Σκούτερ adv

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.490
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Δεν θα το παιρνα.. συζήτηση κανιυμε.

Ποτε μη λες ποτε. Τουλαχιστον για σκουτερ. Εστω και για μεσα στη πολη, εστω ενα 125αρι!;)
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Εγω εχω κ ενα crypton x , αλλά με το pcx ειδα ότι τελικα βολευει καλύτερα..
Μόνο με τη μεση μ εχω θεμα στο pcx..
Αν αλλαξω αναρτησεις κ σελα ισως φτιάξει..
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Εγώ έχω ένα kazer και μου λύνει τα χέρια.
Σκούτερ όμως δε θα είχα ποτέ γιατι

.. 1 δεν ξέρω να βάζω χερι..μεγαλο μπλέξιμο το βλέπω..
2.τα βρίσκω αποκρουστικα
3.νομιζω ρουφάνε
4.βολευομαι καλύτερα στην πάπια... Η θέση οδήγησης είναι σαν μηχανη.

5.αφου δεν έχω ονοφφ, πάω χώμα με το παπι.. Με το σκούτερ δεν..
Σε σχέση με παπί, όντως τα σκούτερ ρουφάνε...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
(Και) Γι αυτο σ'αγαπαω
Κωστα, λυπάμαι είμαι ήδη σε σοβαρό σχέση με τον Κούλη( και σε παράνομη με τον ωmega) !
Δε μου μένει χρόνος....


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Παπί έχω κι εγώ στην πόλη. Κυρίως το πήρα για την ευκολία της συντήρησης και το χαμηλό κόστος μετακίνησης σε σχέση με σκούτερ.

Σήμερα μάλλον θα προτιμούσα ένα σκουτεράκι. Αλλά επειδή τον έχω μπιμπελό τον πάπιο δεν τον αλλάζω.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ποτε μη λες ποτε. Τουλαχιστον για σκουτερ. Εστω και για μεσα στη πολη, εστω ενα 125αρι!;)


Κάτω απο την κόκκινη γραμμή μου είναι τα πεμφε και τα σκούτερ
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Και γίνονται και οχήματα μεταφορών/μετακομίσεων όποτε χρειαστεί!!! abcdefghgk
received_758497074696833-01-01.jpeg
+ 2 άτομα και μια μεγαλη τσάντα πλάτης ακόμα πρέπει να είχα φτάσει σε κιλά τα gs...... τα adv κιόλας abcdefghgkabcdefghgk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.415
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Και γίνονται και οχήματα μεταφορών/μετακομίσεων όποτε χρειαστεί!!! abcdefghgk
View attachment 22496
+ 2 άτομα και μια μεγαλη τσάντα πλάτης ακόμα πρέπει να είχα φτάσει σε κιλά τα gs...... τα adv κιόλας abcdefghgkabcdefghgk
Ντοντο ,πόσο μακρυά έχεις φτάσει με το σκούτι φίλε;
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Ντοντο ,πόσο μακρυά έχεις φτάσει με το σκούτι φίλε;
Άμα το βάλω σε πλοίο, όπως έχω κάνει τις περισσότερες φορές ουυυυυυυυ !!! abcdefghgk
Αλλά μιας και υπάρχει η μηχανή για τα μακρινά οδικά ταξίδια την προτιμώ !!
Με το σκουτι εδώ τοπικά μέχρι 200 χιλιόμετρα απόσταση !!
χωρίς ψαλίδι πίσω κουράζει αρκετά το κοπανημα !!
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Μην παίρνετε σκούτερ.
Δεν φτάνουν για όλους.:p

 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Εμενα το pcx ειναι πιο οικονομικο απο τον παπιο..Ασε που ξενας να πας βενζιναδικο γιατι με 8 λιτρα τεποζιτο εχεις αυτονομια 300+ χλμ...
1.8 με 1.9 κατανάλωση το pcx 150
2.2 κατανάλωση το pcx 125
3 καταναλωση το kriss 2..
Μονο το crypton x εχει 2 στα 100 αλλα πρεπει να το πας χαλαρα και δεν μπορεις γιατί ειναι διαολος!
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Εμενα το pcx ειναι πιο οικονομικο απο τον παπιο..Ασε που ξενας να πας βενζιναδικο γιατι με 8 λιτρα τεποζιτο εχεις αυτονομια 300+ χλμ...
1.8 με 1.9 κατανάλωση το pcx 150
2.2 κατανάλωση το pcx 125
3 καταναλωση το kriss 2..
Μονο το crypton x εχει 2 στα 100 αλλα πρεπει να το πας χαλαρα και δεν μπορεις γιατί ειναι διαολος!
Μας έχει καταστρέψει αυτό το PCX λέμε :p abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk


 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εμενα το pcx ειναι πιο οικονομικο απο τον παπιο..Ασε που ξενας να πας βενζιναδικο γιατι με 8 λιτρα τεποζιτο εχεις αυτονομια 300+ χλμ...
1.8 με 1.9 κατανάλωση το pcx 150
2.2 κατανάλωση το pcx 125
3 καταναλωση το kriss 2..
Μονο το crypton x εχει 2 στα 100 αλλα πρεπει να το πας χαλαρα και δεν μπορεις γιατί ειναι διαολος!

Αυτό είναι ένα θέμα με το παπί!
120 χλμ αυτονομία στην καλύτερη.
Κάθε τρεις και λίγο στο βενζινάδικο!
Στην επαρχία που τα βενζινάδικα είναι εκτός πόλης σχεδόν πάντα, είναι ολόκληρο ταξίδι! :p
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Εγώ με το crypton x έχω πραγματική κατανάλωση 2,3 λτ.
Με το πρόγραμμα fuelio.
Το χρησιμοποιώ μόνο για πόλη κ λίγο Off road.
Κάποιες φορές δικάβαλος.
Τις σπάνιες φορές που το τρέχω σε ανοιχτό δρόμο η κατανάλωση ανεβαίνει.
Παλιά που πήγαινα Αττική οδό κάποιες φορές, πρέπει να ρούφαγε σχεδόν όσο το Integra.
abcdefghabcdefgh
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda X-ADV 2021: Scooter έτοιμο για όλα (Video
Το πρωτοποριακό X-ADV της Honda ανανεώνεται




Για το 2021, το X-ADV φέρει βελτιώσεις στον κινητήρα και το πλαίσιο σε συνδυασμό με νέα, πιο δυναμική, εμφάνιση και νέες τεχνολογίες

Περισσότερη ισχύς από τον κινητήρα, που πλέον «στροφάρει» ακόμη πιο ψηλά. Ανασχεδιασμένο κιβώτιο ταχυτήτων, οι οποίες έρχονται μαζί με το ασύρματο γκάζι (Throttle By Wire), 4 προεπιλεγμένες λειτουργίες οδήγησης, νέας γενιάς Honda Selectable Torque Contro. Όλα αυτά με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Το πλαίσιο είναι επίσης ανασχεδιασμένο και η σχεδίαση νέα. Βελτιώσεις και στην εργονομία με την σέλα να είναι επανασχεδιαστεί για εύκολη πρόσβαση στο έδαφος.Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι μεγαλύτερος και περιλαμβάνει φορτιστή USB και θήκη για γάντια. Οι δύο προβολείς LED διαθέτουν φώτα ημέρας και η οθόνη TFT 5 ιντσών επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω του νέου συστήματος φωνητικού ελέγχου της Honda.



Το X-ADV μοιράζεται πολλές από τις αλλαγές που έχουν γίνει και στο νέο NC750X. Ο προδιαγραφών Euro5, δικύλινδρος σε σειρά, 8βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας είναι πλέον 1,4 κιλά ελαφρύτερος. Η ισχύς του αυξήθηκε κατά 4 ίππους και ανέρχεται πλέον σε 58. Επιπλέον η κόκκινη περιοχή των στροφών βρίσκεται 600 σ.α.λ. πιο ψηλά, στις 6.750 σ.αλ.. Η ροπή αυξάνεται κατά 1 kgm κα από 6,9 είναι πλέον 7 kgm που και αυτή επιτυγχάνεται 500 σ.α.λ. ψηλότερα, στις 4.750 σ.α.λ. Ο κόφτης μπαίνει στις 7.000 σ.α.λ. Για την εξουδετέρωση των κραδασμών έχουν χρησιμοποιηθεί δύο αντικραδασμικού άξονες.Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με νέα κλιμάκωση των σχέσεων του κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). Οι τρεις πρώτες είναι πιο «κοντές» για πιο σπορ αίσθηση και οι άλλες τρεις πιο «μακριές» για μεγαλύτερη οικονομία.



