Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Έχω μια απορία και όποιος γνωρίζει μηχανολογία ας ρίξει μια γνώμη.
Στο Caponord το μίγμα είναι ρυθμισμένο απο το εργοστάσιο πλούσιο (περισσότερο καύσιμο σε αναλογία καυσίμου αέρα). Δεν δημιουργεί κάποια βλάβη, αλλά έχει δύο πολύ συγκεκριμένες παρενέργειες. Κάνει σκασίματα μερικές φορές υπο συνθήκες, και φυσικά καίει περισσότερο από όσο θα μπορούσε.
Σκέφτηκα σαν μηχανικό τρόπο και όχι τρόπο επέμβασης στον εγκέφαλο να φέρω το μίγμα σε φτωχότερες αναλογίες με αλλαγή φίλτρου αέρα σε πιο ανοικτό. Θα υπάρξει διαφορά στην αναλογία, αρα και στα σκασίματα και την κατανάλωση;
Επιπρόσθετα θέλω να μου απαντήσει κάποιος αν με αλλαγή μπουζί σε κρύο ή ζεστό τύπο ή ακόμη και ιριδίου, πετύχω καλύτερη καύση, αρα και πάλι μικρότερη κατανάλωση και σκασίματα.
Δεν θέλω να επέμβω στον εγκέφαλο, επειδή μετά θα χρειαστώ εξειδικευμένο συνεργείο, ρύθμιση, καυσαναλύσεις κλπ για να αποδώσει όπως πρέπει. Και φυσικά ακόμη και εκει θα χρειαστεί φίλτρο αέρα πιο ανοικτό και εξάτμιση πιο ανοικτή.
Πιστεύετε με τις μικρές αλλαγές που σκέφτομαι στα αναλώσιμα αυτά μέρη θα υπάρξει κάποια διαφορά; Και αν ναι σε ποιους τομείς;
Στο Caponord το μίγμα είναι ρυθμισμένο απο το εργοστάσιο πλούσιο (περισσότερο καύσιμο σε αναλογία καυσίμου αέρα). Δεν δημιουργεί κάποια βλάβη, αλλά έχει δύο πολύ συγκεκριμένες παρενέργειες. Κάνει σκασίματα μερικές φορές υπο συνθήκες, και φυσικά καίει περισσότερο από όσο θα μπορούσε.
Σκέφτηκα σαν μηχανικό τρόπο και όχι τρόπο επέμβασης στον εγκέφαλο να φέρω το μίγμα σε φτωχότερες αναλογίες με αλλαγή φίλτρου αέρα σε πιο ανοικτό. Θα υπάρξει διαφορά στην αναλογία, αρα και στα σκασίματα και την κατανάλωση;
Επιπρόσθετα θέλω να μου απαντήσει κάποιος αν με αλλαγή μπουζί σε κρύο ή ζεστό τύπο ή ακόμη και ιριδίου, πετύχω καλύτερη καύση, αρα και πάλι μικρότερη κατανάλωση και σκασίματα.
Δεν θέλω να επέμβω στον εγκέφαλο, επειδή μετά θα χρειαστώ εξειδικευμένο συνεργείο, ρύθμιση, καυσαναλύσεις κλπ για να αποδώσει όπως πρέπει. Και φυσικά ακόμη και εκει θα χρειαστεί φίλτρο αέρα πιο ανοικτό και εξάτμιση πιο ανοικτή.
Πιστεύετε με τις μικρές αλλαγές που σκέφτομαι στα αναλώσιμα αυτά μέρη θα υπάρξει κάποια διαφορά; Και αν ναι σε ποιους τομείς;