- Δημοσιεύσεις
- 3.945
- Μοτοσυκλέτα
- Multistrada 1200s DVT
- Όνομα
- Yannis
- Περιοχή
- Ελευσίνα
Θα σου κάνω το χατήρι Γιαννο και θα τα πω τα δυο λόγια….
Για πάρτη σου να ξες!
Λοιποοοόν, εδώ και λίγο καιρό δεν δουλεύει το αριστερό θερμαινόμενο γκρίπ.
Για κάποιο ανεξήγητο λόγο πίστευα ότι έφταιγε η φισα από το γκριπ που συνδέεται στην πλεξούδα και έτσι αποφάσισα να λύσω σχεδόν το μισό κοστούμι για να έχω πρόσβαση στην φισα και να μπορέσω να την ξεκουμπώσω για να ελέγξω αν είναι η φισα ελαττωματική.
Ωστόσο προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι το λαστιχένιο γκριπ αφαιρείται όπως όλα τα γκριπ και έτσι με την βοήθεια λίγου αέρα κατάφερα και αφαίρεσα το λαστιχένιο γκριπ.
Ξεκίνησα με το πολύμετρο να μετράω τις εμφανείς επαφές αλλά ουκου! νάντα!
Κοιτάζω την αντίσταση που είναι τύπου ταινίας κολλημένη στην πλαστική λαβή δεν έδειχνε να έχει κάποιο ελάττωμα στο κύκλωμα της!
Ξύνω λίγο κεφάλι, ξύνω λίγο και αποφασίζω ότι πρέπει να ελέγξω την αντίσταση αλλά πως;
Ξύνω λίγο κεφάλι, ξύνω λίγο και μου έρχεται η φώτιση! Μα με μια καρφίτσα θα μπορέσω να μετρήσω χωρίς να κάνω σημεία!Ε κολλάω μια καρφίτσα στον ένα ακροδέκτη του πολύμετρου,
και ξεκινάω να μετράω το κύκλωμα καρφώνοντας το και μετά από 3-4 μετρήσεις τσαααακ δεν υπάρχει το μπιπ από το πολύμετρο και αλλάζω πλευρά στον άλλο ακροδέκτη όπου είχε κύκλωμα και μου έκανε το χαρακτηριστικό μπιπ.
Ψάχνω καλύτερα και βλέπω ένα ελαφρύ τσάκισμα στην ταινία και ξανά μετράω αριστερά και δεξιά του ανεπαίσθητους τσακίσματος και ΜΠΟΥΜ! από την μια ναι από την άλλη ουκου!
Ξύνω την προστατευτική ταινία μέχρι να εμφανιστεί το χάλκινο σύρμα. (θέλει προσοχή γιατί είναι πολύ λεπτό!)
Ξεγύμνωσα ένα καλώδιο και πήρα 2 κλώνους και το κόλλησα με το κλασικό κολλητήρι και καλαϊ.
Φόρεσα ξανά το λαστιχένιο γκριπ με την βοήθεια του αέρα πάντα και ήρθε και κούμπωσε όπως έπρεπε!
Μετά όλα πήραν τον δρόμο τους προς την ανάποδη και σε 15-20 λεπτά το εργαλείο ήταν έτοιμο και λειτουργικό!
BikeBikeBike
Υ.Γ.
Τώρα που γίναμε εξπερ φτιάχνουμε και άλλων άμα λάχει!
Για πάρτη σου να ξες!
Λοιποοοόν, εδώ και λίγο καιρό δεν δουλεύει το αριστερό θερμαινόμενο γκρίπ.
Για κάποιο ανεξήγητο λόγο πίστευα ότι έφταιγε η φισα από το γκριπ που συνδέεται στην πλεξούδα και έτσι αποφάσισα να λύσω σχεδόν το μισό κοστούμι για να έχω πρόσβαση στην φισα και να μπορέσω να την ξεκουμπώσω για να ελέγξω αν είναι η φισα ελαττωματική.
Ωστόσο προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι το λαστιχένιο γκριπ αφαιρείται όπως όλα τα γκριπ και έτσι με την βοήθεια λίγου αέρα κατάφερα και αφαίρεσα το λαστιχένιο γκριπ.
Ξεκίνησα με το πολύμετρο να μετράω τις εμφανείς επαφές αλλά ουκου! νάντα!
Κοιτάζω την αντίσταση που είναι τύπου ταινίας κολλημένη στην πλαστική λαβή δεν έδειχνε να έχει κάποιο ελάττωμα στο κύκλωμα της!
Ξύνω λίγο κεφάλι, ξύνω λίγο και αποφασίζω ότι πρέπει να ελέγξω την αντίσταση αλλά πως;
Ξύνω λίγο κεφάλι, ξύνω λίγο και μου έρχεται η φώτιση! Μα με μια καρφίτσα θα μπορέσω να μετρήσω χωρίς να κάνω σημεία!Ε κολλάω μια καρφίτσα στον ένα ακροδέκτη του πολύμετρου,
και ξεκινάω να μετράω το κύκλωμα καρφώνοντας το και μετά από 3-4 μετρήσεις τσαααακ δεν υπάρχει το μπιπ από το πολύμετρο και αλλάζω πλευρά στον άλλο ακροδέκτη όπου είχε κύκλωμα και μου έκανε το χαρακτηριστικό μπιπ.
Ψάχνω καλύτερα και βλέπω ένα ελαφρύ τσάκισμα στην ταινία και ξανά μετράω αριστερά και δεξιά του ανεπαίσθητους τσακίσματος και ΜΠΟΥΜ! από την μια ναι από την άλλη ουκου!
Ξύνω την προστατευτική ταινία μέχρι να εμφανιστεί το χάλκινο σύρμα. (θέλει προσοχή γιατί είναι πολύ λεπτό!)
Ξεγύμνωσα ένα καλώδιο και πήρα 2 κλώνους και το κόλλησα με το κλασικό κολλητήρι και καλαϊ.
Φόρεσα ξανά το λαστιχένιο γκριπ με την βοήθεια του αέρα πάντα και ήρθε και κούμπωσε όπως έπρεπε!
Μετά όλα πήραν τον δρόμο τους προς την ανάποδη και σε 15-20 λεπτά το εργαλείο ήταν έτοιμο και λειτουργικό!
BikeBikeBike
Υ.Γ.
Τώρα που γίναμε εξπερ φτιάχνουμε και άλλων άμα λάχει!
Τελευταία επεξεργασία: