WorldSBK μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Ξεκινά το 2024: Η δοκιμή στη Jerez αποκαλύπτει νέα δυναμική στο WorldSBK!

Ο Rookie Nicolo Bulega της Ducati έκλεψε τα φώτα της δημοσιότητας, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας με *****ά ελαστικά.
Έχοντας πρόσφατα αλλάξει ομάδα, ο Toprak Razgatlioglu της BMW και ο Jonathan Rea της Yamaha τήρησαν τις υποσχέσεις τους με γρήγορους χρόνους γύρου.

Κάνοντας το ντεμπούτο τους στο WorldSBK, ο Andrea Iannone κατέλαβε την έβδομη θέση, ενώ ο Sam Lowes διατηρεί μία καλή 15η θέση, θέτοντας τα θεμέλια για μια συναρπαστική σεζόν στην κατηγορία rookie.

Την πρώτη ημέρα της δοκιμής WorldSBK στο Circuito de Jerez - Ángel Nieto, Andalucía, ο Nicolo Bulega (Aruba.it Racing – Ducati) έθεσε το ρυθμό με έναν εντυπωσιακό χρόνο γύρου 1'38.292 δευτ., αφήνοντας τους αγωνιζόμενους πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω και επιλέγοντας να κερδίσει κάποια χιλιόμετρα με το ελαστικό Pirelli SCQ. Ωστόσο, ο συναθλητής του Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) αντιμετώπισε προκλήσεις, τερματίζοντας δέκατος καθώς σχεδίαζε τη στρατηγική του για τους νέους κανόνες βάρους του 2024.

Στο στρατόπεδο της Kawasaki, παρά τα προβλήματα υγείας, ο Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) εξασφάλισε τη δεύτερη θέση με ταχύτερο γύρο 1'39.474 δευτ., ενώ ο συναθλητής του Axel Bassani τερμάτισε 14ος, εξοικειωμένος με το setup της ZX-10RR. Ο ανεξάρτητος αναβάτης Tito Rabat (Kawasaki Puccetti Racing) είχε στόχο την πρόοδο με μία εργοστασιακή μοτοσυκλέτα από την KRT.

Η BMW είχε μια αξιοσημείωτη μέρα, με τον Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) να διεκδικεί την τρίτη θέση με χρόνο 1'39.521 δευτ. και τον Michael van der Mark να εξασφαλίζει την τέταρτη. Ο Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) και ο συναθλητής του Scott Redding συνέβαλαν σημαντικά στο πρόγραμμα δοκιμών της BMW, εξασφαλίζοντας την όγδοη και 13η θέση, αντίστοιχα.

Η Yamaha επέδειξε δύναμη, με τον Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) να προηγείται στην πέμπτη θέση με χρόνο 1'39.679 δευτ., ακολουθούμενος από τον νεοφερμένο Jonathan Rea (Pata Yamaha Prometeon) στην έκτη θέση. Ο Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon) μόλις που έχασε την πρώτη δεκάδα, εξασφαλίζοντας την 11η θέση, ενώ ο Philipp Oettl (GMT94 Yamaha) διεκδίκησε τη 12η.
Οι Iker Lecuona και Xavi Vierge της ομάδας HRC επικεντρώθηκαν στην προσαρμογή στη νέα μοτοσυκλέτα CBR1000RR-R, με τον Lecuona να τερματίζει στη 16η θέση.

Οι αξιοσημείωτες επιδόσεις από τους ανεξάρτητους αναβάτες περιλάμβαναν τον Andrea Iannone (Team GoEleven) στην έβδομη θέση, τον Danilo Petrucci (BARNI Spark Racing Team) στην ένατη και τον Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team) στην 15η θέση.
Nicolo Bulega | Aruba.it Racing – Ducati

«Είχα καλή αίσθηση σήμερα. Μπορούσα να πιέσω σχεδόν 100%, οπότε αυτό είναι σημαντικό. Διασκέδασα σήμερα με τη μοτοσυκλέτα μου και την ομάδα μου. Αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε καλά ο ένας τον άλλον, είμαστε στο σωστό δρόμο και απλά πρέπει να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο στη μοτοσυκλέτα.

Σήμερα, επικεντρώθηκα στη θέση μου πάνω σε αυτή γιατί πρέπει να προσαρμόσω το σώμα μου σωστά. Δοκιμάσαμε διάφορα πράγματα για να έχουμε μια καλή βάση. Αύριο, θα συνεχίσουμε τη δουλειά που κάναμε σήμερα, θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε και ίσως να το καταφέρουμε με τα μεταχειρισμένα ελαστικά».

Αποτελέσματα 1ης ημέρας δοκιμής στη Jerez:
1. Nicolo Bulega (Aruba.it Racing – Ducati) 1’38.292 δ., 71 γύροι
2. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1'39.474 δ., 31 γύροι
3. Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’39.521 δ., 74 γύροι
4. Michael van der Mark (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’39.531 δ., 72 γύροι
5. Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) 1’39.679 δ., 83 γύροι
6. Jonathan Rea (Pata Yamaha Prometeon) 1'39.682 δ., 72 γύροι
7. Andrea Iannone (Team GoEleven) 1'39.664 δ., 67 γύροι
8. Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) 1'39.763 δ., 73 γύροι
9. Danilo Petrucci (BARNI Spark Racing Team) 1'39.773 δ., 66 γύροι
10. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) 1’39.847 δ., 68 γύροι

Η κατηγορία WorldSSP οδηγήθηκε από τον Marcel Schroetter (MV Agusta Reparto Corse) καθώς ο Γερμανός κατέγραψε χρόνο 1'42.015 δευτ. για να διεκδικήσει την πρώτη θέση μπροστά από τον Stefano Manzi (Ten Kate Racing Yamaha) με μόλις ένα δέκατο να χωρίζει τους δύο. Ο Can Oncu (Kawasaki Puccetti Racing) ήταν τρίτος καθώς πήγε στην πίστα με την αναβαθμισμένη ZX-6R, ενώ ο Τούρκος φρόντιζε επίσης τη φυσική του κατάσταση μετά από χειρουργική επέμβαση στο χέρι του τον χειμώνα. Ήταν μόλις 0,015 δευτερόλεπτα πίσω από τον Manzi, ενώ ο Adrian Huertas (Aruba.it Racing – Ducati) συμπλήρωσε την πρώτη τετράδα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
WSBK 7.jpg

Test Jerez ημέρα 2η

WorldSBK: Ο Bulega εντυπωσιάζει, ενώ ο Bautista πειραματίζεται

Ο Nicolo Bulega συνέχισε να θέτει το ρυθμό στη Jerez, σημειώνοντας έναν εντυπωσιακό χρόνο γύρου 1'37.809 δευτερολέπτων που παρέμεινε ανέγγιχτος όλη την ημέρα.

Ο Jonathan Rea και ο Toprak Razgatlioglu, προσαρμοζόμενοι στις νέες τους ομάδες, ολοκλήρωσαν τη δεύτερη μέρα με τον δεύτερο και τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο, αντίστοιχα. Ο Scott Redding διεκδίκησε την τρίτη θέση.
Προέκυψαν προκλήσεις για τον Alvaro Bautista, τον Πρωταθλητή του WorldSBK, καθώς στο τεστ στη Jerez οδηγούσε εστιάζοντας την προσαρμογή στη νέα ρύθμιση που απαιτούν οι κανονισμοί βάρους.

Τη δεύτερη μέρα των δοκιμών στο Circuito de Jerez - Ángel Nieto της Ανδαλουσίας, ο Nicolo Bulega (Aruba.it Racing – Ducati) συνέχισε να είναι πρώτος, σημειώνοντας εξαιρετικό ρυθμό με ρεκόρ γύρου, αφήνοντας τους ανταγωνιστές του πίσω για περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο. Αντίθετα, ο συναθλητής του Alvaro Bautista αντιμετώπισε δυσκολίες, τερματίζοντας στην 16η θέση, γυρίζοντας σε 1'39.583 δευτερόλεπτα. Η Ducati έδειξε δύναμη με τον Andrea Iannone (Team GoEleven) να εξασφαλίζει την πέμπτη θέση ενώ ο Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team) σημείωσε επίσης καλή απόδοση, τερματίζοντας έβδομος. Ο Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) κατέκτησε την ένατη ενώ ο Michael Ruben Rinaldi (Team Motocorsa Racing) ήταν 15ος στη μοναδική ημέρα των δοκιμών του.

Ο Jonathan Rea (Pata Prometeon Yamaha) έδειξε τις δυνατότητες της Yamaha, εξασφαλίζοντας τη δεύτερη θέση με 1'38.345 δευτ., ενώ ο συναθλητής του Andrea Locatelli συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Ο Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) εξασφάλισε την όγδοη θέση, ενώ ο Philipp Oettl (GMT94 Yamaha) κατέλαβε τη 12η.

Σε μια εκπληκτική στροφή, ο Scott Redding (Bonovo Action BMW) κατάφερε να διεκδικήσει την τρίτη θέση με 1'38.572 δευτ., ωθώντας τον Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) στην τέταρτη θέση. Καλή και η επίδοση για τον Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW), ο οποίος εξασφάλισε την έκτη θέση. Ο Michael van der Mark (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) τερμάτισε 13ος με καλύτερο χρόνο 1'39.224 δευτ..
Οδηγώντας στην ομάδα της Kawasaki, ο Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) τερμάτισε στην 11η θέση, εστιάζοντας στον σταθερό αγωνιστικό ρυθμό, με τον Axel Bassani να βελτιώνεται στη 14η. Ο Tito Rabat (Kawasaki Puccetti Racing) ήταν 18ος.
Η Honda είχε μια δύσκολη μέρα, με τον Xavi Vierge (Team HRC) να οδηγεί την ομάδα στη 16η θέση και τον συναθλητή του Iker Lecuona να τερματίζει 19ος.
Το Paddock του WorldSBK πρόκειται να μετακομίσει στο Portimao, συνεχίζοντας το πρόγραμμα δοκιμών στις 29 και 30 Ιανουαρίου.
Nicolo Bulega | Aruba.it Racing – Ducati
«Ήταν ένα καλό τεστ. Δοκιμάσαμε πράγματα που μου άρεσαν. Η χρονική επίθεση ήταν πολύ καλή και ο ρυθμός ήταν σταθερός όλη μέρα με τα ελαστικά του αγώνα. Είμαι πολύ περήφανος και χαρούμενος για τον γρήγορο γύρο μου. Είναι η πρώτη μας δοκιμή στη χρονιά, και έχουμε ήδη αυτό το υπέροχο συναίσθημα με τη μοτοσυκλέτα. Δεν ήταν εύκολο, αλλά όταν είδα το ταμπλό με 1'37,8 δευτ., χαμογέλασα. Είμαι ευχαριστημένος με όλη τη δουλειά που έγινε κατά τη διάρκεια αυτής της πρώτης δοκιμής που ανυπομονώ ήδη για την επόμενη. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με αυτόν τον τρόπο και θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα στο Portimao».
Αποτελέσματα 2ης ημέρας δοκιμών στη Jerez:
1. Nicolo Bulega (Aruba.it Racing – Ducati) 1’37.809 δ., 69 γύροι
2. Jonathan Rea (Pata Prometeon Yamaha) 1'38.345 δ., 78 γύροι
3. Scott Redding (Bonovo Action BMW) 1'38.572 δ., 77 γύροι
4. Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’38.638 δ., 78 γύροι
5. Andrea Iannone (Team GoEleven) 1'38.744 δ., 61 γύροι
6. Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) 1’38.832 δ., 74 γύροι
7. Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team) 1'38.852 δ., 91 γύροι
8. Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) 1'38.871 δ., 76 γύροι
9. Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) 1’38.907 δ., 73 γύροι
10. Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha) 1’38.943 δ., 73 γύροι

Ο Stefano Manzi (Pata Ten Kate Racing Yamaha) στην κατηγορία WorldSSP, κατέκτησε την πρώτη θέση με 1'41.338 δευτ., συμπληρώνοντας 64 γύρους. Ήταν τρία δέκατα μακριά από τον Can Oncu (Kawasaki Puccetti Racing) στη δεύτερη θέση καθώς συνεχίζει την επιστροφή του μετά από τη χειρουργική επέμβαση στον βραχίονα, ενώ ο Adrian Huertas (Aruba.it Racing - Ducati) πήρε την 3η θέση. Με τον Bahattin Sofuoglu (MV Agusta Reparto Corse) στην τέταρτη θέση, τέσσερις διαφορετικοί κατασκευαστές ήταν μέσα στην πρώτη τετράδα στο τέλος της 2ης μέρας.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Ο Razgatlioglu ολοκληρώνει πρώτος το τεστ στο Portimao

Ο Toprak Razgatlioglu της BMW κατέλαβε την πρώτη θέση τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών, ενισχύοντας την απόδοσή του από την προηγούμενη μέρα κατά σχεδόν ένα δευτερόλεπτο. Ο συναθλητής του Michael van der Mark εξασφάλισε την πέμπτη θέση, επιβεβαιώνοντας περαιτέρω το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της BMW.

Για άλλη μια φορά, ο Nicolo Bulega αναδείχθηκε ως ο ταχύτερος αναβάτης της Ducati, εξασφαλίζοντας τη δεύτερη θέση με καλύτερο χρόνο 1'39.275 δευτερόλεπτα. Η συνεχής βελτίωσή του δίνει θετικό τόνο στη Ducati. Ωστόσο, ο συναθλητής του Alvaro Bautista βρέθηκε στη 15η θέση.

Επόμενο γεγονός στην ημερήσια διάταξη για το WorldSBK είναι το Επίσημο Τεστ που θα εκτυλιχθεί στο Grand Prix Circuit του Phillip Island στις 19 και 20 Φεβρουαρίου.

Ο Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) έκλεψε τα φώτα της δημοσιότητας την τελευταία μέρα των Ευρωπαϊκών δοκιμών προετοιμασίας, επιδεικνύοντας την υπεροχή του με τη BMW. Ο Razgatlioglu έκανε τον ταχύτερο γύρο, σπάζοντας το ρεκόρ γύρου με χρόνο 1'39.189 δευτ.. Η BMW συνέχισε να επιδεικνύει τη δύναμή της καθώς ο Michael van der Mark, ο συναθλητής του Razgatlioglu, δούλεψε στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας και εξασφάλισε την πέμπτη θέση συνολικά.

Ο Nicolo Bulega (Aruba.it Racing – Ducati) συνέχισε να εντυπωσιάζει, εξασφαλίζοντας τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο με 1'39.275 δευτ., επιβεβαιώνοντας τη θέση του ως ο κορυφαίος αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, ο συναθλητής του Alvaro Bautista αντιμετώπισε μια πιο απαιτητική μέρα, τερματίζοντας στην 15η θέση, μετά από συνεχή δουλειά με διαμορφώσεις στην τοποθέτηση του έρματος.


Ο Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) κέρδισε την τρίτη θέση εστιάζοντας στον αγωνιστικό ρυθμό και τις κρίσιμες ρυθμίσεις πλαισίου. Ο συναθλητής του Axel Bassani εργάστηκε πολύ για την προσαρμογή στον τετρακίλυνδρο εν σειρά κινητήρα, αλλά αντιμετώπισε τις προκλήσεις, τερματίζοντας 11ος.

Η Yamaha είχε μια ημέρα με δύο στάδια, με τον Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) να βρίσκεται στην τέταρτη θέση ως ο κορυφαίος αναβάτης της Yamaha. Ο Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon) εντυπωσίασε σε όλη τη διάρκεια, εξασφαλίζοντας την έκτη θέση, ενώ ο συναθλητής του Jonathan αντιμετώπισε ξανά τεχνικά προβλήματα το πρωί αλλά τερμάτισε στην έβδομη θέση.

