

Διαφορετικά, οι οδηγοί υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το δεξί άκρο του οδοστρώματος, με την χρήση τους να είναι αυστηρά προσωπική ενώ απαγορεύεται να κινούνται παράλληλα ανά δύο ή περισσότερα οχήματα. Οι χρήστες όλων των ΕΠΗΟ είναι υποχρεωμένοι να κρατούν με τα δυο τους χέρια το τιμόνι (εφ’ όσον υπάρχει), εκτός από όταν δίνουν σήμα πριν την αλλαγή κατεύθυνσης.
Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα – Ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skateboards, hoverboards οι νέοι αυστηροί κανόνες και τα πρόστιμα που έρχονται

Σε χώρους που κυκλοφορούν πεζοί, οι χρήστες των ΕΠΗΟ υποχρεούνται να κινούνται με ταχύτητα ανάλογη των πεζών και να τους παραχωρούν προτεραιότητα. Αν υπάρχει κάποιο εμπόδιο ή κίνδυνος ατυχήματος αυτοί είναι υποχρεωμένοι να τα οδηγούν βαδίζοντας, ενώ στις κατοικημένες περιοχές οι Δήμοι μπορούν να καθορίζουν ειδικούς χώρους στάθμευσης για αυτά.

Όσον αφορά την ασφάλισή τους αυτή δεν είναι υποχρεωτική καθώς ο ΚΟΚ δεν κάνει καμία αναφορά στην ασφάλιση τους, ωστόσο αν ο χρήστης το επιθυμεί μπορεί να ασφαλίσει το ΕΠΗΟ του σε αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες με το κόστος να ανέρχεται από τα 20 έως τα 50 ευρώ ανά έτος ανάλογα τις καλύψεις (αστική ευθύνη, νομική προστασία, οδική βοήθεια, ολική κλοπή, ιδίες ζημιές και άλλες γνώριμες καλύψεις, αυτά τα πακέτα μπορεί να καλύπτουν ακόμη και οδοντιατρική αποκατάσταση αλλά και έξοδα που σχετίζονται με οπτικά (όπως γυαλιά οράσεως ή/και ηλίου).
Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα – Ηλεκτρικά πατίνια, rollers, skateboards, hoverboards οι νέοι αυστηροί κανόνες και τα πρόστιμα που έρχονται

Φυσικά η χρήση των ΕΠΗΟ στο οδικό δίκτυο μπορεί να επιφέρει και πρόστιμα. Αν κάποιος οδηγεί ΕΠΗΟ με ταχύτητα πάνω από 25 χλμ./ώρα τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 40 ευρώ, ενώ αν κάποιος κυκλοφορεί σε οδούς που δεν επιτρέπεται τιμωρείται με 100 ευρώ. Αν κάποιος οδηγεί ΕΠΗΟ και υπερβαίνει τα 35 χλμ./ώρα τιμωρείται με πρόστιμο 100 ευρώ ενώ αν κάποιος το θέτει σε κυκλοφορία σε οδό που δεν επιτρέπεται τιμωρείται με πρόστιμο 200 ευρώ. Μένει να δούμε αν οι νέοι κανόνες που θέσπισε το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ξεκαθαρίσουν το τοπίο όσον αφορά τα ΕΠΗΟ, και φυσικά μένει να δούμε ΑΝ η αστυνομία προχωρήσει σε ελέγχους.

Πηγη www.motomag.gr
Καλά ειναι όλα τα παραπάνω ΑΝ εφαρμοστούν αλλά πρώτα θα πρέπει αυτό το κράτος θα πρέπει να λύση σημαντικότερα προβλήματα
καθημερηνότητας για ππαράδειγμα είναι γνωστό (και έχω πρόσφατο παράδειγμα) να αφαιρεθούν χιλιάδες διπλώματα οδηγών που κυκλοφορούν δίπλα μας και εχουν δίπλωμα οδήγησης .... που αποκτήθηκε με ελαιόλαδο,πυρηναίλεο,ηλιέλεο κτλ..... και οδηγούν στους
δρόμους λες και τους ανήκουν!!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.295
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ηλεκτρικά πατίνια – Ποια απαγόρευση; Το Hyperion ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα την ώρα!​

1.jpg4.jpg

Το νέο μοντέλο της Solar Scooters βγάζει την γλώσσα σε όσους σκέφτονται ότι τα ηλεκτρικά πατίνια είναι επικίνδυνα – και στις χώρες που αποφασίζουν απαγορεύσεις...

