Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.793
- Ηλικία
- 26
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Βόλτα προς Αγριά μπας και ξελαμπικάρει το μυαλό λίγο απο τόσα που ακούω
Τις προάλλες είχα πάει το KLR ...... σταματημένο δεν κρατάει ρελαντί,μου σβήνει στα φανάρια.....στραβοβίδωσε/μισοβίδωσε τη βίδα με την βελόνα του τσοκ.......Ως αποτέλεσμα υπήρχε 'διαρροή' στο καρμπυρατέρ (σαν ναταν μόνιμα τραβηγμένο το τσοκ)....Τελικά όλα δούλεψαν ρολόι .......
Συνήθως είναι θεοκλειστη η βαλβίδα (ή οι βαλβίδες) εισαγωγής, αλλά και πάλι....... κλασσικο θεμα των (ιστορικων) καρμπυρατερ ειναι η μη καλη λειτουργια του τσοκ (δεν απομονωνει ) ειτε λογω φθορας μηχανισμου ειτε απο ..... κακο-επισκευη , και δεν ξερω γιατι ολοι οι μαστοροι το μπερδευουν πρωτα με τις ........ βαλβιδες (εισαγωγης κατα προτιμηση) ..... οπως μου ειπε και μενα καποτε ενας μαστορης........ και ακομα τρεχω .....±fgh
Άρα αν έχω καταλάβει ενας από τους λόγους των αρρυθμιών στο ρελαντί είναι το τσοκ; Πώς μπακαλιστικα και ερασιτεχνικα το διορθώσουμε;.... κλασσικο θεμα των (ιστορικων) καρμπυρατερ ειναι η μη καλη λειτουργια του τσοκ (δεν απομονωνει ) ειτε λογω φθορας μηχανισμου ειτε απο ..... κακο-επισκευη , και δεν ξερω γιατι ολοι οι μαστοροι το μπερδευουν πρωτα με τις ........ βαλβιδες (εισαγωγης κατα προτιμηση) ..... οπως μου ειπε και μενα καποτε ενας μαστορης........ και ακομα τρεχω .....±fgh
Να σε δω ρε κιαρατα όταν σου βάλω στον πάγκο το διπλό του ΧΤ, με ένα κανονικό κι ένα υποπιεσης και να λες ντελορτο και να κλαις.... βασικα μιλαω για ιταλικα Dellorto ... οπου το ζιγκλερ του τσοκ το παταει ενα μικρης διαμετρου μπρουτζινο εμβολακι .... οχι αμεσα , υπαρχει λαστιχακι στην πατουρα του εμβολου..... οπου μετα παροδο μερικων δεκαετιων (ηλικιες δεν λεμε εδω μεσα ) φαγωθηκε κ.λ.π κ.λ.π .....!
Την βαλβιδα ροης βενζινας που ελεγχεται απο το φλοτερ πιστευω την ελεγξες για στεγανοποιηση , οπως και το "υψος" του φλοτερ για να κραταει σε καποια σταθμη την βενζινα .... αλλοιως αρχιζουν τα ....τσαφ τσουφ .....!
Θα μελετηθεί διεξοδικά . Ευχαριστώ πολύ.... βασικα μιλαω για ιταλικα Dellorto ... οπου το ζιγκλερ του τσοκ το παταει ενα μικρης διαμετρου μπρουτζινο εμβολακι .... οχι αμεσα , υπαρχει λαστιχακι στην πατουρα του εμβολου..... οπου μετα παροδο μερικων δεκαετιων (ηλικιες δεν λεμε εδω μεσα ) φαγωθηκε κ.λ.π κ.λ.π .....!
Την βαλβιδα ροης βενζινας που ελεγχεται απο το φλοτερ πιστευω την ελεγξες για στεγανοποιηση , οπως και το "υψος" του φλοτερ για να κραταει σε καποια σταθμη την βενζινα .... αλλοιως αρχιζουν τα ....τσαφ τσουφ .....!
Να σε δω ρε κιαρατα όταν σου βάλω στον πάγκο το διπλό του ΧΤ, με ένα κανονικό κι ένα υποπιεσης και να λες ντελορτο και να κλαις
Γαιοκτημονες και τσιφλικαδες έχουν γίνει όλοι Στέλιο!!.... αυτα ειναι αλλα κολπα γιαπωνεζικα , που μας φαγανε την ψυχη αρχης γενομενης απο το Ηonda Chally ..... μια σταλια μηχανακι με καρμπυρατερ υποπιεσεως , ημαρτον ....!
Να σε ρωτησω με το ΧΤ ..... εσεις, οταν τελειωνει ο δρομος πως φρεναρετε? ..... γιατι εμεις μαζεψαμε ολα τα χωραφια , στην αρχη ......!
Δεν φρεναρουν οι πιλότοι....... αυτα ειναι αλλα κολπα γιαπωνεζικα , που μας φαγανε την ψυχη αρχης γενομενης απο το Ηonda Chally ..... μια σταλια μηχανακι με καρμπυρατερ υποπιεσεως , ημαρτον ....!
Να σε ρωτησω με το ΧΤ ..... εσεις, οταν τελειωνει ο δρομος πως φρεναρετε? ..... γιατι εμεις μαζεψαμε ολα τα χωραφια , στην αρχη ......!
.....α! τωρα καταλαβα ......... καμικαζι , αγαπη μουουουουου......!
Αστυνομίαααααααααα....Για να μην βαρεσω το κεφάλι στον τοίχο .