Caponord ETV 1000 -2001 mini long term review

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εγω ειμαι ο βλαμμένος που θέλω να βάλω 17ρι γμτ...

Έχεις σκοπό να πετάγεσαι Αθήνα ή Θεσ/νίκη για καφέ και πίσω αυθημερόν; Τότε μονο έχει μια λογική να πας σε 17άρι.
Ασε που με το 17άρι στις χαμηλές στροφές η μηχανή έχει μια αίσθηση on/off στο injection και σκορτσάρει.

Μην το πειράζεις.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Με ενα καλο "χάρτη" δεν διορθώνεται το πρόβλημα?

Είχα πάνω τον πρώτο catfish. Δεν είδα καμιά σημαντική διαφορά. Μόνο όταν έβαλα το 16άρι μου άρεσε η λειτουργία του.
Δεν ξέρω τι παίζει με τους νεώτερους χάρτες, αλλά αμφιβάλω αν το software μπορεί να λύσει ένα καθαρά μηχανολογικό θέμα όπως το σκορτσάρισμα, σε σημαντικό βαθμό.

Επίσης, δεν θα μπω σε διαδικασία φορτώματος χαρτών. Δεν υπάρχει εδώ γύρω το κατάλληλο συνεργείο για κάτι τέτοιο και ο καιρός που τα έψαχνα μόνος μου και ήμουν μονίμως με σηκωμένο το ντεπόζιτο, πέρασε.
Αν κάποια στιγμή βρεθώ Αθήνα θα περάσω από τον Bill να μου περάσει πάνω έναν χάρτη και να κάνει και την καυσανάλυση σωστά και όλες τις μετρήσεις. Αλλά δεν καίγομαι, επειδή μετά θα πρέπει να αλλάξω φίλτρο και εξατμίσεις και αρχίζει και πηγαίνει μακρυά η βαλίτσα...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ίσως το πιο όμορφο μηχανάκι!!
Πολλά προβλήματα-λαθη !!
Αποστόλη καταπληκτικός !!

Αν η bmw έβγαζε caponord......θα το έπαιρνα!!!! Samurai suicide

Θα διορθωθούν όλα. Ήταν στο πρόγραμμα έτσι κι αλλιώς για τον χειμώνα.
Τώρα μιας και μπήκε συνεργείο θα πάω με λίστα, κι ας κάτσει μέσα και λίγες παραπάνω μέρες.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ήρθε και ο mosfet ανορθωτής σήμερα 40Α, τον πήγα με την λίστα εργασιών στο συνεργείο, όλες προληπτικές, αλλά κάλλιο γαιδουρόδενε...
Με όλες τις εργασίες για αλλαγή ανορθωτή, κατάργηση φυσών απο ανορθωτή και απο πηνία, έλεγχο πηνίων και έλεγχο σωληνακίων και λαστιχακίων (και τυχόν αντικατάσταση), κλείνουμε με το κεφάλαιο ηλεκτρολογικά δια παντώς για κάποια χρόνια. Του είπα να αλλάξει και μπαταρία, αλλά επέμενε να μην την αλλάξουμε πριν την δούμε πρώτα, επειδή φορτίζει κανονικά. Την είχε βάλει ο ίδιος στον προηγούμενο ιδιοκτήτη λίγους μήνες πριν, σχεδόν όταν το έβγαλε για πώληση και είναι η μαύρη η YUASA η καλή, όχι η φτηνή. Θα την ελέγχω πριν κάθε βόλτα και στο πρώτο σημάδι που δεν μου αρέσει πάω για Motobatt.