Τι και αν τα ηλεκτρικά πατίνια αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό, από χώρες και οδηγούς ταυτόχρονα; Φαίνεται ότι πρόβλημα με τα ηλεκτρικά πατίνια, βρίσκουν δυστυχώς ή ευτυχώς, μόνο όσοι... δεν τα οδηγούν και δεν τα κατασκευάζουν. Όπως και να έχει, σε μία ελεύθερη αγορά, η αναζήτηση για το καλύτερο είναι ατέρμονη – αλλά και για τα κέρδη που αυτό θα φέρει, σε όποιον το φτιάξει.
Enter, Solar Scooters Hyperion, το νέο μοντέλο ηλεκτρικού πατινιού υψηλών επιδόσεων, της Solar Scooters από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Το Hyperion φέρει δύο μοτέρ 3,5 kW (με στιγμιαία ισχύ στα 4,5 kW) και μία μπαταρία 2,9 kWh – μεγαλύτερη από αρκετές που έχουμε δει σε ηλεκτρικά scooter. Άρα, μιλάμε για απόδοση 9,6 ίππων και από τους δύο τροχούς συνεχόμενα, με κορυφή στους 12,2 ίππους! Η τελική ταχύτητα του Hyperion φτάνει τα 105 χλμ/ώρα, ενώ με σταθερή ταχύτητα στα 48 χλμ/ώρα, έχει αυτονομία στα 112 χιλιόμετρα. Καθόλου άσχημα, ε;

Φυσικά με μια τέτοια ταχύτητα από ένα «ηλεκτρικό πατίνι», έρχονται και οι ανάλογες απαιτήσεις στο θέμα αναρτήσεων και τροχών. Το Hyperion έχει ελαστικά διαμέτρου 11 ιντσών εμπρός και πίσω, με υδραυλικά δισκόφρενα Nutt και στους δύο, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από βραχίονες τύπου ψαλιδιού, εμπρός και πίσω, με κατακόρυφα τοποθετημένα αμορτισέρ. Σύμφωνα με την εταιρεία, κάθε άξονας του μοντέλου μπορεί να αντέξει μέχρι και 907 κιλά!!!

Στον εξοπλισμό του μοντέλου, περιλαμβάνονται φώτα εμπρός και πίσω αλλά και φλας, μία οθόνη LCD για ενδείξεις και δυνατότητα υποβοήθησης σε πλοήγηση, με την διασύνδεση με κινητό τηλέφωνο. Το scooter είναι κατασκευασμένο μέσω CNC από αλουμίνιο και φέρει... περιμετρικά, έγχρωμα LED σε 5 αποχρώσεις! Η τιμή του; Ανακοινώνεται στα 3.300 δολάρια, ήτοι περίπου 3.000 ευρώ. Όσοι πιστοί, προσέλθετε...

 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.754
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Διαφωνω καθετα ιδιαιτερα με την φραση "Φαίνεται ότι πρόβλημα με τα ηλεκτρικά πατίνια, βρίσκουν δυστυχώς ή ευτυχώς, μόνο όσοι... δεν τα οδηγούν και δεν τα κατασκευάζουν."Αυτος που τα γραφει η δεν τα εχει καβαλησει σε κανονικες συνθηκες η τα παιρνει χοντρα.Εχω δει 3-4 να τουμπαρουν απο πετραδακια και βλεπω αρκετα παιδια που τα καβαλαν με σημαδια απο ατυχηματα στα ποδια τους.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.734
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ε καλά ,αυτο ειναι συνήθης επιχειρηματική πρακτικη.Εκθιαζουμε τα προτερηματα ,και αποσιωπουμε τα ελαττωματα.Κοινως τα κανουμε γαργάρα.Τί μου θυμίζει-τι μου θυμιζει,στον μοτοσυκλετιστικό χωρο αραγε???? Tooth Tooth Tooth
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
302
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ-ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ.
1 Τα πατηνινια είναι πάρα πολύ επικίνδυνα..... ετήσια ατυχήματα από πατηνια στην Ελλάδα 150.
2 Η μοτοσυκλέτα είναι επικίνδυνη.... ετήσια ατυχήματα 500.
3 Τα αυτοκίνητα είναι ακίνδυνα...
ετήσια ατυχήματα 2000.

ΤΕΛΙΚΆ ΚΑΙ Ο ΣΕΙΣΜΌΣ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΣ ΚΑΙ ΌΛΟΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟΎΝΤΑΙ......ΠΟΣΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ.

ΝΑ ΑΠΟΓΟΡΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΤΗΝΙΑ ΕΊΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΌΛΟΥ ΧΙΧΙΧΙ!!

Και μην ακούσω για κανόνες..... κάπως έτσι σκεπτόμενοι ξεκινάμε να γερνάμε....μετά
έρχεται το ΚΤΕΟ η ΕΦΟΡΊΑ η Απόσυρση οχημάτων κτλ.
Και ξυπνάς και λες ρε στα 17 είχα ένα παπί για την τρέλα μου και τώρα θέλω 1000ευρω το χρόνο συντήρηση ρε τους *****ές που με φτάσανε...... προσωπική άποψη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
302
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ-ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ.
1 Τα πατηνια είναι πάρα πολύ επικίνδυνα..... ετήσια ατυχήματα από πατηνια στην Ελλάδα 150.
2 Η μοτοσυκλέτα είναι επικίνδυνη.... ετήσια ατυχήματα 500.
3 Τα αυτοκίνητα είναι ακίνδυνα...
ετήσια ατυχήματα 2000.

ΤΕΛΙΚΆ ΚΑΙ Ο ΣΕΙΣΜΌΣ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΣ ΚΑΙ ΌΛΟΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟΎΝΤΑΙ......ΠΟΣΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ.

ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΤΗΝΙΑ ΕΊΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΌΛΟΥ ΧΙΧΙΧΙ

ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ Η ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΧΙΧΙΧΙ
 
Τελευταία επεξεργασία:

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.699
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
"Το νέο μοντέλο της Solar Scooters βγάζει την γλώσσα σε όσους σκέφτονται ότι τα ηλεκτρικά πατίνια είναι επικίνδυνα...." Εχεις πολυ θρασος εσυ που το εγραψες!
 

Kapas

new member
Δημοσιεύσεις
339
Ηλικία
34
Περιοχή
Thessaloniki
Μοτοσυκλέτα
Africa twin 750 rd07
Όνομα
Θεόφιλος
Το μέσον γνωστό.Μπηκε στη ζωή μας κι έτυχε αποδοχής από μικρούς και μεγάλους.
Όμως το ηλεκτρικό πατίνι ΔΕΝ είναι παιχνίδι...

Δες τε κι αυτό..(από τον @thanosgp )



Το θέμα είναι σοβαρό,η πολιτεία ακόμα κοιμάται.


Παρακαλώ να μην ξεφύγουμε..
Ανάμικτα συναισθήματα. Οριακά θεωρώ καλά που υπάρχουν πατίνια και οδηγάει αυτός ο ανεγκεφαλος αντί να πάρει μοτοσυκλέτα και σκοτωθεί την πρώτη βδομάδα τέτοιος που είναι
Δεν ξερω απο πατινι..κυκλοφορουσα ομως στην αθηνα με ποδηλατο..
Δεν υπαρχει χωρος για ποδηλατοδρομο στην πρωτευουσα...και ειμαι κατα...γιατι μετα θα πηξουμε στην κινηση

Απ τη στιγμη που δεν υπαρχουν ποδηλατοδρομοι, ο ποδηλατης θα κανει οτι περναει απ το χερι του για να μεινει ζωντανος..
Παραβιαση κοκκινου, πεζοδρομια κλπ

