Ναι αλλα πολυ της γλυκοκοιτας της bmw κουμπαρε και κανεις και δηλωσης
Βρε Δημήτρη.. Βρε Δημήτρη...Δηλώσεις εγώ; Πότε;
Τι μοντέλο είναι το δικό σου χρονιάς?
Εγώ φοράω ελατήρια ohlins, δεν έχω κανένα κούνημα με η χωρίς χέρια...
1. Σε πτωτική ταχύτητα, απο 70 έως 50 χλμ/ώρα, αφήνοντας τα χέρια, ο μπροστινός τροχός ''παίζει'' έντονα. Θα μου πεις τώρα ...γιατί να αφήσω τα χέρια? ......
...... 2. Μετά τα 170 χλμ/ώρα (με χέρια αυτή τη φορά) κουνάει πολύ το πίσω μέρος... Ενδέχεται να φταίνε τα μαμά ελαστικά ή πρέπει να κοιτάξω κάτι άλλο?
Πρέπει να χαλαρώσει την πίσω και να σφίξει την μπροστά. Και κατά 99% θέλει σφίξιμο το παξιμάδι του λαιμού, οι φωστήρες της Yamaha δεν έχουν βάλει κωνικά ρουλεμάν με αποτέλεσμα να παίρνει μποσικα στα πρώτα χλμ...... σφιξιμο αναρτησεων προσωρινα και μειωμενη ταχυτητα ....... και εδω μπαινουμε στο μαθημα γιατι μερικα μηχανακια ειναι πιο μηχανακια απο αλλα μηχανακια ......!
@geofust
Τι ελαστικά φοράς και πόσα χιλιόμετρα έχεις γράψει με αυτά;;
Στο θέμα κούνημα παίζουν πολλά ρόλο όπως ελαστικά, ρύθμιση αναρτήσεων, στάση οδηγού, διευθθνση/ένταση αέρα, topcase η και πλαϊνές, ρύθμιση αλυσιδας/ ρεγουλατορων σχετικά με την ευθυγράμμιση του πίσω τροχου, ζυγοσταθμιση τροχών, ρύθμιση τιμονοπλακας η και τιμονιου,ρρουλεμάν τροχών (παθών) ιδιαίτερα στις χαμηλές ταχύτητες που περιγράφεις.... και κάτι άλλο που ενδεχομένως ξεχνάω.
Το ειχε παθει φιλος το ιδιο προβλημα το 2017 απο καινουριο μοτο εχει χαλασει ο σκελετος τον ελαστικων απο την ακινησια στο καταστημα η στην αποθηκη που παρεμεινε ;)