ας το παρουμε απ την αρχη.
η πενφε απο συντηρητικη εταιρια με τα αεροψυκτα μποξερακια χαμηλης ιπποδυναμης...αλλαζει ροτα το 1983
βγαζει τετρακυλινδρο υδροψυκτο με ψεκασμο...χαμος στον ειδικο τυπο.
το 1987 μπαινει το πρωτο abs σε μοτο.
to 1993 τολμα με το τελεβελερ..χαμος στον ειδικο τυπο...ψεκασμος και στον μποξερ.
Και συνεχιζει συνεχως να το εξελισει ..
ωραια μεχρι εδω..
καποια στιγμη ομως το πραγμα ξεφευγει...(προσωπικη αποψη) γινανε τοσο πολυπλοκες που ο ιδιοκτητης δεν μπορει να επεμβει...εκτος αν εχει εξοπλισμο NASA
Ειναι πρωτοπορος στον ''κατηφορο '' (προσωπικη αποψη) και οι αλλοι ακολουθουν, με ιδιο σκεπτικο. .
το 2002 κανει την πρωτη χοντρη πατατα με το σερβοφρενο..
το διορθωνει το 2007...αλλα ξεκιναει η εξελιξη..canbus.
Δεν ξερω τι γινεται λοιπον απο κει και μετα , δεν εχω αποψη.
αλλα για αρχες 2000 θα σου πω οτι πηρα αφοβα ενα fjr 2004. Κροταλιζε βεβαιως στις 3000 οπως πολλα ΓΙΑΜΑΧΑ τα λεφτα μου ναχα!! (οδηγοι βαλβιδων), αλλα κανεις δεν ειναι τελειος..
Ενω ομως ειχα βρει καθαροτατο πενφε 1150rt 2004..πηγα και πηρα του 95, στην ιδια τιμη ακριβως..