Honda Cm200T (θα ηθελα γνωμες παρακαλω)

Δημητρης

new member
Δημοσιεύσεις
52
Ηλικία
27
Περιοχή
θεσσαλονικη
Όνομα
δημητρης
Παίρνει μπροστά; Έχει συμπίεση;
Ακόμη και να μην κρατάει ρελαντί, γυρνάει ο κινητήρας προσπαθώντας να ξεκινήσει;
Εαν ναι, έχει ελπίδες.

Γενικά αν όταν το παρατήσατε είχε κανονικά τα λάδια του στο max θα είσαι σχετικά οκ απο άποψη κινητήρα.

Τώρα για τα υπόλοιπα μέρη έχει να κάνει με το που το είχες αποθηκευμένο. Εάν σε εσωτερικό χώρο, λογικά έσωσες πολλά. Αν το είχες έξω θα έχεις προβλήματα
Πχ ντεπόζιτο μετά απο 15 χρόνια, σίγουρα θα έχει σκουριές μέσα, αν όχι τρύπα.
Γενικά πες λίγα παραπάνω, δείξε και καμια φώτο να σου πούμε.

Εχει εδω μέσα άτομα που έκαναν ανακατασκευές και καστομιές απο το μηδέν. Θα βρεις σίγουρα έμπειρη βοήθεια!

Καλωσήρθες!Smileys drinking beer Emoticon
Το μηχανακι ειναι σε υποστεγο
αυριο το πρωι θα το πλυνω και θα ανεβασω φωτογραφιες για να δειτε περισσοτερα!
Ευχαριστω καλως σας βρηκα !
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.609
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Το μηχανακι ειναι σε υποστεγο
αυριο το πρωι θα το πλυνω και θα ανεβασω φωτογραφιες για να δειτε περισσοτερα.
Ευχαριστω καλως σας βρηκα !
Kαλως ηρθες Δημητρη, και καλα κουραγια για το CM. Bike
 

Δημητρης

new member
Δημοσιεύσεις
52
Ηλικία
27
Περιοχή
θεσσαλονικη
Όνομα
δημητρης
Πρωτα απ ολα δες αν υπαρχουν φαγωμενα καλωδια και αν ειναι κολλημενη η μηχανη.Αν δεν κανω λαθος εχει μανιβελα.Δες αν λειτουργει.

Αν εισαι οκ προχωρας σε αλλαγη λαδιων και ψαχνεις για μπαταρια.

Πολλα απο αυτα τα ειχαν πεταμενα και παρολα αυτα τα ανεστησαν σχετικα ευκολα.Υπαρχει περιπτωση να μην εχει σοβαρες φθορες.
Θα τα δω ολα αυριο το πρωι που θα την πλυνω και θα ενημερωσω!
Μακαρι να μην εχει σοβαρες φθορες γιατι δν χρησιμοποιηθηκε και πολυ καιρο...
 

Δημητρης

new member
Δημοσιεύσεις
52
Ηλικία
27
Περιοχή
θεσσαλονικη
Όνομα
δημητρης
Μηχανη σκυλι ειναι

Ανταλακτικα υπαρχουν στα μεταχειρισμενα και φτηνα

Θα χρειαστεις σιγουρα λαστιχα σετ καρμπυρατερ τσιμουχες μπροστινου καθαρισμα και πλυσιμο ρεζερβουαρ και υπομονη Bcdefgh

Service manual
https://www.cmsnl.com/honda-cm200t-twinstar-1981-usa_model7280/partslist/?model_q=cm200#.YDK7q-j7TIV
Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια
Αιντε και ο θεος βοηθος να γινει
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
αδειασε ρεζερβουαρ, βαλε βενζινη φρεσκια...κ μπουζι
αλλαξε λαδια...και μπαταρια ..εχει και μανιβελα βεβαιως!

Και πατα μιζα..
αμα παρει ...ολα οκ...στην πορεια ομως θα ασχοληθεις
Αν δεν παιρνει ...ελα να σου πουμε τη συνεχεια!
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.533
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Θα τα δω ολα αυριο το πρωι που θα την πλυνω και θα ενημερωσω!
Μακαρι να μην εχει σοβαρες φθορες γιατι δν χρησιμοποιηθηκε και πολυ καιρο...

Για δες τα απο μεσα πχ καλωδια σε τι κατασταση ειναι.Αν δεν εχει ιδιαιτερα θεματα μπορει να μην χρειαστει να μπειςστα βαθια.Το κυκλωμα καυσιμου μπορει να καθαριστει και με ενα απλο προσθετο που ριχνουμε στην βενζινη.

Επισης αυτο που δεν θα μπορεσουμε να δουμε στην φωτογραφια ειναι σε τι κατασταση ειναι τα σωληνακια της βενζινης,τα οποια καλο θα ηταν να τα δει καποιος σχετικος.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Επισης αυτο που δεν θα μπορεσουμε να δουμε στην φωτογραφια ειναι σε τι κατασταση ειναι τα σωληνακια της βενζινης,τα οποια καλο θα ηταν να τα δει καποιος σχετικος.
Σωληνάκια βενζίνης θα είναι ξερά και εύθρυπτα.
Γενικά όλα τα σωληνάκια σε τόσο παλιές μοτο θέλουν αλλαγή με το καλημέρα ακόμη και αν θα του δουλέψει σωστά.
Δεν έχω αγοράσει ακόμη παλιό μοντέλο που δεν χρειάστηκε να αλλάξω κάποια ή και όλα τα σωληνάκια.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.336
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Περαν των αστειων εδω για αμεση λειτουργια .... σιγουρα θα χρειαστει εναν γενικο ελεγχο στα παντα που αναφερθηκαν παραπανω ειτε ετσι ειτε αλλοιως.
Το θεμα ειναι για τι χρηση το θες ( σαν ιστορικο ή απλα για φθηνη καθημερινη χρηση, εαν δουλεψει) και απο ΄κει και περα κανονιζεις μεχρι ποσο bugdet θα ξοδευσεις και εαν αξιζει να ασχοληθεις μαζι του.eye
 

Δημητρης

new member
Δημοσιεύσεις
52
Ηλικία
27
Περιοχή
θεσσαλονικη
Όνομα
δημητρης
Για δες τα απο μεσα πχ καλωδια σε τι κατασταση ειναι.Αν δεν εχει ιδιαιτερα θεματα μπορει να μην χρειαστει να μπειςστα βαθια.Το κυκλωμα καυσιμου μπορει να καθαριστει και με ενα απλο προσθετο που ριχνουμε στην βενζινη.

Επισης αυτο που δεν θα μπορεσουμε να δουμε στην φωτογραφια ειναι σε τι κατασταση ειναι τα σωληνακια της βενζινης,τα οποια καλο θα ηταν να τα δει καποιος σχετικος.
Δεν ειναι και η καλυτερη ληψη τωρα μολις την εβγαλα την φωτογραφια ετσι ισα ισα να σας το δειξω
 

Attachments

  • Screenshot_20210222_000947_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210222_000947_com.android.gallery3d.jpg
    476,2 KB · Προβολές: 19

Δημητρης

new member
Δημοσιεύσεις
52
Ηλικία
27
Περιοχή
θεσσαλονικη
Όνομα
δημητρης
Δεν ειναι και η καλυτερη ληψη τωρα μολις την εβγαλα την φωτογραφια ετσι ισα ισα να σας το δειξω
Απλα επειδη καθετε καιρο οπως βλεπετε εχει απειρη σκονη...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εγω λέω θα πάρει εύκολα μπροστά.
Αλλά μετά έχεις πολλή δουλειά σε αλλαγές περιφερειακών.
Βασικά όλα πλην κινητήρα, πλαισίου και κοστουμιου (που φαίνεται απείραχτο και μαμά) θα θέλουν αλλαγή.

Γνωμη μου είναι να το κρατήσεις μαμα. Φτάνει με τα σκράμπλερ και τα καφέ ρέησερ.
Είναι σε αρκετά καλή εργοστασιακή κατάσταση εμφανισιακά


Υ.Γ Επίσης να ξέρεις τα ψάχνουν αυτά για αγορά για να τα κόψουν και να τα κάνουν καφέ ρέησερ και συνηθως τα παίρνουν σε καλές τιμές για τα χρόνια τους σε ότι κατάσταση και να είναι. Αν θέλεις για καθημερινή χρήση, μπορεί με μια πώληση που θα το κάνεις και λίγα που θα συμπληρώσεις να βρεθείς με πολύ πιο καλό μοντέλο και σύγχρονο. Αν θες να το αναστήσεις για συναισθηματικούς λόγους, αυτό είναι αλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Δημητρης

new member
Δημοσιεύσεις
52
Ηλικία
27
Περιοχή
θεσσαλονικη
Όνομα
δημητρης
Εγω λέω θα πάρει εύκολα μπροστά.
Αλλά μετά έχεις πολλή δουλειά σε αλλαγές περιφερειακών.
Βασικά όλα πλην κινητήρα, πλαισίου και κοστουμιου (που φαίνεται απείραχτο και μαμά) θα θέλουν αλλαγή.

Γνωμη μου είναι να το κρατήσεις μαμα. Φτάνει με τα σκράμπλερ και τα καφέ ρέησερ.
Είναι σε αρκετά καλή εργοστασιακή κατάσταση εμφανισιακά


Υ.Γ Επίσης να ξέρεις τα ψάχνουν αυτά για αγορά για να τα κόψουν και να τα κάνουν καφέ ρέησερ και συνηθως τα παίρνουν σε καλές τιμές για τα χρόνια τους σε ότι κατάσταση και να είναι. Αν θέλεις για καθημερινή χρήση, μπορεί με μια πώληση που θα το κάνεις και λίγα που θα συμπληρώσεις να βρεθείς με πολύ πιο καλό μοντέλο και σύγχρονο. Αν θες να το αναστήσεις για συναισθηματικούς λόγους, αυτό είναι αλλο.
ναι η αληθεια ειναι οτι θελω να το φτιαξω για συναισθηματικους λογους.
Μαμα θελω να το κρατησω.
Σκεφτειτε οτι δν βιαζομαι γενικα στον να το φτιαξω απλα τωρα π εφτιαξε λιγο ο καιρος ειπα σιγα σιγα να ξεκινησω
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.533
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Απλα επειδη καθετε καιρο οπως βλεπετε εχει απειρη σκονη...

Απ οτι φαινεται εισαι μαλλον τυχερος.Η σκονη φευγει,η σκουργια θα ηταν θεμα.

Ξεκινα με ενα καλο καθαρισμα για να εχεις καλυτερη εικονα και μετα πας παρακατω.

Παρε μια λευκη κολλα χαρτι και γραψε με την σειρα τι πρεπει να κανεις.Αν μπει μπροστα το σβηνεις αμεσα και προχωρας στις υπολοιπες διαδικασιες.Μην το αφησεις να δουλεψει πριν αλλαξεις λαδια,βενζινες κλπ.ι
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Εν αρχή είν ο λόγος ( όπως είπε ο.Σιδηρόπουλος)
Μετα τον λόγο έχει δουλειά.
Ενα καλό πλύσιμο για αρχή.
Μετα βγαζεις μπουζί ,λάδια ,φ λαδιού και υπόλοιπα βενζίνης ( ναι ξέρω μπορεί να πάρει και με αυτά)

Σύμφωνα με αυτο που λέει τα specs του
https://m.louis.eu/service/filialen

Home / Service / All about bikes / Bike database / HONDA CM 200 T
Back to bike selection

SPARE PARTS AND ACCESSORIES FOR HONDA CM 200 T MC01​



HONDA CM 200 T

1980 - 1984
Specifications*

Engine size:
194
Cylinders:
2
hp/kW:
17/13, 10/7
Vehicle weight (kg):
137
Valve clearance (intake):
KALT 0,05 MM
Valve clearance (exhaust):
KALT 0,05 MM
Tyre pressure (front):
1,6 BAR
Tyre pressure (rear):
2,0 BAR
Spark plug 1:
NGK CR7HS
Spark plug 2:
NGK CR7HIX
Electrode gap:
0,7 MM
Fork tube diam.:
31 MM TELEGABEL
Front/rear sprockets:
15/35 ZÄHNE
Chain/Final drive:
112 GLIEDER
Capacities*

