ThanosP
member
Ισχύει αυτό Αχαχχα , στο αφρικα ήταν αναποδα η κόρνα με τα φλας , και τώρα πατάω όλο κόρνα καταλαθος σε αυτόΑ ξέχασα Θάνο μου μην πατάς την κόρνα καθόλου έτσι. Σαν τζιτζίκι κάνει τα άλλα όλα είναι σούπερ
Ισχύει αυτό Αχαχχα , στο αφρικα ήταν αναποδα η κόρνα με τα φλας , και τώρα πατάω όλο κόρνα καταλαθος σε αυτόΑ ξέχασα Θάνο μου μην πατάς την κόρνα καθόλου έτσι. Σαν τζιτζίκι κάνει τα άλλα όλα είναι σούπερ
Θα γράψω θα γράψωΠεριμενουμε εντυπωσεις και συγκριτικο με το αφρικα!
Οσο για τα πιατα υπαρχουν και τα πλυντηρια.
Θα πεις κι αλήθειες....Θα γράψω θα γράψω
Θα πω , αν και είμαι ενθουσιασμένος τώρα με δαυτοΘα πεις κι αλήθειες....
Χαχααχαχαχαχα δεν είναι κορίτσι για σπίτι δηλαδής , θέλει τα γούστα τις
Ωραία έλιωσα
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη ! Όπως είπα μετά τα πρώτα πλύσιματα θα αναφέρω αν λειτουργούν όλα όπως πρινΝα το χαρείς όσο δεν πάει.
* Οπαδός της aprilia,αν και την μια από τις τρεις φορές που είχα για λίγες μέρες μηχανάκι της aprilia,με πρόδωσε επειδή το έπλυνα.
Η δεύτερη ήταν με ένα rxv κροτίδα, δυναμίτης στο χώμα.
Και η τρίτη με ένα tuono.
Δεν ήθελα να το δώσω πίσω με τίποτα
Στα Απρίλια δεν παίρνουμε το πιεστικό και βαράμε κάτω απο σέλες, εσωτερικά κινητήρα κλπ (εκτός ίσως απο ζάντες και αλυσογράναζα για να φύγουν τα χοντρά).Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη ! Όπως είπα μετά τα πρώτα πλύσιματα θα αναφέρω αν λειτουργούν όλα όπως πριν
Εγώ πάλι δνε πίστευα ποτέ ότι θα έχω απριλια !!!
Ευχαριστώ πολύ θα το κρατήσω ! Ότι συμβουλή ευπρόσδεκτηΣτα Απρίλια δεν παίρνουμε το πιεστικό και βαράμε κάτω απο σέλες, εσωτερικά κινητήρα κλπ (εκτός ίσως απο ζάντες και αλυσογράναζα για να φύγουν τα χοντρά).
Αυτή είναι συμβουλή που την κρατάς ευαγγέλιο.
Πλένεις, σαπουνίζεις και ξεπλένεις απλά με το λάστιχο.
Επίσης αποφεύγεις να ρίξεις νερό πάνω στα όργανα. Δεν ξέρω πόσο έχουν προχωρήσει οι Ιταλοί σε αυτόν τομέα, αλλά τα παλιότερα μοντέλα είχαν εισροή νερού αν ρίξεις με πίεση
και φυσικά δεν το πας σε πλυντήριο. δεν το ανέφερα, επειδή θεώρησα πως είναι σαφές απο όλα τα υπόλοιπα που έγραψα.Ευχαριστώ πολύ θα το κρατήσω ! Ότι συμβουλή ευπρόσδεκτη
Καλοριζικη καλοταξιδη καλοστιφτη και καλα χωματαΚαι ναι λοιπόν ! Έγινα ευρωπαίος , πήρα την ιταλική υπηκοότητα !
Ίσως φανεί τρελό , μην ρωτήσετε γιατί και πως , έγιναν όλα τόσο γρήγορα , ακόμα και εγώ δεν το έχω συνιδητοποποιηση
αλλαξοπίστησα με την ιταλική ακρίδα
Tuareg 660
View attachment 43323View attachment 43324
View attachment 43325
Εντυπώσεις στα πρώτα 120 χλμ που έκανα θα τις γράψω αργότερα !
