Honda CRM 125

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Στο power valve έχει φύγει μια βίδα.
Επίσης απο εκεί ,έχει ένδειξη High-/Low
Αλλάζοντας θέση οπου είναι απο την μέση και πανω ανοικτό.
Αλλά απο την ντιζα που έχει παξιμάδι ( αυτό που έπεσε εντός) μπορείς να κανεις ποιο μικρομετρικη ρύθμιση.
Στα CR είναι απο την αριστερή πλευρα του μοτέρ η βαλβίδα και είναι διαφορετικής σχεδίασης αλλά ποιο πρακτική και ρυθμίζεται ποιο εύκολα στα θέλω του καθενός
 

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Στο power valve έχει φύγει μια βίδα.
Επίσης απο εκεί ,έχει ένδειξη High-/Low
Αλλάζοντας θέση οπου είναι απο την μέση και πανω ανοικτό.
Αλλά απο την ντιζα που έχει παξιμάδι ( αυτό που έπεσε εντός) μπορείς να κανεις ποιο μικρομετρικη ρύθμιση.
Στα CR είναι απο την αριστερή πλευρα του μοτέρ η βαλβίδα και είναι διαφορετικής σχεδίασης αλλά ποιο πρακτική και ρυθμίζεται ποιο εύκολα στα θέλω του καθενός
Πολύ παρατηρητικός!
Τα συγχαρητήρια μου, σε ευχαριστώ.

Γιαυτό ποστάρω σε forum για να μου κάνουν διορθώσεις και συμβουλές σε όσα δε ξέρω.

Δλδ. όσο το τεντώνω το σύρμα, ανοίγει πιό σε πιό χαμηλές στροφές???
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ειχαμε ανοίξει ενα CRM 250 που είχε ίδιο σύστημα .
Προσπαθώ να θυμηθω προς τα ποια μεριά < τραβάει > η ντιζα,γιατί η.μια ντιζα τραβάει και η αλλη είναι επαναφορά.
Απ οτι θυμάμαι παει προς τα δεξιά.
Τώρα για να πεσει το παξιμάδι μέσα μάλλον ο προηγούμενος το παραξηλωσε,αλλά έχω την εντύπωση οτι ξεβιδωνοντας η βαλβίδα κλείνει.
Αρα μάλλον έναι τέρμα κλειστή για λιγότερο νεύρο κλπ.
Θα χρειαστεί να κάνεις δοκιμές για το που σ αρέσει καλύτερα.
Με.προβληματίζει η κενή θέση που έχει ο μηχανισμός.
Μάλλον είναι για να δουλεύει η βαλβίδα απο μεσαίες προς υψηλές,αλλά και παλι δεν είμαι σίγουρος ,θα πρέπει να ρωτησω φίλο που έχει ένα τέτοιο να μου πεί.
Στο CR μου η power valve δεν είχε ντίζες.με μηχανισμό που επιανε πανω σε ενα < φαλακρό> χωρίς καρέ αξονακι ήταν.
Με τον καιρό και την χρήση όμως γλιστραγε και σιγά σιγά έκλεινε.
Και παλι απο την αρχή ,αλλα ηταν ποιο εύκολο.
Καθάρισε με wd40 τα καλώδια απο τις ντιζες,για αρχή να δουλεύουν οκ και θα την βρούμε την άκρη.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Λοιπόν
Κοίτα να δεις τώρα.
Το κοιτάω το ξσνακοιταω
Πήρα τηλ ενα φίλο ,του στελνω φώτο.
Η στάνταρ ρύθμιση είναι να έρθουν οι δυο γραμμές στην ευθεία.. Ποιες γραμμές?
Αν κοιταξειε καλά και η πεταλούδα και το σταθερό μέρος ( μαντέμι) έχουν δυο μικρές εγκοπές.
Το μεσαίο παξιμάδι επ ουδενί ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ.
Ξεχνα οτι διαφορετικό είπα ποιο πάνω.
Θα φερεις τα δυο σημάδια στην ίδια ευθεία.
Αν θες να πειραματιστεί κάντο αλλά μην το παραξηλωσεις.
Τώρα
Αν δουλεύει ηλεκτρικά σαν το YPVS της yamaha,ανοίγοντας τον διακόπτη και τα ρεύματα, και έχοντας μπαταρία, θα δεις οτι η βαλβίδα ,μάλλον ο μηχανισμός που φαίνεται ,ανοίγει και κλείνει,και είναι οκ.
Για αυτό κοίτα να εντάξει τα καλώδια και οι ντίζες μέσα σε αυτά
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Πολύ παρατηρητικός!
Τα συγχαρητήρια μου, σε ευχαριστώ.

Γιαυτό ποστάρω σε forum για να μου κάνουν διορθώσεις και συμβουλές σε όσα δε ξέρω.

Δλδ. όσο το τεντώνω το σύρμα, ανοίγει πιό σε πιό χαμηλές στροφές???
Το κυριότερο είναι σου δουλεύει σωστά. Αυτή η βαλβίδα υπάρχει σε πολλά δίχρονα μοτέρ και ανοίγει είτε ηλεκτρικά είτε με την ντίζα γκαζιού. Ρύθμισε την στα σημάδια γιατί ο ρόλος της είναι να είναι κλειστή στις χαμηλές στροφές για ροπή και όσο ανοίγεις το γκάζι να ανοίγει και αυτή σταδιακά ώστε να γίνεται πιο γρήγορα και ελεύθερα η εξαγωγή καυσαερίων.
 

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Λοιπόν
Κοίτα να δεις τώρα.
Το κοιτάω το ξσνακοιταω
Πήρα τηλ ενα φίλο ,του στελνω φώτο.
Η στάνταρ ρύθμιση είναι να έρθουν οι δυο γραμμές στην ευθεία.. Ποιες γραμμές?
Αν κοιταξειε καλά και η πεταλούδα και το σταθερό μέρος ( μαντέμι) έχουν δυο μικρές εγκοπές.
Το μεσαίο παξιμάδι επ ουδενί ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ.
Ξεχνα οτι διαφορετικό είπα ποιο πάνω.
Θα φερεις τα δυο σημάδια στην ίδια ευθεία.
Αν θες να πειραματιστεί κάντο αλλά μην το παραξηλωσεις.
Τώρα
Αν δουλεύει ηλεκτρικά σαν το YPVS της yamaha,ανοίγοντας τον διακόπτη και τα ρεύματα, και έχοντας μπαταρία, θα δεις οτι η βαλβίδα ,μάλλον ο μηχανισμός που φαίνεται ,ανοίγει και κλείνει,και είναι οκ.
Για αυτό κοίτα να εντάξει τα καλώδια και οι ντίζες μέσα σε αυτά

Μεγάλωσα την εικόνα για να φαίνονται καλά.

Θεωρώ ότι πρέπει να το φέρω ευθεία με το σημάδι 1, αφού είναι τέρμα κάτω ο ρεγουλαδόρος.

Έτσι που είναι τώρα, προφανώς το Power Valve υπολειτουργούσε...

RC1.jpg
 

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Μήπως βοηθάει λίγο το βίντεο για τα σημάδια που πρέπει να είναι??


Βλέποντας ξανά και ξανά το βιντεάκι που έστειλε ο Αποστόλης, κάτι δε μου πήγαινε καλά ως προς τη θέση και τη λειτουργία των συρματόσχοινων.

Πρωί-πρωί στο γκαράζ και ναι!
Είχαν βγάλει τα συρματόσχοινα και τα είχαν βάλει ανάποδα!Γι αυτό είχε ξεβιδώσει και πέσει η βίδα του ρεγουλαδόρου.
Με το κόκκινο βέλος φαίνεται η θήκη της βίδας και ο σταυρός που κάνουν τα συρματόσχοινα λίγο πιό πάνω.

Και το διάγραμμα των ανταλλακτικών δείχνει τη σωστή τους θέση.

Τώρα δικαιολογείται γιατί όταν το οδήγησα πριν το αγοράσω πήγαινε σα ψόφιο πενηντάρι.
Το Power valve δεν δούλευε., ελπίζω να μην έχει γίνει άλλη ζημιά...

Αν δεν γινόταν αυτή η συζήτηση, δεν θα το πρόσεχα και θα με ταλαιπωρούσε αφάνταστα μετά...

Giving

RC2.jpg

RC3.jpg
 

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Τοποθετήθηκαν όλα Ο.Κ. αλλά όταν ανοίγω το κεντρικό διακόπτη, το σέρβο ελέγχου του Power Valve κάνει έτσι συνεχεια...

Δεν ξέρω αν πρέπει ή όχι...

 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Τοποθετήθηκαν όλα Ο.Κ. αλλά όταν ανοίγω το κεντρικό διακόπτη, το σέρβο ελέγχου του Power Valve κάνει έτσι συνεχεια...

Δεν ξέρω αν πρέπει ή όχι...



Με μπερδεύει η εικόνα του βίντεο, γιατί δεν έχει οπτικά καμια σχέση με τις προηγούμενες φώτο.

Λογικά είναι οκ ,κανει τσεκ ανοίγοντας τον διακόπτη ( ανοικτό /κλειστό)
Βάζοντας μπροστά όπως δειχνει στο βίντεο μένει στο ανοικτό όταν δίνει γκάζι
 
Top Bottom