Caponord ETV 1000 -2001 mini long term review

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Άμα το έβγαζε ακόμα, θα είχε λύσει και όλα τα θέματα και θα ήταν μακράν το καλύτερο στην κατηγορία...

Ρε συ Μανο στο τελευταιο ειχε λυσει ολα τα προβληματα.Ενα face lift και θα πηγαινε μια δεκαετια ακομη.

Ειχε ομως αποκτησει τοσο κακο ονομα απο τα προηγουμενα που δυσκολα θα σηκωνε κεφαλι.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αποκλείεται. Δεν ταιριάζει με την φιλοσοφία τους. Οι Ιάπωνες πάντα στα μηχανάκια τους στα περιφερειακά βάζουν απλές λύσεις που απλά δουλεύουν. Οι Ευρωπαίοι βάζουν high end λύσεις που γαμάνε όμως μόνο όταν δουλεύουν. Το ίδιο και στον κινητήρα. Οι Ευρωπαίοι απο τα ίδια κυβικά στην ίδια κατηγορία βγάζουν πάντα 15-20% περισσότερη δύναμη. Που όμως δεν είναι εξίσου αξιόπιστη τις περισσότερες φορές (Δες ΧΤ με τα αντίστοιχα ΚΤΜ πχ)

Αν οι Ιάπωνες αντιγράψουν το Caponord θα δεις απλά ένα Βαραντέρο.
Σοφά λόγια!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μερικές παρατηρήσεις τώρα που έχω σχετικά "φρέσκια" την πρώτη εντύπωση, αλλά έχω στο μυαλό και τις αναμνήσεις του Generation 1 Caponord.
Μήπως βοηθήσουν κάποιον που σκέφτεται για το μοντέλο, αν θα πάρει το GEN 1 ή το GEN 2.

Έκανα 150 χλμ με το νέο ως τώρα. Οι διαφορές που διαπίστωσα από το παλιό.
-Η τελευταία έκδοση και με άφτερμαρκετ προσθήκη με τους δίσκους μαργαρίτες και σωληνάκια υψηλής, φρενάρει άψογα.Πολύ καλή αίσθηση για Caponord. Δεν δοκιμάστηκε σε απαιτητική κατάβαση ακόμη, αλλά η διαφορά είναι αισθητή σε σχέση με το GEN 1. (Μιλάω για λειτουργία χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί το ABS)
-Το ABS θέλει γερό τσαρούχωμα για να μπει και δεν ενοχλεί σε καθημερινές συνθήκες. Εύκολη η απενεργοποίηση του, και πιο σιγουριά στα φρένα. Είμαι σίγουρος παίζουν ρόλο και οι μαργαρίτες πάντως.
-Το φέρινγκ στο καινούριο μοντέλο προστατεύει λιγότερο απο το παλιότερο, ειδικά στα πλάγια. Επίσης έχω την αίσθηση (χωρίς να είμαι σίγουρος πως το παλιό είχε πιο κάθετη τοποθέτηση. Αισθητή η διαφορά και εδώ.
-Η δημιουργία υποπίεσης απο τον αέρα είναι μεγαλύτερη απο ότι στο παλιότερο μοντέλο. Καταλαβαίνω τον λόγο που βάζουν αποστάτες κάποιοι. Ίσως χρειαστεί κάποιο ψάξιμο σε αυτόν τον τομέα


Κατα τα άλλα, θέση οδήγησης,σέλα, άνεση, τρόπος λειτουργίας και γενικότερη αίσθηση, υπέροχα όπως τα θυμόμουν.:)
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Επειδή είχαμε συζητήσει για την αγγελία παλιοτερα,είχα ενδιασμους για τις μαργαρίτες.Φοβόμουν ότι ήταν BOSS.Με προβληματισαν κουβέντες δεξια-αριστερά που ακουγα/διάβαζα.

Τελικά από ζουμ στο ζουμ είχα διακρίνει ότι ήταν της Braking,σωστά παιδί;

Αν μη τι άλλο βγαίνει σοβαρό συμπέρασμα ότι οι συγκεκριμένοι με την προσθήκη υψηλής πίεσης σωληνακιων κάνουν όπως πρέπει τη δουλειά!!!

Γλέντησέ τοοοοοοοο.
Smileys drinking beer Emoticon
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Επειδή είχαμε συζητήσει για την αγγελία παλιοτερα,είχα ενδιασμους για τις μαργαρίτες.Φοβόμουν ότι ήταν BOSS.Με προβληματισαν κουβέντες δεξια-αριστερά που ακουγα/διάβαζα.

Τελικά από ζουμ στο ζουμ είχα διακρίνει ότι ήταν της Braking,σωστά παιδί;

Αν μη τι άλλο βγαίνει σοβαρό συμπέρασμα ότι οι συγκεκριμένοι με την προσθήκη υψηλής πίεσης σωληνακιων κάνουν όπως πρέπει τη δουλειά!!!

