Αν θέλεις all around μηχανάκι χωρίς να έχεις 2ο δεν νοείται να πάρεις κάτι που μέσα στην πόλη θα σου καίει 7.5+ στα 100. Γιατί θεωρητικά αν είχες τα φράγκα να δίνεις τόσα στις βενζίνες θα μπορούσες να πάρεις και παπί. Ένα 650 με 70-80 άλογα είναι αρκετό και στο ταξίδι φορτωμένος δικάβαλος πας με 150-160 χαλαρά.
Παπί έχω και η μηχανή δεν θα δουλεύει πόλη καθόλου.
Με αφορμή τη δήλωση ενδιαφέροντος για gs650..
Πιστεύω,με βάση το καλούπι σου Απόστολε,ότι το όποιο μονοκύλινδρο θα είναι λίγο.
Θυμάμαι την ελαστικότητα του εν λόγω μοτέρ αλλά... αλλιώς θα τράβαγε ένα δικύλινδρο V ή σε σειρά..
Δε σου λέω μόνο ψηλά.. Μιλώ και στις χαμηλές στροφές.. Νομίζω θα κάνει υπερωρίες..
Δε θες άλλο ένα "παπί".Θες κάτι που στρίβοντας το δεξί γκριπ να φύγει..
Με βάσει αυτό και μη θέλοντας να σου προτείνω on off που ξέρεις.. βάζω στην κουβέντα το CBF500.(υπάρχει και με abs).
Αν είσαι κατασταλαγμένος σε μονοκύλινδρο θεώρησε το ποστ μου άκυρο.
Θα με κάνετε να ξαναπάρω 1000άρι ...
ΌΛΟ ΧΟΝΤΡΟ ΜΕ ΛΕΤΕ ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ!
Αδυνάτισα ρε!Middle finger dancing banana
Το CBF 500 τίμιο, αλλά δεν το βλέπω, επειδή αν παίξω σε αυτή την κατηγορία θα πάω κατευθείαν για το 600αρι με το φέρινγκ και ας είναι τετρακύλινδρο.
Βασικά θέλω ένα μηχανάκι που να κρατάει 140-150 σταθερά και να έχει και άλλα 30 χλμ να δώσει αν χρειαστεί. Θεωρητικά δηλαδή όλες οι μοτο άνω των 500 κυβικών με 50 άλογα και πάνω. Το GS650 μου αρέσει και εμφανισιακά, είναι και λεπτούλικο να μπω και λίγο χώμα αν κάτσει...μια χαρά όλα.
Peer pressure να με ξαναοδηγήσετε στα "σκληρά" χιλιάρια