Το σκεπτικο και η αντιθεση μου γενικα ειναι .... πως ενα μαστοδοντο ευρωπαικο +1000 κυβικα εχει μεν βαρος 250 κιλα αλλα και ιπποδυναμη τρεις φορες επανω , 150 ιππους..... οταν φτιαχνεις ενα μηχανακι 750 κυβικα δικυλινδρο αργοστροφο 55 ιππων και με πολυ υποδεεστερα περιφερειακα (μειον βαρος ενα δισκοφρενο
) ......που στην ευχη ειναι κρυμμενα τα 230 κιλα ?
Τωρα βεβαια αν μου λετε οτι ενα δισκοφρενο μπροστα ειναι υπερ-αρκετο ..... αν βοηθαει, να πω οτι και το πισω ειναι βοηθητικο σχετικα για το φρεναρισμα μιας μοτοσυκλετας + 200 κιλων , περιμενω να το καταργησουν........!
Και το Sh συγκρινομενο απολυτα με το Cbf250 (αναρτησεις , βαρος, τιμη ) μια παπαριά ειναι .... αλλα ειναι το
optimum παπουδο-σκουτερ all round ....!