Ρε πας μια Ρουμανία με κάνα 100αρι ακομα
Ε μαα.:D
Κάντα βενζίνες Πάνο...
Αν βρω φθηνο και σωστο τροπο θα το κανω,αλλιως δεν τους τα χαλαλιζω.
Ρε πας μια Ρουμανία με κάνα 100αρι ακομα
Κάντα βενζίνες Πάνο...
Σοφή σκέψη.Ε μαα.:D
Αν βρω φθηνο και σωστο τροπο θα το κανω,αλλιως δεν τους τα χαλαλιζω.
Το πως αισθάνεσαι την μοτοσυκλέτα καθώς και η βελτίωση(ειδικά στο πάτημα) σύμφωνα με τα θέλω σου δεν ξέρω αν μπορεί και πρέπει να μετρηθεί σε ντεπόζιτα..400 ευρωπουλα δια του 30 που φουλαρω,ποσα τεποζιτα γεμιζω;
Αυτό θεωρώ ότι κάποιος ειδικός σας τον Ρεμούνδο ή ένας που στήνει/σετάρει μηχανάκια για αγώνες μπορεί να μας πει..Το ερώτημα είναι από που και μετα αλλάζει επικίνδυνα
Αυτό θεωρώ ότι κάποιος ειδικός σας τον Ρεμούνδο ή ένας που στήνει/σετάρει μηχανάκια για αγώνες μπορεί να μας πει..
θέλει να ισσοροπησει και το πίσω μέρος σύμφωνα με το μπροστά..Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι παλεύεις...
Μλκ ο Παγουράς είναι κονδός, απορώ που θέλει και μηχανές, όταν έχει αυπνίες κόβει βόλτες κάτω από το κρεβάτι, μου αρέσει που το παίζει και κόκκορας....Αχαχχαχαχαχχαχαααααθέλει να ισσοροπησει και το πίσω μέρος σύμφωνα με το μπροστά..
Δεν αλλάζει η κάστερ αλλά η προβολή της γωνίας (syn) με αποτέλεσμα το μηχανάκι γίνεται νευρικό, ομοίως και πίσω, για μένα το χαμήλωμα πρέπει να γίνει με παράλληλη μετατόπιση του πίσω (πρέπει η εταιρία να δίνει κιτ), ειδάλως θα αλλάξει ο χαρακτήρας της μηχανής.."Θα πρέπει να ρίξετε τις μπροστινές σας πιρούνες μέσω των τριπλών σφιγκτήρων αντισταθμίστε το χαμηλωμένο πίσω. Οι μπροστινές πιρούνες μπορούν να πέσουν 30mm + πριν το πώμα των πιρουνιών παρεμβάλλεται στο τιμόνι."
Υπαρχει καποιο λαθος εδω στις εννοιες, νομιζω :
....εαν κατεβασεις την ουρα της μηχανης (rear height) αυξανεται η γωνια καστερ , βαραινει το τιμονι στις χαμηλες ταχυτητες , σταθεροτητα στις υψηλες ......(σκιτσο LAndreas)
... αρα σαν αντισταθμισμα ειναι το ανεβασμα των πηρουνιων εν σχεση με τις πλακες τους ωστε να μειωθει και παλι η καστερ και να ερθει στο default οσο το δυνατον (ή κατεβασμα των τιμονοπλακων).
.... αυτος ο τυπος τεντωτηρα αλυσιδας ( what a shit πατεντα) ανεβοκατεβαζει και τον αξονα της πισω ροδας αρα και το υψος της ουρας της μηχανης.
"Αλλο μηχανάκι θέλει...διαβαστε τα προηγουμενα μην λεμε τα ιδια ............
Θελει να χαμηλωσει ΟΛΟ το μηχανακι ....
εχει ''θεμα '' πισω γιατι δεν εχει ρεγουλατορους στην ροδα ( ειναι αλλο μοντελο )
ουτε μοχλικο ......
παμε απο την αρχη
Θελει να χαμηλωσει ΟΛΟ το μηχανακι ....
εχει ''θεμα '' πισω γιατι δεν εχει ρεγουλατορους στην ροδα.....
Το πως αισθάνεσαι την μοτοσυκλέτα καθώς και η βελτίωση(ειδικά στο πάτημα) σύμφωνα με τα θέλω σου δεν ξέρω αν μπορεί και πρέπει να μετρηθεί σε ντεπόζιτα..
Είδα την ωραία ανάλυση του Ανδρέα.
Πόσα μηχανάκια εκεί έξω είναι σωστά ρυθμισμένα;;
Μάλλον πιο στρητάδικη αίσθηση και σταθερότητα σε ταχύτητες ταξιδίου προβλέπω. Το κατέβασμα μόνο του μπροστινού δίνει πιο άμεση αλλαγή πορείας.
Δεν υπογράφω.Σκέφτομαι..