Σωστά μπήκαν οι ζεστεςΝαι ρε φίλε, σε πειράζω.
Όταν έχει ζέστη εν τω μεταξύ να ξέρεις ότι οι καταναλώσεις πέφτουν.
Σωστά μπήκαν οι ζεστεςΝαι ρε φίλε, σε πειράζω.
Όταν έχει ζέστη εν τω μεταξύ να ξέρεις ότι οι καταναλώσεις πέφτουν.
Φίλε εγώ ανησυχούσα ότι θα ρουφαει και στα χαμηλά, Τελικά δεν καίει.Μπάμπη έκανες εμβόλιο και ζούμε τις παρενέργειές του;
Τι είναι αυτα!
ΑΡΚΟΥΔΕΗΔΕΣ!!!
Τι θα κάνω εγώ τόσα κεσεδάκια γιαούρτι που αγόρασα για την επικείμενη αγορά τρανσαλπ!
Να αναθεωρήσεις!
Τρανσαλπ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ
RT Ουυυυυυυυυ
Πορεία σερί 140 - 160 εθνική πόσο καίει Μπάμπη?Φίλε εγώ ανησυχούσα ότι θα ρουφαει και στα χαμηλά, Τελικά δεν καίει.
Άρα είμαστε οκ..μπορώ να το διαχειριστώ.
Συνήθως ημουν 150-160 στην εθνική.. Ρουφεν.
χαζοανοιγω και 180 κάτι φορές, εκεί άστο. Μα το νιώθω τσιτωνεται το μηχανάκι.
Δεν ξερω..Πορεία σερί 140 - 160 εθνική πόσο καίει Μπάμπη?
Ααααα, με το τρανσαλπ δεν θα έχεις τέτοια θέματαΦίλε εγώ ανησυχούσα ότι θα ρουφαει και στα χαμηλά, Τελικά δεν καίει.
Άρα είμαστε οκ..μπορώ να το διαχειριστώ.
Συνήθως ημουν 150-160 στην εθνική.. Ρουφεν.
χαζοανοιγω και 180 κάτι φορές, εκεί άστο. Μα το νιώθω τσιτωνεται το μηχανάκι.
Τέλειο μηχανάκι είναι. Αλλά με προυποθέσεις.Διακρίνω μια εμπάθεια για το αειθαλες τρανσαλπ.
Και από πρωην κατόχους.
Τόσο αχωνευτο? .
Δηλ. Η αφρικα ηταν τόσο πετυχημένο μηχανάκι, και το αδερφάκι τρανσαλπ μάπα;
Δεν το πιστεύω.
Τι θα κάνω εγώ τόσα κεσεδάκια γιαούρτι που αγόρασα για την επικείμενη αγορά τρανσαλπ!
Να αναθεωρήσεις!
Τρανσαλπ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ
RT Ουυυυυυυυυ
Ναι το ξέρω ότι στα 160 τα μεγάλα είναι πιο οικονομικά απ τα μεσαία..Στα σοβαρά τώρα, όλα εκείνης της εποχής τα 1000άρια εκεί είναι. Κάποια λίγο περισσότερο κάποια λίγο λιγότερο.
Το Capo αν το πας σαν άνθρωπος 120-140 είναι κοντά στα 6 λίτρα. Αλλά έχεις και την επιλογή να μην το πας σαν άνθρωπος.
Το varadero το ίδιο.
Υποθέτω και το GS1150 (της ίδιας εποχής) χωρις τσιπαρίσματα κλπ κάπως έτσι είναι.
Το ερώτημα είναι:
Με ένα τρανσαλπ έχεις την επιλογή να το πας πολύ γρήγορα;
Δεν την έχεις. Μετά τα 150 μαζεύει φασούλι φασούλι τα ψηφία προς την τελική του
Με ένα τρανσαλπ αν το πας τελικές (160 δλδ) τι θα καίει;
Τον κώλο του!
Αν μιλάς για οικονομία σε υψηλές ταχύτητες, η αγορά τρανσαλπ είναι ανέκδοτο.
Η αγορά οποιουδήποτε μεσαίου για οικονομία σε υψηλές ταχύτητες είναι ανέκδοτο, επειδή λόγω κυβισμού οι υψηλές ταχύτητες έρχονται σε πολύ υψηλές στροφές.
Βάλε προτεραιότητα τι θες, αλλά ζύγισε τα και με σοβαρά κριτήρια. Το να πάρεις τρανσαλπ για οικονομία ενώ ταξιδεύεις συχνά με 160 σημαίνει απλά πως είσαι αδιάβαστος.
Τα 5 λίτρα στα 100 της πομονας με άφησαν παγωτό....