Το ηλεκτρονικό γκάζι Throttle by Wire παρέχει 5 τρόπους οδήγησης και 3 επίπεδα ελέγχου πρόσφυση HSTC (Honda Selectable Torque Control).

Τα προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης είναι τέσσερα:
STANDARD: Προσφέρει ομαλή απόδοση ισχύος και «ρυθμίζει» ανάλογα το φρένο κινητήρα και το traction control. Το ABS δουλεύει στο μεγαλύτερο επίπεδο παρέμβασης
SPORT: Εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση ισχύος, πιο έντονο φρένο κινητήρα, με την μικρότερη παρέμβαση από το Honda Selectable Torque Control και το ABS δουλεύει στο μεγαλύτερο επίπεδο παρέμβασης
RAIN: Ακόμη πιο ομαλή απόδοση ισχύος με μειωμένο φρένο κινητήρα και την μέγιστη παρέμβαση από το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το ABS
GRAVEL: Μέγιστη ισχύ και φρένο κινητήρα. Ελάχιστη παρέμβαση από HSTC και ABS
Υπάρχει και η λειτουργία USER στην οποία ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει χωρίς περιορισμούς το επίπεδο παροχής ισχύος, την ένταση φρένου κινητήρα και την παρέμβαση του ελέγχου πρόσφυσης HSTC, συμπεριλαμβανομένης και της απενεργοποίησης του. Το HSTC μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα και μόνο στη λειτουργία USER μπορεί να απενεργοποιηθεί.



Τι είναι το DCT;
Το DCT είναι ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το σύστημα αποτελείται από ένα ζεύγος ανεξάρτητων σετ συμπλεκτών τοποθετημένων σε μία μονάδα. Ο κάθε συμπλέκτης ελέγχεται ανεξάρτητα από το δικό του ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα και είναι συνδεδεμένος με διαφορετικά σετ σχέσεων. Ο ένας συμπλέκτης χρησιμοποιείται για την εκκίνηση και ελέγχει τη μετάδοση για τις σχέσεις 1, 3 και 5, ενώ ο άλλος αντίστοιχα τη 2η, 4η και 6η σχέση. Αυτό σημαίνει ότι η «επόμενη» σχέση είναι ήδη «κομπλαρισμένη», και απλά με την αλλαγή «αναλαμβάνει» ο ανάλογος συμπλέκτης.

Οι αλλαγές σχέσεων γίνονται είτε στο Μηχανικό πρόγραμμα από τον αναβάτη χρησιμοποιώντας τους διακόπτες τύπου ‘paddle-shift’ αριστερά στο τιμόνι, ή στο Αυτόματο πρόγραμμα, σύμφωνα με χαρτογράφηση που λαμβάνει υπόψη ενημερωμένες παραμέτρους, όπως ταχύτητα οχήματος, στροφές κινητήρα και γωνία ανοίγματος γκαζιού. Σε κάθε περίπτωση, καταργούνται η μανέτα συμπλέκτη και το λεβιέ ταχυτήτων στο πόδι. Κατά τη διάρκεια μιας αλλαγής, καθώς αποσυνδέεται ένας συμπλέκτης, ο άλλος εμπλέκει την επιθυμητή σχέση, διασφαλίζοντας μία συνεχή, ταχύτατη και ομαλή διαδικασία, χωρίς να διακόπτεται η μετάδοση ισχύος στον πίσω τροχό.

Πέρα από τα φυσικά πλεονεκτήματα στη σπορ οδήγηση, το DCT επιτρέπει επίσης στον αναβάτη να εστιάζει περισσότερο στη γραμμή οδήγησης, στα σημεία φρεναρίσματος, στις στροφές και την επιτάχυνση.