Πάντως την είδα ανοικτή την μοτο και αξιολόγησα ο ίδιος την κατάσταση των μερών που πρακτικά είναι καινούρια. Ούτε σωληνάκια ξεραμένα , ούτε βρωμιές, ούτε λαστιχάκια προς αλλαγή. Και οι φύσες πεντακαίνουριες. Αλλά καλού κακού μιας και φτάσαμε εκει ας καταργηθούν, μιας και είναι εργασία που μετά από 50000 χλμ θα χρειαστεί έτσι κι αλλιώς.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Ήρθε και ο mosfet ανορθωτής σήμερα 40Α, τον πήγα με την λίστα εργασιών στο συνεργείο, όλες προληπτικές, αλλά κάλλιο γαιδουρόδενε...
Με όλες τις εργασίες για αλλαγή ανορθωτή, κατάργηση φυσών απο ανορθωτή και απο πηνία, έλεγχο πηνίων και έλεγχο σωληνακίων και λαστιχακίων (και τυχόν αντικατάσταση), κλείνουμε με το κεφάλαιο ηλεκτρολογικά δια παντώς για κάποια χρόνια. Του είπα να αλλάξει και μπαταρία, αλλά επέμενε να μην την αλλάξουμε πριν την δούμε πρώτα, επειδή φορτίζει κανονικά. Την είχε βάλει ο ίδιος στον προηγούμενο ιδιοκτήτη λίγους μήνες πριν, σχεδόν όταν το έβγαλε για πώληση και είναι η μαύρη η YUASA η καλή, όχι η φτηνή. Θα την ελέγχω πριν κάθε βόλτα και στο πρώτο σημάδι που δεν μου αρέσει πάω για Motobatt.

Πάντως την είδα ανοικτή την μοτο και αξιολόγησα ο ίδιος την κατάσταση των μερών που πρακτικά είναι καινούρια. Ούτε σωληνάκια ξεραμένα , ούτε βρωμιές, ούτε λαστιχάκια προς αλλαγή. Και οι φύσες πεντακαίνουριες. Αλλά καλού κακού μιας και φτάσαμε εκει ας καταργηθούν, μιας και είναι εργασία που μετά από 50000 χλμ θα χρειαστεί έτσι κι αλλιώς.
ωραιος..τελος τωρα..καθαρισες
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Λίγες σκέψεις σχετικά με το γρανάζωμα. Feel free να συνδράμετε.

Το βήμα της αλυσίδας και το γρανάζωμα παίζει τεράστιο ρόλο στο πως αντιλαμβανόμαστε την μοτοσυκλέτα και πως την οδηγούμε.
Συνήθως μια αλλαγή σε γρανάζωμα μεταμορφώνει τη μηχανη.
Θα φέρω ως παράδειγμα το Caponord στο οποίο θεωρώ πως το σωστό γρανάζωμα είναι αυτό που φοράει το Raid (με 16άρι μπροστά) και όχι αυτό που φοράει το απλό μοντέλο με 17άρι

Ναι, το 16άρι θα δουλέψει το μηχανάκι περίπου 500 στροφές πάνω σε κάθε σχέση για να βγάλει τα ίδια χλμ με το 17άρι σε κάθε σχέση, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, όπως συνήθως διατείνονται οι λάτρεις της αυτονομίας και των εθνικών οδών. Έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης, αλλά και τις συνθήκες που αντιμετωπίζει ο οδηγός στις διαδρομές που επιλέγει.

Πχ για έναν οδηγό που βγαίνει Εθνική οδό, τις πάει σχεδόν καρφωτές τις ταχύτητες στην 6η και παρκάρει εκεί για επόμενα 3000 χλμ που χρειάζεται για το Nordcape το 17άρι είναι υπέροχο. Ισως να έβαζε και 18άρι για να ρίξει κι άλλο την κατανάλωση, αν χωρούσε μέσα (δεν χωράει).

Για ένα οδηγό όμως που ταξιδεύει σε επαρχιακούς βουνίσιους δρόμους, το 17 άρι τον μπερδεύει στην πιο ωφέλιμη περιοχή ταχύτητας. Στις βουνίσιες διαδρομές συνήθως οι περισσότεροι που γνωρίζω (κι εγώ μαζί) θα κινηθούμε μεταξύ 80-110 χλμ/ώρα. Στο Caponord σε αυτές τις ταχύτητες ή θα πρέπει να έχεις πολύ ψηλά την 2α (7-8κ στροφές) ένα τσικ πριν τα κόκκινα ή θα πρέπει να πηγαίνεις χαμηλά (3-3,5κ στροφές ) με τριτη, εκει που το μηχανάκι έχει και κραδασμούς και είναι περιοχή που θα σου σκορτσάρει. Ιδανικά το 16άρι γρανάζι σου επιτρέπει να έχεις 3η σχέση με 4-4,5κ στροφές και ασφαλές απόθεμα άλλες τόσες χιλιάδες στροφές μέσα στα ντουζένια της ροπής της μηχανής, για να βγεις από δύσκολη θέση.

