Δημητρης
new member
Δεν νομιζω να εχει...Θα εχει μεινει βενζινη μετα απο τοσα χρονια;
Δεν νομιζω να εχει...Θα εχει μεινει βενζινη μετα απο τοσα χρονια;
Το μηχανακι ειναι σε υποστεγοΠαίρνει μπροστά; Έχει συμπίεση;
Ακόμη και να μην κρατάει ρελαντί, γυρνάει ο κινητήρας προσπαθώντας να ξεκινήσει;
Εαν ναι, έχει ελπίδες.
Γενικά αν όταν το παρατήσατε είχε κανονικά τα λάδια του στο max θα είσαι σχετικά οκ απο άποψη κινητήρα.
Τώρα για τα υπόλοιπα μέρη έχει να κάνει με το που το είχες αποθηκευμένο. Εάν σε εσωτερικό χώρο, λογικά έσωσες πολλά. Αν το είχες έξω θα έχεις προβλήματα
Πχ ντεπόζιτο μετά απο 15 χρόνια, σίγουρα θα έχει σκουριές μέσα, αν όχι τρύπα.
Γενικά πες λίγα παραπάνω, δείξε και καμια φώτο να σου πούμε.
Εχει εδω μέσα άτομα που έκαναν ανακατασκευές και καστομιές απο το μηδέν. Θα βρεις σίγουρα έμπειρη βοήθεια!
Καλωσήρθες!
Kαλως ηρθες Δημητρη, και καλα κουραγια για το CM. BikeΤο μηχανακι ειναι σε υποστεγο
αυριο το πρωι θα το πλυνω και θα ανεβασω φωτογραφιες για να δειτε περισσοτερα.
Ευχαριστω καλως σας βρηκα !
Θα τα δω ολα αυριο το πρωι που θα την πλυνω και θα ενημερωσω!Πρωτα απ ολα δες αν υπαρχουν φαγωμενα καλωδια και αν ειναι κολλημενη η μηχανη.Αν δεν κανω λαθος εχει μανιβελα.Δες αν λειτουργει.
Αν εισαι οκ προχωρας σε αλλαγη λαδιων και ψαχνεις για μπαταρια.
Πολλα απο αυτα τα ειχαν πεταμενα και παρολα αυτα τα ανεστησαν σχετικα ευκολα.Υπαρχει περιπτωση να μην εχει σοβαρες φθορες.
Ευχαριστω πολυ για την βοηθειαΜηχανη σκυλι ειναι
Ανταλακτικα υπαρχουν στα μεταχειρισμενα και φτηνα
Θα χρειαστεις σιγουρα λαστιχα σετ καρμπυρατερ τσιμουχες μπροστινου καθαρισμα και πλυσιμο ρεζερβουαρ και υπομονη
Service manual https://www.cmsnl.com/honda-cm200t-twinstar-1981-usa_model7280/partslist/?model_q=cm200#.YDK7q-j7TIV
Θα τα δω ολα αυριο το πρωι που θα την πλυνω και θα ενημερωσω!
Μακαρι να μην εχει σοβαρες φθορες γιατι δν χρησιμοποιηθηκε και πολυ καιρο...
Σωληνάκια βενζίνης θα είναι ξερά και εύθρυπτα.Επισης αυτο που δεν θα μπορεσουμε να δουμε στην φωτογραφια ειναι σε τι κατασταση ειναι τα σωληνακια της βενζινης,τα οποια καλο θα ηταν να τα δει καποιος σχετικος.
Καλυτερα τοτε θα μαζευτη με λιγα και ειναι ασπαστο μηχανακιΕιναι κατω απο υποστεγο και δν εχει φαει καθολου βροχη και ηλιο
Δεν ειναι και η καλυτερη ληψη τωρα μολις την εβγαλα την φωτογραφια ετσι ισα ισα να σας το δειξωΓια δες τα απο μεσα πχ καλωδια σε τι κατασταση ειναι.Αν δεν εχει ιδιαιτερα θεματα μπορει να μην χρειαστει να μπειςστα βαθια.Το κυκλωμα καυσιμου μπορει να καθαριστει και με ενα απλο προσθετο που ριχνουμε στην βενζινη.
Επισης αυτο που δεν θα μπορεσουμε να δουμε στην φωτογραφια ειναι σε τι κατασταση ειναι τα σωληνακια της βενζινης,τα οποια καλο θα ηταν να τα δει καποιος σχετικος.
Απλα επειδη καθετε καιρο οπως βλεπετε εχει απειρη σκονη...Δεν ειναι και η καλυτερη ληψη τωρα μολις την εβγαλα την φωτογραφια ετσι ισα ισα να σας το δειξω
ναι η αληθεια ειναι οτι θελω να το φτιαξω για συναισθηματικους λογους.Εγω λέω θα πάρει εύκολα μπροστά.
Αλλά μετά έχεις πολλή δουλειά σε αλλαγές περιφερειακών.
Βασικά όλα πλην κινητήρα, πλαισίου και κοστουμιου (που φαίνεται απείραχτο και μαμά) θα θέλουν αλλαγή.
Γνωμη μου είναι να το κρατήσεις μαμα. Φτάνει με τα σκράμπλερ και τα καφέ ρέησερ.
