Το θεμα δεν ειναι ο αξονας ή η αλυσιδα ....ή ο ιμαντας ... ολα στον ιδιο μεσο ορο καταληγουν πιστευω απο γενικης πλευρας ( κοστος , ογκου, βαρους, αξιοπιστιας , συντηρησης κ.λ.π.) , το θεμα ειναι ο μυθος που πρεπει να πουληθει πειθωντας τον αλλον να τον αγορασει γιατι ειναι το καλυτερο ..... παραμυθι της γιαγιας ....!
Η πρωτη διαφορα ειναι οτι με τον αξονα δεν ασχολεισαι...
Δεν λαδωνεις-καθαριζεις-τεντωνεις- αλλαζεις καθε 30.000- σκουπιζεις ζαντες-δεν κουβαλας σπρει-δεν σε νοιαζει εαν βρεχει ,η εαν ειναι χωματοδρομος
Η δευτερη διαφορα ειναι οτι και 200.000χλμ να σου βγαλει ....μπορει να σε αφησει χωρις προειδοποιηση,,
Ειναι πολυπλοκο το συστημα.. σταυρους .καρε ..τσιμουχες κ ρουλεμαν στη μεταδοση κλπ
Οσο και να τσεκαρεις πριν το ταξιδι ...σιγουρος 100% δεν μπορεις να εισαι
Εκτος και αν αλλαζεις προληπτικα ρουλεμαν-στη μεταδοση σε Χ αριθμο χλμ..,....ας μην εχεις τζογους
το αυτο και με τον αξονα..
αλλα και παλι....
περι ορεξεως λοιπον κολοκυθοπιτα...εγω βολευομαι παντως με αξονα
Τελευταία επεξεργασία: