Νέα μοντέλα

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Μιλάμε για τεράστιο ενδιαφέρον,ειδικά στην Ελλάδα.Μεχρι και τρεις τέσσερις,θα παραγγείλουν.
 

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
438
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
Μιλάμε για τεράστιο ενδιαφέρον,ειδικά στην Ελλάδα.Μεχρι και τρεις τέσσερις,θα παραγγείλουν.
Όλοι οι κατασκευαστές σκέφτονται τη τεράστια αγοραστική δύναμη της Ελλάδας πριν βγάλουν κάποιο μοντελο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

SWM SM500R VAtm - Απόλυτη οδηγική απόλαυση και μέγιστη αξιοπιστία σε εντυπωσιακή αναλογία τιμής/απόδοσης​

Με τιμή γνωριμίας €7.290​


Η SWM θέλοντας να τιμήσει την μοτοσυκλετιστική ιστορία του Varese παρουσίασε στην διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας EICMA 2023 την νέα SM 500 R VAtm (Varese tera di moto)

Cagiva, MV Agusta, SWM, Frera, Moto Villa, είναι μερικά μόνο από τα μεγάλα ονόματα που έχουν κάνει την πόλη του Varese διάσημη στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.

Γνήσια απόγονος της Husqvarna Ιταλίας, κατασκευασμένη στο Varese, η SM 500 R VAtm διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά μιας κλασικής supermotard μοτοσυκλέτας και σε προκαλεί να απολαύσεις ακόμη και την πιο αδιάφορη διαδρομή.
SWM SM500R VAtm 2024 2

Εξοπλισμένη με κορυφαία περιφερειακά και υψηλή ποιότητα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια περιέχει τη συγκεντρωμένη αγωνιστική τεχνογνωσία των μηχανικών της SWM.

Το αποτέλεσμα: ένα πειστικό συνολικό πακέτο απόλυτης οδηγικής απόλαυσης και μέγιστης αξιοπιστίας σε μια εντυπωσιακή αναλογία τιμής/απόδοσης.

Ο ισχυρός τετράχρονος, μονοκύλινδρος κινητήρας σε δύο εκδόσεις 32hp ή 52hp, σε συνδυασμό με το βάρος των 140 kg προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις σε μια μοτοσικλέτα που γεννήθηκε για να συναρπάζει!
SWM SM500R VAtm 2024 6

Οι κορυφαίες αναρτήσεις από την KAYABA, πλήρως ρυθμιζόμενες, που περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι ø48 mm εμπρός και αμορτισέρ με μοχλικό πίσω, συμπληρώνονται από το σύστημα φρένων της BREMBO με ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης.

Το πακέτο συμπληρώνουν τα ελαστικά της Michelin, οι χούφτες τιμονιού της Acerbis, οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες, τα φώτα LED & η αγωνιστική σέλα.

Με τιμή γνωριμίας €7.290,- κάθε σύγκριση είναι περιττή!

Ελάτε για ένα test ride στο Central Store στην έξοδο 7 της Αττικής Οδού, Λεωφόρο Φιλαδελφείας 161 Αχαρναί 13671

Πηγη https://2wo.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
[/QUOTE]
Περνωντας σημερα,απο τα κεντρικα του Γκοργκολη,πηρα για τεστ την QJ motor SVT650,για ενα 25λεπτο τεστ.
Λιγος χρονος για ολοκληρωμενη αποψη,αλλα αρκετο για λιγεςπρωτες εντυπωσεις.Παραθετω λοιπον.
1)Θεση οδηγησης.Ψηλη μηχανη αρχοντικη,αισθανεσαι μεσα στην μηχανη με ανοιχτο ψηλο τιμονι,καλους μοχλους στα χερια,θαυμασια ορατοτης,θαυμασιο ταμπλετ-οθονη ,φωτεινη ευδιακριτη στον ηλιο,με ολες τις συνηθεις απαραιτητες πληροφοριες,και θαυμασιους καθρεφτες για ευσωμους σαν και μενα.Μειονεκτημα στο υψος μου ,εν σχεσει με το VOGE 500 ds που κατεχω ειναι,οτι οι γωνιες των ποδιων ειναι πιο κλειστες,γιατι αν και λιγο ψηλοτερη μηχανη,τα μαρσπιε ειναι ψηλοτερα.Επισης το ποδοφρενο εχει πιο ψηλα την πατουρα του ,με αποτελεσμα το 47 νουμερο παπουτσι μου να θελει ''σηκωμα'' γιατι περναει σχεδον απο κατω σε κατασταση ηρεμιας.
2)αναρτησεις αρκετα ανετες,εφαμιλλες του βογκ,ισως λιγο *****ωτερες.
3)Φρενα αγκυρες,συμπλεκτης κυριολεκτικα ''βουτυρο'' ο ελαφρυτερος που εχω οδηγησει ποτε,και το κιβωτιο καλο,χωρις ''γλανκ-γλουνκ,και ασαφειες.
4)Γκαζι γλυκυτατο,χωρις δισταγμους,κινητηρας γλυκυτατος με λιγωτερους κραδασμους και θορυβο εν σχεσει με το βογκ.Πισω φρενο καλυτερο και με καλυτερη αισθηση απ το βογκ.Επισης η διαφορα των 29 ιππων αισθητη και σε δυναμη και σε ροπη λογω κυβικων.Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ χωρις δισταγμους ή ασαφειες,ουτε στο ανοιγμα ,ουτε στο κλεισιμο του γκαζιου.
5)Ζελατινα στην ψηλη θεση ,χωρις καμμια προστασια και με εντονους στροβιλισμους και θορυβο,για τα 185 εκατοστα του υψους μου.Θελει αφτερ μαρκετ η καποιο φρυδι.
6)Οδικη συμπεριφορα οπως το βογκ με 19ρι λαστιχο μπροστα (με ακτινες δοκιμασα) τιουμπλες.Ελαχιστα αργοτερο στις αντιδρασεις απ το βογκ λογω 17αρη τροχου του βογκ.
7)Σελα λιγο καλυτερη απ το βογκ και λιγο μεγαλυτερη για τον αφρατο κ....λο μου.
8)παρ οτι αρχοντικη μηχανη,ΔΕΝ νοιωθεις το βαρος.(εγω 140 κιλα)

