Καλά τα λες και γω φωτό περιμένωΑμα δεν βάλεις φώτο δεν σου λέω.
Καλά τα λες και γω φωτό περιμένωΑμα δεν βάλεις φώτο δεν σου λέω.
Απ' ότι βλέπω θα το κάνεις κ αυτό κουκλί όπως τό Dominator,και μάλλον θα αργήσει να πάμε βόλταΕπειδή λοιπόν, το crmάκι προορίζεται για χαλαρές εντουροβολτίτσες, ελαφρώθηκε από όλα τα περιττά.
Παταράκια συνοδηγού, φλας, σχάρα, κόρνα, καθρέπτες κλπ πήραν το δρόμο για το πατάρι με στόχο το βάρος να κατέβει όσο γίνεται περισσότερο. Σ αυτό βοηθάει και το εξατμισόνι που πήρα προίκα, αντί για το βαρύ μαμίσιο τελικό που σαν προορισμό είχε το να περάσει τους περιορισμούς ρύπων της Ε.Ε....
View attachment 26073
Υπομονή. Έχει πολύ ψωμί η δουλειά... είναι και ο Σαρακάκης που δεν έχει ούτε βίδα για το μοντέλο αυτό...Καλά τα λες και γω φωτό περιμένω
Θέλω να το πάω βόλτα σα τρελός, αλλά έχει κάποιες ελλείψεις και δε θέλω να του κάνω ζημιά...Απ' ότι βλέπω θα το κάνεις κ αυτό κουκλί όπως τό Dominator,και μάλλον θα αργήσει να πάμε βόλτα
Δεν βλέπω ξυσιματα απο μπότες στον σκελετό, ουτε σκουριές .Νάτο λοιπόν το μωρό!
Μετά από πολυυυυυυυυυύ καθάρισμα και κάτω από υπολλείματα λαδιών και βενζίνας(που με βοήθησαν να το πάρω φτηνά), μιά ευχάριστη έκπληξη. Το μηχανάκι είναι καθαρό, δεν έχει κανένα σημάδι που να δείχνει ότι χρησιμοποιήθηκε στο χώμα, παρά τα τρακτερωτά λάστιχα που φοράει(προφανώς για ομορφιά, όπως κάνουν πολλοί).
Μοναδική παραφωνία, το βάψιμο της εξάτμισης με μαύρο σπρέυ ΠΑΝΩ στο μηχανάκι.
Με διάφορες αλοιφές αμαξωμάτων που είχα, το χρώμα βγήκε κατά 80%, θα συνεχίσω...
Επίσης αποφάσισα, προς το παρόν, να μη προχωρήσω βαθύτερα σε λύσιμο. Θα στηθεί, θα οδηγηθεί και βλέπουμε...
View attachment 26069
Σάββα με το που το είδα το έβγαλα. Βγαίνει με το χέρι με μια απλή κίνηση.Έτσι πιστεύω και εγώ.
Βγάλτο αλλά μην το πετάξεις μην τυχόν και μία στις χίλιες δεν ισχύει και πρέπει να ξαναμπεί.
Τράβα και μια φωτό να θυμάσαι ακριβώς που ήτανε.
Έλα ντε, αυτό με προβλημάτισε και μένα και γιαυτό λέω μία στις χίλιες κράτα το και αν δεις ότι δεν δουλεύει σωστά αντί να μπλέξεις με ρυθμίσεις μιγμάτων κλπ κυκεώνες ξαναβάλε πάνω αυτό το πλαστικάκι.Σάββα με το που το είδα το έβγαλα. Βγαίνει με το χέρι με μια απλή κίνηση.
Αλλά σκέφτομαι, ο προηγούμενος του έβαλε after market ριντιέρες, καρμπυρατέρ, εξάτμιση και δε σκέφτηκε να βγάλει αυτό?
Το μηχανάκι δίνει μέγιστη ροπή και δύναμη στις 9.000 με 10.000 στροφές, τις οποίες δεν πρέπει να έχει πιάσει ποτέ...