Γλέντησέ τοοοοοοοο.
Smileys drinking beer Emoticon
σωληνακια υψηλης εχει απ τη μανα του
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μερικές παρατηρήσεις τώρα που έχω σχετικά "φρέσκια" την πρώτη εντύπωση, αλλά έχω στο μυαλό και τις αναμνήσεις του Generation 1 Caponord.
Μήπως βοηθήσουν κάποιον που σκέφτεται για το μοντέλο, αν θα πάρει το GEN 1 ή το GEN 2.

Έκανα 150 χλμ με το νέο ως τώρα. Οι διαφορές που διαπίστωσα από το παλιό.
-Η τελευταία έκδοση και με άφτερμαρκετ προσθήκη με τους δίσκους μαργαρίτες και σωληνάκια υψηλής, φρενάρει άψογα.Πολύ καλή αίσθηση για Caponord. Δεν δοκιμάστηκε σε απαιτητική κατάβαση ακόμη, αλλά η διαφορά είναι αισθητή σε σχέση με το GEN 1. (Μιλάω για λειτουργία χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί το ABS)
-Το ABS θέλει γερό τσαρούχωμα για να μπει και δεν ενοχλεί σε καθημερινές συνθήκες. Εύκολη η απενεργοποίηση του, και πιο σιγουριά στα φρένα. Είμαι σίγουρος παίζουν ρόλο και οι μαργαρίτες πάντως.
-Το φέρινγκ στο καινούριο μοντέλο προστατεύει λιγότερο απο το παλιότερο, ειδικά στα πλάγια. Επίσης έχω την αίσθηση (χωρίς να είμαι σίγουρος πως το παλιό είχε πιο κάθετη τοποθέτηση. Αισθητή η διαφορά και εδώ.
-Η δημιουργία υποπίεσης απο τον αέρα είναι μεγαλύτερη απο ότι στο παλιότερο μοντέλο. Καταλαβαίνω τον λόγο που βάζουν αποστάτες κάποιοι. Ίσως χρειαστεί κάποιο ψάξιμο σε αυτόν τον τομέα


Κατα τα άλλα, θέση οδήγησης,σέλα, άνεση, τρόπος λειτουργίας και γενικότερη αίσθηση, υπέροχα όπως τα θυμόμουν.:)

Επειδή είχαμε συζητήσει για την αγγελία παλιοτερα,είχα ενδιασμους για τις μαργαρίτες.Φοβόμουν ότι ήταν BOSS.Με προβληματισαν κουβέντες δεξια-αριστερά που ακουγα/διάβαζα.

Τελικά από ζουμ στο ζουμ είχα διακρίνει ότι ήταν της Braking,σωστά παιδί;

Αν μη τι άλλο βγαίνει σοβαρό συμπέρασμα ότι οι συγκεκριμένοι με την προσθήκη υψηλής πίεσης σωληνακιων κάνουν όπως πρέπει τη δουλειά!!!

Γλέντησέ τοοοοοοοο.
Smileys drinking beer Emoticon

σωληνακια υψηλης εχει απ τη μανα του

Διαβάζοντας το θέμα, μιάς και πάντα με άρεσε το Capo, μου προέκυψε μια άσχετη ερώτηση cdefghigi, που έχω στο μυαλό και θα ήθελα τις απόψεις σας σχετικά με τα σωληνάκια υψηλής σε συνδυασμό με ABS,
κατά την σκέψη μου, εφόσον υπάρχει ABS, την στιγμή(και ίσως ελάχιστα πιό πρίν), που η πίεση - θερμοκρασίες θα είναι τέτοια που θα φουσκώσουν τα λαστιχένια υψηλής, ή τα μεταλλικά υψηλής θα το αποτρέψουν, επεμβαίνει το ABS και χαλαρώνει αυτή την πίεση, οπότε χωρίς να θέλω ν' απαξιώσω τα μεταλλικά υψηλής(σε συνδυασμό με το ABS) το αποτέλεσμα σαν αίσθηση ή εφαρμογή μετριάζεται λόγω ABS και της μείωσης της πίεσης,
απόψεις?????
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.422
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Διαβάζοντας το θέμα, μιάς και πάντα με άρεσε το Capo, μου προέκυψε μια άσχετη ερώτηση cdefghigi, που έχω στο μυαλό και θα ήθελα τις απόψεις σας σχετικά με τα σωληνάκια υψηλής σε συνδυασμό με ABS,
κατά την σκέψη μου, εφόσον υπάρχει ABS, την στιγμή(και ίσως ελάχιστα πιό πρίν), που η πίεση - θερμοκρασίες θα είναι τέτοια που θα φουσκώσουν τα λαστιχένια υψηλής, ή τα μεταλλικά υψηλής θα το αποτρέψουν, επεμβαίνει το ABS και χαλαρώνει αυτή την πίεση, οπότε χωρίς να θέλω ν' απαξιώσω τα μεταλλικά υψηλής(σε συνδυασμό με το ABS) το αποτέλεσμα σαν αίσθηση ή εφαρμογή μετριάζεται λόγω ABS και της μείωσης της πίεσης,
απόψεις?????
Ενδιαφερον θα ειχε αν καποιος ειχε πριν abs με απλα σωληνακια και μετα εβαλε υψηλης .
@Natassa ?
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Τελικά από ζουμ στο ζουμ είχα διακρίνει ότι ήταν της Braking






Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ενδιαφερον θα ειχε αν καποιος ειχε πριν abs με απλα σωληνακια και μετα εβαλε υψηλης .
@Natassa ?


