Pan-dvs
well know member
Αντι να καθομαι στον καναπε και να τσακιζω μελομακαρονα ειπα να βρω κατι να περασει η ωρα μου.
Επικαιρο το θεμα με τα παγωμενα δαχτυλα οποτε ειπα να βαλω και εγω ενα λιθαρακι στην τεραστια προσπαθεια που κανει συσσωμος ο μοτοσυκλετιστικος κοσμος για να κρατησει τα χερια του ζεστα τις κρυες μερες του χειμωνα.
Ξερουμε πλεον ολοι οτι η αισθηση της θερμοκρασιας πανω στην μηχανη μας ειναι λιγο πολυ δεκα βαθμοι κατω απο την πραγματικη.Χονδρικα οταν το θερμομετρο δειχνει +5 αισθανομαστε οτι εχει -5 και αυτο εχει να κανει με τον αερα που ερχεται κατα πανω μας.Αρα "κοβοντας" τον αερα λογικα θα βελτιωθει η κατασταση και θα μικρυνει η ψαλιδα αναμεσα στην πραγματικη θερμοκρασια και σε αυτη που νοιωθουμε.
Λυσεις υπαρχουν εδω και χρονια αλλα ολες πολυ χοντροκομμενες και καταλληλες για μικροτερα μηχανακια.Μιας και απ οτι ειδα δεν υπαρχει κατι αναλογο,ειπα να κανω κατι ενδιαμεσο που να βολευει και για μεγαλυτερες μηχανες.
Οπως βλεπετε στις περισσοτερες χουφτες ο αερας περναει και απο πανω και απο κατω με αποτελεσμα να παγωνουν τα χερια μας ακομη και αν φοραμε χειμερινα γαντια η εχουμε θερμαινομενα grips.
Σκοπος μου η κατασκευη να προφυλαξει τα χερια μου απο τον αερα αλλα παραλληλα να μην με δυσκολευει στις κινησεις,οπως οι γνωστες θερμικες χουφτες που βλεπουμε να εχουν καποια σκουτερ η οι ντελιβεραδες.
Το "θυμα" ηταν μια κουκουλα απο ενα παλιο μου μπουφαν.Την πηρα,την εκοψα στα δυο,της εδωσα σχημα,εβαλα μερικα λαστιχα για να τεντωνει και βγηκα στον δρομο να δω τι πουλια θα πιασω...ηλπιζα να μην πιασω το δικο μου γιατι η αληθεια ειναι οτι μου πηρε καποιες ωρες και δεν ηθελα να παει η προσπαθεια απατη.
Αισθητικα το αποτελεσμα ειναι καλυτερο απ οτι φαινεται στις φωτογραφιες.
Πολυ χρησιμα και τα λαστιχα της κουκουλας.Βαλε-βγαλε σε πεντε δευτερολεπτα.
Δεν ξερω αν φαινεται καλα αλλα το χερι μπαινει ανετα και δεν ακουμπαει πουθενα.
Για την δοκιμη χρησιμοποιησα φθινοπωρινα γαντια για να δω πιο γρηγορα το αποτελεσμα.
Η δοκιμη λοιπον εγινε με θερμοκρασιες λιγο κατω απο τους δεκα βαθμους με αρκετη γιαννιωτικη υγρασια.Εβαλα μονο το ενα καλυμα στην μια χουφτα και εκανα περιπου 50χλμ με ταχυτητες κοντα στα 100.Απο τα πρωτα χιλιομετρα το δεξι χερι που δεν ειχε την προστασια αρχισε να κρυωνει.Στα μεσα της διαδρομης το κρυο αρχισε να γινεται ενοχλητικο στο δεξι και στο τελος της διαδρομης που εβγαλα τα γαντια το δεξι ηταν αρκετα παγωμενο ενω το αριστερο απλα κρυο.
Η διαφορα ηταν αισθητη σε τετοιο βαθμο που δεν το περιμενα.Αντιθετα με τις ντελιβεραδικες που ζεσταινουν λογω υλικου,εγω εκοψα μονο τον αερα.Εκτιμω οτι ολη η ιστορια μου μειωσε 4-5 βαθμους την θερμοκρασια που δεχονται τα χερια.Καποιοι μπορει να μην τους θεωρουν σημαντικους αλλα οταν καποιος κινειται σε θερμοκρασιες κοντα στο μηδεν αυτη η διαφορα ειναι τεραστια.
Αισθητικα δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα μπαινουν-βγαινουν πανευκολα και δεν πιανουν χωρο στην μπαγαζιερα.Αν βρω χρονο θα προσπαθησω να τις κανω πιο κομψες και πιο πρακτικες.