Fork oil per rod:
155 ML
Engine oil w/o filter:
SAE 10W-40
Engine oil with filter:
1,5 LITER
Brake fluid:
MECH.TROMMELBREMS.
Fuel:
11,0 LITER
Coolant:
LUFTGEKÜHLT

Αναφέρει τα α σωστα μπουζί και.λάδια.
Το έχω συναντήσει σε παλιά.μηχανάκια να έχουν οτι να ναι μπουζί.
Αφού αλλάξεις λάδια ,φ λαδιού, μπουζί ,μπαταρία.
Ντεπόζιτο
Αν έχει σκουριές πας για πλαστικόποιηση
Αν δεν έχει είσαι τυχερός.
Βγάλε και πέτα οτι υπόλοιπα βενζίνης έχει μέσα, στο ρουμπινετο ( διακόπτη βενζίνης ) έχει ενα φιλτρακι εσωτερικά ( προσοχή μην έχει ξεραθεί και το σκιάσεις)
Πλύσιμο με καθαρό νερό και ξανά στην θέση τού.
Βάλε 100 αρσ βενζίνη με καθαριστικό καρμπ για την μάκα που τυχών έχει πιάσει.
Διακόπτη μανιαβελα η μίζα και πιστεύω οτι θα πάρει.
Αυτά τα μηχανάκια δεν δούλευαν στα κόκκινα ουτε τα έσκιζαν.
Δεν υπάρχει λόγος να ανοιξεις καρμπ και μοτέρ για καθάρισμα/ ρύθμιση αν δεν υπάρχει λόγος.
Δύσκολα έχαναν. Την ρύθμιση τους και τα καρμπ και το μοτέρ.
Αφού πάρει περασμα όλοι οι διακόπτες ( main ,φώτων, φλας ,κόρνα κλπ)Μανέτες φρένου ,συμπλέκτη και οτι παπαρακια κινούνται και έχουν ελατήρια
με wd40.

Πάμε παρακάτω
Τροχοί
Βγάλσιμο αλλαγή ελαστικών με την μια ,και να έχουν πέλμα τα χρόνια είναι πολλά ,και αρα είναι επικίνδυνα.
Αρα καινούργια ελαστικά και σαμπρέλες.
Τα φρένα καθάρισμα τα τύμπανα με ψιλό γυαλοχαρτο και γράσο στα αξονακια και στα ελατήρια( όχι υπερβολές, τόσο/ όσο)
Τα φερμουιιτ των φρένων αν έχουν ψωμί, τα κάνεις ενα περασμα με γυαλοχαρτο να φύγει η γυαλαδα και τα ξαναπεενας,αλλιως πας σε καινούργια.
Αυτά
Αν θυμηθω κάτι.ακόμα θα επανελθω
 
N

notakos600

Guest
Εν αρχή είν ο λόγος ( όπως είπε ο.Σιδηρόπουλος)
Μετα τον λόγο έχει δουλειά.
Ενα καλό πλύσιμο για αρχή.
Μετα βγαζεις μπουζί ,λάδια ,φ λαδιού και υπόλοιπα βενζίνης ( ναι ξέρω μπορεί να πάρει και με αυτά)

Σύμφωνα με αυτο που λέει τα specs του
https://m.louis.eu/service/filialen

Home / Service / All about bikes / Bike database / HONDA CM 200 T
Back to bike selection

SPARE PARTS AND ACCESSORIES FOR HONDA CM 200 T MC01​



HONDA CM 200 T

1980 - 1984
Specifications*

Engine size:
194
Cylinders:
2
hp/kW:
17/13, 10/7
Vehicle weight (kg):
137
Valve clearance (intake):
KALT 0,05 MM
Valve clearance (exhaust):
KALT 0,05 MM
Tyre pressure (front):
1,6 BAR
Tyre pressure (rear):
2,0 BAR
Spark plug 1:
NGK CR7HS
Spark plug 2:
NGK CR7HIX
Electrode gap:
0,7 MM
Fork tube diam.:
31 MM TELEGABEL
Front/rear sprockets:
15/35 ZÄHNE
Chain/Final drive:
112 GLIEDER
Capacities*

Fork oil per rod:
155 ML
Engine oil w/o filter:
SAE 10W-40
Engine oil with filter:
1,5 LITER
Brake fluid:
MECH.TROMMELBREMS.
Fuel:
11,0 LITER
Coolant:
LUFTGEKÜHLT

