Νέα μοντέλα

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha R1 GYTR PRO 25th Anniversary Limited Edition - Επετειακή έκδοση σε εξωφρενική τιμή​

Για την 25η επέτειο από το ντεμπούτο του πρώτου R1
Yamaha R1 GYTR PRO 25th Anniversary Limited Edition





Γιορτάζοντας τα 25 χρόνια από την εμφάνιση του εμβληματικού R1, η Yamaha παρουσιάζει το R1 GYTR PRO 25th Anniversary Limited Edition, που διαθέτει αρκετά έξτρα αξεσουάρ και μοναδική εμφάνιση, ενώ στόχο έχει να αποτελέσει μια κορυφαία έκδοση για χρήση πίστας.

Το 25th Anniversary δημιουργήθηκε από τους μηχανικούς του κέντρου εξέλιξης της ιαπωνικής εταιρείας στην Ευρώπη (Yamaha Motor Research & Development Europe – YMRE), τους ίδιους μηχανικούς που εξέλιξαν το R1 με το οποίο ο Toprak Razgatlioglu κέρδισε το

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK του 2021, ενώ φέρει νέα GYTR PRO εξαρτήματα που παρουσιάζονται για πρώτη φορά. Η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε στο Mugello, κατά τη διάρκεια των εορτασμών για τα 25 χρόνια από την έλευση του πρώτου R1.
Νέο και carbon είναι το ελαφρύ υποπλαίσιο, που έχει σχεδιαστεί για να συνοδεύει ένα νέο ρεζερβουάρ με χαμηλότερο κέντρο βάρους και τη νέα Magneti Marelli ECU.

Στις αναρτήσεις το 25th Anniversary διαθέτει Ohlins FGR πιρούνι και Ohlins TTX αμορτισέρ -ναι, απλό ΤΤΧ δυστυχώς.
Yamaha R1 GYTR PRO 25th Anniversary Limited Edition

Το ψαλίδι έχει σχεδιαστεί ειδικά για το αγωνιστικό πρόγραμμα WSBK της Yamaha, και με τον ανεστραμμένο (underslung) σχεδιασμό του βελτιώνει τη μέγιστη γωνία κλίσης και το κράτημα του πίσω τροχού.
Yamaha R1 GYTR PRO 25th Anniversary Limited Edition

Τα φρένα της Brembo παρέχουν το απαραίτητο κορυφαίο πακέτο πέδησης.
Το κοστούμι είναι όλο από carbon fibre, ενώ μαζί με τη ζελατίνα παρέχουν βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση.
Yamaha R1 GYTR PRO 25th Anniversary Limited Edition


Επίσης διαθέσιμο είναι ένα σύστημα GYTR PRO Electronic System (GPES), ένα πακέτο που συνδυάζει μια υπερπλήρη σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων αλλά και τηλεμετρία, εξελιγμένο από την YMRE στα Πρωταθλήματα WSBK & Endurance.
Με το GPES ο αναβάτης έχει στη διάθεση του ρυθμιζόμενα βοηθήματα όπως anti-wheelie, launch control, φρένο κινητήρα, Riding Modes, Traction Control, κ.α.

Αν τώρα η Yamaha φρόντισε την εορταστική μοτοσυκλέτα της όσον αφορά σε πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα και ηλεκτρονικά, θα περίμενε κανείς να κάνει το ίδιο με τον κινητήρα. Όμως, στην αρχική μας εξέταση της μοτοσυκλέτας με τη βοήθεια του επίσημου δελτίου τύπου, μείναμε άφωνοι καθώς δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ αναφορά στον κινητήρα. Κατόπιν παρακολούθησης του δεύτερου (τεχνικού) βίντεο της Yamaha για το R1 είδαμε ευτυχώς πως οι Ιάπωνες είχαν... ξεχάσει να αναφέρουν τις βελτιώσεις του μοτέρ στο δελτίο τύπου!
25th anniversary

Έτσι, το 25th Anniversary δέχτηκε αλλαγές και στον κινητήρα, με εξαρτήματα επιδόσεων GYTR, όπως εκκεντροφόρους, φλάντζα κεφαλής, ελατήρια βαλβίδων, κ.α., με τη Yamaha να μην αναφέρει νούμερο ιπποδύναμης.
Yamaha R1 GYTR PRO 25th Anniversary Limited Edition

Το Yamaha R1 GYTR PRO 25th Anniversary δεν λέγεται Limited Edition χωρίς λόγο, με την εταιρεία των τριών διαπασών να διαθέτει μόλις 25 επετειακές μοτοσυκλέτες προς πώληση, στην τιμή των... 159.000 ευρώ έκαστη! Μια τιμή εξωφρενική θα λέγαμε για τα όσα προσφέρει η μοτοσυκλέτα, ειδικά αν τη συγκρίνεις με ειδικές εκδόσεις που έχουν βγάλει στο παρελθόν εταιρείες όπως οι Ducati (SP2, Superleggera, κ.α.), Aprilia (RSV4 X & RSV4 R-FW) & BMW (HP4), που έχουν προικίσει τις μοτοσυκλέτες τους με πολύ πιο εντυπωσιακά εξωτικά υλικά, έχοντας παράλληλα εκτεταμένες βελτιώσεις σε κινητήρες, και σε πολύ πιο λογικές τιμές -ακόμα και η Superleggera κόστιζε λιγότερα από το 25th Anniversary!

Σημειώστε πως μαζί με τη μοτοσυκλέτα, ο κάθε ιδιοκτήτης θα λάβει δώρο και μια μέρα στην πίστα, όπου οι μηχανικοί της Yamaha θα είναι στη διάθεση του για να φέρουν το 25th Anniversary στα μέτρα του. Για περισσότερες πληροφορίες και για να προ-παραγγείλετε το δικό σας 25th Anniversary, δείτε ΕΔΩ.


Πηγη www.motomag.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ρε παιδιά τι τούμπανο είναι αυτό;

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX-8S SERT - Ειδική έκδοση από τη Suzuki Γαλλίας​

Στα χρώματα της αγωνιστικής ομάδας Endurance του Hamamatsu, σε δύο πακέτα εξοπλισμού
Suzuki GSX-8S SERT


Σε συνεργασία με την SERT Factory Workshop, η Suzuki Γαλλίας επενέβη αισθητικά στο ολοκαίνουργιο GSX-8S, προσφέροντας δύο πακέτα εξοπλισμού για όσους θέλουν ακόμα πιο σπορ και επιθετική εμφάνιση.
Πριν από λίγο καιρό σας είχαμε παρουσιάσει το GSX-S 1000 RACE, το οποίο είχε μερικά aftermarket αξεσουάρ και μία μοναδική βαφή. Tώρα, η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την προετοιμασία της αγωνιστικής ομάδας της Suzuki για τους αγώνες Endurance, κάνει κάτι παρόμοιο και στο GSX-8S.
Suzuki GSX-8S SERT


Όπως αναγράφεται στο site της Suzuki Γαλλίας, για 899€ μπορεί κανείς να αποκτήσει το “Styling Pack SERT” που περιλαμβάνει κιτ γραφικών που διατρέχει όλη την μοτοσυκλέτα, μια μικρή ζελατίνα, θύρα φόρτισης USB, καρίνα και κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη. Στην τιμή δεν περιλαμβάνονται τα LED φλας που φαίνονται στις φωτογραφίες και η εγκατάστασή τους.
Suzuki GS-X8S SERT

suzuki-gsx8s-sert-00004.jpgsuzuki-gsx8s-sert-00011.jpg
Για όσους θέλουν κάτι ακόμα, υπάρχει το “Premium SERT Pack”, όπου μαζί με όλα τα παραπάνω προστίθενται κοντή βάση πινακίδας (tail-tidy) και προστατευτικά μανιτάρια ρεζερβουάρ τόσο πλαϊνά, όσο και κεντρικό. Το κόστος για το Premium Pack είναι 1.399€, χωρίς όμως και εδώ τα LED φλας που φαίνονται στις φωτογραφίες.
Για την ώρα τα πακέτα της SERT αφορούν αποκλειστικά την γαλλική αγορά, η οποία είναι και μία από τις βασικές αγορές γυμνών μοτοσυκλετών στην Ευρώπη.

Suzuki GSX-8S SERT
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki ZX-10 RR WSBK Edition - Συλλεκτική 10 μόνο κομματιών​

1689cbc528e769ce7188598e61e62652_XL.jpg

Βασισμένη στην ZX-10RR, αλλά με ακόμα περισσότερα αγωνιστικά... προικιά.

Σύμφωνα με πηγές του εξωτερικού, η Kawasaki θα δημιουργήσει και θα διαθέσει, μια νέα έκδοση της superbike της, ZX-10RR, ονόματι WSBK Edition, με τις... ευλογίες του αγωνιστικού της τμήματος KRT και των αναβατών των WSBK, Jonathan Rea και Alex Lowes. Η μοτοσυκλέτα θα βασίζεται μηχανολογικά, στην ZX-10RR, δηλαδή την έκδοση με τις μπιέλες τιτανίου της Pankl και τα 214 άλογα, η οποία μάλιστα έχει και σφυρήλατους αλουμινένιους τροχούς της Marchesini, ωστόσο θα διαφοροποιείται σε μπόλικα σημεία.

Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε αρχικά για την κατάλληλη εμφάνιση, με χαλκομανίες και χρωματισμό πρακτικά όμοιο με αυτόν των αγωνιστικών «εργαλείων» του Jonathan Rea και του Alex Lowes. Η μοτοσυκλέτα θα φέρει επίσης τελικό εξάτμισης Akrapovic, σκούρα ζελατίνα, αλλά και την επιλογή για τον ιδιοκτήτη τη να... επιλέξει τον αγωνιστικό αριθμό του αναβάτη της αρεσκείας του: 65 για τον Jonathan Rea, 22 για τον Alex Lowes! To limited πακέτο θα φέρει επίσης:

Πιστοποιητικό αυθεντικότητας, υπογεγραμμένο από τους Alex Lowes και Jonathan Rea, διακοσμητικό από γυαλί με την μορφή της μοτοσυκλέτας χαραγμένη με laser στο εσωτερικό του, ειδικό μπρελόκ, αλλά και πορτοφόλι-κλιπ με λογότυπο Kawasaki.

Προς το παρόν, τα 10 κομμάτια που ανακοινώθηκαν αφορούν την αγορά της Γερμανίας, ενώ η τιμή τους έχει ανακοινωθεί στα 33.145 ευρώ έκαστη, μαζί με το προαναφερθέν πακέτο από paraphernalia.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia RS 440: Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες και video​

Το μικρομεσαίο supersport είναι έτοιμο​



Το RS 440, όπως δείχνουν οι τελευταίες εικόνες, είναι έτοιμο να κάνει ντεμπούτο στις διεθνείς εκθέσεις του φθινοπώρου
Η Aprilia έχει σκοπό να εμπλουτίσει την γκάμα της «προς τα κάτω». Και αυτό γιατί εξελίσσει ένα μικρομεσάιο supersport με δικύλινδρο κινητήρα 440 κ.εκ. που θα βασίζεται σε αυτόν τον 660 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα RS 660, Tuono 660 και Tuareg 660. Όλα δείχνουν πως η εταιρεία του Noale θα παρουσιάσει μια νέα σειρά μοτοσυκλετών, απευθυνόμενοι σε νέους αναβάτες με δίπλωμα A2.

Η αρχή θα γίνει με το supersport της σειράς. Η Aprilia θα ακολουθήσει πιθανότατα την ίδια σειρά με τα μοντέλα της σειράς 660. Πρώτα θα δούμε RS και στην συνέχεια τα άλλα δύο.

Ο νέος δικύλινδρος κινητήρας που κατοχυρώθηκε με διπλώματα ευρεσιτεχνίας στην Κίνα από την Aprilia, έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Zongshen. Η ισχύς του αναμένεται να είναι περίπου 48 ίπποι, λόγω της νομοθεσίας για τα διπλώματα Α2.

Έτσι η Aprilia θα μπει σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία που έχει πολλά και αξιόλογα μέλη, όπως τα CFMOTO 450SR, Honda CBR500R, Kawasaki Ninja 400, KTM RC390 και Yamaha R3. Σε αυτά προσθέστε και αρκετά μοντέλα που έχουν παρουσιάσει κινέζοι κατασκευαστές στην Ασία, με μερικά από αυτά να έρχονται στην Ευρώπη.
Aprilia RS440 spy photos 2

Εμφανισιακά το RS 440 θα διαθέτει την σχεδιαστική ταυτότητα των supersport της Aprilia, με τρεις προβολείς LED με φώτα ημέρας DRL στο μπροστινό μέρος του ολόσωμου φέρινγκ. Θεωρείται δεδομένη η ύπαρξη TFT οθόνης και δικάναλου ABS. Θα μπορούσε να είναι εφοδιασμένο με traction control αλλά και quickshifter

Στις φωτογραφίες φαίνεται πως η μοτοσυκλέτα διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι και ένα πιο απλό σε σχεδίαση ψαλίδι δύο μπράτσων. Το δισκόφρενο μπροστά είναι μονό.

Οι φωτογραφίες που βλέπετε έχουν τραβηχτεί στην Ινδία και για αυτόν τον λόγο υπάρχουν φήμες πως θα παρουσιαστεί τις ημέρες του ινδικού Grand Prix που έχει προγραμματιστείς από τις 22 έως τις 24 Σεπτεμβρίου. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την EICMA τον Νοέμβριο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rieju Aventura 500 - Άνοιξαν οι παραγγελίες και για την Ελλάδα​

Πρώτες πληροφορίες για την τιμή του, εις αναμονή για πλήρη δοκιμή
Rieju Aventura 500

rieju-aventura-500-00001.jpgrieju-aventura-500-00004.jpg

Οι παραγγελίες άνοιξαν και στην Ελλάδα, για το νέο On-Off μοντέλο της ισπανικής Rieju, με τις πρώτες μοτοσυκλέτες να αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους στο Enduro Festival της Σπερχειάδας, στις 15-17 Σεπτεμβρίου.

Όπως μας ενημέρωσε η ελληνική αντιπροσωπεία MotoworkZ, το Aventura 500 έρχεται σύντομα κοντά μας, και δεν θα αργήσουμε να το δοκιμάσουμε -το πιθανότερο στα τέλη Σεπτεμβρίου- για να σας μεταφέρουμε από πρώτο χέρι τις εντυπώσεις μας. Το Aventura κατασκευάζεται στην Κίνα από τη Loncin, και κατόπιν ελέγχεται στο εργοστάσιο της Rieju στην Ισπανία, πριν πάρει τον δρόμο του για τις αγορές της Ευρώπης.

Ο δικύλινδρος εν σειρά, ψεκαστός κινητήρας της μοτοσυκλέτας βασίζεται στο γνωστό σύνολο του CB500X, των 500 κυβικών εκατοστών έχει απόδοση 47 hp και κιβώτιο 6 σχέσεων, με το Aventura 500 να οδηγείται και με δίπλωμα Α2.
Rieju Aventura 500

Αν τώρα το CB500X θέλει να “βολέψει” όλα τα γούστα δίνοντας όμως έμφαση στην άσφαλτο, το Aventura 500 έχει περισσότερες δυνατότητες για Off-Road οδήγηση, με ακτινωτούς τροχούς 21 και 18 ιντσών και tubeless ελαστικά. Οι πλήρως ρυθμιζομενες αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών (190 mm) αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm και μονό αμορτισέρ με μοχλικό, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει και… σταμπιλιζατέρ. Σημειώστε πως τουλάχιστον στο πιρούνι οι ρυθμίσεις γίνονται χωρίς εργαλεία.
Rieju Aventura 500

Στα φρένα μπροστά το Aventura 500 φοράει δυο δισκόφρενα 298 mm με διπίστονες δαγκάνες και πίσω ένα ακόμα δισκόφρενο 240 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το δικάναλο ABS είναι στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως επιβάλλουν οι Euro προδιαγραφές, ενώ ο αναβάτης μπορεί να το απενεργοποιήσει για Off-Road χρήση.
Rieju Aventura 500


Στον τομέα που το Aventura 500 δεν έχει αντίπαλο είναι στη ποσότητα καυσίμου που μπορεί να μεταφέρει, καθώς διαθέτει όχι ένα αλλά ΔΥΟ ανεξάρτητα ρεζερβουάρ, από 20 λίτρα το καθένα (κομπλέ με δυο διαφορετικές ενδείξεις στάθμης στα όργανα), γεγονός που εκτοξεύει την αυτονομία της μοτοσυκλέτας, και επιτρέπει στους επιβαίνοντες να διανύσουν έως και 1.000 χλμ. πριν χρειαστεί να σταματήσουν για ανεφοδιασμό!

Το επίσημο στεγνό βάρος του Aventura 500 είναι 190 kg, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.440 mm, το μήκος στα 2.200 mm, το πλάτος στα 860 mm και το ύψος σέλας στα 840-850 mm ανάλογα με την προφόρτιση.
Rieju Aventura 500

Στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας ξεχωρίζουν τα κάγκελα κινητήρα, τα ατσάλινα προστατευτικά του ψυγείου, οι ενισχυμένες μεταλλικές χούφτες, τα full-LED φώτα, το μονό και το διπλό σταντ, η αλουμινένια ποδιά κινητήρα, οι δυο θύρες USB για φόρτιση μικροσυσκευών, και η μεγάλη TFT έγχρωμη ψηφιακή οθόνη οργάνων 7 ιντσών, ανθεκτική σε λάσπες, σκόνη και κραδασμούς, με συνδεσιμότητα και δυνατότητα phone mirroring για πλοήγηση μέσω Google Maps, Waze, κ.α.
Rieju Aventura 500

Η μοτοσυκλέτα διατίθεται σε 2 χρωματισμούς, κόκκινο-μαύρο και σκούρο γκρι-πράσινο, ενώ η τιμή του Aventura 500 στην Ελλάδα αναμένεται στην κοντινή περιοχή των 8.000 ευρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες και για παραγγελίες, επικοινωνήστε με την αντιπροσωπεία MotoworkZ, Λεωφόρος Βουλιαγμένης 102, Νέος Κόσμος, ΤΚ11743, και στο τηλέφωνο 210-9020110.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Το café racer στα ιταλικά (Video)​

Η πιο racing έκδοση του V7​


Έχουμε χάσει το μέτρημα με τις διάφορες εκδόσεις του V7 που παρουσιάζονται κάθε χρόνο. Μέχρι τώρα όμως – αν δεν έχουμε ξεχάσει κάποια – δεν είχαμε δει μία με φέρινγκ

Πρόκειται για μια παραλλαγή του V7 Stone με το όνομα Corsa.Το νέο μοντέλο διαθέτει τον αέρα του cafe racer, λόγω του φέρινγκ που περιβάλει τον κινητήρα, αλλά και πολλών αξεσουάρ.
Moto Guzzi V7 Stone Corsa 2

Η σέλα, όπως βλέπετε, μοιάζει με μονόσελο εξαιτίας της σχεδίαση δύο επιπέδων. Μπορεί να τοποθετηθεί και κάλυμμα για ακόμα πιο racing εμφάνιση.
Οι καθρέφτες είναι τύπου bar end, τοποθετημένοι στην άκρη του τιμονιού. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι αλουμινένια και τα καλάμια των πιρουνιών βρίσκονται σε κοινή θέα εξαιτίας της απουσίας των πιο παραδοσιακών φυσούνων. Για να ξεχωρίζει η συγκεκριμένη έκδοση φέρει λογότυπο corsa στο ρεζερβουάρ, ενώ θα είναι βαμμένη ασημί και κόκκινο χρώμα.
Moto Guzzi V7 Stone Corsa 3

Ο δικύλινδρος, εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας, με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών των 850 κ.εκ. διαθέτει ισχύ 65 ίππων στις 6.800 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 7,4 kgm στις 5.000 σ.α.λ.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Brabus 1300 R Masterpiece Edition 2024​











H Brabus Manufaktur παρουσίασε τη νέα σειρά (πολύ) περιορισμένης παραγωγής 1300 R Masterpiece Edition που βασίζεται στο πανίσχυρο KTM 1290 Super Duke R Evo.
Η σχέση της Brabus με την ΚΤΜ ξεκίνησε ουσιαστικά τον Φεβρουάριο του 2022, όταν παρουσιάστηκε η πρώτη 1300 R που ξεπούλησε την περιορισμένη παραγωγή 154 μοτοσυκλετών με τη βαριά τιμή των €39,500 μέσα σε … δύο λεπτά από τη στιγμή που άνοιξε η ηλεκτρονική φόρα παραγγελιών.
Η πρώτη αυτή σειρά ώθησε τη Brabus να επιστρέψει γρήγορα με μια δεύτερη παραγωγή 290 μοτοσυκλετών (145 σε κάθε ένα από τα δύο χρώματα) που επίσης έγινε ανάρπαστη ταχύτατα παρότι κόστιζε ακόμη περισσότερα στα €42,500.
BRABUS 1300 R Masterpiece Edition Diamond White Studio 30

Σήμερα, Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023, η Brabus δίνει το παρόν στο χλιδάτο Monaco Yacht Show (27-30/9) όπου και παρουσιάζει στον κόσμο τη νέα Brabus 1300 R Masterpiece Edition, η οποία θα διατεθεί σε ακόμη μικρότερη παραγωγή: 25+25 κομμάτια παγκοσμίως στα δύο διαθέσιμα χρώματα, Diamond White (λευκό) και Onux Black (μαύρο).
Η δε τιμή της παραμένει εξίσου απρόσιτη: €41,930 κοστίζει στη Γερμανία, και μάλιστα χωρίς να συνυπολογίζεται σε αυτήν και ο ΦΠΑ…
BRABUS 1300 R Masterpiece Edition Diamond White Studio 34

Η Brabus παραμένει βασισμένη στην πλατφόρμα του KTM 1290 Super Duke R Evo με τον μεγάλο V2 των 1,301 cc, 180 hp, 14.3 kgm και 270 km/h – για τελευταία χρονιά πιθανότατα, καθώς η ΚΤΜ ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη διάδοχο του μεγάλου της Δούκα για το 2024. Μάλιστα, επειδή ακριβώς το μοντέλο βάσης φτάνει στο τέλος της ζωής του, η Brabus αφήνει να εννοηθεί πως αυτή θα είναι η τελευταία ευκαιρία να αποκτήσει κάποιος μια τέτοια εκλεκτή παραλλαγή που έχει όλα τα φόντα για να εξελιχθεί σε συλλεκτική επένδυση.
Αισθητικά το νέο 1300R διατηρεί τις γραμμές του προκατόχου του, με το χαρακτηριστικό LED στρογγυλό προβολέα περιτριγυρισμένο από ένα δάσος από ανθρακόνημα. Στα πλαϊνά του ξεχωρίζουν οι δύο carbon "κουτιά" που έχουν επενδυθεί έκαστο με ένα εσωτερικό αεροδυναμικό φτερό με χρυσή ανοδίωση.
BRABUS 1300 R Masterpiece Edition Diamond White Studio 8

Αυτό το χρυσαφένιο φινίρισμα κοσμεί και πολλά άλλα σημεία της μοτοσυκλέτας, με πιο εμφανές τις σφυρήλατες ζάντες Brabus Monoblock Z Gold Platinum.
Συγκριτικά με τις περσινές εκδόσεις του 1300 R, η Masterpiece Edition φορά ακόμη περισσότερο ανθρακόνημα, με κάλυμμα του μονόμπρατσου ψαλιδιού και επιπλέον πλαϊνά καπάκια στο τρίγωνο του πλαισίου μεταξύ σέλας και ρεζερβουάρ, καθώς και στο κάλυμμα του εναλλάκτη.
Κάθε Brabus 1300R Masterpiece Edition θα συνοδεύεται από ένα αποκλειστικό πακετάκι αξεσουάρ με κάλυμμα μοτοσυκλέτας και χαλάκι για το σημείο που παρκάρει, αμφότερα με χρυσές αναγραφές Brabus 1300R. Επιπλέον, τα δώρα περιλαμβάνουν ένα ανθρακονημάτινο κουτί-κλειδοθήκη, δυνατότητα εγγραφής στο Brabus Masterpiece Club και μια ευκαιρία για τον ιδιοκτήτη για ξεναγούμενη επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Brabus Manufaktur στη Bottrop της Γερμανίας.
BRABUS 1300 R Masterpiece Edition Outdoor 18

