Εμένα πάντος στην σκέψη μου, και σε αυτό που θεωρώ εγώ adv, το μηχανάκι πρέπει να είναι 150-160 kgr, να έχει αλόγατα τόσα όσα, ροπάκλα απο πολύ χαμηλά, μεγάλη αυτονομία, να φτιάχνετε σχετικά, και με τα εργαλεία που κουβαλάς, να βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά και μαστόρια να το πιάνουν παντού, σέλα να βγάζεις άνετα τα ασφάλτινα χλμ, και υποπλαίσιο ν' αντέχει στις κακουχίες με λογικό φορτωματάκι, (άς μείνει το καναρίνι στο σπίτι). Δέν έχω εντοπίσει κανα τέτοιο σύγχρονο μηχανάκι, ίσως να μήν κοιτάω καλά. (ξέρω και το άλλο με τον Τοτό)
Θεωρώ ότι αρκετοί, για να μήν πώ πολλοί, και εγώ μέσα, θύματα του marketing, δέν αγοράζουμε το μηχανάκι αλλά το όνειρό μας, αυτό που ονειρευόμαστε ότι μπορούμε να κάνουμε, το οποίο με μαρκετίστικες φανφαρολογίες, και υπερθεματίζοντας τις ικανότητές μας, έχουμε ψηθεί ότι μπορούμε να το κάνουμε πιό εύκολα, και πιό καλά με ότι πιο τούμπανο υπάρχει.
Καλώς ή κακώς δέν είμαστε όλοι χεράδες να τα πηγαίνουμε όπως μπορούνε να πάνε, ούτε η οικονομική άνεση της απόκτησης καθιστά αυτεπάγγελτα τον ιδιοκτήτη ικανό, είναι πιό fun, (που λένε και στο χωριό ), να πηγαίνεις κάποιο στο 80% που μπορεί και το έχεις, παρά στο 20% που μπορεί και δέν το έχεις.