Μεγάλα Μονοκύλινδρα που εξαφανίστηκαν λόγω προδιαγραφών

N

notakos600

Guest
Την ασπίδα μου τη χάρισε ο ίδιος ο Λιακόπουλος με κάτι βιβλία για τους Νεφελίμ.
Επειδή είναι και ο ίδιος μηχανοβιος, παρακολουθεί με ενδιαφέρον τη motoparea.
Έχει όμως λόγω εργασίας και στενές σχέσεις με διάφορες υπηρεσίες πληροφοριών!
Μου εμπιστεύτηκε να προσεχω ένα τύπου που το ψευδώνυμο είναι bulimia ή Belmondo ή bulmont ....Καλεί αβγαλτα παιδάκια από την επαρχία με μοτό που τον ενδιαφέρουν(κλασικά κυρίως), να τους δείξει δήθεν τη συλλογή του. Τελικά αυτοί εξαφανιζονται.Υπάρχουν πληροφορίες ότι τους μεταφέρει με κοντέινερ και τους θάβει στην έρημο ή στους πάγους.
Επισης για κάποιον με ψευδώνυμο θλιμμένος μπούφος ή Μοϊκανος ή apache ,που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο δήθεν για ναυτιλιακά.
Όταν ήταν νέος τον έβαζαν(ανατολικές υπηρεσίες) να ξελογιάζει γυναίκες με νευραλγικά ποστα στο NATO. Τώρα που γέρασε και ασχημυνε τον χρησιμοποιούν για αξιοματουχους άνδρες με ιδιαίτερα γούστα.
Έμαθα επίσης ότι οι πραγματικοί γνώστες του φόρουμ είναι κάποιοι notakos600, maik900 και apostolis.
Κάποιο κύριοι giamar,ωmega ,esel μπορεί να γέρασαν πάνω στις μηχανές,αλλά τελικά κατέληξαν σε πενφε... κρίμα πολύ μου είπε...



Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν υπάρχεις ρε φίλε RollingRollingSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Την ασπίδα μου τη χάρισε ο ίδιος ο Λιακόπουλος με κάτι βιβλία για τους Νεφελίμ.
Επειδή είναι και ο ίδιος μηχανοβιος, παρακολουθεί με ενδιαφέρον τη motoparea.
Έχει όμως λόγω εργασίας και στενές σχέσεις με διάφορες υπηρεσίες πληροφοριών!
Μου εμπιστεύτηκε να προσεχω ένα τύπου που το ψευδώνυμο είναι bulimia ή Belmondo ή bulmont ....Καλεί αβγαλτα παιδάκια από την επαρχία με μοτό που τον ενδιαφέρουν(κλασικά κυρίως), να τους δείξει δήθεν τη συλλογή του. Τελικά αυτοί εξαφανιζονται.Υπάρχουν πληροφορίες ότι τους μεταφέρει με κοντέινερ και τους θάβει στην έρημο ή στους πάγους.
Επισης για κάποιον με ψευδώνυμο θλιμμένος μπούφος ή Μοϊκανος ή apache ,που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο δήθεν για ναυτιλιακά.
Όταν ήταν νέος τον έβαζαν(ανατολικές υπηρεσίες) να ξελογιάζει γυναίκες με νευραλγικά ποστα στο NATO. Τώρα που γέρασε και ασχημυνε τον χρησιμοποιούν για αξιοματουχους άνδρες με ιδιαίτερα γούστα.
Έμαθα επίσης ότι οι πραγματικοί γνώστες του φόρουμ είναι κάποιοι notakos600, maik900 και apostolis.
Κάποιο κύριοι giamar,ωmega ,esel μπορεί να γέρασαν πάνω στις μηχανές,αλλά τελικά κατέληξαν σε πενφε... κρίμα πολύ μου είπε...



Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
PraisingPraisingPraisingPraising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.792
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Την ασπίδα μου τη χάρισε ο ίδιος ο Λιακόπουλος με κάτι βιβλία για τους Νεφελίμ.
Επειδή είναι και ο ίδιος μηχανοβιος, παρακολουθεί με ενδιαφέρον τη motoparea.
Έχει όμως λόγω εργασίας και στενές σχέσεις με διάφορες υπηρεσίες πληροφοριών!
Μου εμπιστεύτηκε να προσεχω ένα τύπου που το ψευδώνυμο είναι bulimia ή Belmondo ή bulmont ....Καλεί αβγαλτα παιδάκια από την επαρχία με μοτό που τον ενδιαφέρουν(κλασικά κυρίως), να τους δείξει δήθεν τη συλλογή του. Τελικά αυτοί εξαφανιζονται.Υπάρχουν πληροφορίες ότι τους μεταφέρει με κοντέινερ και τους θάβει στην έρημο ή στους πάγους.
Επισης για κάποιον με ψευδώνυμο θλιμμένος μπούφος ή Μοϊκανος ή apache ,που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο δήθεν για ναυτιλιακά.
Όταν ήταν νέος τον έβαζαν(ανατολικές υπηρεσίες) να ξελογιάζει γυναίκες με νευραλγικά ποστα στο NATO. Τώρα που γέρασε και ασχημυνε τον χρησιμοποιούν για αξιοματουχους άνδρες με ιδιαίτερα γούστα.
Έμαθα επίσης ότι οι πραγματικοί γνώστες του φόρουμ είναι κάποιοι notakos600, maik900 και apostolis.
Κάποιο κύριοι giamar,ωmega ,esel μπορεί να γέρασαν πάνω στις μηχανές,αλλά τελικά κατέληξαν σε πενφε... κρίμα πολύ μου είπε...



Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πεστα ρε θανο μας εχουν πριξει εδω μεσα τα γεροντιαabcdefghgabcdefghg
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.268
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Την ασπίδα μου τη χάρισε ο ίδιος ο Λιακόπουλος με κάτι βιβλία για τους Νεφελίμ.
Επειδή είναι και ο ίδιος μηχανοβιος, παρακολουθεί με ενδιαφέρον τη motoparea.
Έχει όμως λόγω εργασίας και στενές σχέσεις με διάφορες υπηρεσίες πληροφοριών!
Μου εμπιστεύτηκε να προσεχω ένα τύπου που το ψευδώνυμο είναι bulimia ή Belmondo ή bulmont ....Καλεί αβγαλτα παιδάκια από την επαρχία με μοτό που τον ενδιαφέρουν(κλασικά κυρίως), να τους δείξει δήθεν τη συλλογή του. Τελικά αυτοί εξαφανιζονται.Υπάρχουν πληροφορίες ότι τους μεταφέρει με κοντέινερ και τους θάβει στην έρημο ή στους πάγους.
Επισης για κάποιον με ψευδώνυμο θλιμμένος μπούφος ή Μοϊκανος ή apache ,που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο δήθεν για ναυτιλιακά.
Όταν ήταν νέος τον έβαζαν(ανατολικές υπηρεσίες) να ξελογιάζει γυναίκες με νευραλγικά ποστα στο NATO. Τώρα που γέρασε και ασχημυνε τον χρησιμοποιούν για αξιοματουχους άνδρες με ιδιαίτερα γούστα.
Έμαθα επίσης ότι οι πραγματικοί γνώστες του φόρουμ είναι κάποιοι notakos600, maik900 και apostolis.
Κάποιο κύριοι giamar,ωmega ,esel μπορεί να γέρασαν πάνω στις μηχανές,αλλά τελικά κατέληξαν σε πενφε... κρίμα πολύ μου είπε...



Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
RollingRollingRollingRollingRolling
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.358
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ενδέχεται με το νέο έτος να βαρέσουν λόγω ρύπων τα εναπομείναντα μεγάλα μονοκύλινδρα;

Εγω ενα μικρο φτωχο μονοκυλινδρο εχω, δεν πιστευω .....!Bike
 
N

notakos600

Guest
Ενδέχεται με το νέο έτος να βαρέσουν λόγω ρύπων τα εναπομείναντα μεγάλα μονοκύλινδρα;
Δεν έχει παίξει ποτέ κάτι αναδρομικά.
Για τα καινούρια ισχύουν τα Euro.
Εδώ περνάνε ΚΤΕΟ κανονικά δίχρονα (dt, tdr, kmx).
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.792
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΤΑ ΠΑΛΙΑ-ΚΑΛΑ ON-OFF ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ!​

Οι Αμερικάνοι τα κρατούν με ευλάβεια στην αγορά τους

Η κατηγορία των μοτοσυκλετών ψευδοεντούρο (ή On-Off) ήταν πολύ δημοφιλής παλαιότερα στην ελληνική αγορά, ιδίως τις δεκαετίες του ’80 και ’90, ενώ από τη δεκαετία του 2000 και μετά άρχισε σταδιακά να “φθίνει”. Υποτίθεται ότι ήταν το μειωμένο ενδιαφέρον του κόσμου που εξαφάνισε τα On-Off, αλλά στην πραγματικότητα οι κατασκευαστές ήταν αυτοί που “τράβηξαν την πρίζα”. Έχει πολύ ενδιαφέρον όμως να δούμε πως όλα αυτά δεν ίσχυσαν ποτέ για τις ΗΠΑ. Εκεί οι ψευδοεντούρο ποτέ δεν έφυγαν από την αγορά και συνεχίζουν ακάθεκτες μέχρι σήμερα – μάλιστα, πολλά μοντέλα συνεχίζουν αναλλοίωτα από “τότε”.

Μοτοσυκλέτες θρύλοι, μοτοσυκλέτες που έγραψαν ιστορία μαζί με τους θαρραλέους αναβάτες τους στο χώμα και στην άσφαλτο, στις βόλτες και τα ταξίδια, σε εξερευνήσεις και σε ερασιτεχνικούς αγώνες εντούρο και trail ride. Μοντέλα σαν το Kawasaki KLR 650, το Suzuki DR-Z 400, το Honda XR650, το Suzuki DR650S.

Απλές μοτοσυκλέτες στην κατασκευή τους, αποτελεσματικές, αξιόπιστες με αντοχή στο χρόνο, με ικανότητες διαχρονικές. Φιλικές προς τους ιδιοκτήτες τους, εύχρηστες στην πόλη και στο χώμα και απόλυτα “υπάκουες”, έγιναν οι καλύτεροι σύντροφοι χιλιάδων μοτοσυκλετιστών… επί πολλά χρόνια.

Και ξαφνικά η κατηγορία μεταμορφώθηκε σε κάτι άλλο, έγινε Adventure, έγινε Crossover, μετακινήθηκε προς την ασφάλτινη χρήση, ξέχασε τον έναν κύλινδρο, αφήνοντας το κομμάτι ‘χώμα’ σχεδόν στο περιθώριο.
Οι γνώστες, όμως, φροντίζουν να διατηρούν μοτοσυκλέτες που αξίζουν. Έτσι και οι Αμερικάνοι δίτροχοι συνάδελφοί μας κρατούν με νύχια και με δόντια πολλά από τα θρυλικά παραπάνω μοντέλα κι εξακολουθούν να απολαμβάνουν τις χάρες τους, ακόμα και το 2022. Ας δούμε ποια είναι αυτά.
Ας αρχίσουμε με ένα παλιό-καλό αγαπημένο 250άρι που έχει να εμφανιστεί στην Ελλάδα καμιά δεκαετία πάνω-κάτω, ενώ ακόμα και σήμερα διατηρεί υψηλές τιμές μεταπώλησης σαν μεταχειρισμένο. Είναι το Kawasaki KLX250 που για το 2022 παρέμεινε ίδιο κατά 95% με αυτό που γνωρίζουμε… αφού στην Αμερική κυκλοφορεί σαν Kawasaki KLX300, με κινητήρα 292 κυβικών εκατοστών πλέον.