Αναλυτικά ο αποκλειστικός εξοπλισμός της Brabus 1300R Masterpiece Edition περιλαμβάνει:
  • Έμβλημα Brabus “1 of 25”
  • Σήμα Brabus 1300R Masterpiece στη σέλα
  • Μπροστινό φτερό, ρεζερβουάρ και κάλυμμα ουράς με επιλογή χρώματος Onyx Black ή Diamond White
  • Μαύρο ματ πλαίσιο
  • Αποκλειστικό πακέτο carbon
  • Σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες Brabus Monoblock Z “Gold Platinum”
  • Εξάτμιση slip-on Brabus 1300R με δίδυμα τελικά και διακοσμητικά δακτυλίδια σε Frozen Gold
  • Θερμαινόμενη μαύρη σέλα Brabus με διακόσμηση “Diamond Rising” από ραφές που σχηματίζουν ρόμβους (καπιτονέ)
  • Βίντεο υποδοχής Brabus και αποκλειστικά χρώματα στην οθόνη των οργάνων
  • Στρογγυλός LED προβολέας Brabus με ανθρακονημάτινο μασκάκι
  • Πλαϊνά φέρινγκ Brabus από ανθρακόνημα με ενσωματωμένα αεροδυναμικά φτερά
  • Ανθρακονημάτινο μπροστινό φτερό Brabus
  • Τιμονόπλακες Brabus κατασκευασμένες σε CNC
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη Brabus κατασκευασμένες σε CNC
  • Αλουμινένια καπάκια υγρών φρένων και συμπλέκτη Brabus κατασκευασμένα σε CNC
  • Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ Brabus κατασκευασμένα σε CNC
  • Αλουμινένιες τάπες δοχείων βενζίνης και λαδιού Brabus κατασκευασμένες σε CNC
  • Καθρέπτες άκρης τιμονιού (bar-end) Brabus
  • Ανθρακονημάτινη ουρά Brabus με μονόσελο και κοντή βάση πινακίδας
  • Φλας LED με ενσωματωμένο πίσω φανάρι και φως φρένου
  • Ημιενεργές ηλεκτρονικές αναρτήσεις WP APEX με επιλογή Αυτόματης (AUTO) ή χειροκίνητης ρύθμισης
  • Αμορτισέρ τιμονιού (σταμπιλιζατέρ) WP APEX PRO 7117
  • Πέντε επιλέξιμες riding modes (Street, Sport, Rain, Performance, Track)
  • Κοντή γκαζιέρα
  • Θερμαινόμενα γκριπ
  • Ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου
  • Αποκλειστικό κάλυμμα εσωτερικού χώρου Brabus
  • Αποκλειστικό χαλάκι Brabus Masterpiece
  • Αποκλειστικό κουτί-κλειδοθήκη Brabus Masterpiece από ανθρακόνημα.
Ιστοσελίδα Brabus 1300 R Masterpiece Edition
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda NT1100 2024: Νέα χρώματα για το ’24​

Ζωντάνια στα χρώματα

Αφήνοντας τους “σοβαρούς” λευκούς και μαύρους χρωματικούς συνδυασμούς, η Honda προχωράει σε νέα χρώματα το 2024 για την ΝΤ1100, μια “καθαρόαιμη” τουριστική μοτοσυκλέτα, φτιαγμένη για τον Ευρωπαίο ταξιδιώτη
Η Honda NT1100 είναι από τις πιο δημοφιλείς μοτοσυκλέτες τουρισμού στην Ευρώπη και θα κυκλοφορήσει το 2024 με δυο νέα εντυπωσιακά χρώματα.

Η NT1100 θα είναι διαθέσιμη σύντομα στα νέα Matt Jeans Blue Metallic και Candy Chromosphere Red, μαζί με το Matt Iridium Grey Metallic. Τα υπάρχοντα Λευκό και Μαύρο χρώμα καταργούνται πλέον.


Από τότε που παρουσιάστηκε μπάνω από 12.000 NT1100 έχουν πουληθεί σε όλη την Ευρώπη, με το 66% των αναβατών να έχουν επιλέξει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT).


Τρία πακέτα εξτρά αξεσουάρ (Urban, Touring και Voyage) εξατομικεύουν τη μοτοσυκλέτα και βελτιώνουν περαιτέρω τόσο την άνεση σε μεγάλες αποστάσεις όσο και την πρακτικότητα της NT1100.