Άλλες αξιοσημείωτες επιδόσεις περιλαμβάνουν τους Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team), Scott Redding (Bonovo Action BMW) και Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) που παρουσίασαν δυνατές επιδόσεις συμπληρώνοντας τους 10 πρώτους, συμβάλλοντας στην προσδοκία μιας ανταγωνιστικής σεζόν για το 2024.

Η Honda έδειξε σημάδια βελτίωσης, με τους Xavi Vierge (Team HRC) και Iker Lecuona να προσαρμόζουν τα ηλεκτρονικά και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα πρόσφυσης. Ο Tarran Mackenzie και ο Adam Norrodin, εκπροσωπώντας την PETRONAS MIE Racing Honda Team, αντιμετώπισαν μια μικτή μέρα, με τον Mackenzie να έχει μία καθυστέρηση λόγω ενός προβλήματος εκκίνησης, ενώ και οι δύο αναβάτες έχασαν τη δράση την πρώτη μέρα.

Οι υπόλοιποι αναβάτες, συμπεριλαμβανομένων των Michael Ruben Rinaldi (Motocorsa Racing), Andrea Iannone (Team GoEleven), Tito Rabat (Kawasaki Puccetti Racing), Brad Ray (Yamaha Motoxracing WorldSBK Team) και Philipp Oettl (GMT94 Yamaha), συνέχισαν να εργάζονται εντατικά σχετικά με διάφορες πτυχές των ρυθμίσεων και των στρατηγικών τους κατά τη διάρκεια της δοκιμής.
Κορυφαίος αναβάτης του WorldSSP ήταν ο Adrian Huertas (Aruba.it Racing WorldSSP Team), μπροστά από τον Niccolo Antonelli (Ecosantagata Althea Racing Team).

1η θέση | Toprak Razgatlioglu | ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team
«Ήταν μια φανταστική μέρα. Κάναμε πολύ καλή δουλειά. Δεν επικεντρώθηκα μόνο στον χρόνο του γύρου αλλά στον ρυθμό του αγώνα, γιατί μετά από αυτή τη δοκιμή, έχουμε ήδη επιστρέψει σε αγώνες. Η αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα είναι καλή. Κάθε μέρα γινόμαστε καλύτεροι, ειδικά σήμερα έκανα χρόνο γύρου 1,39,8 δευτ. με το ελαστικό SC0, και με το ελαστικό SCX, έκανα επίσης χρόνο 1'39, το οποίο είναι πραγματικά εκπληκτικό.

Σήμερα δοκίμασα μια προσομοίωση αγώνα 15 γύρων και φαίνεται ότι είμαστε έτοιμοι να αγωνιστούμε, αλλά ακόμα μαθαίνουμε. Θα δούμε στο Phillip Island γιατί είναι μια εντελώς διαφορετική πίστα».

Αποτελέσματα 2ης ημέρας δοκιμής Portimao:
1. Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’39.189δ – 74 γύροι
2. Nicolo Bulega (Aruba.it Racing – Ducati) +0.086δ – 61 γύροι
3. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +0.332δ – 90 γύροι
4. Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) +0.377δ – 79 γύροι
5. Michael van der Mark (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) +0.428δ – 76 γύροι
6. Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon) +0.489δ – 80 γύροι
7. Jonathan Rea (Pata Yamaha Prometeon) +0.496δ – 64 γύροι
8. Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) +0.767δ– 53 γύροι
9. Scott Redding (Bonovo Action BMW) +0.946δ – 76 γύροι
10. Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) +0.947δ – 59 γύροι

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αποκαλυπτικός Jonathan Rea: Οι διαφορές των μοτοσυκλετών του WSBK με των MotoGP και οι αγώνες στους δημόσιους δρόμους​

Μιλάει για όλα όσα θέλουμε να μάθουμε από αυτόν
1


Ο πολυπρωταθλητής Jonathan Rea έχει το δικό του κανάλι στο Youtube, μέσω του οποίου μιλάει και απαντάει στις ερωτήσεις του κοινού, αλλά και αρκετών δημοσιογράφων απ’ όλο τον κόσμο. Η μεταγραφή του στη Yamaha μετά από πολλά χρόνια κυριαρχίας πάνω στη σέλα των Kawasaki, οι απίστευτοι χρόνοι που είχε κάνει με την ZX-10R στην πίστα της Jerez και άνοιξαν την κουβέντα για την μεταπήδησή του στα MotoGP, καθώς και η εθνικότητά του που τον συνδέει με την κουλτούρα των αγώνων σε δημόσιους δρόμους όπως είναι το Isle Of Man, έχει ως φυσικό επακόλουθο να δέχεται ερωτήσεις με μεγάλο ενδιαφέρον, τις οποίες απαντά πάντα με ευθύτητα.
2

Σε ένα από τα τελευταία video που ανέβασε στην πλατφόρμα του Youtube, μιλά για όλα αυτά τα θέμα, όπου ξεχωρίζουν οι απαντήσεις του για τις διαφορές που έχουν οι μοτοσυκλέτες των WSBK με εκείνες των MotoGP, αλλά και για ποιους λόγους δεν πρόκειται ποτέ να λάβει μέρος σε αγώνες σε δημόσιους δρόμους.

Χαρακτηριστικά για τους αγώνες όπως του Isle Of Man είπε πως δεν έχει “τόσο μεγάλες μπάλες” για να λάβει μέρος, εννοώντας πως είναι υπερβολικά επικίνδυνοι, αλλά και δείχνοντας τον θαυμασμό του για όσους τρέχουν σε αυτούς.

Αντίστοιχα ειλικρινής και ευθύς είναι στην απάντησή του για τις διαφορές των μοτοσυκλετών των WSBK και των MotoGP. Θυμίζουμε πως τόσο τα WSBK, όσο και τα MotoGP κάνουν στην αρχή της χρονιάς επίσημα δοκιμαστικά στην πίστα της Jerez, όπου πολλές φορές οι κορυφαίοι αναβάτες των WSBK έχει τύχει να κάνουν χρόνους πολύ κοντά σε εκείνους των MotoGP.

Μάλιστα πριν μερικά χρόνια, ο Rea είχε γράψει καλύτερο ταχύτερο γύρο από τους περισσότερους αναβάτες των MotoGP στα δοκιμαστικά, ξεκινώντας μια κουβέντα για τη δυνατότητα μεταπήδησής του στα MotoGP, αλλά και για την συμμετοχή της Kawasaki σε κάποιους αγώνες των MotoGP ως Wild Card.
Το θέμα είχε φτάσει έως το σημείο η Kawasaki να κάνει επίσημη πρόταση στην Dorna, όμως η ισπανική εταιρεία δεν έδωσε τελικά τη συγκατάθεσή της.
3


Ο Rea μας εξηγεί πως η διαφορά δεν είναι μόνο στα ελαστικά, αλλά στο συνολικό σχεδιασμό των μοτοσυκλετών, καθώς οι μοτοσυκλέτες των MotoGP δεν έχουν σχεδόν κανένα περιορισμό στο κόστος και την τεχνολογία, σε αντίθεση με τα superbike που έχουν αυστηρούς περιοριστικούς κανονισμούς στο κόστος, αλλά και στη τεχνολογία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν, αφού βασίζονται σε μοτοσυκλέτες παραγωγής.

Η μεγάλη διαφορά είναι κυρίως στους κινητήρες, όπου τα MotoGP έχουν τη δύναμη να στείλουν μέχρι τον κόφτη των 20.000 στροφών την 6η σχέση, ακόμα και σε πίστες με μεγάλες ευθείες όπου ξεπερνούν τα 350km/h.
Στις πιο κλειστές πίστες όπως της Jerez, όπου ο Rea μας λέει πως δεν βάζει πουθενά πάνω από 5η σχέση, οι μοτοσυκλέτες του WSBK μπορούν να πλησιάσουν σε χρόνους τα MotoGP, αλλά και πάλι η διαφορά δεν είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου.
4

Όπως όλοι ξέρουμε, στα MotoGP τα τελευταία χρόνια η διαφορά του πρώτου από τον 15ο είναι μικρότερη από ένα δευτερόλεπτο στις μεγάλες πίστες, άρα μια μοτοσυκλέτα του WSBK δεν έχει καμία απολύτως τύχη!

Ο Rea μιλάει επίσης για το “παλιομοδίτικο” στιλ οδήγησής του και ποιο πλεονέκτημα και μειονέκτημα έχει.
Για την πιθανή συμμετοχή του στους αγώνες αντοχής του EWC και τις 8 ώρες της Suzuka και δίνει συμβουλές για όποιον ξεκινά τώρα την αγωνιστική του καριέρα. Αξίζει να το δείτε…

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Motul WSBK 2024 - Απελευθερώνεται η Ducati! Ποια είναι τα όρια περιστροφής κινητήρων για όλους​

Αναίρεση των δυο μειώσεων στροφών με τις οποίες είχε "φορτωθεί" η Ducati
motomagMotul WSBK – Τα όρια περιστροφής κινητήρα κάθε κατασκευαστή της μεγάλης κατηγορίας για το 2024


Οι υπεύθυνοι για τα Motul WSBK αποκάλυψαν τα όρια περιστροφής για τους κινητήρες της μεγάλης κατηγορίας για τη σεζόν του 2024, με την Ducati να επιστρέφει στις 16.100 στροφές, με τους νέους κανονισμούς να ακυρώνουν τις δύο μειώσεις των 250 στροφών έκαστη, που της είχαν επιβληθεί την προηγούμενη σεζόν, ενώ οι υπόλοιποι κατασκευαστές διατηρούν τα ίδια όρια με αυτά που ολοκλήρωσαν τη σεζόν του 2023.

Όπως είχαμε δει, η Ducati είχε δεχτεί δύο ξεχωριστές μειώσεις στο όριο περιστροφής του Panigale V4 R, κατά την διάρκεια της περσινής σεζόν, με αποτέλεσμα να χάνει συνολικά 500 στροφές από τον κόφτη - 250 την πρώτη και 250 την δεύτερη. Με τις αλλαγές του κανονισμού για τις παραχωρήσεις για την νέα χρονιά του 2024, το Borgo Panigale ανακτά τις 500 αυτές χαμένες στροφές, επαναφέροντας τον κόφτη του αγωνιστικού της superbike στις 16.100 στροφές, ενώ οι υπόλοιποι κατασκευαστές συνεχίζουν από εκεί που είχαν ολοκληρώσει το 2023.

Να θυμήσουμε πως τα όρια περιστροφής στο WSBK βασίζονται στην μοτοσυκλέτα παραγωγής, δεν μπαίνουν αυθαίρετα και δηλώνουν την δουλειά που έχει κάνει κάποιος στην μοτοσυκλέτα που βγάζει σε παραγωγή, έστω και σε περιορισμένη στα όρια που απαιτούνται για να την ομολογκάρει. Το θετικό από φέτος είναι πως δεν μπαίνουν περιορισμοί σε όποιον έχει υψηλά όρια ενώ ταυτόχρονα βοηθούν σε μικρό βαθμό όποιον έχει την χαμηλότερη επίδοση.

Οι νέοι κανονισμοί επιτρέπουν στους κατασκευαστές να αλλάξουν τα όρια περιστροφής του κινητήρα τους, μόνο στην περίπτωση που η διοργάνωση συμφωνήσει πως είναι μη ανταγωνιστικοί και έχουν ήδη δεχθεί παραχωρήσεις. Στην ουσία, αυτό που θέλουν να περιορίσουν οι υπεύθυνοι των Motul WSBK στην περίπτωση των παραχωρήσεων είναι η βοήθεια που θα λαμβάνουν οι ομάδες. Αυτό που τους ανησυχεί είναι ότι οι αλλαγές στον κινητήρα για έλεγχο του ορίου στροφών δεν έχουν πάντα εγγυημένη απόδοση, που σημαίνει ότι μπορεί να φέρει μία βελτίωση της τάξης του 0,1 του δευτερολέπτου ή ακόμα και 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο ή και περισσότερο.

Αν όμως, αυτό το εξάρτημα καταργηθεί, τότε η ομάδα επιστρέφει στα προηγούμενα μη ανταγωνιστικά της αποτελέσματα. Στην περίπτωση που το προβάδισμα αυτό είναι μεγάλο, τότε θα εξισορροπείται με τη μείωση του ορίου περιστροφής του κινητήρα. Αυτή είναι και η μόνη περίπτωση που μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

Όσον αφορά τώρα, το πώς θα παρακολουθείται η εφαρμογή των ορίων από τις ομάδες, η FIM θα τοποθετήσει σε κάθε μοτοσυκλέτα του grid ένα είδος ταχογράφου. Κάθε κατασκευαστής θα έχει το δικό του λογισμικό για τη λειτουργία του, όμως όλοι οφείλουν να το έχουν εγκατεστημένο στις μοτοσυκλέτες τους.
Ακολουθούν τα όρια περιστροφής για κάθε κατασκευαστή που συμμετέχει στην κατηγορία WSBK το 2024:

Kawasaki: 15.100
Ducati: 16.100
Yamaha: 15.200
BMW: 15.500
Honda: 15.600
Τα Motul WSBK, ωστόσο, έχουν λάβει υπόψη τους και κατασκευαστές που ίσως θελήσουν να συμμετάσχουν κατά τη διάρκεια της σεζόν με τη μορφή της wildcard συμμετοχής, όπως έχει συμβεί για παράδειγμα με τη Suzuki. Ο κατάλογος που ακολουθεί περιλαμβάνει τόσο αυτούς, όσο και τα μοντέλα διαφορετικής χρονολογίας των σταθερών κατασκευαστών, τα οποία χρησιμοποιούνται στους αγώνες.
Motul WSBK – Τα όρια περιστροφής κινητήρα κάθε κατασκευαστή της μεγάλης κατηγορίας για το 2024
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Όχι ρε π&# μου ... γλυκά που σφάζει το λεπιδι και είναι και φιμωμενο ακομα ...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Όχι ρε π&# μου ... γλυκά που σφάζει το λεπιδι και είναι και φιμωμενο ακομα ...! abcdefghgk
Πες πες βλεπω το τουρκο με το πεν φε μαρουλι θα τα πηγαινει τα dykati ToothTooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Πες πες βλεπω το τουρκο με το πεν φε μαρουλι θα τα πηγαινει τα dykati ToothTooth

Αμα του δωσουνε κανενα τετοιο με desmo-κεφαλες κατι μπορει να γινει ....! Tooth

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Honda παρουσίασε την ομάδα της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK για το 2024 – VIDEO – Φωτογραφίες​


Η Team HRC εγκαινίασε επίσημα την σεζόν της για στο 2024, αποκαλύπτοντας το νέο CBR1000RR-R και περιγράφοντας τους στόχους της ομάδας για τη νέα σεζόν κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής παρουσίασης.

Την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου, η Team HRC παρουσίασε επίσημα την ομάδα της στο WorldSBK για το 2024 με τους εργοστασιακούς αναβάτες Iker Lecuona και Xavi Vierge και το ολοκαίνουργιο CBR1000RR-R .

Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής παρουσίασης που μεταδόθηκε στις επίσημες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του HRC, ο νέος διευθυντής του Team HRC José Manuel Escamez περιέγραψε τους στόχους για την επερχόμενη αγωνιστική σεζόν.


Ακολούθησε μια αποκάλυψη βίντεο του νέου Fireblade του 2024 που θα οδηγήσουν οι Lecuona και Vierge, για τρίτη συνεχόμενη σεζόν με την Team HRC. Οι δύο Ισπανοί αναβάτες επανέλαβαν τους στόχους τους για το επερχόμενο πρωτάθλημα, τονίζοντας την ανάγκη να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες της νέας μοτοσυκλέτας για να φέρουν καλυτέρα αποτελέσματα από την περασμένη σεζόν.

Το Honda Fireblade 2024 διαθέτει μια σειρά από ενημερωμένα εξαρτήματα, ξεκινώντας με νέα πακέτα αεροδυναμικής και ηλεκτρονικών. Οι Ιάπωνες μηχανικοί εργάστηκαν ακούραστα τους τελευταίους μήνες για να παρέχουν στην εργοστασιακή ομάδα Superbike μια σειρά νέων ανταλλακτικών που θα αποφέρουν οφέλη σε πολλούς τομείς, κυρίως στην επιτάχυνση, την επιβράδυνση και το φρενάρισμα.

Κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών, η ομάδα και οι αναβάτες είχαν μια πρώτη ευκαιρία να δουλέψουν στη μοτοσυκλέτα, καθώς αναζητούν μια ρύθμιση βάσης που μπορεί να τους επιτρέψει να εκμεταλλευτούν τις προφανείς δυνατότητες της μηχανής.

Το αισθητικά εντυπωσιακό χρώμα δείχνει το λογότυπο CBR να επιδεικνύει μια πιο φωτεινή απόχρωση του μπλε, ενώ μια εντυπωσιακή μπλε ζώνη κοσμεί την κοιλιά. Για να αντικατοπτρίζει αυτή την αλλαγή, τα δέρματα των αναβατών ενσωματώνουν μια παρόμοια μπλε λωρίδα που τρέχει κάθετα από πάνω προς τα κάτω.

Οι Lecuona και Vierge θα επιστρέψουν στην πίστα με τη CBR1000RR-R στις 19-20 Φεβρουαρίου, όταν θα λάβουν μέρος στην τελευταία δοκιμή προετοιμασίας στην πίστα Phillip Island στην Αυστραλία πριν επιστρέψουν στην ίδια πίστα στις 23. -25 Φεβρουαρίου για τον εναρκτήριο γύρο της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike 2024.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η KAWASAKI παρουσίασε την ομάδα της στο WorldSBK για το 2024 – VIDEO – Φωτογραφίες​


Οι επίσημοι αναβάτες του 2024, Alex Lowes και Axel Bassani, έκαναν την παρουσίαση της ανανεωμένης ομάδας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike KRT και αποκάλυψαν το εργοστασιακό Ninja ZX-10RR στη δημόσια παρουσίαση της ομάδας την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024.

Οι εντυπωσιακοί συνδυασμοί χρωμάτων, τα πακέτα γραφικών και τα στυλ ομαδικών ρούχων της KRT παρουσιάστηκαν στα μέσα ενημέρωσης και τους θαυμαστές σε όλο το κόσμο μέσω των ψηφιακών πλατφορμών στις 18:00-CET.

Οι πιο σημαντικές αλλαγές εδώ και αρκετό καιρό έχουν σημειωθεί εντός της προσπάθειας της KRT από το τέλος της σεζόν 2023, σε ετοιμότητα για την επικείμενη επανεκκίνηση των αγώνων. Είναι εύλογο ότι το οπτικό στοιχείο των μοτοσυκλετών και αναβατών είναι επίσης μια μικρή απόκλιση από κάποιες προηγούμενες νόρμες.


Οι οδηγοί φέτος όπως είπαμε θα είναι ο έμπειρος οδηγός της KRT, Lowes μαζί με τον δυο φορές πρωταθλητή των Independent Riders, Axel Bassani. Ο φιλόδοξος νεαρός Ιταλός απολαμβάνει τώρα την πρώτη του γεύση ως επίσημος αναβάτης στο WorldSBK.
Ο Alex έχει τώρα τον Pere Riba ως επικεφαλής του πληρώματος του, με τον Marcel Duinker να είναι υπεύθυνος για την καμπύλη εκμάθησης του Axel στην πίστα. Άλλες αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί εντός του πληρώματος και του προσωπικού για να αναζωογονηθεί η συνολική προσπάθεια.

Μετά την χειμερινή ανάπτυξη από την KMC στην Ιαπωνία και τους παγκόσμιους τεχνικούς συνεργάτες τους, οι Lowes, Bassani και τα αντίστοιχα τεχνικά συνεργεία τους απολάμβαναν ένα επιτυχημένο πρόσφατο πρόγραμμα δοκιμών στην Ισπανία και την Πορτογαλία. Εκτελούν τις ρυθμίσεις των μηχανών τους για να ταιριάζουν σε μια σειρά πρόσφατων αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς WorldSBK.

Όσον αφορά το Ninja ZX-10RR, έχει πλέον πρόσθετες στροφές αιχμής και ορισμένες εσωτερικές αναβαθμίσεις για την τροποποίηση της αδράνειας του κινητήρα, καθώς και μερικές μικρές αλλά βασικές αλλαγές στο επάνω άκρο. Σε συνδυασμό, αυτές οι πρωτοβουλίες θα επιτρέψουν στη μοτοσυκλέτα WorldSBK του 2024 να έχει επιπλέον 500 rpm στην κορυφή του εύρους στροφών.

Alex Lowes (Kawasaki Racing Team Rider): «Μου αρέσουν πολύ τα νέα χρώματα για το 2024, είναι λίγο διαφορετικά. Κάθε δεύτερη χρονιά υπήρχαν κάποιες μικρές αλλαγές, αλλά αυτή είναι η αγαπημένη μου ακόμα. Μπαίνω στο 2024 με πολλή αισιοδοξία. Κατά κάποιο τρόπο η μοτοσυκλέτα, το πακέτο και η ομάδα είναι ίδια, αλλά έχω διαφορετικό προσωπικό να συνεργαστώ. Έχουμε κάποιες μικρές αναβαθμίσεις και εργαζόμαστε πολύ σκληρά το χειμώνα, ειδικά στις αδύναμες περιοχές μας, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα πιο εύκολη στη διαχείριση σε απόσταση αγώνα.

Είμαι πολύ χαρούμενος με τη δουλειά που έχουμε κάνει. Το αν αρκεί αυτό για να είμαστε μπροστά κάθε εβδομάδα, θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε. Αλλά σίγουρα αισθάνομαι ότι έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά από πέρυσι. Είμαι ενθουσιασμένος που θα ξεκινήσω και θα κατευθυνθώ στο Phillip Island για το τελευταίο τεστ προετοιμασίας και τον πρώτο γύρο.»


Axel Bassani (Kawasaki Racing Team Rider): «Είμαι πραγματικά χαρούμενος που επιτέλους θα δείξω στον κόσμο τη νέα ζωντανή εμφάνιση της KRT για τη σεζόν 2024. Νομίζω ότι είναι πολύ καλό σχέδιο και μου αρέσει. Σίγουρα υπάρχει ακόμα πολύ πράσινο αλλά μερικά διαφορετικά χρώματα. Είναι επίσης πολύ καλό να βλέπω επιτέλους την εργοστασιακή μου μοτοσυκλέτα σε εργοστασιακά χρώματα.

Είναι πάντα ωραίο να έχεις μια νέα εμφάνιση κάθε σεζόν. Ελπίζω να αρέσει στον κόσμο η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας και επίσης όλα τα νέα ρούχα της ομάδας. Το πράσινο της Kawasaki είναι πάντα ξεχωριστό. Νομίζω ότι μπορούμε να έχουμε μια πολύ καλή σεζόν μαζί. Ανυπομονώ να πάω στην Αυστραλία σύντομα».



Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Yamaha παρουσίασε την επίσημη ομάδα της Pata Prometeon στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK 2024 με τους Jonathan Rea και Andrea Locatelli – VIDEO – Φωτογραφίες​


Μετά την κίνηση βόμβα του Jonathan Rea να φύγει από την Kawasaki και να πάει στην Yamaha έφτασε η ώρα να παρουσιαστεί επίσημα από την Yamaha ντυμένος στα μπλε!

Η ομάδα Pata Prometeon Yamaha παρουσίασε τους Jonathan Rea και Andrea Locatelli.
Είναι η πρώτη φορά που θα δούμε τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Jonathan Rea με τα παραδοσιακά μπλε χρώματα της Yamaha μετά τη μετακόμισή του από την Kawasaki για τη σεζόν του 2024, ενώ ο Locatelli προετοιμάζεται για την τέταρτη σεζόν του με την ομάδα και αναζητά μια πρώτη νίκη στον αγώνα


Η Επίσημη Ομάδα Pata Prometeon Yamaha WorldSBK θα ηγηθεί και πάλι της Yamaha, αλλά με ένα νέο πρόσωπο στο γκαράζ, τον πιο επιτυχημένο αναβάτη στην ιστορία του WorldSBK, τον Rea με 119 νίκες και 263 βάθρα.
Ο 36χρονος Βορειοϊρλανδός δεν έχασε χρόνο για να εξοικειωθεί με το R1 στις προ-σεζόν δοκιμές και νιώθει σίγουρος πριν από την προτελευταία προ-σεζόν δοκιμή στο Autódromo Internacional do Algarve στο Portimão στις 29-30 Ιανουαρίου.

Στο πλευρό του Jonathan Rea βρίσκεται ο Παγκόσμιος πρωταθλητής Supersport του 2020 Andrea Locatelli.

Jonathan Rea: «Είμαι ενθουσιασμένος που ξεκινάω τη σεζόν τώρα! Η μετάβαση στην οικογένεια της Yamaha ήταν πραγματικά ομαλή και κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών δουλέψαμε σκληρά για να νιώσουμε άνετα στο R1 μου, διερευνώντας τα όρια και κατανοώντας τη δουλειά που πρέπει να κάνουμε για να ξεκινήσουμε τη σεζόν. Πλησιάζει το Phillip Island, μια πίστα που μου αρέσει πολύ και ο στόχος είναι να προσπαθήσω να απολαμβάνω τη μοτοσυκλέτα κάθε Σαββατοκύριακο – να εκμεταλλευτώ όλες τις δυνάμεις της – και σίγουρα ο στόχος είναι να είμαι ανταγωνιστικός και να παλέψω για νίκες σε αγώνες.

Είμαι περίεργος να δω όλες τις δυνατότητές μας στην Αυστραλία, αλλά μόλις τώρα μετά τη φωτογράφιση της ομάδας Pata Prometeon Yamaha στα νέα μου χρώματα, όλα είναι αληθινά! Νιώθω πραγματικά σαν αναβάτης της Yamaha τώρα και ανυπομονώ να δω τι μπορούμε να κάνουμε μαζί».


Andrea Locatelli: «Είναι η τέταρτη σεζόν μου με τη Yamaha το 2024 και έχω περισσότερο κίνητρο από ποτέ. Με την ομάδα γύρω μου, νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε πολύ καλή δουλειά αυτή τη σεζόν. Δουλέψαμε πολύ σκληρά τον χειμώνα για να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το R1 αλλά και για τον εαυτό μου, πρέπει να εμπιστευτώ και να πιστέψω στον εαυτό μου και σίγουρα, είμαστε σχεδόν εκεί! Ο στόχος δεν είναι μόνο να παλέψουμε για το βάθρο, είναι να είμαστε μπροστά και να παλέψουμε για τη νίκη – ήμασταν πιο κοντά από ποτέ το 2023 και είμαι έτοιμος να κάνω το επόμενο βήμα.

Τα νέα χρώματα φαίνονται καταπληκτικά, νομίζω ότι είναι το καλύτερο Pata Prometeon Yamaha R1 αυτή τη σεζόν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα και τη Yamaha για ό,τι κάνουν, όλη η ομάδα πάντα πιέζει να δουλέψουμε σε όλες τις λεπτομέρειες μαζί για να έχουμε το καλύτερο πακέτο για εμάς. Μου αρέσει πολύ το Phillip Island και μετά από δύο ακόμη μέρες στο Portimão αυτή την εβδομάδα, νομίζω ότι μπορούμε να ξεκινήσουμε πολύ καλά στην Αυστραλία!».


Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Motul WSBK - Η Barni Racing Team συνεχίζει με τον Danilo Petrucci και το 2024​

Χωρίς εμφανισιακές αλλαγές παρουσιάστηκε η Ducati Panigale V4R για την νέα σεζόν
motomagMotul WSBK – Η Barni Racing Team συνεχίζει με τον Danilo Petrucci και το 2024


Η Barni Racing Team επέλεξε το μουσείο Ruote Da Sogno στην πόλη Reggio Emilia, για να παρουσιάσει τα αγωνιστικά χρώματα με τα οποία θα αγωνίζεται ο Danilo Petrucci με το Panigale V4R για το 2024, όπου όπως βλέπουμε συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο με την περσινή σεζόν.

Γνωστό για την συλλογή κλασσικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, με τα 8.000 τ.μ. του κεντρικού χώρου να φιλοξενούν περί τις 400 μοτοσυκλέτες, το μουσείο Ruote Da Sogno το απόγευμα της Κυριακής 11/2 φιλοξένησε την παρουσίαση της Barni Racing Team. Για το 2024 η ομάδα συνεχίζει, όπως είχε γίνει γνωστό από τα μέσα της προηγούμενης σεζόν, με τον Ιταλό πρώην αναβάτη των MotoGP αλλά και του Rally Dakar, Danillo Petrucci στην κατηγορία WSBK, ενώ για την WSSP, ο Yari Montella θα βρεθεί πάνω στο Panigale V2 της ομάδας.
Motul WSBK - Η Barni Racing Team συνεχίζει με τον Danilo Petrucci και το 2024


Αν και κατά την διάρκεια των χειμερινών δοκιμών, η ομάδα του Marco Barnabo ήταν ντυμένη στα μαύρα, με μερικά αυτοκόλλητα χορηγών, όπως βλέπουμε τα χρώματα δεν έχουν μεγάλες αλλαγές από την περσινή χρονιά. Βασικός χορηγός παραμένει η Spark, με το μαύρο χρώμα να κυριαρχεί στα φαίρινγκ, με τις λεπτομέρειες να είναι σε κόκκινο και λευκό.

Το 2023 είδε τον 33χρονο Ιταλό να τερματίζει στην 7η θέση, ενώ όπως δήλωσε ο Petrucci τη νέα χρονιά αναμένει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Η πρώτη εμφάνιση στην πίστα της Barni Racing Team αναμένεται στις 23-25 Φεβρουαρίου, όπου και τα Motul WSBK θα βρεθούν στην πίστα του Philip Island για τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To Yamaha R3 bLU cRU γίνεται Παγκόσμιο Κύπελλο​

eb58909179256e036135d0276c3faf45_XL.jpg

Ο αναπτυξιακός θεσμός της Yamaha που υποστηρίζει το WorldSBK αναβαθμίζεται.

Η Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας (Fédération Internationale de Motocyclisme, FIM) και η Yamaha Motor Europe ανακοινώνουν την αναβάθμιση της αγωνιστικής κλάσης που εξελίσσει νέους και ταλαντούχους αναβάτες για το FIM Superbike World Championship, το FIM Yamaha R3 bLU cRU World Cup.

Αυτή η σειρά ήταν ως τώρα γνωστή ως Yamaha R3 bLU cRU European Championship (ευρωπαϊκό πρωτάθλημα) και πλέον ενισχύει τη θέση της ως Παγκόσμιο κύπελλο, κάτι που έγινε εφικτό χάρη στην αυξανόμενη επιτυχία και τον μεγάλο αριθμό διεθνών συμμετοχών.

Τρέχοντας για χρόνια με την υποστήριξη της FIM Europe, το FIM Yamaha R3 bLU cRU World Cup υπάγεται πλέον στην παγκόσμια ομπρέλα της FIM. Η πρωτοβουλία του R3 bLU cRU ξεκίνησε το 2011 από τη Yamaha Racing ως μια δομημένη και ευθεία οδός προς το παγκόσμιο επίπεδο αγώνων για αναβάτες ηλικιών από 14 ως 20 έτη.

Διαχειριζόμενη από τη Japan Italy Racing (JiR) και υποστηριζόμενη από τη FIM και τη Dorna WSBK Organization (DWO), αυτή η σειρά αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος SBK Roadway της DWO. Η συνεργασία των εμπλεκόμενων μελών αποδείχθηκε αποδοτική και πετυχημένη, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό αναβατών στην κατηγορία FIM Supersport 300 World Championship προέρχεται από τις τάξεις του bLU cRU.
Το ΠαγκόσμιοΚύπελλο FIM Yamaha R3 bLU cRU θα τρέξει 12 αγώνες σε έξι ευρωπαϊκούς γύρους του WorldSBK και ο τελικός κυπελλούχος θα κερδίσει μια συμμετοχή στο WorldSSP300 του 2024 με υποστήριξη της Yamaha Motor Europe.

Η σειρά αυτή προσφέρει στους νεαρούς αναβάτες την ιδανική πλατφόρμα για να αποκτήσουν πρόσβαση σε επαγγελματική καθοδήγηση, τεχνική υποστήριξη και διδαχές που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν, να αναπτύξουν και να θρέψουν τη νέα γενιά αναβατών superbikes.

Η αλλαγή στο στάτους αντανακλά επίσης το γεγονός πως η λίστα συμμετοχών γίνεται ολοένα και πιο διεθνής τα τελευταία χρόνια, με σχεδόν τους μισούς εγγεγραμμένους αναβάτες για το 2024 να προέρχονται από χώρες εκτός Ευρώπης.

Δείτε στη συνέχεια το πλήρες πρόγραμμα του FIM Yamaha R3 bLU cRU World Cup για το 2024 και μείνετε ενήμεροι για όλες τις αλλαγές που ενδεχομένως να προκύψουν μέσω των ιστοσελίδων των FIM, WorldSBK και Yamaha Racing.

Ημερολόγιο 2024 FIM Yamaha R3 bLU cRU World Cup
16-17 Μαρτίου - Preseason Test, Barcelona, Ισπανία
22-24 Μαρτίου - 1ος αγώνας, Barcelona, Ισπανία
19-21 Απριλίου - 2ος αγώνας, Assen, Ολλανδία
14-16 Ιουνίου - 3ος αγώνας, Misano, Ιταλία
12-14 Ιουλίου - 4ος αγώνας, Donington Park, Αγγλία
06-08 Σεπτεμβρίου - 5ος αγώνας, Magny-Cours, Γαλλία
27-29 Σεπτεμβρίου - 6ος αγώνας, Aragon, Ισπανία
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jonathan Rea: “Ήταν πραγματικά δύσκολα, είμαι χαμένος – Δεν έχω αυτοπεποίθηση να πιέσω”​


O Jonathan Rea τερμάτισε εκτός βαθμών στον 1ο αγώνα του γύρου της Αυστραλίας, του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος SBK 2024, στη 17η θέση.

Ο έξι φορές πρωταθλητής WorldSBK τερμάτισε στην απογοητευτική 17η θέση, ο οποίος είχε έναν από τους χειρότερους αγώνες του ως αναβάτης Superbike.

«Σήμερα ήταν πολύ δύσκολο, από την στιγμή που τα φώτα έσβησαν για τον 1ο Αγώνα. Είχα μια κακή εκκίνηση, αλλά έκανα καλή είσοδο στις στροφές 1 και 2 και ανέβηκα. Μετά είχα σταθερό ρυθμό. Αποφάσισα να κάνω pitstop το συντομότερο δυνατό και δυστυχώς είχαμε ένα μικρό πρόβλημα που με εμπόδισε να επιστρέψω στην πίστα, έτσι έχασα αρκετό χρόνο.»

«Απογοητευτικό, γιατί δεν μπόρεσα να παλέψω, είχαμε πολλές ανατροπές στην πλοκή, αλλά ευτυχώς είμαστε ακόμα εδώ για να συνεχίσουμε να παλεύουμε.»
«Αύριο θα δοκιμάσουμε κάποιες αλλαγές στο set-up γιατί δεν είμαι ευχαριστημένος με τον χειρισμό της μοτοσυκλέτας και γνωρίζουμε ότι με το WorldSBK να είναι τόσο ανταγωνιστικό τώρα, πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα για να πιέσεις σκληρά.»


«Ειλικρινά, έχω χαθεί. Είμαστε πραγματικά χαμένοι. Πρέπει να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Δύσκολο να πω ότι είμαι σίγουρος αυτή τη στιγμή.»
«Ξέρω ότι όταν αισθάνομαι καλά με την μοτοσυκλέτα όπως στη Χερέθ, και στο Portimao, μπορώ να πετάξω και να πιέσω, οπότε είναι θέμα υπομονής αφού ξέρουμε ότι έχουμε πολύ καλές δυνατότητες μπροστά μας».
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Anthony Gobert – Η πίστα του Phillip Island τιμά την προσφορά του​

59e599a82ca216306283ade68f885153_XL.jpg

Στο σιρκουί της Αυστραλίας φιλοξενήθηκαν οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του αδικοχαμένου Gobert, ο οποίος έφυγε από την ζωή στα μέσα Ιανουαρίου.

Στα πλαίσια των πρώτων αγώνων του πρωταθλήματος WSBK που έγιναν στην Αυστραλία, η πίστα του Phillip Island τίμησε την μνήμη του Anthony Gobert, του Αυστραλού αγωνιζόμενου που θεωρήθηκε ένα από τα μεγαλύτερα ανερχόμενα ταλέντα της δεκαετίας του 90, αλλά δυστυχώς η ζωή του πήρε μια τροπή προς το χειρότερο, με καταχρήσεις και πολλαπλά νομικά μπλεξίματα που τελικά του στοίχισαν και στην υγεία – Διαβάστε ένα αναλυτικότερο άρθρο για τον Gobert με ένα κλικ εδώ.

Στην πίστα του Phillip Island και σε ένα ειδικό σημείο που προετοιμάστηκε, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν 4 από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, που ο Gobert οδήγησε κατά τα χρόνια της δράσης του: Μία Yamaha R6 με την οποία έτρεξε στην Daytona, μία Kawasaki ZX-7RR που χρησιμοποίησε το 1996, μία CBR 1000 με την οποία έκανε εμφανίσεις στα Αυστραλιανά Superbikes το 2006, αλλά και την RC30 με την οποία πήρε μέρος στο πρωτάθλημα ASBK το 1993.

Τις μοτοσυκλέτες εξασφάλισαν οι διοργανωτές του αγώνα μετά από προσπάθειες του βετεράνου των αγώνων Mark Bracks και την καλή θέληση των ιδιοκτητών των μοτοσυκλετών, Davo Johnson, Peter Howes και Allan Morrison.

Μεταξύ άλλων, τον Gobert και την αγωνιστική του καριέρα τίμησε και ο Andrea Iannone, βάζοντας αυτοκόλλητα στο κράνος του, ενώ κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου προβλήθηκε και βίντεο highlights του, στο Paddock Show.
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kove και QJMOTOR πήραν έγκριση από την FIM για το WSBK του 2024​


Η FIM έδωσε μια νέα ενημέρωση σχετικά με τις μοτοσυκλέτες που θα τους επιτραπεί να αγωνιστούν στο WorldSSP και WorldSSP300 φέτος.

Καθώς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike MOTUL FIM επιστρέφει στην Ευρώπη, μετα την έναρξη του στην Αυστραλία, με μια ενημέρωση στη λίστα των μοτοσυκλετών που έχουν πιστοποιηθεί από την FIM για το 2024.

Οι αλλαγές δεν αφορούν τις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας WorldSBK, αλλα για τις κατηγορίες WorldSSP και WorldSSP300.
Κατηγορία WorldSSP300

Kove: Για το Kove 321 RR-S (κωδικός μοντέλου P310) εκκρεμούσε η έγκριση τόσο της Φάσης 1 όσο και της Φάσης 2. Αλλα αυτό έχει πλέον ολοκληρωθεί.

Kawasaki: Η έγκριση του Kawasaki Ninja 400 παρατάθηκε μέχρι τον Μάρτιο του 2025, αφού εκκρεμεί η έγκριση Φάσης 1 για την επέκταση.
Κατηγορία WorldSSP

QJMOTOR: Στο WorldSSP, το QJMOTOR SRK 800 RR δεν ήταν στην αρχική λίστα πιστοποιημένων, αλλά τώρα έχει μπει παρόλο που για αυτή την μοτοσυκλέτα εκκρεμεί ακόμη η έγκριση της Φάσης 1 και της Φάσης 2, και τυχόν βαθμοί που θα κερδηθούν, θα παραμείνουν προσωρινοί μέχρι να ολοκληρωθούν και οι δύο φάσεις.

Δείτε την λίστα με τις πιστοποιημένες μοτοσυκλέτες της FIM όλων των κατηγοριών
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Danilo Petrucci – Τραυματίστηκε πολύ σοβαρά σε προπόνηση Motocross​

ddf9979093d01a17e1141bfb85fe082c_XL.jpg

Κλινήρης ο Ιταλός αγωνιζόμενος μετά από πολύ σοβαρό ατύχημα στην πίστα Cingoli.

Δυστυχώς, μετά τον Andrea Dovizioso, ακόμα ένας αγωνιζόμενος έπεσε θύμα ατυχήματος σε προπόνηση motocross, μια αγαπημένη δραστηριότητα για τους αθλητές υψηλού επιπέδου παγκοσμίως, οι οποίοι δεν έχουν την δυνατότητα να οδηγήσουν αυτές καθεαυτές τις αγωνιστικές τους μοτοσυκλέτες.

Ο λόγος για τον Danilo Petrucci, ο οποίος δημοσίευσε στα κοινωνικά του δίκτυα μια φωτογραφία που τον δείχνει στο κρεβάτι του πόνου, ενώ με αντίστοιχο μικρό κειμενάκι εξηγεί τι συνέβη. Ο Ιταλός δυστυχώς χτύπησε αρκετά σοβαρά, καθώς έχει κατάγματα και κακώσεις σε πολλαπλά σημεία του σώματος του.

Ο Petrucci έγραψε συγκεκριμένα: «Χθες σε μια προπόνηση μοτοκρός στην πίστα Cingoli έχασα τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας πριν από ένα άλμα και επομένως αντί να φρενάρω η μηχανή επιτάχυνε... πήδηξα πολύ και έπεσα στο έδαφος. Ήταν μια από τις πιο τρομακτικές πτώσεις της ζωής μου. Έσπασα μερικά δόντια, το σαγόνι μου σε δύο μέρη, την κλείδα μου και την ωμοπλάτη μου καθώς και διάφορα τραύματα στο δέρμα.

Ευχαριστώ για όλα τα μηνύματα, ελπίζω να χαμογελάσω ξανά σύντομα.»
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Περαστικα του .... ¨αλλη ομως η δουλεια του ναυτη κι αλλη του καντηναλαφτη" ....! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Bimota - Επιστρέφει στα Motul WSBK το 2025!​

Με κινητήρα από το ZX-10RR, αλλά με διαφορετικό πλαίσιο - Ένα βήμα παραπάνω από την πρακτική του Pierer Group στο MotoGP
motomagBimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025


Η Bimota, μετά από πολλά χρόνια απουσίας από το Παγκόσμιο αγωνιστικό στερέωμα, επιστρέφει μέσω της συνεργασίας της με την Kawasaki στα Motul WSBK το 2025, με το πλαίσιο να είναι ιταλικής κατασκευής, ενώ ο κινητήρας -και τα περισσότερα μέλη της ομάδας- θα προέρχονται από το Akashi.

Οι παλαιότεροι θα γνωρίζουν ότι η Bimota δεν είναι άσχετη με τους αγώνες μοτοσυκλέτας, μετρώντας ήδη από το 1980, εφτά μόλις χρόνια μετά την ίδρυσή της, το πρώτο της Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 350 κυβικά, με τον Jon Ekerold να οδηγεί στην κορυφή μία δίχρονη, δικύλινδρη Bimota YB3. Η επιτυχία συνεχίστηκε το 1987 με τον θρύλο Virginio Ferrari καβάλα στο YB4R να κατακτά το πρωτάθλημα στην κατηγορία TT Formula 1. Το 1988 ήταν η χρονιά που το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK έκανε την εμφάνισή του, με τους Davide Tardozzi και Stephane Mertens να ανεβαίνουν 7 φορές συνολικά στο πρώτο σκαλί του βάθρου, στην παρθενική χρονιά του WSBK. Μετά από κάποια χρόνια αγωνιστικής ανομβρίας, ο ταλαντούχος εκλιπών Anthony Gobert με ένα SB8R είδε πρώτος την καρό σημαία στο υγρό Philip Island, το 2000.
Bimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025

Μετά από 25 χρόνια, η Bimota σε συνεργασία με την Kawasaki επανέρχεται στο Παγκόσμιο στερέωμα των αγώνων, ξεκινώντας από τη σεζόν του 2025. Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, που ακόμα δεν έχει εμφανιστεί, θα είναι της Bimota, σχεδιασμένο εντός των εγκαταστάσεών της, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα να έρχεται από το Ninja ZX-10RR. Και όχι μόνο αυτός, καθώς πολλά μέλη από την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki KRT θα μεταπηδήσουν στο box της Bimota. Ένα ορόσημο για την Kawasaki Racing Team, η οποία μετρά σχεδόν σαράντα χρόνια αγωνιζόμενη με μοτοσυκλέτες που μπορείς να αγοράσεις στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία.

Η ονομασία της νέας ομάδας θα είναι "Bimota by Kawasaki Racing Team", όχι μόνο εξαιτίας της πράσινης ιστορίας στον θεσμό των Motul WSBK, αλλά και χάρη στο μειοψηφικό πακέτο του 49,9%της Bimota, το οποίο ανήκει στο Akashi από το 2019. Όπως είναι λογικό, ένας βασικός στόχος για τη δημιουργία της νέας ομάδας είναι η διαφήμιση της Bimota, καθώς μέσα από τους αγώνες θα μπορέσει να προωθήσει καλύτερα τις μοτοσυκλέτες της (και πρώτα απ' όλα κάποια μελλοντική replica της αγωνιστικής της μοτοσυκλέτας), αγγίζοντας ένα ευρύτερο κοινό. Με τη σειρά του, η αύξηση της δημοφιλίας της ιταλικής εταιρείας που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες-έργα τέχνης στο χέρι, με εξαιρετική προσοχή στην λεπτομέρεια, αναμένεται να φέρει γενικότερη αύξηση στις πωλήσεις μοτοσυκλετών Bimota και περισσότερα έσοδα στα ταμεία.
Bimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025

Το επόμενο λογικό βήμα λοιπόν έγινε, από την στιγμή που η Kawasaki απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο της ιταλικής εταιρείας. Σε αντίθεση με το παρελθόν, αυτή την φορά η Bimota έχει ισχυρότερη οικονομική επιφάνεια, χάρη στην στήριξη του Akashi. Ταυτόχρονα, η τεχνογνωσία των πράσινων, οι οποίοι μετρούν ήδη 7 Παγκόσμιους τίτλους, θα αποτελέσει σημαντικό υποστηρικτικό παράγοντα, γλιτώνοντας χρόνο, κόπο και χρήμα από την δημιουργία ενός τμήματος R&D από το μηδέν.
Bimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025

Αν και η αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Bimota δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί, δεν περιμένουμε να δούμε στις πίστες το ιδιόρρυθμο hub-steering μπροστινό του εργοστασίου από το Rimini. Αν και με πολλά πλεονεκτήματα, το βασικό μειονέκτημα της απουσίας σωστής πληροφόρησης τέτοιου είδους συστημάτων διεύθυνσης για το τι ακριβώς συμβαίνει κάτω από τον μπροστινό τροχό, έχει αφήσει το πιο απλό κατασκευαστικά τηλεσκοπικό πιρούνι να κυριαρχήσει στους αγώνες.
 
Top Bottom