Επίσης στο θέμα κατανάλωσης, αρχίζω να πιστεύω πως όσοι λένε αρνητικά για το κοντό γρανάζωμα, δεν τα έχουν υπολογίσει καλά.
Ο πρώτος τύπος του παραδείγματος που καβαλάει εθνική οδό με μια 6η, σαφώς με το 16άρι θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση, επειδή επιλέγει την τελευταία σχέση και πηγαίνει με αυτή σταθερά στο ίδιο όριο στροφών.
Ο δεύτερος τύπος όμως που κάνει επαρχιακές βουνίσιες διαδρομές, εκεί που πριν έπαιζε στις 7-8 χιλιάδες στροφές για να το οδηγάει σε καλή περιοχή ροπής, κατευθείαν ανέβασε σχέση και έριξε στροφές, οπότε ενδεχομένως να έχει και χαμηλότερη ακόμη κατανάλωση με το 16άρι.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Νομίζω το θέμα είναι πόσο κοντά κινείσαι στις στροφές που η μηχανή βγάζει τη μέγιστη ροπή.
Η λογική λέει πως όποιος συνδυασμός σε φέρνει πιο κοντά στη μέγιστη ροπή, αυτός έχει και τη μικρότερη κατανάλωση.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Βάλε 16 τοτε και αν δε σ' αρέσει βάζεις πάλι 17

Ετσι και αλλιώς θα το κάνω. Με 16 ειχα και το προηγούμενο Caponord.
Για εμένα ξερω τι θέλω.
Για κουβεντα τα έγραψα τα παραπάνω.

Νομίζω το θέμα είναι πόσο κοντά κινείσαι στις στροφές που η μηχανή βγάζει τη μέγιστη ροπή.
Η λογική λέει πως όποιος συνδυασμός σε φέρνει πιο κοντά στη μέγιστη ροπή, αυτός έχει και τη μικρότερη κατανάλωση.
Συμφωνούμε.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Πάντως μου φαίνεται τραγικό η μια ταχύτητα να πλησιάζει τα κόκκινα και η άλλη να σε ρίχνει εκεί που σκορτσάρει.
Προσωπικά επειδή με τίποτα δεν θα δούλευα έτσι μηχανή μου,
θα έβαζα το 16αρι και ας μου αυξάνει λίγο την κατανάλωση (και ας ρίχνει τη τελική ταχύτητα).
Από τη στιγμή που δε το χρησιμοποιείς για να κινείσαι σε εθνικές οδούς κατά κύριο λόγο, στο κέρδος θα είσαι.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πάντως μου φαίνεται τραγικό η μια ταχύτητα να πλησιάζει τα κόκκινα και η άλλη να σε ρίχνει εκεί που σκορτσάρει.
Προσωπικά επειδή με τίποτα δεν θα δούλευα έτσι μηχανή μου,
θα έβαζα το 16αρι και ας μου αυξάνει λίγο την κατανάλωση (και ας ρίχνει τη τελική ταχύτητα).
Από τη στιγμή που δε το χρησιμοποιείς για να κινείσαι σε εθνικές οδούς κατά κύριο λόγο, στο κέρδος θα είσαι.