… Μιας μοτοσυκλέτας της οποίας ο συνδυασμός επιδόσεων, άνεσης, πρακτικότητας, κομψού στυλ και υψηλής σχέσης ποιότητας-τιμής την έχουν καταστήσει τη μοτοσυκλέτα Touring με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2023.
Η Honda ΝΤ1100 θα είναι διαθέσιμη στην αγορά στα τέλη του 2023.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.490
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Εμενα αυτη η "καθαροαιμη τουριστικη" μοτοσυκλετα γιατι μου θυμηζει adv με την ποδιτσα της απο κατω και τη μουρη απο x-adv cdefghigi
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Εμενα αυτη η "καθαροαιμη τουριστικη" μοτοσυκλετα γιατι μου θυμηζει adv με την ποδιτσα της απο κατω και τη μουρη απο x-adv cdefghigi
Γιατί το design department της Χόνδα έχει υποστεί περικοπές πρόσφατα …..

ToothToothTooth
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.490
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Γιατί το design department της Χόνδα έχει υποστεί περικοπές πρόσφατα …..

ToothToothTooth
Θα έλεγα τώρα τι έχει υποστεί Άγγελε και θα γελάμε 2 μερόνυχτα Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati DesertX Rally 2024 - Έτοιμο για αγώνα!​








Το είχαμε δει να «έρχεται» εδώ και σήμερα έκανε πρεμιέρα με κάθε επισημότητα. Ο λόγος για το πλέον χωμάτινο DesertX που πλέον έχει και έκδοση Rally.

Με μια πρώτη ματιά, η αντίστοιχα πρώτη μεγάλη αλλαγή είναι το ψηλό φτερό εμπρός αλλά και ο νέος χρωματισμός που παίρνει έμπνευση από τα αγωνιστικά χρώματα της μοτοσυκλέτας που ξεχώρισε στο Erzbergrodeo 2023, στα χέρια του Antoine Meo. Βέβαια, οι αλλαγές συνεχίζονται ακόμα και αν δεν είναι άμεσα ορατές. Έτσι, άλλες και αποκλειστικά για τη Rally έκδοση είναι οι αναρτήσεις, με τα αμορτισέρ της KYB μπροστά στα 48 χλστ. να έχουν διαδρομή 250 χλστ., ειδικές αντι-τριβικές (Kashima) επιστρώσεις καθώς και ρυθμίσεις συμπίεσης και επαναφοράς.

Αντίστοιχα πίσω και πάλι η KYB φέρνει διαδρομή στα 240 χλστ. με ρυθμίσεις για συμπίεση σε αργές και γρήγορες ταχύτητες, επαναφορά και προφόρτιση. Κάπως έτσι, η μοτοσυκλέτα απέχει και 280 χλστ. από το έδαφος.
MY_2024_DESERTX_RALLY_1.jpg

Για τη σταθερότητα και του τιμονιού στις χωμάτινες περιπλανήσεις, έρχεται και η Ohlins με τη μορφή σταμπιλιζατέρ στο τιμόνι. Διαφοροποιημένη είναι και η θέση που ενώνεται το αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ συναντάμε ακόμα κατεργασμένο αλουμίνιο σε τιμονόπλακες, ποδόφρενο και μοχλό ταχυτήτων καθώς και στα κέντρα των τροχών, οι οποίοι πλέον έχουν και ανθρακονημάτινες ακτίνες μαζί με τις ατσάλινες.
MY_2024_DESERTX_RALLY_4.jpg

Κατά τα άλλα, το σύνολο παραμένει γνώριμο και αισθητικά αλλά και μηχανικά, με τον γνωστό Testastretta 11° κινητήρα στα 937 κ.εκ., με τους 110 ίππους στις 9.250 στροφές και τα 9,5 κιλά ροπής στις 6.500 στροφές. Η χαλιναγώγηση του γίνεται μέσα από μια πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνουν 6 οδηγικά Modes (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro, Rally), 4 επιλογές ισχύος με 3 επίπεδα απόδοσης έκαστη, ρυθμιζόμενο cornering ABS, έλεγχο πρόσφυσης, σούζας, φρένου κινητήρα και cruise control.

Ακόμα, το παρών δίνει το Quickshifter και στα ανέβα και στα κατέβα των ταχυτήτων, ενώ τέλος, όλη η πληροφορία καταλήγει στον αναβάτη μέσω μιας TFT 5’ η οποία υποστηρίζει και πλοήγηση turn-by-turn.

