Εδω και καιρο ψανω μια λυση για να χαμηλωσω το tiger κανα δυο ποντους πισω.Τα περιθωρια της σελας τα εχω εξαντλησει και εχω κατεβασει τα μπροστα πηρουνια 1cm.Απ οτι εχω δει, περα απο ενα κιτ που κοστιζει 400 ευρω και τα οποια δεν εχω σκοπο να δωσω,δεν υπαρχει κατι αλλο στην αγορα.Προσφατα βρηκα ενα σχετικο θεμα στο advrider.com αλλα δεν εχει φωτογραφιες και δεν ειμαι σιγουρος αν εχω καταλαβει καλα την διαδικασια.
Lowering a Triumph 955i - help please
The modification drops your rear ride height over 2 inches. If you remove most of the preload and set the seat at the lowest of the 3 positions (under seat there is a left and right bracket which can be adjusted to the 'lowest' holes)
You should drop your front forks through the triple clamps to compensate for the lowered rear. The front forks can be dropped 30mm+ before the fork caps interfere with the handlebars.
Caveat: Handling is slower. Lowering the rear will make it very difficult to use the center-stand, and the bike will be relatively upright on the sidestand - prone to a tip over if not careful.
https://advrider.com/f/threads/lowering-a-triumph-955i-help-please.761870/
και μεταφρασμενο απο τον Γκουγκλι:
Η τροποποίηση μειώνει το ύψος του οπίσθιου βήματος σας πάνω από 2 ίντσες. Εάν αφαιρέσετε το μεγαλύτερο μέρος της προφόρτισης και ρυθμίσετε το κάθισμα στη χαμηλότερη θέση από τις 3 θέσεις (κάτω από το κάθισμα υπάρχει αριστερό και δεξί βραχίονα που μπορεί να ρυθμιστεί στις "χαμηλότερες" οπές)
Θα πρέπει να ρίξετε τις μπροστινές σας πιρούνες μέσω των τριπλών σφιγκτήρων αντισταθμίστε το χαμηλωμένο πίσω. Οι μπροστινές πιρούνες μπορούν να πέσουν 30mm + πριν το πώμα των πιρουνιών παρεμβάλλεται στο τιμόνι.
Ανακοπή:Το χειρισμό είναι πιο αργό. Η μείωση του πίσω μέρους θα κάνει πολύ δύσκολη τη χρήση της κεντρικής βάσης και η μοτοσυκλέτα θα είναι σχετικά όρθια στο πλάι και θα είναι επιρρεπής σε μια άκρη εάν δεν είναι προσεκτική.
Eρωτηση πρωτη.Εχει ασχοληθει καποιος με το χαμηλωμα της συγκεκριμενης μηχανης,η μπορει με σιγουρια να μου πει τι πρεπει να κανω?
Ερωτηση δευτερη.Ποσο θα επηρεασει το χαμηλωμα των 2cm την συμπεριφορα της μηχανης?Θα εχει θεμα η αναρτηση η καποιο αλλο εξαρτημα?
Lowering a Triumph 955i - help please
- loosen both left and right 8mm Hex pinch bolts (you do not need to remove)
- Remove both left and right axle retainer clips with needle nose pliers if you will use a 19mm hex socket on the axles. You don't need to loosen the axle nut.
- Rotate the eccentrics forward (chain becomes loose) with 10mm hex or 19mm sockets, and upward to a position above the swingarm.
- Adjust chain slack (45mm-60mm) at the 'weld on swingarm just behind lower shock bolt covers'. Do NOT have less than 25mm slack (even if stated in Triumph manual) - the looser the better on a 1999-2004 Tiger 955i
- Check for interference on chain guard. Shim chain guard mounting bolt with washers if necessary to clear chain. Install axle retainer clips.
- Tighten pinch bolts: 25 ft-lb
The modification drops your rear ride height over 2 inches. If you remove most of the preload and set the seat at the lowest of the 3 positions (under seat there is a left and right bracket which can be adjusted to the 'lowest' holes)
You should drop your front forks through the triple clamps to compensate for the lowered rear. The front forks can be dropped 30mm+ before the fork caps interfere with the handlebars.
Caveat: Handling is slower. Lowering the rear will make it very difficult to use the center-stand, and the bike will be relatively upright on the sidestand - prone to a tip over if not careful.
https://advrider.com/f/threads/lowering-a-triumph-955i-help-please.761870/
και μεταφρασμενο απο τον Γκουγκλι:
- χαλαρώστε τους αριστερούς και δεξιούς κοχλίες πείρου Hex 8mm (δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε)
- Αφαιρέστε τα κλιπ συγκράτησης του αριστερού και του δεξιού άξονα με τις πένσες βελόνας αν χρησιμοποιείτε μια εξάγωνη υποδοχή 19 mm στους άξονες. Δεν χρειάζεται να χαλαρώσετε το παξιμάδι άξονα .
- Περιστρέψτε τα εκκεντρικά προς τα εμπρός (η αλυσίδα χαλαρώνει) με πρίζες 10mm hex ή 19mm και προς τα πάνω σε μια θέση πάνω από το swingarm.
- Ρυθμίστε την χαλαρή αλυσίδα (45mm-60mm) στην 'συγκόλληση του ταλαντευόμενου βραχίονα ακριβώς πίσω από τα κάτω καλύμματα μπουλονιών κρούσης' . ΜΗΝ έχετε λιγότερο από 25mm χαλάρωση (ακόμη και αν αναφέρεται στο εγχειρίδιο Triumph ) - το πιο χαλαρότερο το καλύτερο σε ένα 1999-2004 Tiger 955i
- Ελέγξτε για παρεμβολές στο προστατευτικό της αλυσίδας . Shim αλυσίδα φρουρά μπουλόνι στερέωσης με ροδέλες αν χρειαστεί να σαφές αλυσίδα . Τοποθετήστε κλιπ συγκράτησης άξονα.
- Σφίξτε τους κοχλίες: 25 ft-lb
Η τροποποίηση μειώνει το ύψος του οπίσθιου βήματος σας πάνω από 2 ίντσες. Εάν αφαιρέσετε το μεγαλύτερο μέρος της προφόρτισης και ρυθμίσετε το κάθισμα στη χαμηλότερη θέση από τις 3 θέσεις (κάτω από το κάθισμα υπάρχει αριστερό και δεξί βραχίονα που μπορεί να ρυθμιστεί στις "χαμηλότερες" οπές)
Θα πρέπει να ρίξετε τις μπροστινές σας πιρούνες μέσω των τριπλών σφιγκτήρων αντισταθμίστε το χαμηλωμένο πίσω. Οι μπροστινές πιρούνες μπορούν να πέσουν 30mm + πριν το πώμα των πιρουνιών παρεμβάλλεται στο τιμόνι.
Ανακοπή:Το χειρισμό είναι πιο αργό. Η μείωση του πίσω μέρους θα κάνει πολύ δύσκολη τη χρήση της κεντρικής βάσης και η μοτοσυκλέτα θα είναι σχετικά όρθια στο πλάι και θα είναι επιρρεπής σε μια άκρη εάν δεν είναι προσεκτική.
Eρωτηση πρωτη.Εχει ασχοληθει καποιος με το χαμηλωμα της συγκεκριμενης μηχανης,η μπορει με σιγουρια να μου πει τι πρεπει να κανω?
Ερωτηση δευτερη.Ποσο θα επηρεασει το χαμηλωμα των 2cm την συμπεριφορα της μηχανης?Θα εχει θεμα η αναρτηση η καποιο αλλο εξαρτημα?