Το xrάκι είναι; Θέλουμε φωτό κατά την διαδικασία αν μπορείς..... Εμείς δεν θα σε πιέσουμε καθόλουΜιας και δεν μπορούμε να πάμε βόλτα, ας κάνουμε καμια δουλειά να ανανεωθουμε λιγο, για οταν αφεθούμε ελεύθεροι :)
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Ναι Αγγελε το xrακι! Σήμερα λύθηκε έτσι ώστε να αλλαχθεί το ελατήριο τις κεντρικής ανάρτησης και να αλλαχθεί το πίσω φτερο με το γνήσιο το οποίο βρίσκεται σε αναζήτηση! Επίσης αλλαγή του πισω stop γιατί είχε ένα με led που δούλευαν τα μισά . Στην συνέχεια θα βάλω ένα rental τιμόνι, χουφτες και γκριπακια. Ονειρο είναι η αλλαγή του ντεποζιτου με ένα 22lt. Τέλος φίλτρο αέρος, λαδιού, λαδάκι μπουζί και βουρ για τις ραχουλες!Το xrάκι είναι; Θέλουμε φωτό κατά την διαδικασία αν μπορείς..... Εμείς δεν θα σε πιέσουμε καθόλου
Πίσω φτερό γνήσιο αποκλείεται να βρεις,μόνο κατά τυχηυ. Με λίγα λεφτά παίρνεις ολόκληρο κοστούμι της acerbis.Ναι Αγγελε το xrακι! Σήμερα λύθηκε έτσι ώστε να αλλαχθεί το ελατήριο τις κεντρικής ανάρτησης και να αλλαχθεί το πίσω φτερο με το γνήσιο το οποίο βρίσκεται σε αναζήτηση! Επίσης αλλαγή του πισω stop γιατί είχε ένα με led που δούλευαν τα μισά . Στην συνέχεια θα βάλω ένα rental τιμόνι, χουφτες και γκριπακια. Ονειρο είναι η αλλαγή του ντεποζιτου με ένα 22lt. Τέλος φίλτρο αέρος, λαδιού, λαδάκι μπουζί και βουρ για τις ραχουλες!
Θα πάω αύριο σε ένα μαγαζί που μου ειπε ότι πρέπει να έχει φτερο, μακάρι να το εχει. Κοιταξα και εγω γαι τα κοστούμια της Acerbis αλλα δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Ίσως λόγω το ιού. Αν δεν βρω το γνήσιο θα το δω με της Acerbis πιο διεξοδικά. Με το ντεποζιτο των 22lt τι αυτονομία έχεις φίλε? Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου για τα μοχλικα θα το κοιτάξω!Πίσω φτερό γνήσιο αποκλείεται να βρεις,μόνο κατά τυχηυ. Με λίγα λεφτά παίρνεις ολόκληρο κοστούμι της acerbis.
Το 22 λίτρων acerbis desert κόστισε από Αμερική με φόρο και μεταφορικά 330! Όσο εδώ δηλαδή.
Το πίσω αμορτισέρ να το στείλεις για ανακατασκευή οπωσδήποτε!
Τώρα που είναι λυμένο αγόρασε μοχλικα ψαλιδιού και πίσω ανάρτησης της pro-x!
Ούτε all balls ούτε άλλη μάρκα.
Περνά με παχύ στρώμα τον *πείρο* που κρατά όλο το πίσω ψαλίδι κατά την συναρμολόγηση.
Στα υπόλοιπα πάρε bearing grease κόκκινο όταν ξαναβαλεις όλα στη θέση τους.
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το κοστούμι ολόκληρο acerbis το βρίσκεις εύκολα από ebay πάμφθηνο.όσο ζητάνε μόνο για το πίσω μερικοί μτχ παίρνεις ολοκαίνουριο που θα κρατήσει πολλά χρόνια.Είναι το ίδιο κοστούμι με το xr 400( αναζήτηση στο ebay βάλε ''Honda xr 250 400 1996-2004'').Θα πάω αύριο σε ένα μαγαζί που μου ειπε ότι πρέπει να έχει φτερο, μακάρι να το εχει. Κοιταξα και εγω γαι τα κοστούμια της Acerbis αλλα δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Ίσως λόγω το ιού. Αν δεν βρω το γνήσιο θα το δω με της Acerbis πιο διεξοδικά. Με το ντεποζιτο των 22lt τι αυτονομία έχεις φίλε? Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου για τα μοχλικα θα το κοιτάξω!
Γείτονα ψάξε να δεις αν υπάρχει ιντερνετικα το manual!!!Μιας και δεν μπορούμε να πάμε βόλτα, ας κάνουμε καμια δουλειά να ανανεωθουμε λιγο, για οταν αφεθούμε ελεύθεροι :)
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Σίγουρα θα το βρεi το manual αλλά τον κόβω γνώστη του αντικειμένου. Το μόνο Γιάννη είναι μια καλή ευκαιρία για βαψιματάκια σε κάποια σημεία που βλέπω σκουριά και αλλαγή βίδες με ανοξείδωτες εμπορίουΓείτονα ψάξε να δεις αν υπάρχει ιντερνετικα το manual!!!
Θα βοηθήσει αρκετά!!
Το ελατήριο αν δεν έχει φτάσει το μίνιμουμ στο επιτρεπόμενο όριο που δίνει θα έλεγα να μην το αλλάξεις!!
Ένα σέρβις στην ανάρτηση και είσαι σούπερ!!!
Αμα είσαι τυχερός :) Το βρήκα το γνήσιο! Ένα 50αρικο και κομπλέ με το στοπ και δουλευει κατευθείαν! Του έβαλα και 2 σηματάκια :)Το κοστούμι ολόκληρο acerbis το βρίσκεις εύκολα από ebay πάμφθηνο.όσο ζητάνε μόνο για το πίσω μερικοί μτχ παίρνεις ολοκαίνουριο που θα κρατήσει πολλά χρόνια.Είναι το ίδιο κοστούμι με το xr 400( αναζήτηση στο ebay βάλε ''Honda xr 250 400 1996-2004'').
Tα ρουλεμάν λαιμού είναι πολύ ανθεκτικά και δεν τα άλλαξα.Εσύ θα τα ελέγξεις οπωσδήποτε και ΕΑΝ χρειαστεί βάζεις νέα. Ρουλεμάν τροχών και όλα τα μοχλικά κατά τη γνώμη μου άλλαξέ τα τώρα που το έλυσες γιατί από τα χρόνια έχουν φθαρεί.. Πίσω ανάρτηση πλήρη ανακατασκευή στο k shock με λίγα λεφτά είδα άλλο μηχανάκι.
Με το τεπόζιτο των 22 λιτρων βγάζεις διπλάσια και χλμ απ΄ότι τώρα.Αξίζει.
Όμως στα δύσκολα τεχνικά κομμάτια θα έχεις θέμα με το τιμόνι που δέ θα στρίβει τόσο πολύ όσο πριν.
Με βγαλμένο πίσω τροχό κάνε λύσιμο-καθάρισμα-δέσιμο της πίσω δαγκάνες γιατί δε γίνεται με τη ρόδα στη θέση της όπως εμπρός.
Με stop γνήσιο το πήρες χώμα τιμή!Αμα είσαι τυχερός :) Το βρήκα το γνήσιο! Ένα 50αρικο και κομπλέ με το στοπ και δουλευει κατευθείαν! Του έβαλα και 2 σηματάκια :)
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Ναι Θάνο με το καλωδιάκι του και την φυσούνα του κομπλέ, κούμπωσε κατευθείαν και δεν ήθελε ούτε λάμπα!Με stop γνήσιο το πήρες χώμα τιμή!
Ετοιμάζεται ο Γρηγόρης και ο Σταμάτης για πολλές και μακρινές χωματαδες γείτονα!Και για να κλείσω τη μέρα σαν καραντινομοτοσυκλετιστης μιας και δεν πάμε ακόμα βόλτες, μετά το πρωινό ποδήλατακι σειρά είχαν οι ιντερνετικες αγορές!
Μία σχάρα πίσω, από το Ali, για το Klx να δένεις σακβουαγιαζ, σκηνές, ξαπλώστρες, απλωστρες και ένα 5λιτρο κάνιστρο από το wish για τα έξτρα Χιλιόμετρα αν χαθείς μέσα στα δάση!!!
Μεγειές Αποστόλη για τις <<επενδύσεις>>.Και για να κλείσω τη μέρα σαν καραντινομοτοσυκλετιστης μιας και δεν πάμε ακόμα βόλτες, μετά το πρωινό ποδήλατακι σειρά είχαν οι ιντερνετικες αγορές!
Μία σχάρα πίσω, από το Ali, για το Klx να δένεις σακβουαγιαζ, σκηνές, ξαπλώστρες, απλωστρες και ένα 5λιτρο κάνιστρο από το wish για τα έξτρα Χιλιόμετρα αν χαθείς μέσα στα δάση!!!
μα το 60% του περιοδικού είναι πλέον φανερές διαφημίσεις,και το 30 % κρυφή διαφήμιση μοτό...Κάποτε περιμέναμε το τεύχος με τα αυτοκόλλητα του moto, μετά το γύρισαν στις διαφημίσεις !!!!
και το υπόλοιπο 10%;μα το 60% του περιοδικού είναι πλέον φανερές διαφημίσεις,και το 30 % κρυφή διαφήμιση μοτό...