Είναι σε αρκετά καλή εργοστασιακή κατάσταση εμφανισιακά
Υ.Γ Επίσης να ξέρεις τα ψάχνουν αυτά για αγορά για να τα κόψουν και να τα κάνουν καφέ ρέησερ και συνηθως τα παίρνουν σε καλές τιμές για τα χρόνια τους σε ότι κατάσταση και να είναι. Αν θέλεις για καθημερινή χρήση, μπορεί με μια πώληση που θα το κάνεις και λίγα που θα συμπληρώσεις να βρεθείς με πολύ πιο καλό μοντέλο και σύγχρονο. Αν θες να το αναστήσεις για συναισθηματικούς λόγους, αυτό είναι αλλο.
Απλα επειδη καθετε καιρο οπως βλεπετε εχει απειρη σκονη...
Μία ένσταση σε όλα τα πολύ κατατοπιστικα που έγραψες Δημήτρη.Εν αρχή είν ο λόγος ( όπως είπε ο.Σιδηρόπουλος)
Μετα τον λόγο έχει δουλειά.
Ενα καλό πλύσιμο για αρχή.
Μετα βγαζεις μπουζί ,λάδια ,φ λαδιού και υπόλοιπα βενζίνης ( ναι ξέρω μπορεί να πάρει και με αυτά)
Σύμφωνα με αυτο που λέει τα specs του
https://m.louis.eu/service/filialen
Home / Service / All about bikes / Bike database / HONDA CM 200 T
Back to bike selection
SPARE PARTS AND ACCESSORIES FOR HONDA CM 200 T MC01
1980 - 1984
Specifications*
Engine size:
194
Cylinders:
2
hp/kW:
17/13, 10/7
Vehicle weight (kg):
137
Valve clearance (intake):
KALT 0,05 MM
Valve clearance (exhaust):
KALT 0,05 MM
Tyre pressure (front):
1,6 BAR
Tyre pressure (rear):
2,0 BAR
Spark plug 1:
NGK CR7HS
Spark plug 2:
NGK CR7HIX
Electrode gap:
0,7 MM
Fork tube diam.:
31 MM TELEGABEL
Front/rear sprockets:
15/35 ZÄHNE
Chain/Final drive:
112 GLIEDER
Capacities*
Fork oil per rod:
155 ML
Engine oil w/o filter:
SAE 10W-40
Engine oil with filter:
1,5 LITER
Brake fluid:
MECH.TROMMELBREMS.
Fuel:
11,0 LITER
ant:
LUFTGEKÜHLT
Αναφέρει τα α σωστα μπουζί και.λάδια.
Το έχω συναντήσει σε παλιά.μηχανάκια να έχουν οτι να ναι μπουζί.
Αφού αλλάξεις λάδια ,φ λαδιού, μπουζί ,μπαταρία.
Ντεπόζιτο
Αν έχει σκουριές πας για πλαστικόποιηση
Αν δεν έχει είσαι τυχερός.
Βγάλε και πέτα οτι υπόλοιπα βενζίνης έχει μέσα, στο ρουμπινετο ( διακόπτη βενζίνης ) έχει ενα φιλτρακι εσωτερικά ( προσοχή μην έχει ξεραθεί και το σκιάσεις)
Πλύσιμο με καθαρό νερό και ξανά στην θέση τού.
Βάλε 100 αρσ βενζίνη με καθαριστικό καρμπ για την μάκα που τυχών έχει πιάσει.
Διακόπτη μανιαβελα η μίζα και πιστεύω οτι θα πάρει.
Αυτά τα μηχανάκια δεν δούλευαν στα κόκκινα ουτε τα έσκιζαν.
Δεν υπάρχει λόγος να ανοιξεις καρμπ και μοτέρ για καθάρισμα/ ρύθμιση αν δεν υπάρχει λόγος.
Δύσκολα έχαναν. Την ρύθμιση τους και τα καρμπ και το μοτέρ.
Αφού πάρει περασμα όλοι οι διακόπτες ( main ,φώτων, φλας ,κόρνα κλπ)Μανέτες φρένου ,συμπλέκτη και οτι παπαρακια κινούνται και έχουν ελατήρια
με wd40.
Πάμε παρακάτω
Τροχοί
Βγάλσιμο αλλαγή ελαστικών με την μια ,και να έχουν πέλμα τα χρόνια είναι πολλά ,και αρα είναι επικίνδυνα.
Αρα καινούργια ελαστικά και σαμπρέλες.
Τα φρένα καθάρισμα τα τύμπανα με ψιλό γυαλοχαρτο και γράσο στα αξονακια και στα ελατήρια( όχι υπερβολές, τόσο/ όσο)
Τα φερμουιιτ των φρένων αν έχουν ψωμί, τα κάνεις ενα περασμα με γυαλοχαρτο να φύγει η γυαλαδα και τα ξαναπεενας,αλλιως πας σε καινούργια.
Αυτά
Αν θυμηθω κάτι.ακόμα θα επανελθω
Προσωπικά θα το πέρναγα μια ζεστή σαπουναδα, θα άλλαζα βενζίνη, λάδια και μπουζί και με την τριτη μανιβελια παίζει να έσκαγε και να δούλευε αρρυθμα στην αρχή και κανονικά σε λίγη ώρα.Δεν ειναι και η καλυτερη ληψη τωρα μολις την εβγαλα την φωτογραφια ετσι ισα ισα να σας το δειξω