Σχεδιασμένο για ροπή στις χαμηλές στροφές και ικανό να ανεβάζει πολλές στροφές στην άσφαλτο, έχει έναν εξαιρετικό κινητήρα ιπποδύναμης σχεδόν 25 ίππων, περιμετρικό πλαίσιο, αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών και εργονομία τύπου μοτοκρός ΚΧ. Η τιμή του στις ΗΠΑ δεν ξεπερνάει τις 5.700 δολάρια, δηλαδή 5.100 ευρώ.

Δυναμική η Suzuki στην Αμερική, έχει διατηρήσει ανέπαφα στη γκάμα της δυο πολύ σημαντικά μοντέλα, αμφότερα μονοκύλινδρα, το ένα 650 κυβικών και το άλλο 400.
Το μεγάλο είναι το Suzuki DR650S, απλό, σεμνό, κομψό και αερόψυκτο με έναν μεγάλο ροπάτο κινητήρα που συνεχίζει να τροφοδοτείται με καρμπυρατέρ (40mm) και η απόδοσή του δίνει έμφαση στις χαμηλές-μεσαίες στροφές και διαδρομές μπροστά/πίσω 260 χιλιοστών!

Καθόλου άσχημα για μια μοτοσυκλέτα με δισκόφρενα μπροστά-πίσω, τροχό 21 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, όπως πρέπει δηλαδή για “καλές” βόλτες στο χώμα. Η τιμή του είναι 6.800 δολάρια, ήτοι κάτι παραπάνω από 6.000 ευρώ. Καλό ε;
Το 400 της Suzuki που συνεχίζει ακάθεκτο είναι το θρυλικό και πολύ αγαπημένο στην Ελλάδα Suzuki DR-Z 400S που τόσο κόσμο έμαθε να οδηγεί στην άσφαλτο και το χώμα, είτε σαν μοτοσυκλέτα διπλής προσωπικότητας, είτε σαν supermotard, είτε σαν εντούρο, τομείς στους οποίους τα κατάφερνε περίφημα χωρίς κανέναν δισταγμό και με υψηλή αξιοπιστία.

Καλοφτιαγμένο, έχοντας αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών (29 εκατοστών η μπροστινή, με καλάμια διαμέτρου 49 χιλιοστών!), λογικό βάρος κοντά στα 130 κιλά, ιπποδύναμη κοντά στους 40 ίππους, γινόταν ιδανική και διασκεδαστική μοτοσυκλέτα για αναβάτες οποιασδήποτε εμπειρίας. Μια μοτοσυκλέτα “παιχνίδι” που σε έκανε να την αγαπήσεις. Η τιμή της στην Αμερική είναι στα 6.999 δολάρια, που αν τα μετατρέψουμε στο νόμισμά μας, δεν ξεπερνούν τα 6.300 ευρώ.
Η Yamaha πάντα αγαπούσε (όπως και πολύς κόσμος) τα ιδιαίτερα χρήσιμα και φιλικά Serow είτε είχαν 225, είτε 250 κυβικά και για αυτό το λόγο συνεχίζει να πουλάει στις Ηνωμένες Πολιτείες το συμπαθέστατο και πολύ πρακτικό ψευδοεντουράκι της, το οποίο ονομάζει Yamaha ΧΤ 250.