To Ducati DesertX Rally αναμένεται στις εκθέσεις τον Ιανουάριο του 2024.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ένας παλιός διακαης ποθος ...Hammer Smash..... των ducatisti ...:cool:... να εκδικηθούν τα ανυπότακτα εντουρο από εποχης Οssa Desert , Βultaco Matador , Swm κ.λ.π. επιτέλους εκπληρωθηκε πληρως ....!facepalm 2Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Buell Supercruiser 2025: Έγιναν 2,4 εκατομμύρια προπαραγγελίες!​

Έτρεξαν όλοι οι Αμερικάνοι μοτοσυκλετιστές να παραγγείλουν Supercruiser;

Τρελά πράγματα συμβαίνουν εκεί στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, όπου σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρίας Buell, έχουν λάβει το ποσό των 120 εκατομμυρίων δολαρίων σε προπαραγγελίες για τη νέα power cruiser, την Buell Supercruiser με κινητήρα που παράγει 175 ίππους!

Ο ογκώδης και τσαμπουκαλεμένης όψης
κινητήρας της Buell Supercruiser είναι ο γνωστός 1190 V-2, από τη εποχή που η εταιρία ονομαζόταν EBR, και το ενδιαφέρον είναι πως έχει να κινήσει μόλις 202 κιλά. Σε επιδόσεις προφανώς θα τα πηγαίνει πολύ καλά. Πάμε παρακάτω τώρα.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας, έχουν γίνει μέσα σε έξι μήνες ήδη 2,4 εκατομμύρια προπαραγγελίες και το ποσό που έχει συγκεντρωθεί είναι 120.000.000 δολάρια, αφού η προπαραγγελία γινόταν διαδικτυακά και στοίχιζε μόλις 50 δολάρια.

Αναρωτιόμαστε πώς, με δεδομένο ότι η τιμή της Supercruiser ήταν άγνωστη (δεν την είχε κοστολογήσει ακόμα η Buell), όλοι αυτοί θεωρούσαν ή πίστευαν ότι θα αποκτούσαν μοτοσυκλέτα;

Ο πολυμήχανος και εμπνευσμένος Aμερικανός μηχανικός Erik Buell, ιδρυτής της ορίτζιναλ Buell (γιατί η τωρινή απλά έχει αγοράσει το όνομά του) ίδρυσε την εταιρία του με σκοπό να κατασκευάζει ελαφρύτερες σπορ μοτοσυκλέτες που θα φορούσαν κινητήρες των βαριών Harley και ακριβώς πάνω σε αυτή τη φιλοσοφία κινείται και η Buell Supercruiser το V-2, των 175 ίππων και των χαμηλών 202 κιλών βάρους.


Ο Buell, εκτός από γνωστός customizer, ήταν και ένας αρκετά επιτυχημένος οδηγός αγώνων και σχεδιαστής πολλών σπουδαίων custom μοτοσυκλετών, καθώς και εξαιρετικός σχεδιαστής πλαισίων.

Για τη δημιουργία αυτής της ενδιαφέρουσας μοτοσυκλέτας (αρκεί να σου αρέσουν τα αμερικάνικα cruiser) η Buell Motorcycles συνεργάστηκε με τον γνωστό σχεδιαστή στον χώρο του Customizing, τον Roland Sands, φτιάχνοντας μια ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα.


Πέρα από το μεγάλο V-2 κινητήρα που κατασκευάζει η Rotax στην Αυστρία και τον έχουμε δει και στα μοντέλα Hammerhead 1190, 1190 SX και στο “θεοπάλαβο” Baja Dune Racer, το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι σωληνωτό και δημιουργεί ένα ιδιαίτερο χωροδικτύωμα, με την πίσω ανάρτηση να είναι τύπου Softail, ενώ μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι.

Ο μπροστινός τροχός φοράει τον εμβληματικό της Buell, περιμετρικό δίσκο που στηρίζεται στην περίμετρο της ζάντας, διαμέτρου 386 χιλιοστών.


Μέχρι στιγμής, ο πρόεδρος της εταιρίας Bill Melvin δεν έχει κάνει καμία δήλωση που να προτείνει λανσάρισμα της νέας μάρκας Buell Motorcycles σε αγορές εκτός των ΗΠΑ. Κουβέντα για την Ευρώπη λοιπόν.

Και η ερώτηση είναι: αν είχαν ακολουθήσει δηλαδή και στην Ευρώπη το ίδιο σύστημα προπαραγγελιών για το Supercruiser, πόσα παραπάνω εκατομμύρια δολάρια θα μάζευαν εκεί στη Buell; Άλλα τόσα;
Άσε που αν η Buell παρήγαγε (λέμε τώρα, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα) 2,4 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες, θα έμπαινε μέσα στους 10 κορυφαίους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στον κόσμο, τη στιγμή που το νούμερο αυτό αντιστοιχεί στις συνολικές ετήσιες πωλήσεις μοτοποδηλάτων, σκούτερ και μοτοσυκλετών στην Ευρώπη.. το χρόνο!

Η τρέλα των Αμερικάνων δεν παίζεται πάντως, γιατί από τα 2,4 εκ. παραγγελιών – θυμηθείτε το – ζήτημα θα είναι αν θα μπορέσουν να ικανοποιηθούν οι 1.000. Και πολλές λέμε.


Πηγη https://motorbike.gr
 
Top Bottom