Παναγιώτη μην πειράξεις τίποτα στην μετάδοση αν δεν το στρώσεις και δεν πέσουν κάποιες καλές μεγάλες μικτές βόλτες να δεις τελικά τι γίνεται.Πρώτη μέτρηση κατανάλωσης, 9 λίτρα για 185 χλμ, 4.86/100χλμ
Τα 2/3 των χιλιομέτρων σε αστικό περιβάλλον.
μέχρι 5000 στροφές και 120 χλμ
να δώ πότε θα το στρώσω ....
Ετσι όπως το βλέπω και με τον τρόπο που οδηγώ δεν θα αλλάξει και πάρα πολύ μέσα στην πόλη
Εχω τήν εντύπωση ότι θέλει μάκρυμα η μετάδοση ...
Ο προβολέας είναι παραπάνω απο καλός.
Αυτά για την ώρα ...
Παναγιώτη μην πειράξεις τίποτα στην μετάδοση αν δεν το στρώσεις και δεν πέσουν κάποιες καλές μεγάλες μικτές βόλτες να δεις τελικά τι γίνεται.
Πόσα χλμ προβλέπει για στρώσιμο?
Δίνει κάποιους περιορισμούς κατά το στρώσιμο στροφών?
Σάββα, δεν έχω σκοπό να πειράξω τίποτα για την ώρα ...
απλά δείχνει ότι είναι σχετικά κοντό ...
Για το στρώσιμο ο κατασκευαστής προτείνει
0-800 χλμ -->4000rpm
800-1500 --> 6000rpm
"Ολα μα όλα τα Κινέζικα είναι κοντά, δεν ξέρω γιατί....Πρώτη μέτρηση κατανάλωσης, 9 λίτρα για 185 χλμ, 4.86/100χλμ
Τα 2/3 των χιλιομέτρων σε αστικό περιβάλλον.
μέχρι 5000 στροφές και 120 χλμ
να δώ πότε θα το στρώσω ....
Ετσι όπως το βλέπω και με τον τρόπο που οδηγώ δεν θα αλλάξει και πάρα πολύ μέσα στην πόλη
Εχω τήν εντύπωση ότι θέλει μάκρυμα η μετάδοση ...
Ο προβολέας είναι παραπάνω απο καλός.
Αυτά για την ώρα ...
Μπορεί να είναι η ιδέα μου ..."Ολα μα όλα τα Κινέζικα είναι κοντά, δεν ξέρω γιατί....
Ο φιλος με το versys (ίδιος κινητήρας) το έχει κοντύνει απο μαμά και πλέον θεωρώ πως αυτό είναι το βήμα που ταιριάζει στον κνητήρα.
Εσυ θες να το μακρύνεις;
Μόνο αν τα ταξίδια σου είναι φουλ εθνικη οδό θα δεις λιγότερη κατανάλωση και λιγότερες στροφές λειτουργίας. Αλλά θα χάσεις σε νευρο και επιτάχυνση.
Δεν θα το πείραζα, αλλά αν το πείραζα, σιγουρα θα το κόνταινα και δεν θα το μάκραινα!
Δεν έχω σκοπό να πειράξω κάτι σε μηχανάκι με ούτε 200χλμ στο κοντέρ ...
Αυτό που γράφω είναι μια διαπίστωση ....
κρατάει την 6 από τις 3000 στροφές χωρίς διαμαρτυρίες
Δεν μπορώ να ξέρω πώς είναι σε ταξίδι ακόμα ...
Αλλά μέσα στην πόλη ξεκινάς και ανεβάζεις την μία ταχύτητα μετά την άλλη και τα 50 χλμ σε βρίσκουν με 5ή η 6η στο κιβώτιο ....
Αφού μόνο ρύζι τρώνε τι περιμένεις?"Ολα μα όλα τα Κινέζικα είναι κοντά, δεν ξέρω γιατί....
Πως προκύπτουν αυτά αν επιτρέπεις;Θα κάνω μια πρόταση, αν θες την ακολουθείς. Και είναι όπως την διδάχτηκα στην σχολή εκπαιδευτών υποψηφίων οδηγών.
Οδήγησε στις ροπές της μηχανής και όχι στις ροπές του αυτοκινήτου. Στο φάσμα στροφών που η μηχανή θα σου δώσει την ιδανική απόκριση.
Αν η μηχανή σου έχει πχ κόκκινα στις 9000 στροφές, μπορείς άφοβα να φτάσεις την κάθε ταχύτητα στις 6000 ακόμη και στο στρώσιμο. Ή στις 8000 μετά το στρώσιμο.
50χλμ με 6η και να είσαι ελαφρώς πάνω από το όριο σκορτσαρίσματος δεν είναι σωστός τρόπος λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης απέφυγε να καρφώνεις την μια μετά την άλλη για να αράξεις στην 5η ή την 6η. Χάνεις σημαντικό απόθεμα ισχύος για ασφαλή οδήγηση. Αν πηγαίνεις με 50 και έχεις 5η πχ, δεν μπορείς να ανοίξεις το γκάζι και να αρπάξει για να σε βγάλει απο δύσκολη θέση, επειδή είσαι εκτός του φάσματος ιδανικής και μέγιστης ροπής.
Συνήθως στο φάσμα 2000-2500 στροφών πριν τα κόκκινα σε κάθε κινητήρα έχει τη λεγόμενη πράσινη περιοχή. Εκεί που επιτυγχάνεται και οικονομία καυσίμου αλλά ξεκινάει να αυξάνεται και η ροπή του κινητήρα. Το ιδανικό απο άποψη ασφάλειας είναι να οδηγείς μέσα σε αυτό το φάσμα στροφών, ώστε η απόκριση στο γκάζι να είναι πιο άμεση σε περίπτωση ανάγκης, χωρίς να έχεις σκορτσαρίσματα ή αργά ανεβάσματα, αλλά και να μην καταπονείται ο κινητήρας (κάτι που αρχίζει μπαίνοντας στα κόκκινα)Πως προκύπτουν αυτά αν επιτρέπεις;
Στο 75-85% των max στροφών εννοείς sto MCR (Μaximum, continuous, RPM) και φυσικά δεν ισχύει αυτό που λένε οι δασκάλοι, άλλοι κινητήρες έχουν κόκκινα στις 9000rpm και άλλοι στις 18000rpm.Συνήθως στο φάσμα 2000-2500 στροφών πριν τα κόκκινα σε κάθε κινητήρα έχει τη λεγόμενη πράσινη περιοχή. Εκεί που επιτυγχάνεται και οικονομία καυσίμου αλλά ξεκινάει να αυξάνεται και η ροπή του κινητήρα. Το ιδανικό απο άποψη ασφάλειας είναι να οδηγείς μέσα σε αυτό το φάσμα στροφών, ώστε η απόκριση στο γκάζι να είναι πιο άμεση σε περίπτωση ανάγκης, χωρίς να έχεις σκορτσαρίσματα ή αργά ανεβάσματα, αλλά και να μην καταπονείται ο κινητήρας (κάτι που αρχίζει μπαίνοντας στα κόκκινα)
Σου τα γράφω λίγο μπακάλικα, όπως τα θυμάμαι χοντρικά (πάνε και χρόνια και δεν εξασκώ αυτό το επάγγελμα) , αλλά αν θες να ψάξω τα βιβλία που τα λένε πιο επιστημονικά.
Αν κάνω λάθος feel free να με διορθώσεις.
Προφανώς και οι γενικοί αυτοί κανόνες, είναι μπούσουλας και απευθύνονται για οχήματα ατμοσφαιρικά όπως αυτά που θα αγοράσει ο κάθε νέος οδηγός και εντάσσονται στο σύστημα εκμάθησης για το φάσμα στροφών που πρέπει να οδηγεί το συμβατικό του όχημα.Στο 75-85% των max στροφών εννοείς sto MCR (Μaximum, continuous, RPM) και φυσικά δεν ισχύει αυτό που λένε οι δασκάλοι, άλλοι κινητήρες έχουν κόκκινα στις 9000rpm και άλλοι στις 18000rpm.
Το οποίο αλλάζει όταν έχεις κινητήρα TURBO πχ Καφασάκι Η2
Σιγά μην στο δώσω όταν είναι στρωμένο :D :D :DΡε φίλε δεν ανέβασα στροφές να δώ, όταν το στρώσεις το δοκιμάζουμε....