Με τιμή στα 5.100 δολάρια (4.600 ευρώ) το αερόψυκτο μονοκύλινδρο γίνεται ιδανικό για αρχαρίους, ένας αξιόπιστος μεταφορέας μέσα στην πόλη και διασκεδαστικό ψευδοεντούρο στο χώμα. Η σέλα είναι χαμηλή, οι αναρτήσεις ικανοποιητικής διαδρομής και το βάρος του σε λογικά πλαίσια, τη στιγμή που οι τροχοί έχουν διάμετρο 21 και 18 ίντσες μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Το Kawasaki KLR 650 είναι μια μοτοσυκλέτα-περίπτωση. Αειθαλές και πάντα μια σταθερή αξία. Είχε υγρόψυκτο κινητήρα ήδη από τη δεκαετία του ’80, όταν οι άλλοι δεν είχαν σκεφτεί καν κάτι παραπάνω από την αερόψυξη στα μεγάλα μονοκύλινδρά τους.
Το 650 ήταν πάντα ένα “εργαλείο” με απλή τεχνολογία, κινητήρα 652 cc, που τώρα διαθέτει πλέον ψεκασμό στην τροφοδοσία και δίνει έμφαση στις μεσαίες στροφές.

Για το ’22 λαμβάνει βελτιώσεις (αμέ) όπως νέο υποπλαίσιο και ψαλίδι, καθώς και βελτιωμένο πίσω φρένο. Φτιαγμένο για περιπετειώδεις “εξερευνήσεις στα χώματα”, το 24άρι ντεπόζιτό του σε πηγαίνει μακριά χωρίς μεγάλη ανάγκη ανεφοδιασμών. Οι τροχοί είναι 21-17 μπροστά-πίσω και η εμφάνισή του πάει να θυμίσει λίγο μοτοσυκλέτες Rally. H προσιτή τιμή του στα 6.999 δολάρια, δηλαδή τα 6.300 ευρώ (!) το κρατάει επί δεκαετίες δημοφιλές για αναβάτες που ξέρουν τι θέλουν.

Όμως και η Honda έχει κρατήσει ένα μεγάλο, αερόψυκτο μονοκύλινδρο στη γκάμα των ΗΠΑ, κι αυτό δεν είναι άλλο από το XR650L. Προσέξτε, όχι το υδρόψυκτο 650 που ξέραμε στην Ελλάδα αλλά ένα ιδιαίτερο, υπερκυβισμένο ΧR600, το οποίο ανέκαθεν φτιαχνόταν για την αμερικάνικη αγορά και φυσικά συνεχίζει να είναι αερόψυκτο.

Λατρεμένη μοτοσυκλέτα όπου βρέθηκε και πουλήθηκε, το μεγάλο XR με “μοτερούκλα” και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, αλλά και κάμποσο βάρος (άνω των 160 κιλών), ζητούσε δυνατούς και θαρραλέους αναβάτες που το πήγαιναν ακόμα και στα δύσκολα κομμάτια εντούρο, ενώ παράλληλα το τρέλαιναν στη σούζα. Και το XR650L πωλείται στην Αμερικη 6.999 δολάρια (6.300 ευρώ), τιμή που όπως καταλαβαίνετε είναι κοντά σε αυτές των ανταγωνιστών του, για ευνόητους λόγους.
Υπάρχει άραγε φως στην άκρη του τούνελ για την επιστροφή των ψευδοεντούρο στην Ευρώπη και την Ελλάδα; Ναι, υπάρχει.
Κατ’ αρχάς πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στη Honda, η οποία ποτέ δεν παράτησε τη μεσαία κατηγορία και προσφέρει και σήμερα το CRF300L, ενώ στο παιχνίδι μπαίνει και η Voge με την ίδια συνταγή, το 300 Rally. Eλπίζουμε να τους μιμηθούν κι άλλοι κατασκευαστές στο μέλλον.

Πηγη https://motorbike.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δεν ξέρουν οι Αμερικανοί.. Joy


Εμείς είμαστε Μεγαλοτσξιδιώτες...
Εμείς είμαστε σκλυροπυρηνικοί Χωματαρέοι..