Μανώλη όταν με το καλό βγάλεις το εργαλείο για βόλτα μετά τσέκαρε την καύση βγάζοντας το μπουζί. Λογικά αφού έχει αλλάξει καρμπυρατέρ και ριντιέρα καθώς και ελεύθερη εξάτμιση θα είναι οκ. Αλλά όπως και να έχει ένας έλεγχος δεν κάνει κακό γιατί τα δίχρονα που στεγνώνουν από καύσιμο κολλάνε εύκολα.Σάββα με το που το είδα το έβγαλα. Βγαίνει με το χέρι με μια απλή κίνηση.
Αλλά σκέφτομαι, ο προηγούμενος του έβαλε after market ριντιέρες, καρμπυρατέρ, εξάτμιση και δε σκέφτηκε να βγάλει αυτό?
Το μηχανάκι δίνει μέγιστη ροπή και δύναμη στις 9.000 με 10.000 στροφές, τις οποίες δεν πρέπει να έχει πιάσει ποτέ...
Πριν το πάρω του έκανα μια μικρή βόλτα και μετά έβγαλα το μπουζί.Μανώλη όταν με το καλό βγάλεις το εργαλείο για βόλτα μετά τσέκαρε την καύση βγάζοντας το μπουζί. Λογικά αφού έχει αλλάξει καρμπυρατέρ και ριντιέρα καθώς και ελεύθερη εξάτμιση θα είναι οκ. Αλλά όπως και να έχει ένας έλεγχος δεν κάνει κακό γιατί τα δίχρονα που στεγνώνουν από καύσιμο κολλάνε εύκολα.
Το λέω Μανώλη και λόγω του πνίχτη της εισαγωγής που αφαίρεσες και θα τραβάει παραπάνω αέρα. Καλό είναι ακόμη ένας έλεγχος μετά το restoring για να είσαι σίγουρος ότι όλα είναι εντάξει.Πριν το πάρω του έκανα μια μικρή βόλτα και μετά έβγαλα το μπουζί.
Πραγματικά ήταν μιά χαρά!
Εννοείτε Άγγελε, έχεις απόλυτο δίκιο.Το λέω Μανώλη και λόγω του πνίχτη της εισαγωγής που αφαίρεσες και θα τραβάει παραπάνω αέρα. Καλό είναι ακόμη ένας έλεγχος μετά το restoring για να είσαι σίγουρος ότι όλα είναι εντάξει.
Μανώλη θα τα φέρει σε καμιά 20αριά μέρες μην ανησυχείς.Εδώ και 2-3 μέρες ασχολούμαι με την επαναφορά των φρένων που ήταν σχεδόν ανύπαρκτα.
Κύρια αιτία η μη αλλαγή υγρών όπως συνήθως και η πολύχρονη ακινησία.
Τα υγρά είχαν πιάσει μάκα και είχαν φράξει ακόμα και τα σωληνάκια.
Έβγαλα τα πάντα και τα καθάρισα με υπομονή και επιμονή, αλλά εδώ η μαμά Honda έχει κάνει ένα φάουλ και παίρνει κίτρινη κάρτα.
Φοράει φρένα Grimeca τα οποία είναι εντελώς ασύμβατα με τα ιαπωνικά και τα Brembo, διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής, ακόμα και το παπαράκι της εξαέρωσης έχει διαφορετικά πάσα...
...και ούτε το site της Grimeca έχω καταφέρει να βρω...
Προς το παρόν, καθαρίστηκαν επιμελώς τα πάντα, παραγγέλθηκαν τακάκια από το ebay και λαστιχάκια εμβόλων της πίσω δαγκάνας(κρίθηκε απαραίτητο) από το Σαρακάkη που θααααααααααα τα φέρει από το Βέλγιο, χαιρέτα μου το πλάτανο...
View attachment 26151
Να στη βάψω ροζουλί να γουστάρεις?Νίκελ δαγκάνα [