Μπάμπη αν ζούσαμε σε άλλη χώρα της Ευρώπης θα ήταν άσκοπη η κουβέντα.Ναι το ξέρω ότι στα 160 τα μεγάλα είναι πιο οικονομικά απ τα μεσαία..
Με εξαίρεση το NC..
Τα μεγάλα όμως ( τουλάχιστο όσα είχα) έκαιγαν πιο πολύ απ τα μεσαία σε κουλ ρυθμούς..πχ ..απο 60 μέχρι 120
Τα 5 λίτρα στα 100 της πομονας με άφησαν παγωτό....
Το αντίτιμο είναι ότι στα 160 καίει αρκετά για τον κυβισμό της..Ίσως λόγω αρχιτεκτονικής μποξερ και λίγων ίππων.
Θα κάνω μετρήσεις στο άμεσο μέλλον.
Κόψτε του μια κλήση κυριε που θέλει να πηγαίνει και με 160Μπάμπη αν ζούσαμε σε άλλη χώρα της Ευρώπης θα ήταν άσκοπη η κουβέντα.
Ζορίζεσαι και τρώγεσαι ότι καις γιατί ζεις στο κ?λ?χ@νίο που μπορείς να πας χιλιόμετρα που δεν προβλέπονται χωρίς κυρώσεις.
Είναι λίγα τα 130χλμ/ώρα για ταξίδι;
Δεν είναι φίλε,οπότε φτιάξε το δεξί καρπό λίγο κι όλα καλά..
Ναι είναι λίγαΕίναι λίγα τα 130χλμ/ώρα για ταξίδι;
Δεν είναι φίλε,οπότε φτιάξε το δεξί καρπό λίγο κι όλα καλά..
140-150 είναι η καλύτερη ταχύτητα μοτοσυκλέτας σε αυτοκινητόδρομο. Να μην κοιμάσαι, αλλά να μην πηγαίνεις και σαν τρελός.Ναι είναι λίγα
Σήμερα ήμουν στην αττικη οδό με 120 για χάρην της μέτρησης.. και κουράστηκα πολύ.. . το βίωσα σαν βασανιστηριο..
Αν ήταν να πηγαίνω έτσι, δε θα ξαναμπαινα ποτέ εκεί μεσα, θα πήγαινα απο επαρχιακους.
Η μηχανή δεν είναι αυτοκίνητο να βουλιάζεις στο κάθισμα... Με 120 είναι μεγαλο ζόρι... Θες μια ταχυτητα να σε κρατα σε εγρήγορση και να ξεχνάς την κούραση... Τουλάχιστο εγώ έτσι λειτουργω.
Ξαναλέω Μπάμπη γιατί δεν γίνομαι κατανοητός.Ναι είναι λίγα
Σήμερα ήμουν στην αττικη οδό με 120 για χάρην της μέτρησης.. και κουράστηκα πολύ.. . το βίωσα σαν βασανιστηριο..
Αν ήταν να πηγαίνω έτσι, δε θα ξαναμπαινα ποτέ εκεί μεσα, θα πήγαινα απο επαρχιακους.
Η μηχανή δεν είναι αυτοκίνητο να βουλιάζεις στο κάθισμα... Με 120 είναι μεγαλο ζόρι... Θες μια ταχυτητα να σε κρατα σε εγρήγορση και να ξεχνάς την κούραση... Τουλάχιστο εγώ έτσι λειτουργω.
Σωστός.Ναι είναι λίγα
Σήμερα ήμουν στην αττικη οδό με 120 για χάρην της μέτρησης.. και κουράστηκα πολύ.. . το βίωσα σαν βασανιστηριο..
Αν ήταν να πηγαίνω έτσι, δε θα ξαναμπαινα ποτέ εκεί μεσα, θα πήγαινα απο επαρχιακους.
Η μηχανή δεν είναι αυτοκίνητο να βουλιάζεις στο κάθισμα... Με 120 είναι μεγαλο ζόρι... Θες μια ταχυτητα να σε κρατα σε εγρήγορση και να ξεχνάς την κούραση... Τουλάχιστο εγώ έτσι λειτουργω.
Με αυτή την λογική Μήτσο θα έπρεπε όλοι να έχουμε 250 έως 500 κυβικά (οι προύχοντες)Ξαναλέω Μπάμπη γιατί δεν γίνομαι κατανοητός.
Είμαστε Έλληνες και κακομαθημένοι.
Δεν έχουμε σειρά ούτε μέτρο οπότε ο καθένας το δικό του μέτρο και τον Κ.Ο.Κ κατά το δοκούν.