Θα βγει όπως και τα προηγούμενα.. σε manual(6τάχυτο) & dct(Αυτόματο).Εξαιρετικό εργαλείο και σε εμένα μου αρέσει πάρα πολύ. Ποια έκδοση θές?
Με το καλό σου εύχομαι και σύντομα να ολοκληρώσεις τον έρωτα σου.
Σ'ευχαριστώ πολύ Στέλιο, αλλά δεν το βλέπω.. καλά είμαι και με την ''Χοντρούλα'' μου...
Να δούμε βέβαια και πόσο θα κάνει..?
Kαλό....
Πάντως εάν έχει 17000€ με όλα αυτά τα καλούδια είναι 7000€ κάτω από το Πενφέ με τα ίδια καλούδια.... Είναι ποσόν και πόσα άλογα λέει;.....μόνο καλό ??? Είναι τούμπανο, τα έχει όλα πραγματικά, έχει τα πάντα όλα...!!
Αλλά.....
Πάντως εάν έχει 17000€ με όλα αυτά τα καλούδια είναι 7000€ κάτω από το Πενφέ με τα ίδια καλούδια.... Είναι ποσόν και πόσα άλογα λέει;
Κώστα καλύτερα είναι να υπάρχουν όταν τα χρειαστείς παρά να μην τα έχεις...Κάπου στα 16-17 θα είναι η απλή έκδοση, σε σχέση με την πλούσια θα διαφέρει κυρίως στις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, DCT, cornering lights, quick shifter. Ο κινητήρας είναι ίδιος στα 1087 cc με 105 αλόγατα.... δεν "σφίξαν" τον κινητήρα για περισσότερα άλογα, τα οποία δεν χρειάζονται σε οφροαντ, σε άσφαλτο μια χαρά κάνεις ταξιδάκι και με αυτά. Η δικιά μου άποψη είναι ότι τα ονοφ δεν χρειάζονται τα υπερβολικά άλογα ενός π.χ. ΚΤΜ με 160 ΗΡ αλλιώς αν κάποιος θέλει πολλά αλλόγατα να χλιμιντρίζουν ας πάρει ένα στριτάδικο που είναι απόλυτα φτιαγμένο για αυτή τη δουλειά.
Κώστα καλύτερα είναι να υπάρχουν όταν τα χρειαστείς παρά να μην τα έχεις...
Γιάννη έχεις δίκιο για τα νούμερα.. επισήμως η HONDA δεν έχει ανακοινώσει τα ακριβή νούμερα (περιμένει την πρώτη επίσημη στην EICHMA Mιλάνο - σε κανά μήνα), η ισχύς όμως θα είναι εκεί που είπε ο Κωστής - άκουσα πως μπορεί να είναι και 107 hp - με περιθώριο άλλα 2-3 με τελικό (110 hp).Μακαρι να το αποκτησεις.
Ολοκληρωμενο παντου εκτος του μοτερ.
102 στροφαλο ,αρε χοντα .
Παλι το τσαι θα παει συννεφο.
Καναν τι καναν ,το χαντακωσαν το μηχανακι.