N
notakos600
Guest
Το τερματίζει Μπάμπη, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό.Ποσο τελική έχει ο κουβάς?
Το SH350i είναι για πόλη και επαρχιακό.
Εκεί δίνει τα ρέστα του, λάθος ανεμόμυλους κυνηγάς φίλε.
Το τερματίζει Μπάμπη, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό.Ποσο τελική έχει ο κουβάς?
Πόσο τελική έχει και ποια είναι η ταχύτητα που μπορείς να πας για ώρα (και πόση ώρα) χωρίς να νιώσεις πως στο τέλος του ταξιδιού θα διαλυθεί;Το τερματίζει Μπάμπη, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό.
Το SH350i είναι για πόλη και επαρχιακό.
Εκεί δίνει τα ρέστα του, λάθος ανεμόμυλους κυνηγάς φίλε.
Με ολα πας ..εγω που δεν φημιζομαι για τις αντοχες μου πηγα 220 χλμ με το kazer..Πόσο τελική έχει και ποια είναι η ταχύτητα που μπορείς να πας για ώρα (και πόση ώρα) χωρίς να νιώσεις πως στο τέλος του ταξιδιού θα διαλυθεί;
Δηλαδή με το SH350 ή και το παλιότερο SH300 μπορείς να ξεκινήσεις ταξιδάκι με σταθερά 120 χλμ/ώρα και στάσεις κάθε 150-200 χλμ (κυρίως για ανεφοδιασμό, υποθέτω πως κάπου εκεί είναι η αυτονομία του) και να βγάλεις ένα ταξίδι 500 χλμ πχ;
Ρώτα τον Στέλιο που έχει γυρίσει τη μισή Ελλάδα.Πόσο τελική έχει και ποια είναι η ταχύτητα που μπορείς να πας για ώρα (και πόση ώρα) χωρίς να νιώσεις πως στο τέλος του ταξιδιού θα διαλυθεί;
Δηλαδή με το SH350 ή και το παλιότερο SH300 μπορείς να ξεκινήσεις ταξιδάκι με σταθερά 120 χλμ/ώρα και στάσεις κάθε 150-200 χλμ (κυρίως για ανεφοδιασμό, υποθέτω πως κάπου εκεί είναι η αυτονομία του) και να βγάλεις ένα ταξίδι 500 χλμ πχ;
O Στελιος έχει γυρίσει την μισή Ελλάδα, ο Σάββας την άλλη μισή με SH300, και πόσοι ακόμη.Ρώτα τον Στέλιο που έχει γυρίσει τη μισή Ελλάδα.
ποσα κυβικα ειναι αυτο?Στο DTX 120 εχω στις 6000 στροφές με κόκκινα στις 8000 στροφές πάς τον γύρω του κόσμου άνετα.
Στο DTX 120 εχω στις 6000 στροφές με κόκκινα στις 8000 στροφές πάς τον γύρo του κόσμου άνετα.
ποσα κυβικα ειναι αυτο?
Μοίρασε πόνο λέμεΤο Sh 350i να μην το πιάνετε στο στόμα σας ....!
Τελική έχει το Sh ΚΟΝΤΕΡ: +150 km/h
Eδω μιλάμε όμως για το CBF 250.
Mε τελική δεν ταξιδεύω κανένα μηχανάκι γιατί δεν είναι ...παπια και γω ...Πακιστάν ...!
Ο Σάββας την άλλη μισή (εκτός από το SH300) την έχει γυρίσει και με NC750O Στελιος έχει γυρίσει την μισή Ελλάδα, ο Σάββας την άλλη μισή με SH300, και πόσοι ακόμη.
Όποιος θέλει απαντάει εδώ. Γι' αυτό είναι τα φόρα.
Και τζιπιεσατα ποσα? μηπως 130?Το Sh 350i να μην το πιάνετε στο στόμα σας ....!
Τελική έχει το Sh ΚΟΝΤΕΡ: +150 km/h
Πόσο τελική έχει και ποια είναι η ταχύτητα που μπορείς να πας για ώρα (και πόση ώρα) χωρίς να νιώσεις πως στο τέλος του ταξιδιού θα διαλυθεί;
Δηλαδή με το SH350 ή και το παλιότερο SH300 μπορείς να ξεκινήσεις ταξιδάκι με σταθερά 120 χλμ/ώρα και στάσεις κάθε 150-200 χλμ (κυρίως για ανεφοδιασμό, υποθέτω πως κάπου εκεί είναι η αυτονομία του) και να βγάλεις ένα ταξίδι 500 χλμ πχ;
Κι εγω με το ΡΤ εχω γυρισει καθε ασφαλτινη γωνια φιλε...Ο Σάββας την άλλη μισή (εκτός από το SH300) την έχει γυρίσει και με NC750
Το οριο στα πουλμαν ειναι 100 ΣτελιοΘα το πω μια φορα ... τσικουρατα.
Sh 350i , Sh 300i, CBF 250 , δουλεύουν 24 ώρες συνεχόμενα στα 120 km/h άμα αντέχει ο κωλος σου. Το Cbf είναι πιο αδυναμο και στην Εθνική θέλει προσοχή στην προσπέραση των πούλμαν που πάνε πάνω από 110 km/h. Φυσικά καίει 1 λίτρο λιγότερο από τα σκούτερ συν λιγότερα πάγια έξοδα.
Vstrom eu5 προ δύο εβδομάδων ,βόλτα στο Νυμφαίο και πίσω ,δικαβαλος ,700 χιλ.πηγαινελα περιπου..
Με σταθερή ταχύτητα 120km/h ανηφορο-κατηφορο εθνική φορτωμενο ποιο μικρουλι ή και μεγαλουλι .... είπαμε οτι καίει 4 λίτρα?
Προβλήματα βγάζουν όλα , μα ΟΛΑ λεμε ... ειδικά αυτά που δεν τους αλλάζουν λάδια ουδεπο-ποτε και από συντήρηση μηδέν και πρωτίστως τα ... γερμανικά ...!
Απο παπιά παντως βλέπω πληθωρα .... Πακιστάν παιδιά με το γιο-γιο στο κεφάλι τυπικούς, μπράβο τους.