ΘΕΤΙΚΑ (γενικα ,αλλα και εν σχεσει με το βογκ)

Δυνατωτερος,γλυκυτερος,πιο ησυχος κινητηρας.
Λιγο καλυτερο πισω φρενο.
Καλυτερη οθονη,μεγαλυτερη φωτεινοτερη.
Καλυτεροι καθρεφτες.
Εξαιρετικα φρενα.Αρκετα καλο κιβωτιο ,βουτυρο συμπλεκτης

αρνητικα

Γωνιες ποδιων,γωνια πενταλ φρενου,ζελατινα-φαιρινγκ μπροστα,ελλειψη κεντρικου σταντ.

Αυτα τα ολιγα,στον λιγο χρονο που μου εδωσαν το μηχανακι για τεστ.
ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ για αγορα και ανταλλαγη,αν και ξενερωσα λιγο λογω,
γωνιας ποδιων ,για το υψος μου,και πατουρας του πισω φρενου.
ΙΔΩΜΕΝ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 12 2024 - Νέο cruiser δίπλα στο θηριώδες R 18 - [Τιμή & VIDEO]​

Πιο κοντά στις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς
BMW R 12 2024 – Νέο cruiser δίπλα στο θηριώδες R 18


Η BMW παρουσίασε το νέο cruiser μοντέλο της, R 12, το οποίο μοιράζεται κοινά στοιχεία με το R 12 nineT, ενώ βρίσκεται πιο κοντά στις ανάγκες και απαιτήσεις του ευρωπαϊκού κοινού, σε σχέση με το R 18 με τον κτηνώδη κινητήρα boxer των 1.800 κυβικών.

Το R 12 έρχεται να προστεθεί στην οικογένεια cruiser της BMW, η οποία με το σλόγκαν “The Spirit of Easy” θέλει να τονίσει την ευκολία οδήγησης του νέου μοντέλου της. Η αλήθεια είναι ότι το R 18, αν και είναι αρκετά επιβλητικό και εντυπωσιακό, δεν αποτελεί τη χρυσή τομή για τα δεδομένα της Ευρώπης. Το κατά κύριο λόγο ορεινό ανάγλυφο της Γηραιάς Ηπείρου, με τις έντονες υψομετρικές διαφορές και τους φιδίσιους δρόμους με κλειστές στροφές, δεν ευνοεί τις βαριές μοτοσυκλέτες με πολύ μακρύ μεταξόνιο.
BMW R 12 2024 – Νέο cruiser δίπλα στο θηριώδες R 18

Το νέο R 12 έχει κρατήσει την cruiser φιλοσοφία και εργονομία οδήγησης, έχοντας όμως σημαντικά χαμηλότερο ονομαστικό βάρος που φτάνει τα 225 γεμάτα κιλά, σε αντίθεση με τα 345 γεμάτα κιλά του R 18! Ομοίως και το μεταξόνιό του στα 1.520 χιλιοστά, το καθιστά πιο ευέλικτο σε διαδρομές με στροφές και επιτόπιες μανούβρες, σε αντίθεση με τα 1.731 χιλιοστά του μεγαλύτερου αδερφού. Αυτό το καταφέρνει καθώς μοιράζεται το ίδιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα που βρίσκουμε και στο R 12 nineT.

Σε συνδυασμό και με τη μικρότερη διαδρομή των αναρτήσεων από το classic roadster μοντέλο, καταφέρνει να έχει γενικότερα πιο μαζεμένες διαστάσεις από τον μεγαλύτερο αδερφό του. Τα 90 χιλιοστά διαδρομής μπροστά και πίσω, σε σύγκριση με τα 120 χιλιοστά του R 12 nineT βοηθούν επίσης το ύψος της σέλας να σταματήσει στα 745 χιλιοστά, σε σχέση με τα 795 του roadster.

Όσον αφορά αυτές καθ' εαυτές τις αναρτήσεις, βλέπουμε ότι μπροστά υπάρχει ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 45 χιλιοστών χωρίς ρυθμίσεις, ενώ πίσω το σύστημα Paralever με το κεκλιμμένα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ παραμένει ίδιο με του R 12 nineT, έχοντας ρυθμίσεις προφόρτισης αλλά και απόσβεσης επαναφοράς. Το ίδιο ισχύει και στον τομέα της πέδησης, όπου δαγκάνες και δίσκοι είναι κοινά στα δύο νέα μοντέλα, με το cornering ABS Pro να βρίσκεται και εδώ στον στάνταρ εξοπλισμό.
BMW R 12 2024 – Νέο cruiser δίπλα στο θηριώδες R 18

Ο αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος boxer των 1.170 κυβικών με τέσσερις ακτινικά τοποθετημένες βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο και χωρίς σύστημα μεταβλητού χρονισμού ShiftCam, έχει διαφορετική χαρτογράφηση που ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα του R 12. Έτσι, για τις ανάγκες του cruiser η απόδοσή του φτάνει τους 95 ίππους στις 6.500 στροφές, με την ροπή των 11,21 χιλιογραμμόμετρων να έρχεται στις 6.000 στροφές. Ελαφρώς χαμηλότεροι αριθμοί, που όμως έρχονται και 500 στροφές πιο νωρίς από το R 12 nineT.

Οι τροχοί στην περίπτωση του R 12 είναι 19 και 16 ιντσών, μπροστά και πίσω, με τις διαστάσεις ελαστικών να είναι 100/90-19 και 150/80-16, αντίστοιχα. Το ατσάλινο ρεζερβουάρ των 14 λίτρων με σχήμα σταγόνας, αντλεί την έμπνευσή του από τα λεγόμενα “Toaster Tanks” των BMW R/5 της δεκαετίας του 1970, με δικύλινδρο boxer κινητήρα στα 500, 600 και 750 κυβικά. Ο σχεδιασμός του ρεζερβουάρ σε συνδυασμό με το μονόσελο που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό και το μεγάλο καμπυλωτό φτερό πίσω, δημιουργούν μία ρέουσα εικόνα που ακολουθεί τα πρότυπα των cruiser, με το χαμηλό ύψος της σέλας και το φαρδύ τιμόνι να την ενισχύουν.
BMW R 12 2024 – Νέο cruiser δίπλα στο θηριώδες R 18

Στην περίπτωση του R 12 υπάρχει μόνο ένα στρογγυλό αναλογικό όργανο, που λειτουργεί ως ταχύμετρο. Στον επιπλέον εξοπλισμό μπορείς να επιλέξεις την ψηφιακή οθόνη, αλλά και το στρογγυλό στροφόμετρο. Κατά τα λοιπά, ο βασικός εξοπλισμός είναι κοινός με του R 12 nineT, ενώ όπως είναι η φυσικό η BMW έχει και εδώ έναν μακρύ κατάλογο προαιρετικού εξοπλισμού.

Ο βασικός χρωματισμός του R 12 είναι το Blackstorm matt metallic, ενώ με επιπλέον χρέωση ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει το Aventurine Red metallic. Τέλος, έχουμε την Option 719 “Thorium” σε Avus Silver με μεταλλικό φινίρισμα.
Η τιμή του R 12 στην Ελλάδα ξεκινά από τα 15.400 ευρώ


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Diavel for Bentley – Από λίγους για λιγότερους!​














Το Centro Stile Ducati σε συνεργασία με τους σχεδιαστές της Bentley, δημιούργησε μια έκδοση του Diavel V4 που συνδυάζει τη μοναδικότητα των δύο κόσμων που εκπροσωπούν οι εν λόγω εταιρείες.

Εμφανισιακά, οι γραμμές του Diavel V4 έχουν προσαρμοστεί στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Bentley Batur, ενός μοντέλου που σηματοδότησε το τέλος του W12 κινητήρα για τη Bentley. Οι σφυρήλατες ζάντες που σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν για το ιδιαίτερα πράσινο Diavel, θυμίζουν τα σχήματα του αυτοκινήτου και είναι βαμμένες σε σκούρο «σατέν τιτανίου», αφήνοντας ορατές κάποιες επεξεργασμένες επιφάνειες.
MY24_DUCATI_DIAVEL_FOR_BENTLEY_MIAMI__2.jpg

Οι πλευρικές εισαγωγές αέρα αντικατοπτρίζουν τη δίχρωμη μπροστινή μάσκα, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στοιχεία του Batur, ενώ το φτερό εμπρός, το υποτυπώδες φέρινγκ και η επάνω όψη του ρεζερβουάρ θυμίζουν τα «νεύρα» του καπό. Το δε μονόσελο, το οποίο μπορεί να αντικατασταθεί με σελάκι συνοδηγού, παίρνει πολλά στυλιστικά στοιχεία από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Πολλά από τα εξαρτήματα του είναι κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα, όπως τα winglets, το κάλυμμα προβολέα, τα καλύμματα κινητήρα, της εξάτμισης και του ψυγείου, τα πλαϊνά πάνελ αλλά και η ουρά, με τις «κυριλέ» λεπτομέρειες να είναι παντού, όπως στη σέλα σε μαύρο Alcantara, η οποία είναι εμπνευσμένη από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, με το λογότυπο Bentley κεντημένο στο πίσω μέρος. Η εξάτμιση έχει επίσης επανασχεδιαστεί για να εναρμονίζεται με τις γραμμές της μοτοσυκλέτας.
MY24_DUCATI_DIAVEL_FOR_BENTLEY_MIAMI__3.jpg

Το δε Batur, είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής της Bentley, με κινητήρα W12 που αποδίδει 740 ίππους, κατασκευασμένο σε μόλις 18 «αντίτυπα», συναρμολογημένα στο χέρι από τους «καλλιτέχνες» της Mulliner και το εσωτερικό τμήμα της Bentley κατά παραγγελία.

Εκτός από τις 500 αριθμημένες Diavel για χάρη της Bentley λοιπόν, η Ducati προσφέρει επίσης μια σειρά από μόλις 50 μοτοσυκλέτες, ονόματι Diavel Bentley Mulliner. Οι 50 Diavel Bentley Mulliner θα είναι διαθέσιμες αποκλειστικά για τους πελάτες της Bentley, οι οποίοι μέσω άμεσης συνεργασίας με τους σχεδιαστές του Centro Stile Ducati, θα μπορούν να διαμορφώσουν το Diavel τους με διαφορετικά χρώματα για τη σέλα, τις δαγκάνες των μπροστινών φρένων, τα ανθρακονήματινα εξαρτήματα και τις ζάντες.

Θα μπορούν επίσης να επιλέξουν το ίδιο χρώμα με το αυτοκίνητό τους για τα μέρη της μοτοσυκλέτας τους.
MY24_DUCATI_DIAVEL_FOR_BENTLEY_MIAMI__4.jpg

Το Diavel Bentley, όπως όλες οι συλλεκτικές Ducati, παραδίδεται με πιστοποιητικό γνησιότητας, σέλα συνοδηγού και κάλυμμα μοτοσυκλέτας.

Το όνομα του μοντέλου και ο αριθμός παραγωγής της μονάδας είναι χαραγμένα σε μια πλάκα που έχει τοποθετηθεί στο κάλυμμα από ανθρακονήματα της κεφαλής στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας. Τέλος, κάθε Diavel Bentley θα παραδοθεί σε αποκλειστική εξατομικευμένη ξύλινη θήκη.

Η συνεργασία μεταξύ των δύο κατασκευαστών οδήγησε επίσης στη δημιουργία μιας Capsule Collection, που επιτρέπει στους αγοραστές να ολοκληρώσουν την εμφάνισή τους με ένα κράνος jet και ένα μπουφάν διαθέσιμο σε ανδρική και γυναικεία έκδοση, περιορισμένης έκδοσης, που χαρακτηρίζεται από χρωματικό συνδυασμό που αντικατοπτρίζει αυτόν της μοτοσυκλέτας.

Εντός, συναντάμε το γνώριμο κινητήρα V4 Granturismo των 1.158 κ.εκ., των 168 ίππων και της άπλετης ροπής, δίχως περαιτέρω μηχανικές αλλαγές, μιας και η ειδική έκδοση για τη Bentley έχει αισθητική χροιά.

Τα περί τιμής και διάθεσης παραμένουν άγνωστα, αλλά οπωσδήποτε θα απευθύνονται σε πολύ-πολύ λίγους…


Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Γκαρσόν, παιδί , και που'σαι ... φερνεις ένα (1) τέτοιο ...! tongue
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
κριμα ρε γαμωτο,ισα ισα χωραει η μπενλτευ στο γκαραζ της φοιτητικης εστιας.που θα βαλω τωρα το ντουκατι?? στο δρομο?ρωτησε ο εμιρης διαδοχος φοιτητης τον εμιρη πατερα του.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

SWM Gran Milano 500 2024 – Επιστροφή στο μέλλον​












Ποιος θυμάται το μονοκύλινδρο, ρετρό Gran Milano των προηγούμενων ετών; Η SWM δίνει μια νέα πνοή ζωής στο μοντέλο της, με ολόφρεσκη προσέγγιση.

Ποιος θυμάται το SWM Gran Milano 440; Το μοντέλο της ιταλικής εταιρείας παραγόταν μέχρι πρότινος, σε μία ενδιαφέρουσα café racer μορφή, ρετρό μέχρι... το μεδούλι -διαβάστε την δοκιμή μας για το Gran Milano, προ αρκετών ετών, με ένα κλικ εδώ. Για το 2024, η SWM φαίνεται ότι κάνει «ολική επαναφορά» στο μοντέλο, αλλάζοντας το ριζικά και υιοθετώντας μια σαφώς πιο σύγχρονη εμφάνιση. Η νέα μοτοσυκλέτα, μάλιστα, μας συστήθηκε και στα πλαίσια της EICMA 2023.

H νέα Gran Milano φτάνει τα 494 κυβικά, με την χρήση «γνωστού» δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα που αποδίδει 47 ίππους –κατάλληλη για δίπλωμα A2, δηλαδή, και με προσόντα «γενικής χρήσης» μοτοσυκλέτας. Τα φρένα της παρέχει η J.Juan, με δύο δίσκους εμπρός και έναν πίσω, ενώ οι αναρτήσεις είναι της KYB και έχουν δυνατότητα ρύθμισης και εμπρός, αλλά και πίσω.

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 188 κιλά, με ύψος σέλας μόλις στα 790 χιλιοστά, που την κάνει αναμενόμενα εύκολη στην πρόσβαση, σχεδόν από κάθε αναβάτη ή αναβάτρια.

Για τυχόν άφιξη στην χώρα μας, δεν έχουμε μάθει ακόμα κάτι, όμως για την Ιταλία η τιμή του μοντέλου ορίστηκε σε ένα αρκετά ενδιαφέρον ποσό, στο επίπεδο των 6.240 ευρώ.

Φωτογραφίες: EICMA, Motociclismo
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Ducati έβγαλε 5 ρέπλικα των Πρωταθλητών​

Πέντε αγωνιστικά μοντέλα μοτοσυκλετών Ducati σε εκδόσεις «ρεπλίκα» θα βγουν στην αγορά, όλες περιορισμένης παραγωγής και έτοιμες για τους συλλέκτες.

Πέντε αγωνιστικά μοντέλα μοτοσυκλετών σε εκδόσεις «ρεπλίκα» θα βγουν στην αγορά, όλες περιορισμένης παραγωγής και έτοιμες για τους συλλέκτες.

Η Ducati είχε πολλές νίκες το 2023 και για να τιμήσει τη σεζόν που έσπασε τα ρεκόρ της, η Ιταλική μάρκα κυκλοφορεί με πέντε συλλεκτικές, περιορισμένες εκδόσεις Panigale. Αυτές οι μοτοσυκλέτες θα είναι γεμάτες με ζωντάνια και θα είναι εμπνευσμένες από τις μοτοσυκλέτες των Bagnaia, Bautista, Bulega, Martin και Bezecchi στα MotoGP, WorldSBK και WorldSSP.

Στη γκάμα θα υπάρχουν τέσσερα μοντέλα Panigale V4 και ένα μοντέλο Panigale V2 και όλα θα παράγονται σε περιορισμένη και αριθμημένη σειρά, σημειωμένη με την αυθεντική υπογραφή του αναβάτη στο ρεζερβουάρ και ένα πιστοποιητικό γνησιότητας. Εκτός από τα συνηθισμένα πράγματα που συνοδεύουν συλλεκτικές περιορισμένες εκδόσεις, η Ducati δίνει επίσης τον τεχνικό εξοπλισμό για κάθε μοντέλο και το ξύλινο κιβώτιο αποστολής.


Η Ducati αποκάλυψε αυτές τις μοτοσυκλέτες στην εκδήλωση «Campioni in Festa», όπου η μάρκα γιόρτασε τη βαρυσήμαντη σεζόν της και κυκλοφόρησε τις μοτοσυκλέτες περιορισμένης έκδοσης. Κάθε ένα από αυτά τα μοντέλα θα κοσμείται με το αυθεντικό αυτόγραφο του αναβάτη τοποθετημένο στο ρεζερβουάρ και θα προστατεύεται από ένα στρώμα διαφανούς βερνικιού.


O Pecco Bagnaia υπογράφει τη δική του ρέπλικα
Τρεις Panigale V4 έχουν μετατραπεί σε φόρο τιμής στις μοτοσυκλέτες Desmosedici GP των Francesco Bagnaia (63), Jorge Martin (89) και Marco Bezzecchi (72) στο MotoGP. Όλες αυτές οι μοτοσυκλέτες κατασκευάστηκαν προς τιμήν της κυριαρχίας της Ducati στο MotoGP, μετά τη νίκη της το 2022 και τώρα τη νίκη της το 2023.

Εν τω μεταξύ, αφιερωμένη στους θριάμβους του WSBK είναι μια ακόμη Panigale, αυτή τη φορά μία V4R, που έχει μοτίβο γύρω από τη μοτοσυκλέτα του Alvaro Bautista (19). Αυτή η έκδοση τιμά την ανάμνηση των δύο συνεχόμενων ετών της Ducati στην κορυφή του WSBK.
Τελευταία αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντική, μία Panigale V2 αφιερώθηκε στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Nicolò Bulega (11) για το WorldSSP. Το μοντέλο γιορτάζει την ομάδα που κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο φέτος.

Ο Marco “Bez” πάνω στη δική του ρέπλικα

Ποιος δεν θα ήθελε μια τέτοια μοτοσυκλέτα;

Όλες οι V4 θα λάβουν αναβαθμίσεις επιλογής από το εργοστάσιο. Οι τέσσερις Panigale V4 βασίζονται στο μοντέλο “S” και θα έχουν ξηρό συμπλέκτη STM-EVO SBK με εννέα δίσκους και το πιστοποιημένο τελικό Akrapovič, το οποίο είναι 1.99 κιλά ελαφρύτερο από το τυπικό τελικό της Panigale V4. Το σύστημα πέδησης της Brembo ενισχύεται από τις δαγκάνες Stylema R. Τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ είναι αλουμινίου Rizoma και η ζελατίνα plexiglass του φέρινγκ είναι κατασκευασμένη για αγώνες.

Η ειδική έκδοση Bulega Panigale V2 είναι επίσης βελτιωμένη με ανάρτηση Öhlins και αγωνιστικό τελικό εξάτμισης Akrapovič που μειώνει επίσης το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο με όλες τις αλλαγές είναι κατά 11 κιλά μικρότερο.

Τα μαρσπιέ Rizoma είναι ρυθμιζόμενα και κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Το μπροστινό και το πίσω φτερό, το προστατευτικό κάλυμμα αλυσίδας, το προστατευτικό κάλυμμα του συμπλέκτη, το προστατευτικό του ψαλιδιού και το προστατευτικό του αμορτισέρ είναι από ανθρακονήματα.