Αναφέρει τα α σωστα μπουζί και.λάδια.
Το έχω συναντήσει σε παλιά.μηχανάκια να έχουν οτι να ναι μπουζί.
Αφού αλλάξεις λάδια ,φ λαδιού, μπουζί ,μπαταρία.
Ντεπόζιτο
Αν έχει σκουριές πας για πλαστικόποιηση
Αν δεν έχει είσαι τυχερός.
Βγάλε και πέτα οτι υπόλοιπα βενζίνης έχει μέσα, στο ρουμπινετο ( διακόπτη βενζίνης ) έχει ενα φιλτρακι εσωτερικά ( προσοχή μην έχει ξεραθεί και το σκιάσεις)
Πλύσιμο με καθαρό νερό και ξανά στην θέση τού.
Βάλε 100 αρσ βενζίνη με καθαριστικό καρμπ για την μάκα που τυχών έχει πιάσει.
Διακόπτη μανιαβελα η μίζα και πιστεύω οτι θα πάρει.
Αυτά τα μηχανάκια δεν δούλευαν στα κόκκινα ουτε τα έσκιζαν.
Δεν υπάρχει λόγος να ανοιξεις καρμπ και μοτέρ για καθάρισμα/ ρύθμιση αν δεν υπάρχει λόγος.
Δύσκολα έχαναν. Την ρύθμιση τους και τα καρμπ και το μοτέρ.
Αφού πάρει περασμα όλοι οι διακόπτες ( main ,φώτων, φλας ,κόρνα κλπ)Μανέτες φρένου ,συμπλέκτη και οτι παπαρακια κινούνται και έχουν ελατήρια
με wd40.

Πάμε παρακάτω
Τροχοί
Βγάλσιμο αλλαγή ελαστικών με την μια ,και να έχουν πέλμα τα χρόνια είναι πολλά ,και αρα είναι επικίνδυνα.
Αρα καινούργια ελαστικά και σαμπρέλες.
Τα φρένα καθάρισμα τα τύμπανα με ψιλό γυαλοχαρτο και γράσο στα αξονακια και στα ελατήρια( όχι υπερβολές, τόσο/ όσο)
Τα φερμουιιτ των φρένων αν έχουν ψωμί, τα κάνεις ενα περασμα με γυαλοχαρτο να φύγει η γυαλαδα και τα ξαναπεενας,αλλιως πας σε καινούργια.
Αυτά
Αν θυμηθω κάτι.ακόμα θα επανελθω
Μία ένσταση σε όλα τα πολύ κατατοπιστικα που έγραψες Δημήτρη.
Καλύτερα τους διακόπτες και τους κοννεκτορες να τους περάσει με σπρευ επαφών χωρίς λάδι.
Πιστεύω κι εγώ πως είναι από τα πιο απλά μοτέρ.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η καραμελοποιηση της βενζίνης σε όλη την διαδρομή της, με όλα όσα υπάρχουν εκεί, παρά το μοτέρ.
 
N

notakos600

Guest
Δεν ειναι και η καλυτερη ληψη τωρα μολις την εβγαλα την φωτογραφια ετσι ισα ισα να σας το δειξω
Προσωπικά θα το πέρναγα μια ζεστή σαπουναδα, θα άλλαζα βενζίνη, λάδια και μπουζί και με την τριτη μανιβελια παίζει να έσκαγε και να δούλευε αρρυθμα στην αρχή και κανονικά σε λίγη ώρα.
Σώθηκε κυριολεκτικά γιατί ήταν προφυλαγμενο από τον καιρό...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
είναι πολύ ωραία μοτοσυκλέτα... Έχει σελαρα λέμε.. Και ωραίο δούλεμα..
Και όμορφη.. Ταμπουρα.. Νίκελ φανάρι κ φτερό, ωραίο τεποζιτο..
Δε μου κάνει εντύπωση που ανέβασαν τιμή..

Φτου φτου.. Εγω ζουλευω
Μακάρι να μην εχει σαπίσει κ το διαφραγμα στην εξατμιση
Μη βάλεις εξάτμιση αφτερμαρκετ το σκότωσες το μοτορι..
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom