Σήμερα απόγευμα πειραμματίστηκα λίγο με εξατμίσεις και απόδοση μοτέρ.
Συμπέρασμα: σαν το εργοστασικό δεν έχει
Επίσης κοιτάξτε αυτό το μοτεράκι! Ξεχειλίζει απο τεχνολογία!
Αυτή τη φορά για να μην σακατέψω τον αισθητήρα λ, έβγαλα και το πλάστικο πάνω απο το μοτέρ και την βάση του μαρσπιέ συνοδηγού, τον έβγαλα απο την φύσσα εντελώς, έβαλα τον σωλήνα της stock και τον ξαναβίδωσα. Τέλος τον κούμπωσα ξανά στην φύσσα του. Ούτε να τεντωθεί, ούτε να γίνει κοκορέτσι ούτε τίποτα. Είχα και ένα ακόμα ζοάν εξάτμισης στο σπίτι καινούριο άρα το άλλαξα και αυτό. Δεν χάνει καθόλου απο την κεφαλή μπροστά. Με την Yoshimura ακόμα και σε μάστορα που το πήγα μπας και μου το φτιάξει καλύτερα μπροστά πάντα έχανε λίγο γιατί ο λαιμός (ένας παλιός απο την NOB1 που είχα) έχει κάνει βαθουλώματα μπροστά εκεί που κουμπώνει στην κεφαλή. Τώρα δεν χάνει ίχνος απο συμπίεση.
Πήγα το μηχανάκι μια βόλτα με την Yoshimura, πριν πιαστώ με την δουλειά και μια βόλτα αφού την άλλαξα. Με την εργοστασιακή παρατήρησα τα εξής: 1) το μηχανάκι στα χαμηλά εμφανίζει καλύτερη ροπή 2) απο τις μεσσαίες και πάνω ανοίγει το γκάζι πιο ομαλά χωρίς να έχει "τρύπες" να το πω 3) έχω την εντύπωση οτι οι βαλβίδες δεν ακούγονται τόσο πολύ με την στοκ εξάτμιση, ίσως γιατί το μοτέρ λειτουργεί όπως έχει σχεδιαστεί εξαρχής. Μπορεί να είναι και η ιδέα μου.
Πάντως για το 2ο, δεν το είχα πάρει γραμμή τόσο καιρό. Με την Yoshimura απο τις μεσσαίες και πάνω το μηχανάκι στρόφαρε κανονικά, δεν είχα θέματα με injection, αλλά ήτανε σαν να μην δίνει γκάζι. Με την στοκ εξάτμιση βγάζει και όλο του το γκάζι και με πιο "γλυκό" τρόπο να το πω. Εξάλλου κάτι που δεν είχα αναφέρει: όταν πήρα αυτή την εξάτμιση στο car.gr στην σελίδα της έλεγε οτι κάνει για 250 εως 400 κυβικά. Εγω την πήρα καθαρά και μόνο για να κάνω το γούστο μου κυρίως. Ίσως και για αυτό να μην απέδιδε σωστά, και απλά λειτουργούσε λίγο πιο ελεύθερα ο κινητήρας.
Επίσης ο μάστορας που το πάω πλέον, μου είχε πει οτι στο μηχανάκι σου που είναι Euro 3 με ψεκασμό, ο κινητήρας, η κεφαλή και ο εκκεντροφόρος έχουνε σχεδιαστεί για να λειτουργούνε με καταλυτική εξάτμιση απο το εργοστάσιο. Αν θες μου λέει να δεις διαφορά έστω και λίγη θα πρέπει να μπλέξεις με προγράμματα, εκκεντροφόρους και πολλά άλλα.
Την Yoshimura, την βόλεψα καλά μέσα στην ντουλάπα για το επόμενο "μεγάλο" 250αρι μιας και εκεί θα αποδόσει όπως πρέπει Bike