Επίσης, η Panigale V2 που είναι αφιερωμένη στον Bulega μπορεί να πλησιάσει ακόμη περισσότερο την αγωνιστική μοτοσυκλέτα τοποθετώντας εξαρτήματα αφαίρεσης της πινακίδας κυκλοφορίας και των καθρεφτών εντός της πίστας.
Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα καθενός από τα μοντέλα, ο αριθμός τους θα είναι:

Panigale V2 Bulega 2023 World Championship Replica (Παραγωγή 111 μονάδων)

Panigale V4 Bezzecchi 2023 Racing Replica (Παραγωγή 72 μονάδων)

Panigale V4 Martin 2023 Racing Replica (Παραγωγή 189 μονάδων)

Panigale V4 Bautista 2023 World Champion Replica (Παραγωγή 219 μονάδων)

Panigale V4 Bagnaia 2023 World Champion Replica (Παραγωγή 263 μονάδων)

Οι παραδόσεις αυτών των μοτοσυκλετών Panigale Race Replica του 2023, θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο του 2024.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To Tornado Naked Twin 500 εκπροσωπεί την νέα γενιά μοτοσυκλετών A2 της Benelli​

Διαθέσιμο μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024​


Ένα μοντέλο που αντιπροσωπεύει, την εξέλιξη της σπορ φιλοσοφίας της Benelli, μέσα από μια σχεδίαση που χαρακτηρίζεται από τον νέο προβολέα και σε έναν κινητήρα που θα εφαρμοσθεί στην νέα γενιά μοτοσυκλετών Α2 της ιταλικής μάρκας
Η εμφάνιση, επιθετική, θυμίζει μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας streetfighter, ενώ οι φλουο ζάντες κλείνουν το μάτι στο νεανικό κονό. Το νέο Tornado Naked Twin 500 είναι ένα roadster που μπορεί να αποτελέσει την πρώτη μοτοσυκλέτα κατηγορίας A2, ειδικά αν η τιμή ακολουθεί την παγιωμένη πλέον πολιτική της μάρκας: μοτοσυκλέτα για όλους
Tornado Naked Twin 500 2

Ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος κινητήρας 500 cc, με κλίση προς τα εμπρός , αποδίδει μέγιστη ισχύ 47,6 ίππων (35 kW) στις 8500 rpm και μέγιστη ροπή 46 Nm στις 6000 rpm. Για να τον διαφοροποιήσουμε από τις μονάδες που υπάρχουν ήδη στα TRK 502 και Leoncino 500, εδώ βρίσκουμε νέα σχεδίαση τόσο για το καπάκι του συμπλέκτη όσο και για το κάλυμμα του κιβωτίου ταχυτήτων, σύμφωνα με τη θέση του κινητήρα στο νέο πλαίσιο και το στυλ της μοτοσυκλέτας.

Επιπλέον, έχουν γίνει ορισμένες ενημερώσεις στο σύστημα εξάτμισης, με νέους καταλύτες προσαρμοσμένους ώστε να συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανονισμούς ρύπων και στο φιλτροκούτι, που επιτρέπει τη βελτιστοποίηση του συστήματος εισαγωγής τόσο όσον αφορά την απόδοση όσο και τις εκπομπές θορύβου.
Tornado Naked Twin 500 4

Το πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα αποτελούμενο από χαλύβδινους σωλήνες. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι με στελέχη 50 mm και ψαλίδι με αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς.

Δύο δίσκοι διαμέτρου 320 mm με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και ένας 260 mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου, φέρουν την ευθύνη της επιβράδυνσης. Οι ζάντες αλουμινίου 17” είναι εξοπλισμένες με ελαστικά 120/70 και 160/60. Τέλος, η έγχρωμη οθόνη TFT 5'' υψηλής ευκρίνειας διαθέτει δυνατότητα σύνδεσης μέσω bluetooth με smartphone.
Tornado Naked Twin 500 7

Το Benelli Tornado Naked Twin 500 θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις αντιπροσωπείες μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024.

Πηγη https://2wo.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.212
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Πάνε και τα τελευταία κάστρα.Σημαδια των καιρών.

θα μπορούσε να είναι και επιστροφή στο παρελθόν ....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ









 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.390
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Royal Enfield Bullet 350​

Τα χρώματα Military Silver Black και Military Silver Red δίνουν στην Royal Enfield Bullet 350 μια ακόμη πιο κομψή εμφάνιση

Τα χρώματα Military Silver Black και Military Silver Red δίνουν στην Royal Enfield Bullet 350 μια ακόμη πιο κομψή εμφάνιση.
Την 1η Σεπτεμβρίου του 2023, η Royal Enfield αποκάλυψε επίσημα μια από τις πιο εμβληματικές μοτοσυκλέτες της, ανανεωμένη για τη σύγχρονη εποχή. Η Bullet 350, που μοιράζεται το νέο πλαίσιο που είδαμε για πρώτη φορά στην Royal Enfield Meteor 350, ήταν έτοιμη να κυκλοφορήσει ως η πιο κλασική από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, όσον αφορά όχι μόνο το στυλ, αλλά και την κληρονομιά.
Αρχικά η Bullet 350 κυκλοφόρησε σε πέντε χρώματα τον Σεπτέμβριο, για να αποδώσει φόρο τιμής στον Ινδικό στρατό με μια σειρά από μοτίβα εμπνευσμένα από τον στρατό. Τώρα, για το μοντέλο του έτους 2024, η Royal Enfield κυκλοφόρησε δύο επιπλέον χρωματισμούς με το σχεδιασμό Military Silver. Οι αποχρώσεις Military Silver, που αποτελούνται από τη Military Silver Black και Military Silver Red, βρίσκονται πάνω από τα βασικά χρώματα της Bullet 350 και αναδεικνύουν τη συνολική αισθητική γοητεία της κλασικής roadster.