το σωστό το καλοριζικο θέλει κράξιμο , μπουλινγκ ( Θέλω μπουλινγκ είμαι μάζοχα )κι κόντρα μεταξύ ιαπωνικών - ευρωπαϊκών για να το ευχαριστηθώ
μόλις το πλύνω πρώτη φορά θα ενημερώσω αν λειτουργούν όλα όπως στην αρχή
ΥΓ: Οι φωτό μπαίνουν στραβά κλασικα
Ευχαριστώ πολύ μαικΚαλοριζικη καλοταξιδη καλοστιφτη και καλα χωματα
Άμα άρχισες από τώρα να εξυμνείς τα "κάλλη της" καταλαβαίνω ότι έχεις φάει πολύ "τηγανητό αυγό"..Να γράψω δυο λόγια μια πρώτη εντύπωση στα πρώτα 260 χλμ που έχω κάνει με το Tuareg !
Αρχικά μου έχει κάνει εντύπωση η ποιότητα κύλισης που έχει , δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το ηλεκτρογκαζο αλλά πραγματικά είναι βελούδινη η κύλιση , τρομερό !
Τα φρένα του είναι φαντάστηκα !! Στην μικρή εμπειρία που έχω και τα λίγα διαφορετικά μηχανάκια που έχω οδήγηση εδώ μιλαμε για φρένα άλλου λεβελ . Τρομερή αίσθηση , δεν σε τρομάζουν καθόλου και πολύ αποτελεσματικά !
επίσης η σταθερότητα της , μέχρι τις 4,800 που μου έχει δώσει ταβάνι η αντιπροσωπεία είμαι στα 105 χλμ .
μεχρι εκεί είναι λες και είναι βιδωμένο κάτω το μηχανάκι , και στο στροφιλικη το ίδιο , αν και εκεί πάλι δεν το έχω πιέσει .
Οι αναρτήσεις τις είναι σφιχτές , δεν γνωρίζω αν ‘’στρωνουν’’ και αυτές σιγά σιγά ; Ας μου πει κάποιος αν γνωρίζει , πρώτη φορά έχω καινούργιο μηχανάκι .
μάτι αφρικα έβλεπες λακούβες και γέλαγες , απορροφούσε τα πάντα , εδώ τις νιώθεις να σου περνάνε λίγο στο σώμα . Σίγουρα μπορεί να θέλει να παίξεις με τις ρυθμίσεις λίγο γιατί εγώ είμαι και 95 κιλά .
Επίσης το μοτέρ βγάζει ζεστη , όταν ανάβει και το βρντιλατερ . Όχι σε τρομερά επίπεδα που να μην παλεύεται , αλλά στο αφρικα δεν ένιωθα ζεστη , πολύ σπάνια !
Η εργονομία της είναι φοβερή , πολύ άνετο μου φαίνεται το τιμόνι εκεί που πρέπει να είναι , ταξιδεύεις άνετα , και επίσης όταν σηκώνεσαι όρθιος είναι τόσο μελετημένο , είναι τα πάντα εκεί που πρέπει να είναι με με το εκατοστό !
αυτά για αρχή , μόλις στρωθεί και έχω και μια συμβίωση μαζί τις παραπάνω καιρό θα επανέλθω
Ευχαριστώ Δημήτρη , θα προσπαθήσω να είμαι αντικειμενικόςΆμα άρχισες από τώρα να εξυμνείς τα "κάλλη της" καταλαβαίνω ότι έχεις φάει πολύ "τηγανητό αυγό"..
Να τη χαρείς Θανάση μου.Ζηλευτή κατασκευή.
Όταν σηκώνεσαι ορθιος σου ερχεται ζέστη;Επίσης το μοτέρ βγάζει ζεστη , όταν ανάβει και το βρντιλατερ . Όχι σε τρομερά επίπεδα που να μην παλεύεται , αλλά στο αφρικα δεν ένιωθα ζεστη , πολύ σπάνια !