Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.786
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Την κάρτα την έχω στην εξωτερική τσέπη του μπουφάν αριστερά με κλεισμένο το φερμουάρ.Είναι πλέον ζήτημα δευτερολέπτων να κάνεις τις κινήσεις πληρωμής στα διόδια ακόμα και με χοντρά γάντια.Απλώνεις την κάρτα στο μηχάνημα την ξαναβάζεις στην τσέπη και κλείνεις το φερμουάρ.Κάρτα και θα βρω κρεμαστή θήκη όπως οι αγωνοδίκες ούτε τσέπες ούτε πορτοφόλια
Και άμα σου πέσει άνοιξε ,stand ξεκαβαλα κλπ.Την κάρτα την έχω στην εξωτερική τσέπη του μπουφάν αριστερά με κλεισμένο το φερμουάρ.Είναι πλέον ζήτημα δευτερολέπτων να κάνεις τις κινήσεις πληρωμής στα διόδια ακόμα και με χοντρά γάντια.Απλώνεις την κάρτα στο μηχάνημα την ξαναβάζεις στην τσέπη και κλείνεις το φερμουάρ.
Να πω λίγο για την αξιοπιστία του μοντελου, το πήρε ο φαδερ το 2003, και τα λάδια έχουν αλλαχθεί μόνο 4 φορές μέχρι σήμερα, ζει και βασιλεύει ενώ είναι πιο σβέλτο από το δικό μου ! CB500SYHonda CB500 με φαίρινγκ.
Mε το μυαλό/γνώση που έχω σήμερα δεν θα κολαγα να πάρω ένα.Να πω λίγο για την αξιοπιστία του μοντελου, το πήρε ο φαδερ το 2003, και τα λάδια έχουν αλλαχθεί μόνο 4 φορές μέχρι σήμερα, ζει και βασιλεύει ενώ είναι πιο σβέλτο από το δικό μου ! CB500SY
Το μοντέλο είναι παλιο κι ο Σαρακάκης δεν ήταν απικο στην υποστήριξη ΟΛΩΝ τον μοντέλων έτσι κι αλλιώς.Απο ανταλλακτικά γενικά τι παίζουν στο CB500?
όχι ρε,τι να σου πέσει? Γάντια μηχανής φοράμε όχι της ΔΕΗ.Και άμα σου πέσει άνοιξε ,stand ξεκαβαλα κλπ.
Το έψαχνα το φερινγκάτο το παλιό CB500S όταν είπα να ξαναγυρίσω στις μοτό. Δεν έβρισκα.Mε το μυαλό/γνώση που έχω σήμερα δεν θα κολαγα να πάρω ένα.
Είπαμε.Για κατασταλαγμένους που θέλουν το κεφάλι τους ήσυχο.
Ταχύτητες ταξιδιού καλές...
Θέση μια χαρά..
Αξιοπιστία σε βαθμό αηδίας..
Άσε που αν "το'χεις" κλαίνε άλλοι με φρέσκα..
Απλά τα πράγματα αλλά σκεφτόμαστε τι βλέπουν οι άλλοι,όχι τι και πως βλέπουμε εμείς τον εαυτό μας.
Πριν κάνα χρόνο εγώ είδα ένα 1150 κίτρινο στην Αθήνα με 50.000χλμ στα 3300..με τριβαλιτσο.. Και πάνω στη δοκιμαστική βολτα έμεινε και το πήρε με την οδικηΌχι, στην Ζάκυνθο αν θυμάμαι καλά ήταν ένα GS1150 με 50000 χλμ και γύρω στα 3000 ευρώ. (Αν θυμάμαι καλά. Πάει και ένας χρόνος σχεδόν)
O Νόμος του Μέρφυ, μου έχει τύχει πρόβλημα στο προηγούμενο αμάξι και όποτε το πήγαινα στον μάστορα δούλευε φουσέκι.....Πριν κάνα χρόνο εγώ είδα ένα 1150 κίτρινο στην Αθήνα με 50.000χλμ στα 3300..με τριβαλιτσο.. Και πάνω στη δοκιμαστική βολτα έμεινε και το πήρε με την οδικη
Χα!Πριν κάνα χρόνο εγώ είδα ένα 1150 κίτρινο στην Αθήνα με 50.000χλμ στα 3300..με τριβαλιτσο.. Και πάνω στη δοκιμαστική βολτα έμεινε και το πήρε με την οδικη
Δημήτρη έχω ζητήσει, διστακτικά ομολογουμένως όταν έγινε την πρώτη φορά, ανταλλακτικά (τρόμπα λαδιού δίχρονου) από μοντέλο πλέον της 30ετίας, παραεισαγωγής μάλιστα από Ιαπωνία και δεν είχα ούτε μου ούτε σου. Απλά έκανε ένα μήνα νάρθει. Επίσης για το ίδιο αναλώσιμα μέχρι γνήσιες λάμπες φαναριού και αυτά ήρθαν μια χαρά όλα μα όλα.Το μοντέλο είναι παλιο κι ο Σαρακάκης δεν ήταν απικο στην υποστήριξη ΟΛΩΝ τον μοντέλων έτσι κι αλλιώς.
Αν χρειαστεις πλαστικά από πτώση θα έχεις ζόρι.Λογικο.Δεν έφερνε,δεν υπάρχουν και πολλά.
Αναλωσιμα υπαρχουν.
Το σίγουρο είναι ότι το μοτέρ φορέθηκε και στο CBF500 που έβγαινε μέχρι το 09' .
ΕΔΩ θα σε ήθελα να πω την αλήθεια..
Πιο σύγχρονο λουκ αλλά συνάμα κλασικό.
Value for money με λιγα λόγια.Αγαπημενο κι εξαιρετικό γι'αυτό που θες.
Ανεβαίνεις οικονομικά.
Εγώ θα τα πήγαινα όλα στο θέμα που είχες ανοίξει για μηχανή.Ειναι κουβέντα για να μείνει.