Update 6.000 χλμ μετά από 5 μήνες... Ο κινητήρας έχει ανοίξει αρκετά, πολύ διαφορετικό αέρα η μηχανή, δεν παύει να είναι όμως ακόμη 100 κ κάτι ψιλά άλογα, πράγμα που στην κατηγορία των 1000+ cc την βάζει σε χαμηλή κατηγορία δύναμης.. Το ήξερες, δεν το ήξερες;;; το ήξερα!!! Η οδήγηση μέσα στην πόλη δεν βοήθησε καθόλου τα τακάκια στα φρένα, ένα 50% έχει μείνει πλέον, εμφανείς άνω των 50% οι φθορές και στα ελαστικά, δεν ξέρω γιατί τόσο πολύ, ιδικά στο μπροστινό. Θα επιμείνω ότι οι μότο δεν φτιάχνονται πλέον όπως παλιά, πολύ λεπτό στρώμα χρώματος στα μεταλλικά μέρη, πράγμα που σημαίνει ότι με το παραμικρό γδαρσιμο - γρατσουνιά, βρίσκεις κατευθείαν το αβαφτο σίδερο που σε λίγο καιρό όλα αυτά θα μετατραπούν σε σκουριές αν δεν επιληφθω επί του θέματος, στο ο μόνο σταντ από κάτω δεν έχει μείνει δείγμα από χρώμα, το διπλό έχει αρχίσει και σκουριάζει, επίσης παρατήρησα και μικρά μπιμπικια (έτσι τα λέμε στο χωριό μου) σκουριάς σε μερικές ραφές στο σασί, όχι κ τόσο ευχαριστημένος από ποιότητα θα τολμούσα να πω, δεν με είχε συνηθίσει έτσι η Honda, η σέλα εξακολουθεί να είναι άθλια, δεν λέει να *****ώσει με τπτ, λειαν συντόμως θα αλλαχθεί. Κατά τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά και μηχανικά κτλ κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα, ευτυχώς δλδ.. Το firmware της οθόνης ήθελε ένα μικρό update μόνο διότι δεν έκανε γρήγορα τις εναλλαγές στα προγράμματα οδήγησης αλλά διορθώθηκε. Κατανάλωση κοντά στο 6 και τα σχεδόν 25 λίτρα ρεζερβουάρ είναι στα πολύ + της μηχανής. Αναρτήσεις μετά από λίγο ψάξιμο μπορώ να πω ότι εξυπηρετούν και τους πιο απαιτητικούς πελάτες, μεγάλες διαδρομές στα μπροστινά απορροφούν σχεδόν τα πάντα και πολύ γρήγορη επαναφορά η κεντρική βοηθάει πολύ στα σαμάρια όταν η μότο είναι φορτωμένη και έχει μεγάλη ταχύτητα. Τα ματ πλαστικά, φτερά κτλ αν και αρκετά εύκαμπτα για τα γούστα μου παραδόξως είναι σαν καινούρια ακόμη παρόλο που φάγανε ένα καλοκαίρι ολόκληρο στη μάπα. Το φερινγκ απέκτησε ένα μικρό τζόγο αλλά με αλλαγή στα λαστιχάκια στις βίδες (2€) έγινε πάλι όπως ήταν. Αντισουζα δουλεύει άψογα, με έσωσε και μια φορά, τινγκα φορτωμένος σε ανώμαλη ανάβαση παραλίγο καπάκι, έκοψε και κατέβηκε μόνη της. Όσο την Καβάλας τόσο βλέπεις και συνειδητοποίεις τα βοηθήματα και τις διαφορετικές συμπεριφορές της μηχανής σε διάφορα εδάφη, άλλη συμπεριφορά υπό κλήση μέσα σε στροφές, διαφορετικό φρένο όταν είσαι σε πλάγια θέση επίσης, πράγματα που στην αρχή ούτε καν τα έπαιρνα χαμπάρι.. Το traction μπορώ να πω δουλεύει άψογα μιας και έχει αρκετές διαβαθμίσεις και σε καλύπτει από πολλά ευτράπελα όταν τα έχεις στο μάξιμουμ πχ δεν σε αφήνει να δώσεις όλα τα γκάζια σε στροφή υπό κλήση μην τυχόν και πετάξει κωλο και ψάχνεσε καί διάφορα τέτοια... Νομίζω αυτά μέχρι στιγμής,, ευχαριστημένος αρκετά αλλά γιατί όλες αυτές οι παρατηρήσεις; γιατί πρέπει να μιλάμε αντικειμενικά και όχι να παινέψω το σπίτι μου επειδή είναι δικό μου!!!!!