RaGe_RaptoR
new member
- Δημοσιεύσεις
- 333
- Ηλικία
- 44
- Μοτοσυκλέτα
- GSX-R1000 K6
- Όνομα
- Giorgio
Εκεί γύρω στις 200.000 χλμ ίσως θα χρειάζεται να συμπληρώνω. :DΣυμπληρώνεις ???
Εκεί γύρω στις 200.000 χλμ ίσως θα χρειάζεται να συμπληρώνω. :DΣυμπληρώνεις ???
Εκεί γύρω στις 200.000 χλμ ίσως θα χρειάζεται να συμπληρώνω. :D
Έχω κοντά αλλά 170.000 χιλιαδες χιλιόμετρα δηλαδή μια χαρά....SUZUKI RULES ....ρεεε
...τη πουλησα!!!!!!!!
Ειναι η δευτερη μου επιλογη το κοντινο σου!Να αρχισω να ψαχνω?:D
Έχω πρόταση στα μεσαία κυβικά, πεντακάθαρη αλλά k...τη πουλησα!!!!!!!!
Μια χαρα.Σήμερα άλλαξα τα μικρό διακοπτάκια από τον δεξί διακόπτη
Άλλαξα αυτό του start και του δεξιού φλας
to flash δούλευε κανονικά απλώς δεν έκανε εκείνο το χαρακτηριστικό κλαμπ και όταν φορούσες γάντια δεν μπορούσες να αισθανθείς αν έχεις ενεργοποιήσει το flash
Toυ start μου έκανε κάνα δυο φορές κάτι νούμερα και έτσι το άλλαξα και αυτό
Τα μικρό διακοπτάκια τα πήρα από τον προηγούμενο διακόπτη μου
Στο start έβαλα το διακόπτη του ABS που ήταν ολοκαίνουργιος και αχρησιμοποίητος
Και στο φλας έβαλα έναν άλλο διακόπτη που έκανε το χαρακτηριστικό ήχο
Έτοιμοι για βόλτες!!!
kostas r1150gs
Μια χαρα.
Τελικα δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο απο το να ασχολεισαι ο ιδιος με το μηχανακι σου.
Τουλαχιστον ξες οτι αυτο που κανεις ειναι πολυ καλυτερο απο τον πιο καλο μαστορα που θα εβαζες.
Κι εγω σημερα ασχοληθηκα με δαγκανες κλπ.
Με τις δαγκάνες πρέπει να ασχοληθώ και εγώ κάποια στιγμή αλλά θέλω πρώτα να βρω σετάκια με τσιμουχάκια και ότι άλλο χρειάζεταιΜια χαρα.
Τελικα δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο απο το να ασχολεισαι ο ιδιος με το μηχανακι σου.
Τουλαχιστον ξες οτι αυτο που κανεις ειναι πολυ καλυτερο απο τον πιο καλο μαστορα που θα εβαζες.
Κι εγω σημερα ασχοληθηκα με δαγκανες κλπ.
Με τις δαγκάνες πρέπει να ασχοληθώ και εγώ κάποια στιγμή αλλά θέλω πρώτα να βρω σετάκια με τσιμουχάκια και ότι άλλο χρειάζεται
kostas r1150gs
Εννοείς να μην βγάλω τελείως τα έμβολα;Επειδή το εκανα πρόσφατα να ξέρεις οτι είναι μανίκι ,αν δεν εχεις ανομοιόμορφη φθορά στα τακάκια, θα πρότεινα να βγαλεις τις δαγκάνες και αφού πιέσεις τα έμβολα στο τέρμα, να καθαρίσεις με σπρέι για καρμπιρατέρ.
Κάνει θαύματα
Εννοείς να μην βγάλω τελείως τα έμβολα;
Γιατί εγώ ήθελα να βγάλω τα έμβολα για να καθαρίσω εσωτερικά τη δαγκάνα
kostas r1150gs
Οκ ευχαριστώ πολύ!!!Επειδή ανοιξα δαγκάνες απο μηχανάκι που δούλευε και απο μηχανάκι που καθόταν.
Στην πρώτη περίπτωση ηταν άχρηστο που τις ανοιξα καθώς εσωτερικά ηταν κρύσταλλο.
Στην δεύτερη ηταν επιτακτικό.
Οι εξαερωτήρες είχαν πιασει σκουριά γιατί τα υγρά φρένων είναι υδρόφιλα και μαζεύουν υγρασία που έχει ως αποτέλεσμα σκουριά.
Σκουριά υπήρχε και στις βίδες απο τα μαρκουτσια.( έχω σχετικές φωτό στο θέμα μου BANDIT ).
Τσιμουχακια και o ring μην πειράζεις αν δεν εχεις διαρροή η ανομοιόμορφη φθορά και εφ όσον το μηχανάκι κινείται.
Η ποιο καλη λύση είναι αλλαγή υγρών φρένων ανα δυο χρόνια και καλός καθαρισμός απο την σκόνη μέσα στην δαγκάνα όπως περιεγραψα παραπάνω
Οκ ευχαριστώ πολύ!!!
θα κάνω αυτό που είπες θα πιέσω τα έμβολα να βγουν αρκετά έξω και θα τα καθαρίσω όσο πιο καλά μπορώ
kostas r1150gs
Ωραία αυτό μου φαίνεται πιο εύκολο!Όχι εξω.
Το αντίθετο.
1)Βγαζεις μαρκουτσια
2)αδειάζεις τελείως υγρά.οι
3) ξεβιδωνεις τελείως δαγκάνες
4) βγάζεις εξαερωτήρες και με πιεστικό αέρα φυσας και απο τις δυο τρύπες ,και του εξαερωτήρα και την μεγαλη που πιάνει το μαρκουτσι.
5)πιεζεις τα έμβολα τεεεερμα μέσα.
6) ψεκαζεις με το σπρέι,καθαρίσεις σκουπίζεις - αν και το σπρέι στεγνώνει μονο του.
Και μετα μονταρεις.
Να εχεις κατα νου οτι οι χαλκοροδελες στα μαρκουτσια πιθανόν να θέλουν αντικατάσταση με καινούργιες.