Στα προγραματισμενα φορτια τα ναυλα ειναι απο 6500 εως 8 χιλ ευρω.Στο 40αρι χωρανε αν δεν κανω λαθος 18 παλετες μακριες δαπεδο και 18 πανω. Αυτο ισχυε μεχρι πολυ προσφατα σε δικα μου φορτια,αλλα το λεω με καθε επιφυλαξη μιας και τα πραγματα αλλαζουν απο μερα σε μερα.
ΥΓ 18 αντι 20 που ειχα γραψει.
H παλέτα της μοτοσυκλετας έχει διαστάσεις 244Χ101Χ116Χ130 (μεσαίο μέγεθος το μικρό έχει 88 πλάτος και το μεγάλο έχει 165 υψος) το 40ft container έχει εσωτερικές διαστάσεις 1203Χ239Χ234
Στο μήκος χωράει 4 και στο πλάτος 2 κουτιά. Για το υψος δεν το συζητάμε ότι δεν χωράνε δυο. Άρα 8 μοτοσυκλετες.
το 8000 ίσχυε μέχρι τον περασμένο Μάιο που είχε την Τρίτη μεγάλη αύξηση ναύλου με το κοστοσ Να εκτοξεύεται στα 11700 και τον Ιούλιο ξεπέρασε με την Τετάρτη αύξηση τα 18000 και τον Ιούλιο.
Ακόμη και με 8000 το container με 8 μοτοσυκλετες μέσα είναι 1000 ευρώ το ναύλο. Επειδή όμως οι εταιρείες εισαγωγής κλείνουν ναυλο για πάνω από ένα container έχουν μια έκπτωση που όμως δεν ξεπερνά το 15%. Και σε όλα αυτά δεν έχουμε βάλει φορτοεκφορτωτικα του τελωνείου και αποθηκευτικά. Το πραγματικό κέρδος μια καινούργιας μοτοσυκλετας στα 5000 δεν ξεπερνά τα 200-300 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση.
οταν λοιπόν ένα μηχανάκι Πουλιέται 4800 βγάλε το κέρδος 300 (γιατί ειμαι large) ΦΠΑ 930 Ευρώ, μεταφορικά και έξοδα τελωνείου 2000 πείτε μου ποιος άλλος εκτός από τους Κινέζους μπορούν να πουλούν μηχανές με καθαρή αξία 1500 ευρώ φουλ έξτρα. Αλλά το βασικότερο είναι ποιος εμπιστεύεται μοτοσυκλέτα αξίας 1500 ευρώ μαζί με τα περιφερειακά (κάγκελα, βαλίτσες και αλλά)