Το νέο χαλύβδινο πλαίσιο, τύπου διαμάντι είναι κατά 1 κιλά ελαφρύτερο. Μεταξόνιο, γωνία κάστερ και ίχνος παραμένουν αμετάβλητα. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι της Showa 41 χλστ. με διαδρομή 153,5 χλστ. ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση και την επαναφορά. Το αμορτισέρ φέρει σύστημα μοχλισμού και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.

Οι τροχοί παραμένουν 17 ίντσες μπροστά και 15 πίσω με ελαστικά 120/70 και 160/60. Και στα φρένα δεν συναντάμε διαφορές, με δύο δίσκους 296 χλστ. μπροστά και τετραέμβολες δαγκάνες και έναν πίσω διαμέτρου 240 χλστ με μονοέμβολη δαγκάνα. Φυσικά το δικάναλο ABS είναι στάνταρ. Η Honda ισχυρίζεται πως το βάρος του scooter είναι κατά 3 κιλά μικρότερο και ανέρχεται στα 236 με υγρά.

Το μοναδικό στυλ του X-ADV, το οποίο σχεδιάστηκε από την ομάδα Έρευνας & Ανάπτυξης της Honda στην Ιταλία, έχει αλλάξει τελείως για το 2021. Κάθε πλαστική και μεταλλική επιφάνεια έχει ανασχεδιαστεί. Η νέα εμφάνιση κάνει πιο επιβλητικό το X-ADV.



Οι επανασχεδιασμένοι προβολείς LED διαθέτουν Daytime Running Lights (DRL) που προσαρμόζονται αυτόματα στην ένταση του φωτισμού περιβάλλοντος. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED.
Όσον αφορά την εργονομία, το ύψος της σέλας στα 820 χιλιοστά και το τιμόνι πλάτους 910 χιλιοστών εξασφαλίζουν καλύτερη θέση οδήγησης και ορατότητα. Η νέα σχεδίαση της σέλας επιτρέπει πιο εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Η νέα ζελατίνα του X-ADV ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία σε 5 θέσεις.



Το X-ADV θα διαθέτει επίσης το νέο σύστημα Honda Smartphone Voice Control. Η τεχνολογία - που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο νέο Forza 750 - επιτρέπει στους αναβάτες να χρησιμοποιούν διακόπτες τιμονιού και (μέσω ακουστικού) φωνητικές εντολές για τον έλεγχο σημαντικών λειτουργιών του Smartphone τους, συμπεριλαμβανομένων κλήσεων, πλοήγησης, μουσικής και μηνυμάτων, μέσω μιας ειδικής εφαρμογής. Όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται στη νέα οθόνη TFT 5 ιντσών. Στον στάνταρ εξοπλισμό συγκαταλέγονται προστατευτικές χούφτες και ποδιά αλουμινίου πάχους 2,5 χλστ.



Ο αποθηκευτικός χώρος είναι φωτιζόμενος και μεγαλύτερος κατά 1 λίτρο, φτάνοντας τα 22. Μια υποδοχή φόρτισης USB αντικαθιστά την υποδοχή ACC 12V. Το χειρόφρενο έχει μετακινηθεί από το δεξί κάτω μέρος της ποδιάς στο δεξιό μέρος του τιμονιού, ελευθερώνοντας χώρο για ένα χρήσιμο και εύκολο στην πρόσβαση, ντουλαπάκι. Το κεντρικό στάντ - με αισθητήρα κλίσης - βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το X-ADV είναι εξοπλισμένο με σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Ο πλαστικό κεντρικός διακόπτης αντικαθιστά το κλαισσικό.

Τα πίσω φλάς του X-ADV διαθέτουν τη λειτουργία έκτακτης ανάγκης (ESS). Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος αναβοσβήνουν προειδοποιώντας για κίνδυνο τα οχήματα που ακολουθούν. Το σύστημα απενεργοποιείται μόνο του μέσω αισθητήρων που «διαβάζουν» την ταχύτητα του οχήματος.


Πηγη https://2wo.gr/
 
Top Bottom