Πυ, πυ, πυραυλοςΠανέμορφο το Xr και το βρίσκεις στα 12-13 χιλιάρικα από ότι λένε.
Ειδικα τωρα που θα βγει καινουργιο θα γινει ευκαιρια το παλιο
Πυ, πυ, πυραυλοςΠανέμορφο το Xr και το βρίσκεις στα 12-13 χιλιάρικα από ότι λένε.
Θα "σκάσουνε" οι ευκαιρίεςΠυ, πυ, πυραυλος
Ειδικα τωρα που θα βγει καινουργιο θα γινει ευκαιρια το παλιο
Δεν μου κανει για τα δικαβαλα το συγκεκριμενο αλλιως εχω βρει μηχανακιΘα "σκάσουνε" οι ευκαιρίες
Με θυμιζεις το ανεκδοτο με την αλεπου που περιμενε να πεσουν τα @@ απ'το κρυαρι.Πυ, πυ, πυραυλος
Ειδικα τωρα που θα βγει καινουργιο θα γινει ευκαιρια το παλιο
Μπα πνα σκάϊς.....Ειπε κανεις τιποτα ατσα
EICMA – Harley-Davidson Pan America - Είναι Adventure, Harley-Davidson και με σχεδίαση στα όρια του "εκκεντρικού". Ε ναι, δεν μπορείς να πεις... ξεχωρίζει!
View attachment 12931
bikeit.gr
EICMA – Harley-Davidson Pan America
Το Pan America, μας είναι πια “γνωστό” μιας και έχει κάνει τις γύρες του…
Εχετε λυσαξει με κατι ον οφ δε γουσταρουμε ρεεεεεεεεεεεε αμα παω 85 χρονων θα παρω ενα
Bimota – Tesi H2 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα Kawasaki! - Έως και 300 ίπποι απόδοση! - Εξωτική & εξεζητημένη, όπως ακριβώς θα πρέπει να είναι μια μοτοδσυκλέτα της Bimota, που φαίνεται να επιστρέφει, υπό την "πράσινη" σκέπη του Akashi!
View attachment 12933
bikeit.gr
Bimota – Tesi H2 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα Kawasaki! - Έως και 300 ίπποι απόδοση!
Οι πωλήσεις των Μοτ/των στην Ιαπωνία από την 10ετια του 80 έχει πέσει τουλάχιστον 50%, αυτά βλέπουν και κάνουν χαρακήρι, αν δεν μπορούν να φτιάχνουν πιάνα και αρμόνια...Αυτο που βλεπω για μια ακομη φορα και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι,ειναι οτι για μια αμομη φορα οι Ιαπωνες δεν μπορουν να ακολουθησουν.
Σχεδιαστικα εχουν μεινει πολυ πισω και η καινοτομια τους ειναι πλεον αγνωστη λεξη.Το εχουν ριξει στο κατενατσιο,το γνωστο αποτυχημενο Ιταλικο συστημα και ετοιμαζονται να ριξουν λευκη πετσετα.
Αν δεν ακολουθησουν συντομα την κατσανε την βαρκα.
Μονο η καβασακι αντιδραει, οι αλλοι πουλανε σφαχτερ και μικρα στην Ασια και τα κερδη ειναι στον θεοΑυτο που βλεπω για μια ακομη φορα και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι,ειναι οτι για μια αμομη φορα οι Ιαπωνες δεν μπορουν να ακολουθησουν.
Σχεδιαστικα εχουν μεινει πολυ πισω και η καινοτομια τους ειναι πλεον αγνωστη λεξη.Το εχουν ριξει στο κατενατσιο,το γνωστο αποτυχημενο Ιταλικο συστημα και ετοιμαζονται να ριξουν λευκη πετσετα.
Αν δεν ακολουθησουν συντομα την κατσανε την βαρκα.
Οι πωλήσεις των Μοτ/των στην Ιαπωνία από την 10ετια του 80 έχει πέσει τουλάχιστον 50%, αυτά βλέπουν και κάνουν χαρακήρι, αν δεν μπορούν να φτιάχνουν πιάνα και αρμόνια...
Μονο η καβασακι αντιδραει, οι αλλοι πουλανε σφαχτερ και μικρα στην Ασια και τα κερδη ειναι στον θεο
Στις "αναδυομενες" αγορες δεν υπαρχουν euro3-4-5-6-12385452 και δεν υπαρχει και αγοραστικη δυναμη για να αγορασεις τα μεγαλα μοντελα, δωσε μικρα και σκουτερ που εχουν χαμηλο κοστος και υψηλο περιθωριοΔεν θα το λεγα.Ειναι μια αγορα με τεραστιο τζιρο,αλλα ο ανταγωνισμος περιοριζει τα κερδη.
Αν δεν υπαρξουν μοντελα που θα συνεχισουν να κρατανε το ονομα ψιλα ποιος ο λογος να τους προτιμισει καποιος,ακομη και στα μικρα;
Όλοι θέλουν ένα κομμάτι πίτας από crf 1000, και gs 850. H ktm=husquarna με τις τιμές που θαχουν...δεν.
Σοφά λόγια Πάνο...1050 το στρώμα...δενκακό...
Βασικά για να πας που, όταν κάνεις ακριβώς τα ίδια με ένα μεταχείρω 650...δεν σπάει, δεν χαλάει, is the name of the game.
MV Augusta, το φίνο γκομενάκι με το μίνι, τη μαύρη γόβα και το βλέμμα που σε στέλνει αδιάβαστο...αλλά...πως να το κυκλοφορήσεις χωρίς δεκάρα Μανωλιό μου.
Βλέπω και κάτι ινδικά ΚαΤεΜια για πιτσιρικάδες στα 7-8 χιλιάρικα, με χορηγία του μπαμπά θα πουλήσει 9-10 κομμάτια.
Ducati με τακούνια...ωιμέ, χτύπησε η enduronania μέχρι εκεί;
Κάθε χρόνο νοιώθεις όλο και πιο ευτυχισμένος αν κατέχεις ακόμη μοτοσυκλέτα από εκείνες τις παλιές, και δεν μιλώ σε ηλικία αλλά σε χαρακτήρα.
Εκείνες τις τίμιες...