Σε αμάξι
Και η διαφορά ηταν εμφανής προς το καλύτερο.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Το πεντάλ ηταν εμφανώς ποιο σκληρό, κσι απο τα πρωτα χιλιοστά καταλαβαίνεις ότι < πιάνει > το φρένο.
Όχι μόνο δεν επηρεάστηκε το abs,αλλά δούλευε και καλύτερα.
Σε φρένα πανικού οπου με απλα σωληνάκια υπήρχε το φαινόμενο του φουσκώματος και αρα πιστεύω οτι υπήρχε μια κάποια καθυστέρηση στο abs.
Με τα υψηλής έμπαινε όταν έπρεπε το abs και χρειαζόταν.
Αφού καταλάβαινα και ένιωθα οτι το αυτοκίνητο σταματάει με λιγότερη δύναμη στο πεντάλ
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Σε πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω και γρανάζι μπροστά σε 16άρι.
Δεν μου αρέσει το 17άρι και ας είναι πιο οικονομικό.
Θέλω να μειώσω και το γνωστό σκορτσάρισμα που έχει το 17άρι. O Rotax έχει jerky injection όπως και τα παλιότερα Ducati multistrada.
Με το 16άρι στρώνει πολύ
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Διαβάζοντας το θέμα, μιάς και πάντα με άρεσε το Capo, μου προέκυψε μια άσχετη ερώτηση cdefghigi, που έχω στο μυαλό και θα ήθελα τις απόψεις σας σχετικά με τα σωληνάκια υψηλής σε συνδυασμό με ABS,
κατά την σκέψη μου, εφόσον υπάρχει ABS, την στιγμή(και ίσως ελάχιστα πιό πρίν), που η πίεση - θερμοκρασίες θα είναι τέτοια που θα φουσκώσουν τα λαστιχένια υψηλής, ή τα μεταλλικά υψηλής θα το αποτρέψουν, επεμβαίνει το ABS και χαλαρώνει αυτή την πίεση, οπότε χωρίς να θέλω ν' απαξιώσω τα μεταλλικά υψηλής(σε συνδυασμό με το ABS) το αποτέλεσμα σαν αίσθηση ή εφαρμογή μετριάζεται λόγω ABS και της μείωσης της πίεσης,
απόψεις?????
Γιώργο σωστός ο προβληματισμός σου αλλά θεωρώ ότι τα πράγματα είναι πιο απλά.
Το σύστημα ΑΒΣ (αισθητήρες-μονάδα κλπ) διαβάζει την περιστροφή του τροχού και αν διαγνώσει μια ορισμένη διαφορά με την περιστροφή του άλλου ή την τάση να ακινητοποιηθεί (μπλοκάρει) τότε επεμβαίνει η μονάδα και ακαριαία ανοίγει την βαλβίδα των υγρών ώστε να εκτονώσει την πίεση που δώσαμε με το πάτημα-τσαρούχωμα του φρένου και να 'ελευθερώσει' λίγο τον τροχό.
Τώρα στο δια ταύτα.Για μένα δεν έχει καμμία σημασία αν έχεις σωληνάκια υψηλής ή πλαστικά.Ο τροχός αν είναι να μπλοκάρει θα μπλοκάρει είτε εσύ πατάς φρένο με όλη σου τη δύναμη στο πλαστικό είτε αγγίζεις απλώς τη μανέτα με το μεταλλικό.Χρησιμοποιώ ακραία παραδείγματα αλλά η ουσία είναι αυτή.Το ΑΒΣ θα κάνει τη δουλειά που ξέρει άσχετα τι δυνάμεις ασκήθηκαν για το μπλοκάρισμα.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Σε πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω και γρανάζι μπροστά σε 16άρι.
Δεν μου αρέσει το 17άρι και ας είναι πιο οικονομικό.
Θέλω να μειώσω και το γνωστό σκορτσάρισμα που έχει το 17άρι. O Rotax έχει jerky injection όπως και τα παλιότερα Ducati multistrada.
Με το 16άρι στρώνει πολύ
καλη αναβαθμιση αυτη..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
καλη αναβαθμιση αυτη..
Κάπου το γράφω και στην αρχή για το προηγούμενο Capo. Πάντα με το 17άρι νόμιζα πως οδηγάω με λάθος σχέση.
Μόλις εβαλα το 16άρι θαρρείς και το μηχανάκι απελευθερώθηκε!

Δεν είναι τυχαίο που το Raid έρχεται μαμα με 16άρι.
 
Top Bottom