Δεν θα μπορουσε να υπαγεται σε καθεστως ΚΟΚ ο ποδηλατης....εφοσον παιζει κρυφτουλι
Σαν ποδηλάτης στην Αθήνα πες μου λίγο κάτι. . . Είναι τόσο επιτακτική ανάγκη να κινηθείς από όλους τους κεντρικούς δρόμους λες και είσαι αστικό λεωφορείο? Γιατί να μην πας πιο chill από ένα 2 στενά πιο δίπλα? Απορία το έχω.
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
302
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Ανάμικτα συναισθήματα. Οριακά θεωρώ καλά που υπάρχουν πατίνια και οδηγάει αυτός ο ανεγκεφαλος αντί να πάρει μοτοσυκλέτα και σκοτωθεί την πρώτη βδομάδα τέτοιος που είναι

Σαν ποδηλάτης στην Αθήνα πες μου λίγο κάτι. . . Είναι τόσο επιτακτική ανάγκη να κινηθείς από όλους τους κεντρικούς δρόμους λες και είσαι αστικό λεωφορείο? Γιατί να μην πας πιο chill από ένα 2 στενά πιο δίπλα? Απορία το έχω.

Ανάμικτα συναισθήματα. Οριακά θεωρώ καλά που υπάρχουν πατίνια και οδηγάει αυτός ο ανεγκεφαλος αντί να πάρει μοτοσυκλέτα και σκοτωθεί την πρώτη βδομάδα τέτοιος που είναι

Σαν ποδηλάτης στην Αθήνα πες μου λίγο κάτι. . . Είναι τόσο επιτακτική ανάγκη να κινηθείς από όλους τους κεντρικούς δρόμους λες και είσαι αστικό λεωφορείο? Γιατί να μην πας πιο chill από ένα 2 στενά πιο δίπλα? Απορία το έχω.
Στην Αθηνα ολοι οι δρομοι κεντρικοι ειναι πχ θες να πας πατησια καλλιθεα θα πας απο στενα ..... απλα δεν υπαρχουν.Εδω σε αυτη την πολη στις 1 την νυχτα που κλεινει ο ΗΣΑΠ αν εισαι αναπηρος δεν μπορεις να περασεις την διαβαση του σταθμου διοτι δεν λειτουργουν η ανελκυστηρες και ηλεκτρικες σκαλες κλεινουν μαζι με το σταθμο βεβαια μπορει να περπατηση ο αναπηρος να παει 2χλμ μακρυτερα που εχει διαβαση αυτοκινητων να περασει.......εμεις φταιμε που ειναι αναπηρος......αυτο ειναι ο νεοελληνικος πολιτισμος μας
και το θεωρουμε φυσιολογικο....τους ποδηλατες θα κοιταξουμε.....τι να πουν στο Αμστερνταμ οι απολιτιστοι ολανδοι εμεις ξερουμε καλυτερα.
 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.754
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ-ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ.
1 Τα πατηνινια είναι πάρα πολύ επικίνδυνα..... ετήσια ατυχήματα από πατηνια στην Ελλάδα 150.
2 Η μοτοσυκλέτα είναι επικίνδυνη.... ετήσια ατυχήματα 500.
3 Τα αυτοκίνητα είναι ακίνδυνα...
ετήσια ατυχήματα 2000.

ΤΕΛΙΚΆ ΚΑΙ Ο ΣΕΙΣΜΌΣ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΣ ΚΑΙ ΌΛΟΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟΎΝΤΑΙ......ΠΟΣΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ.

ΝΑ ΑΠΟΓΟΡΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΤΗΝΙΑ ΕΊΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΌΛΟΥ ΧΙΧΙΧΙ!!

Και μην ακούσω για κανόνες..... κάπως έτσι σκεπτόμενοι ξεκινάμε να γερνάμε....μετά
έρχεται το ΚΤΕΟ η ΕΦΟΡΊΑ η Απόσυρση οχημάτων κτλ.
Και ξυπνάς και λες ρε στα 17 είχα ένα παπί για την τρέλα μου και τώρα θέλω 1000ευρω το χρόνο συντήρηση ρε τους *****ές που με φτάσανε...... προσωπική άποψη.
Κωστα νομιζω οτι απλοποιεις τα πραγματα.Αντικειμενικα οι τροχοι τους ειναι τετοιοι που ενα πετραδακι μπορει να τα φερει τουμπα.Επισης οι ταχυτητες που αναπτυσουν καποια απο αυτα απαιτουν οδηγικη παιδεια και γνωσεις ΚΟΚ.

