Νίκο, μάλλον είναι πιο πολύ της ηλικίας μας τα touring motos!
Συμφωνώ, δεν παύουν όμως να είναι κι ένα καταφύγιο μεσόκοπων αναβατών όσον αφορά την ανετότερη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.Τα touring, δεν κάνουν προσδιορισμό ηλικίας αλλά, αναζήτησης! :)
Γι'αυτο εχω naked σαν "παιδι" και εγω!!!!!!Συμφωνώ, δεν παύουν όμως να είναι κι ένα καταφύγιο μεσόκοπων αναβατών όσον αφορά την ανετότερη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.
Εσύ είσαι αστέρι βρεΓι'αυτο εχω naked σαν "παιδι" και εγω!!!!!!
Εσύ είσαι αστέρι βρε
Έχω παρατηρήσει πως πολλά πράγματα επάνω σε μια μοτοσυκλέτα που τα έχει από κατασκευής, είναι πολύ πιο μελετημένα από τα after.Πιό καλά τα μαμά..
+847Έχω παρατηρήσει πως πολλά πράγματα επάνω σε μια μοτοσυκλέτα που τα έχει από κατασκευής, είναι πολύ πιο μελετημένα από τα after.
Μια εξάτμιση μαμά, ας πούμε, που αποδίδει σε όλο το φάσμα των αγροτών, έστω και με συμβιβασμούς, είναι καλύτερη από μια after που αποδίδει μόνο ψηλά .
Το ίδιο ισχύει προφανώς και για τις λάμπες.
Νομίζω ότι τα μαμά έχουν καλύτερη συγκέντρωση, από φωτεινότητα τα led ναι είναι καλύτερα αλλά θεωρώ ότι με τα μαμά ταξιδεύεις καλύτερα, εκτός αν στην φωτό κάτι δεν βλέπω.τι εννοείς @apache ? Δεν φωτίζουν καλύτερα τα LED? Τα μαμά που είχε πριν ήταν χειρότερα από τα Philips +130
Στη φωτό @apache δεν είναι η μαμίσια λάμπα H4 αλλά η Philips +130 και η LED που τοποθέτησα σήμερα. Πήγα μια βόλτα όταν βράδιασε και έγινε η νύχτα μέρα σε σκοτεινούς δρόμους. Απίστευτη αλλαγή ορατότητας στο δρόμο ;)Νομίζω ότι τα μαμά έχουν καλύτερη συγκέντρωση, από φωτεινότητα τα led ναι είναι καλύτερα αλλά θεωρώ ότι με τα μαμά ταξιδεύεις καλύτερα, εκτός αν στην φωτό κάτι δεν βλέπω.
Στη φωτό @apache δεν είναι η μαμίσια λάμπα H4 αλλά η Philips +130 και η LED που τοποθέτησα σήμερα. Πήγα μια βόλτα όταν βράδιασε και έγινε η νύχτα μέρα σε σκοτεινούς δρόμους. Απίστευτη αλλαγή ορατότητας στο δρόμο ;)