Καλησπέρα,
έχω ένα F650GS του 2010, το οποίο αγόρασα μεταχείρω το 2013 με 15k χλμ και τώρα έχει 47k χλμ.
Το είχα αγοράσει ως δεύτερο αρχικά και τρίτο μετέπειτα μηχανάκι για χρήση εντός πόλης και μικρές σχετικά διαδρομές καθώς και για ψιλά off.
Γενικά έχω μείνει εξαιρετικά ευχαριστημένος. Είναι ελαφρύ με καλό ζύγισμα (λόγω χαμηλού κέντρου βάρους) και πολύ καλή αίσθηση οδήγησης. Επίσης και βασικότατο, εξαιρετική οικονομία εκτός και εντός πόλης. Η μόνη φάση που αρχίζει να ψιλορουφάει είναι σε γρήγορη εθνική.
Αν το πάρεις stock αξίζει να αλλάξεις την ζελατίνα γιατί η μαμά είναι τραγικά χαμηλή. Επίσης η σέλα (το ύψος της οποίας είναι στα 820 mm), δεν προβληματίζει μεν γιατί στο σημείο που κάθεσαι λεπταίνει αρκετά, αλλά δεν είναι και τόσο άνετη. Την άλλαξα με comfort και έγινε αισθητά πιο καλή η εμπειρία πολύωρης οδήγησης.
Το μονό δισκόφρενο δεν με ενοχλεί σε αίσθηση την οποία θεωρώ καλή αλλά θα ήθελα περισσότερη δύναμη φρεναρίσματος. Ίσως ο βασικότερος λόγος που θα συνιστούσα το 700 αν σε παίρνει οικονομικά είναι το διπλό δισκόφρενο συν βελτιώσεις στα σημεία. Την ύπαρξη περαιτέρω ηλεκτρονικών βοηθημάτων που έχει το 700 δεν την κατακρίνω αλλά δεν τη θεωρώ και σημαντική σε τόσο ήπιο μηχανάκι. Οι διακόπτες ξενίζουν μεν στην αρχή αλλά όπως και οτιδήποτε άλλο συνηθίζονται. Αν τα υπόλοιπα σου κάνουν κούκου .....
Από προβλήματα, το μόνο που μου έχει βγάλει ήταν η ανάγκη αλλαγής μπροστινού δίσκου στα 40k χλμ αλλά πιστεύω πως φταίνε και οι κακές επιλογές στα τακάκια από τον πρώτο ιδιοκτήτη και από εμένα μετά, α ναι και ρουλεμάν τιμονιού πριν 2k χλμ αλλά γι αυτό φταίνε σίγουρα οι καφρίλες μου ...
Ευτυχώς από τα άλλα προβλήματα που παραθέτει παραπάνω ο φίλος shooter045 δεν μου έχει βγάλει κάτι (ακόμα τουλάχιστον φτου φτου).
Σε ένα φίλο που έχει αντίστοιχο αλλά συνέχεια και σχεδόν αποκλειστικά μέσα στην πόλη μέχρι τις 92k χλμ του έχει κάψει δύο φορές πηνίο (με αιτιολογία την υπερθέρμανση του μέσα στην πόλη λόγω της θέσης που βρίσκεται).
Αξίζει να σου πω πως από όταν το πήρα έχουν αλλαχθεί ακόμα δύο μηχανάκια στο στόλο (και έχουν φύγει άλλα δύο) αλλά αυτό παραμένει .....
Προσωπικά θα κοιτούσα για ένα F650GS με σχετικά λίγα χλμ και όσο πιο πολλά προικιά αυτή την εποχή που δεν έχει ακόμα έξαρση η αγορά μεταχειρισμένου, ή αν σε παίρνει οικονομικά για F700GS. Στο παραπάνω παράδειγμα του F700, 5500 Ευρώ συζητήσιμα δεν είναι κακή τιμή για αυτό το μηχανάκι και έχει και διάφορα αν και του λείπουν μερικά βασικά (π.χ. ποδιά), από την άλλη και τα 83k χλμ δεν τα λες και λίγα .....
Σαν τελευταία σκέψη να σου επισημάνω ότι ούτε το F650 ούτε το F700 έχουν λασπωτήρα πίσω τροχού, με αποτέλεσμα νερά και λάσπες να πετιούνται κατευθείαν στο πίσω αμορτισέρ που είναι αρκετά ακάλυπτο στο σημείο που βρίσκεται. Θεωρώ must ένα ανάλογο aftermarket λασπωτήρα ...
Ελπίζω να βοήθησα λίγο, στη διάθεσή σου για περαιτέρω λεπτομέρειες ή να το δεις από κοντά ......