Όχι δεν είμαι τόσο ρηχός.
1. Κύριος παράγοντας είναι το ότι το πιο κοντινό σέρβις είναι περίπου 200 χλμ μακρυά (όχι το πιο καλό σέρβις, το πιο κοντινό). Είναι και ο λόγος πχ που δεν πήρα το DS1100 multistrada. Δεν παίρνω μοτο που θέλει ειδική περιποίηση απο σερβις σε μακρυνές αποστάσεις απο εμένα.
2.Άλλος παράγοντας είναι πως οι βλάβες που βγάζει είναι και ακριβές και (κάποιες ) ακινητοποιητικές ή/και υπερβαίνουν την αξία της μοτό. Είναι πχ ο ίδιος λόγος που δεν πήρα το versys 650 πρώτης γενιάς όταν το έδινε ο φίλος μου σε καλή τιμή. Γαμάτο μηχανάκι, παιχνιδιάρικο, ωραίο στήσιμο, ωραίος κινητήρας, αλλά έτσι και βαρέσει βαλβίδες (2-3 στα 100) μένεις με τον σκελετό στο χέρι. Αντίστοιχα στα GS σπασμένος αξονας πχ ή τα σερβόφρενα έως και στα πρώτα 1200άρια. Θα μου πεις υπάρχει γκουρού που φτιάχνεις τα φρένα. Τι να τον κάνω στην Αθήνα; Σαν να μην υπάρχει. Βλέπε ξανα τον πρώτο λόγο.
3. Η όλη κουλτούρα της bmw και των τριγύρω απο αυτήν εταιριών. Όλα είναι ακριβά επειδή είναι bmw. Θες καινούριο τυπωμένο βιβλιαράκι; 75 ευρώ. Θέλεις παπαράκι 10Χ20 εκατοστά να μην καίει ο καταλύτης το πόδι; 160 ευρώ. Όλα υπερτιμημένα και απο τις εταιρίες "δορυφόρους" που θεωρούν πως μιας και έχεις bmw μπορείς να πληρώσεις. Κάτι αντίστοιχο ζω την τελευταία διετία με την apple. Καλή χρυση, γαμάτη εταιρία, αλλά ρε φίλε θα τα πληρώσεις όλα διπλα και τρίδιπλα! Πήρα πληκτρολόγιο θήκη για το ipad 110 ευρώ! Κάπου ήμαρτον δηλαδή! Και να μην ταιριάζει τίποτα σωστά απο τρίτους κατασκευαστές αν δεν έχουν πάρει την άδεια απο apple. Δοκίμασα 2 χρόνια και πλέον σε τηλέφωνο τουλάχιστον θα γυρίσω android. Φτάνει η αιμοδοσία.
Τέλος (και εκτός μετρήματος) μιας και ανέφερες το "πρεστιζ" και το ύφος χιλίων καρδιναλίων κάποιων (όχι όλων) των κατόχων...
Ε...δεν βοηθάει κιόλας να αγαπήσεις την μάρκα
Υ.Γ Πάντα με τις καλύτερες προθέσεις παίρνω ποστ που δεν έχουν συγκαλυμμένες μομφές και προσωπικούς χαρακτηρισμούς