Οι αποχρώσεις Military Silver είναι ζωγραφισμένες στο χέρι με ρίγες στο πλάι και στο επάνω μέρος του ντεπόζιτου καυσίμου. Οι ίδιες ρίγες εμφανίζονται επίσης σε εμφανή θέση στα πλαϊνά καλύμματα, δίνοντας μια προσαρμοσμένη πινελιά από το εργοστάσιο. Τα χρώματα Military Silver προστίθενται στην αυξανόμενη λίστα χρωμάτων για την Bullet 350 στην Ινδία, με τη μοτοσυκλέτα να προσφέρεται αυτήν τη στιγμή σε τέσσερις εκδόσεις που αποτελούνται από την Bullet Military, Bullet Military Silver, Bullet Standard και Bullet Black Gold.
Ένα διαφορετικό μηχανάκι με χειροποίητες πινελιές .
Πηγή : ζούγκλα.γρ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian Roadmaster Elite 2024 – Πανέμορφη, πανάκριβη​









Σε ελάχιστα (εννοείται) κομμάτια παραγωγής, βαμμένη στο χέρι, με ηχοσύστημα 600 Watt με 12 ηχεία (!!!), εξοπλισμό κορυφής και τιμή επιπέδου προκαταβολής για σπίτι.

Η Indian παρουσίασε και επίσημα, την νέα Roadmaster Elite για το 2024 και μπορεί να πει κανείς, ότι πρόκειται για μία ακόμα ενσάρκωση της «απόλυτης» αμερικανικής μοτοσυκλέτας τουρισμού. H Roadmaster Elite 2024 θα κατασκευαστεί σε 350 κομμάτια για όλο τον κόσμο και, σύμφωνα με ρεπορτάζ διεθνών μέσων, έχει ξεκινήσει ήδη ο... αγώνας δρόμου για την εξασφάλιση κομματιών, από τις αγορές.

Η Roadmaster Elite φέρει τον κινητήρα Thunderstroke 116 της Indian, με τον κυβισμό του να αγγίζει τα 1.890 κυβικά και την ισχύ να ανακοινώνεται στους 84,8 ίππους και 16 kgm ροπής, στις 4.240 και 2.730 στροφές, αντίστοιχα. Πρόκειται για τον ισχυρότερο αερόψυκτο κινητήρα στο ρόστερ της Indian.

H νέα Roadmaster Elite λαμβάνει τα ανανεωμένα fairing της σειράς Chieftain, για μια πιο δυναμική και μοντέρνα εμφάνιση, ενώ το εμπρός φωτιστικό σώμα είναι η μονάδα LED «Pathfinder Adaptive» που προσαρμόζει τον φωτισμό του ανάλογα με την γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας, στις στροφές. Νέο είναι και το σχήμα των πλαϊνών βαλιτσών, οι οποίες φορούν φωτιστικά σώματα LED.

Η βαφή των Indian Roadmaster Elite γίνεται στο χέρι με μία ειδική για την περίσταση, χρονοβόρα διαδικασία με στόχο την απόλυτη ποιότητα. Για το 2024, ξεχωρίζει η νέα τριχρωμία με κόκκινο, μαύρο και χρυσό, η οποία εφαρμόζεται από δύο εξωτερικούς συνεργάτες της Indian, τα καταστήματα Gunslinger Custom Paint στο Colorado και το Custom Painted Vehicles στο Winsconsin.

O εξοπλισμός είναι κορυφαίος: Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων θερμαινόμενα γκριπ, σέλα με δυνατότητα θέρμανσης και ψύξης, οθόνη αφής 7 ιντσών, ηχοσύστημα 600 Watt με 12 φωτιζόμενα ηχεία, GPS με live απεικονίσεις καιρού και κυκλοφορίας στην οθόνη και πολλά άλλα. Η τιμή της μοτοσυκλέτας έχει ανακοινωθεί στα 41.999 δολάρια, τιμή προφανώς για ελάχιστους ή για... δυνατούς πελάτες του τραπεζικού συστήματος.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Rocket 3 R & GT Storm – Περισσότερα άλογα για τον κτηνώδη τρικύλινδρο των 2.500 κυβικών!​

Αγριεμένη καταιγίδα έρχεται από την Βρετανία το 2025
motomagTriumph Rocket 3 R & GT Storm – Περισσότερα άλογα για τον κτηνώδη τρικύλινδρο των 2.500 κυβικών!