Σιγουρα ενα καλης ποιοτητας πατινι στα ζερια ενος συνηδειτοποιημενου οδηγου δεν ειναι το ιδιο με ενα απλο το οποιο οδηγαει ενας δωδεκαχρονος ο οποιος μαλιστα βαζει και δευτερο ατομο πανω.

Δεν ειμαι υπερ της απαγορευσης αλλα υπερ των κανονων για καθε κατηγορια πατινιου.Επισης θεωρω σωστο να ισχυσουν και σε αυτα,οπως και στα ποδηλατα οι κανονες που ισχυουν για ολα τα τροχοφορα που κινουνται στους δρομους.Δεν μπορει να μου ερθει ο πιτσιρικας σε μονοδρομο με 50χλμ,να σκασει πανω μου και να τον πληρωνω μια ζωη.
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
302
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Κωστα νομιζω οτι απλοποιεις τα πραγματα.Αντικειμενικα οι τροχοι τους ειναι τετοιοι που ενα πετραδακι μπορει να τα φερει τουμπα.Επισης οι ταχυτητες που αναπτυσουν καποια απο αυτα απαιτουν οδηγικη παιδεια και γνωσεις ΚΟΚ.

Σιγουρα ενα καλης ποιοτητας πατινι στα ζερια ενος συνηδειτοποιημενου οδηγου δεν ειναι το ιδιο με ενα απλο το οποιο οδηγαει ενας δωδεκαχρονος ο οποιος μαλιστα βαζει και δευτερο ατομο πανω.

Δεν ειμαι υπερ της απαγορευσης αλλα υπερ των κανονων για καθε κατηγορια πατινιου.Επισης θεωρω σωστο να ισχυσουν και σε αυτα,οπως και στα ποδηλατα οι κανονες που ισχυουν για ολα τα τροχοφορα που κινουνται στους δρομους.Δεν μπορει να μου ερθει ο πιτσιρικας σε μονοδρομο με 50χλμ,να σκασει πανω μου και να τον πληρωνω μια ζωη.
Τα πράγματα είναι απλά από μόνα τους ...για να μην κάνει σουζες με πατίνι η μοτό η ποδήλατο και κόντρες με αυτοκίνητο το 12χρονο η 17χρονο η αργότερα 25χρονο δεν χρειάζονται κανόνες από αυτούς έχουμε πολλούς .... παιδεία χρειάζεται αλλά πώς την αποκτάς αφού ο μπαμπάς η η μαμά δεν τους τηρεί καθημερινά οδηγώντας επιθετικά καταλαμβάνωντας την ΛΕΑ παρκαροντας στα πεζοδρόμια κάνοντας διηθήσεις με την μοτό αγνοώντας τον ΚΟΚ και τους συνανθρώπους για να κάνουν την δουλειά τους.
Αυτά εδώ στην Αθήνα είναι μια καθημερινή εικόνα.Ας λύσουμε λοιπόν τον καθημερινό πόλεμο της ασφάλτου που έχουμε δημιουργήσει και μετά ας βάλουμε και κανόνες στα πατίνια στα ποδήλατα κτλ.
 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.754
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τα πράγματα είναι απλά από μόνα τους ...για να μην κάνει σουζες με πατίνι η μοτό η ποδήλατο και κόντρες με αυτοκίνητο το 12χρονο η 17χρονο η αργότερα 25χρονο δεν χρειάζονται κανόνες από αυτούς έχουμε πολλούς .... παιδεία χρειάζεται αλλά πώς την αποκτάς αφού ο μπαμπάς η η μαμά δεν τους τηρεί καθημερινά οδηγώντας επιθετικά καταλαμβάνωντας την ΛΕΑ παρκαροντας στα πεζοδρόμια κάνοντας διηθήσεις με την μοτό αγνοώντας τον ΚΟΚ και τους συνανθρώπους για να κάνουν την δουλειά τους.
Αυτά εδώ στην Αθήνα είναι μια καθημερινή εικόνα.Ας λύσουμε λοιπόν τον καθημερινό πόλεμο της ασφάλτου που έχουμε δημιουργήσει και μετά ας βάλουμε και κανόνες στα πατίνια στα ποδήλατα κτλ.
Ας τα αφησουμε λοιπον στην τυχη τους και ας περιμενουμε μεχρι να αποκτησουν την απαραιτητη παιδεια.
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
4.007
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Βασικά και από τα δυο θέλει!
Και το νομοθετικό πλαίσιο χρειάζεται και η παιδεία επίσης!