Δεν είναι έτσι.
Κάποιος που οδηγάει πιο γρήγορα απο εμένα σε στροφιλίκι θα τον βολέψει μια χαρά η 3η με 17άρι. Θα είναι 15 χλμ/ώρα πιο γρήγορος και με 3η θα είναι σε "Σωστές στροφές" για τον ίδιο
Κάποιος που οδηγάει πιο αργά απο εμένα αντίστοιχα θα είναι μια χαρά με την 2α με 17άρι. Θα είναι και αυτός σε σωστές στροφές, αλλά μια ταχύτητα και 25-30 χλμ πιο κάτω

Για τον τρόπο που οδηγάω εγώ δεν βολευει.
Βασικά μπορώ να πάρω πιο γρήγορα τις στροφές (το μηχανάκι μπορεί άνετα) και να είμαι μέσα στην 3η ταχύτητα σε μεσαίες στροφές και όλα καλά.
Αλλά δεν μου αρέσει να οδηγάω σαν να με κυνηγάνε ή να πιέζομαι να υπερβώ τα όρια μου.
Έχω συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης και αφου μπορώ να φέρω την μηχανή στα δικά μου μέτρα και όχι να πάω εγώ στα μέτρα της μηχανής, θα το κάνω.;)
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Και κάπου έρχομαι και λέω... αχ αυτός ο τρικύλινδρος.... πουθενά σκορτσάρισμα και παντού διαθέσιμη ροπή, ακόμα και αν το πας μια πάνω.
Και οι ιδιοκτήτες τετρακύλινδρων με καταλαβαίνουν..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Και κάπου έρχομαι και λέω... αχ αυτός ο τρικύλινδρος.... πουθενά σκορτσάρισμα και παντού διαθέσιμη ροπή, ακόμα και αν το πας μια πάνω.
Και οι ιδιοκτήτες τετρακύλινδρων με καταλαβαίνουν..

Ναι, μην το συζητάς. Και με το bandit δεν είχα ποτέ θέμα. Μια σχέση πάνω, μια σχέση κάτω, έμπαινα όπως ερχόμουν, χωρίς ποτέ να προβληματιστώ.
Οι V είναι άλλη φάση.

Αλλά είναι και άλλη ΦΑΣΗ! Yes


Αν σε ενοχλεί αυτό, θα ψιλοξενερώσεις, ακόμη ίσως και με τους δικύλινδρους σε σειρά (σε μικρότερο βαθμό βέβαια. Πολύ πιο ομαλοί σχετικά με τους V)
Πας για τρικύλινδρο ή και τετρακύλινδρο αναγκαστικά. Με πολύ λιγότερους κραδασμούς, ειδικά χαμηλά.
Για εσένα που έχεις και το θέμα με το χέρι, ίσως είναι μονόδρομος κιόλας.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Οπότε βάζοντας 16άρι μπροστά Αποστόλη,αν έχει διάθεση και χρήματα να πειραματιστει κάποιος μπορεί να φορέσει πίσω γρανάζι με 1 δόντι λιγότερο.
Θα είναι περίπου στη μέση της κατάστασης που περιγράφεται παραπάνω.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Οπότε βάζοντας 16άρι μπροστά Αποστόλη,αν έχει διάθεση και χρήματα να πειραματιστει κάποιος μπορεί να φορέσει πίσω γρανάζι με 1 δόντι λιγότερο.
Θα είναι περίπου στη μέση της κατάστασης που περιγράφεται παραπάνω.

Είναι τόσο πολλά τα κυβικά και τα άλογα, που δεν υπάρχει λόγος να πειραματιστεί κάποιος με τα αρκετά πιο ακριβά πίσω γρανάζια, για να πάρει το 1/3 της αλλαγής ανα δόντι (η αναλογία είναι 1 δόντι μπροστά, 3 πίσω).

Με 20-30 ευρώ στο μπροστινό καθάρισες.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Είναι τόσο πολλά τα κυβικά και τα άλογα, που δεν υπάρχει λόγος να πειραματιστεί κάποιος με τα αρκετά πιο ακριβά πίσω γρανάζια, για να πάρει το 1/3 της αλλαγής ανα δόντι (η αναλογία είναι 1 δόντι μπροστά, 3 πίσω).

Με 20-30 ευρώ στο μπροστινό καθάρισες.
Βρε ναι θυμάμαι από το ΤΑ φόρουμ αλλά σκέφτομαι ότι αφού κόβεις μπροστά ένα.. αν κόψεις και πίσω ένα "μοιράζεις" τη χασούρα του κοντέματος και γλιτώνεις λιγες στροφές..
 
Top Bottom