Επικαιρο το θεμα με τα παγωμενα δαχτυλα οποτε ειπα να βαλω και εγω ενα λιθαρακι στην τεραστια προσπαθεια που κανει συσσωμος ο μοτοσυκλετιστικος κοσμος για να κρατησει τα χερια του ζεστα τις κρυες μερες του χειμωνα.
Ξερουμε πλεον ολοι οτι η αισθηση της θερμοκρασιας πανω στην μηχανη μας ειναι λιγο πολυ δεκα βαθμοι κατω απο την πραγματικη.Χονδρικα οταν το θερμομετρο δειχνει +5 αισθανομαστε οτι εχει -5 και αυτο εχει να κανει με τον αερα που ερχεται κατα πανω μας.Αρα "κοβοντας" τον αερα λογικα θα βελτιωθει η κατασταση και θα μικρυνει η ψαλιδα αναμεσα στην πραγματικη θερμοκρασια και σε αυτη που νοιωθουμε.
Λυσεις υπαρχουν εδω και χρονια αλλα ολες πολυ χοντροκομμενες και καταλληλες για μικροτερα μηχανακια.Μιας και απ οτι ειδα δεν υπαρχει κατι αναλογο,ειπα να κανω κατι ενδιαμεσο που να βολευει και για μεγαλυτερες μηχανες.
Οπως βλεπετε στις περισσοτερες χουφτες ο αερας περναει και απο πανω και απο κατω με αποτελεσμα να παγωνουν τα χερια μας ακομη και αν φοραμε χειμερινα γαντια η εχουμε θερμαινομενα grips.
Σκοπος μου η κατασκευη να προφυλαξει τα χερια μου απο τον αερα αλλα παραλληλα να μην με δυσκολευει στις κινησεις,οπως οι γνωστες θερμικες χουφτες που βλεπουμε να εχουν καποια σκουτερ η οι ντελιβεραδες.
Το "θυμα" ηταν μια κουκουλα απο ενα παλιο μου μπουφαν.Την πηρα,την εκοψα στα δυο,της εδωσα σχημα,εβαλα μερικα λαστιχα για να τεντωνει και βγηκα στον δρομο να δω τι πουλια θα πιασω...ηλπιζα να μην πιασω το δικο μου γιατι η αληθεια ειναι οτι μου πηρε καποιες ωρες και δεν ηθελα να παει η προσπαθεια απατη.
Αισθητικα το αποτελεσμα ειναι καλυτερο απ οτι φαινεται στις φωτογραφιες.
Πολυ χρησιμα και τα λαστιχα της κουκουλας.Βαλε-βγαλε σε πεντε δευτερολεπτα.
Δεν ξερω αν φαινεται καλα αλλα το χερι μπαινει ανετα και δεν ακουμπαει πουθενα.
Για την δοκιμη χρησιμοποιησα φθινοπωρινα γαντια για να δω πιο γρηγορα το αποτελεσμα.
Η δοκιμη λοιπον εγινε με θερμοκρασιες λιγο κατω απο τους δεκα βαθμους με αρκετη γιαννιωτικη υγρασια.Εβαλα μονο το ενα καλυμα στην μια χουφτα και εκανα περιπου 50χλμ με ταχυτητες κοντα στα 100.Απο τα πρωτα χιλιομετρα το δεξι χερι που δεν ειχε την προστασια αρχισε να κρυωνει.Στα μεσα της διαδρομης το κρυο αρχισε να γινεται ενοχλητικο στο δεξι και στο τελος της διαδρομης που εβγαλα τα γαντια το δεξι ηταν αρκετα παγωμενο ενω το αριστερο απλα κρυο.
Η διαφορα ηταν αισθητη σε τετοιο βαθμο που δεν το περιμενα.Αντιθετα με τις ντελιβεραδικες που ζεσταινουν λογω υλικου,εγω εκοψα μονο τον αερα.Εκτιμω οτι ολη η ιστορια μου μειωσε 4-5 βαθμους την θερμοκρασια που δεχονται τα χερια.Καποιοι μπορει να μην τους θεωρουν σημαντικους αλλα οταν καποιος κινειται σε θερμοκρασιες κοντα στο μηδεν αυτη η διαφορα ειναι τεραστια.
Αισθητικα δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα μπαινουν-βγαινουν πανευκολα και δεν πιανουν χωρο στην μπαγαζιερα.Αν βρω χρονο θα προσπαθησω να τις κανω πιο κομψες και πιο πρακτικες.