Εμείς τέλος είμαστε απόγονοι του Διογένη του κυνικού που θα μας πέρναγε γενεές 14 για το "ΕΓΩ" και την "ξερωλίασή μας".. Tooth
 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.568
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν ξέρουν οι Αμερικανοί.. Joy


Εμείς είμαστε Μεγαλοτσξιδιώτες...
Εμείς είμαστε σκλυροπυρηνικοί Χωματαρέοι..

Εμείς τέλος είμαστε απόγονοι του Διογένη του κυνικού που θα μας πέρναγε γενεές 14 για το "ΕΓΩ" και την "ξερωλίασή μας".. Tooth
Οι Αμερικανοι δαγκωτο KLR 650 εδω και πολλα χρονια σε off road καταστασεις.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.792
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Οι Αμερικανοι δαγκωτο KLR 650 εδω και πολλα χρονια σε off road καταστασεις.
Γαμ@τ της προδιαγραφες οτι πρεπει θα ηταν αυτες της εποχες και με 24 ρεζερβουαρ abcde
 

Piktis

new member
Δημοσιεύσεις
68
Ηλικία
40
Όνομα
Δημήτρης
το KLR φαίνεται ιδανικός συνδυασμός για χώμα+ταξίδια

και τιμολογικά παίζει πιο κοντά στους Κινέζους παρά στους λοιπούς Ιάπωνες/Ευρωπαίους
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Και τώρα υπάρχουν στην Ελληνική αγορά και μάλιστα σύγχρονα και όχι με grandfathered προδιαγραφές που κρατάνε οι Αμερικάνοι, τεχνολογία του 1985.
Ανέφερε αρκετά ο Δημήτρης πιο πάνω.
KLR και DRZ δεν θα δούμε λόγω Ευρωπαϊκών προδιαγραφών έτσι κι αλλιώς. Δεν είναι θέμα Ελλάδας. Είναι θέμα προστασίας περιβάλλοντος, αλλά και τσέπης των Ευρωπαίων κατασκευαστών μοτοσυκλετών που με lobbying κατάφεραν να μπλοκάρουν τα φτηνά μηχανάκια εισαγωγής πεπερασμένης τεχνολογίας.
Άσε που και φτηνά υπάρχουν αν βάλεις κάτω τις πραγματικές ανάγκες και μάλιστα και σύγχρονα. Με ένα τάληρο παίρνεις το μικρό SUV των σκραμπλερ-ονοφ το Himalayan. Αλλά πόσα πουλησε απο τότε που ήρθε Ελλάδα; 5; 10; Σε μια τριετία;

Το θέμα δεν είναι πως δεν υπάρχουν επιλογές. Το θέμα είναι πως όποιος αναφέρει πως θα πάρει ένα μεσαίο μονοκύλινδρο τρώει πρεσινγκ απο την παρέα και τους γνωστούς πως με τα ίδια λεφτά παίρνει Caponord πενταετίας ή δεκαετίας που θα τον πάει και άνετα στο βόρειο ακρωτήρι, οπότε το αγοράζει για να το βλέπει στο γκαράζ με τους 3 ψυγειοκαταψύκτες πάνω και να ονειρεύεται ταξίδια στην Παταγονία.

Όπου Caponord βάλτε όποιο απο τα μαστόδοντα που έχουμε άνω των 1000 κυβικων (μαζί κι εγώ), για να κάνουμε οι 99 στους 100 ταξίδια εντός Ελλάδας και κοντινές βολτίτσες που θα κάναμε άνετα με οποιοδήποτε 400άρι-650άρι.

edit: αλλαγή μοντέλου παραδείγματος
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.792
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Yamaha tenere 600/660
Honda dominator 650
Kawasaki klr 650/tengai
Suzuki dr 650/800
Aprilia tuareg.


Ξέχασα κάποια?
ΒΜW F 650 Funduro
ktm lc4 640 adventure
 
Top Bottom