Το θέμα είναι πως θα γίνει να ενεργοποιηθεί/ευαισθητοποιηθεί η κοινωνία και να αρχίσει να δουλεύει με τα παιδιά ώστε σε κάποια χρόνια να αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.734
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ρε παιδιά εχω βαρεθει 64 χρονια που ζω, να ακουω συνεχεια την καραμέλα περι ''παιδείας''
Η παιδεία καλη ειναι και ειναι αυτονοητο οτι πρεπει να υφισταται.
Ομως ''καθυστερουν'' πολυ τα αποτελέσματα της,και δεν ειναι και σιγουρα θετικά γιά ολους,γιατί παντα θα υπαρχουν παραβατικοί ,που ΔΕΝ καταλαβαινουν τα περι παιδείας.
Αν δεν υπαρχει ,ΠΙΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΟΜΩΝ, ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ η παιδεία παει περίπατο.
Οι βορειοι λαοι που φημιζονται για την παιδεία τους ,''εφαγαν ανελέητο ξυλο'' εφαρμοζοντας τον νομο.
Στην Ελλαδα πασχουμε απο ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ των νομων.Και απο ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ εφαρμογη,αναλογως της οικονομικης και κοινωνικης ταξεως του εναγομένου.
Το βλεπουμε καθε μερα γύρω μας ,οσοι κυκλοφορούμε.
 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.754
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Βασικά και από τα δυο θέλει!
Και το νομοθετικό πλαίσιο χρειάζεται και η παιδεία επίσης!

Το θέμα είναι πως θα γίνει να ενεργοποιηθεί/ευαισθητοποιηθεί η κοινωνία και να αρχίσει να δουλεύει με τα παιδιά ώστε σε κάποια χρόνια να αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα.
Ασε τι θελει Γιαννη,γιατι αυτο θα παρει πενηντα χρονια.Εδω κοιταμε τι μπορει να γινει αμεσα.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.491
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Και οι βόρειοι, που τόσο τους εξυψώνουμε, έχουν παιδεία και όταν έρχονται δω κάτω τα κάνουν όλα πτάνα.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.734
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Οι μονοι λαοι, που η παιδεία και η παραδοση παιζει μεγαλυτερο ρολο απ την καταστολη ,στην εθελοντικη εφαρμογη του νομου στην πλειοψηφία του λαου (γιατι παντα θα υπαρχουν παραβατικες δραστηριοτητες) ειναι παραδοσιακά, η ΙΑΠΩΝΙΑ και προσφατως η ΚΙΝΑ.Μία περιηγηση στο διαδίκτυο ,στα σχολεια τους και στους παιδικούς σταθμους τους,θα σας πεισει.Αντιθετα μια περιηγηση στους παιδικούς μας σταθμους,στα σχολεια,και στα πανεπιστήμια μας θα σας πεισει για το αντίθετο.Οσον αφορα ειδικά γιά την ΙΑΠΩΝΙΑ,καί την κουλτούρα της,χαρακτηριστικη η συμπεριφορα της ΓΙΑΚΟΥΖΑ -της ιαπωνικης μαφίας- που στους σεισμους στο ΚΟΜΠΕ πριν 30 χρονια,που καταστραφηκε η πολη με 5000 νεκρους,,η τοπικη λοιπον ΓΙΑΚΟΥΖΑ ανοιξε τις αποθηκες της ,και μοιρασε στους κατοίκους τροφιμα -νερα-και ειδη πρωτης αναγκης.Το ιδιο ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΕΔΩ ΟΙ ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ σε αντιστοιχες καταστροφες. Tooth
 
Top Bottom