Σύμφωνα με πατέντες που κατέθεσε η Triumph στις ελβετικές αρμόδιες αρχές, φαίνεται ότι ετοιμάζει μία νέα έκδοση για τα power cruiser της, Rocket 3 R και GT, που ακούει στο όνομα Storm και φέρνει μαζί της πολλά από τα καλούδια που είχαμε γνωρίσει στην περιορισμένης παραγωγής και πανάκριβη έκδοση TFC, που αυξάνουν την μέγιστη απόδοση στους 180 ίππους και τα 22,94 χιλιογραμμόμετρα ροπής!

Ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 2.458 κυβικών που έχει τοποθετηθεί σε διαμήκη διάταξη, αποτελεί από μόνος του μία μηχανολογική υπέρβαση στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Παρά τις τεράστιες διαδρομές εμβόλων και τα θηριώδη έμβολα, που κάθε ένα μόνο του ξεπερνάει σε κυβισμό τα Street Triple 765, η Triumph κατάφερε χρησιμοποιώντας έναν στρόφαλο με μεγάλη μάζα, να εξαλείψει τους ανεπιθύμητους και ενοχλητικούς κραδασμούς. Το πλεονέκτημα των κυβικών σε αυτή την κατηγορία φαίνεται όταν ανοίξεις το γκάζι, με τη θηριώδη ροπή να σε κάνει να νιώθεις ότι δεν κινείσαι εσύ, αλλά η γη από κάτω σου.
Triumph Rocket 3 R & GT Storm – Περισσότερα άλογα για τον κτηνώδη τρικύλινδρο των 2.500 κυβικών!

Οι δύο εκδόσεις του Rocket 3 που παρουσιάστηκαν το 2020 έκαναν λόγο για 165 ονομαστικούς ίππους στις 6.000 στροφές, με τη ροπή να αγγίζει το εξωφρενικό για μοτοσυκλέτα παραγωγής νούμερο των 22,5 κιλών! Οι τιμές αυτές έφταναν και περίσσευαν για να ικανοποιήσει και με τον παραπάνω τον όρο του power cruiser. Οι Άγγλοι, όμως, δεν αρκέστηκαν σε αυτό, παρουσιάζοντας την ίδια χρονιά, την περιορισμένης παραγωγής έκδοση TFC, με χρήση στοιχείων carbon, τα οποία συντέλεσαν ώστε το βάρος να μειωθεί στα 290 στεγνά κιλά, 1 κιλάκι κάτω από τα μοντέλα βάσης R και GT.

Το πιο σημαντικό στοιχείο για τα 750 αυτά αριθμημένα κομμάτια, ήταν η γενναία αύξηση της απόδοσης, η οποία έφτασε τους 180 ίππους 1.000 στροφές ψηλότερα από πριν, στις 7.000. Η ήδη θηριώδης ροπή των 22,5 χιλιογραμμόμετρων, αυξήθηκε πλησιάζοντας στα 23 χιλιογραμμόμετρα, στις ίδιες 4.000 στροφές με πριν. Για να το καταφέρουν αυτό, οι μηχανολόγοι της Triumph χρησιμοποιήσαν βαλβίδες τιτανίου στην εισαγωγή, εξοικονομώντας ταυτόχρονα και πολύτιμα γραμμάρια. Η μειωμένη αδράνεια των κινούμενων μερών της εισαγωγής, καθώς το τιτάνιο είναι ελαφρύτερο από το ατσάλι, συνέβαλε με την σειρά της στην αύξηση του ορίου περιστροφής, όπου εμφανίζονται όλα τα άλογα.
Triumph Rocket 3 R & GT Storm – Περισσότερα άλογα για τον κτηνώδη τρικύλινδρο των 2.500 κυβικών!

Οι πατέντες που κατέθεσε η Triumph στις αρμόδιες ελβετικές αρχές έγκρισης τύπου, δείχνουν ότι η βρετανική εταιρεία θέλει τώρα να φέρει την αυξημένη αυτή απόδοση σε περισσότερο κοινό, με τις εκδόσεις Storm. Τα στοιχεία που έχουμε, υποδεικνύουν ότι τα Rocket 3 R & GT Storm θα έχουν επίσης βαλβίδες εισαγωγής από τιτάνιο, χωρίς όμως πιθανότατα τα στοιχεία carbon που συναντήσαμε στην πολυτελή έκδοση TFC.

Όσον αφορά το αλουμινένιο πλαίσιο, στις πατέντες δεν γίνεται λόγος για κάποια αλλαγή, με το μεταξόνιο να παραμένει στα 1.677 χιλιοστά. Οι πατέντες δεν κάνουν κάποια αναφορά, ως προς το σχεδιαστικό κομμάτι, επομένως για την ώρα δεν είναι γνωστό αν οι νέες εκδόσεις Storm θα έχουν διαφορετική εμφάνιση από αυτή που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.
Triumph Rocket 3 R & GT Storm – Περισσότερα άλογα για τον κτηνώδη τρικύλινδρο των 2.500 κυβικών!

Οι Rocket 3 R & GT Storm αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2025, ενώ δεν υπάρχει κάποια διευκρίνηση για το αν οι εκδόσεις βάσεις θα μείνουν ως έχουν ή θα δεχθούν και αυτές κάποια ανανέωση, αν δεν σταματήσει η παραγωγή τους.

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τι σου είναι η επιμονή στην μοτο-τέχνη του ... "τίποτα" ...!abcdefacepalm 2Banging head
 
Top Bottom