angelthing
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.681
- Μοτοσυκλέτα
- Tracer 9, F700GS, CRF300L
- Όνομα
- Angelos
Είπα να κουνήσω το Κ μετά από ένα χρόνο που το είχα με κατατεθειμένες πινακίδες (και ίσα που το έβαζα μπροστά μια στο τόσο και του έκανα ένα γύρο το τετράγωνο).
Στην τελευταία χρονική συγκυρία είχα να το βάλω μπρος κάνα μήνα καθώς είχα στουμπώσει και στη Σερβία για ολίγον με τα τεστ κορωνοϊού και λοιπές τρίχες ......
Τοποθέτησα μπαταρία λοιπόν σήμερα και βουρ εκκίνηση. Μετά από κάνα πεντάλεπτο λειτουργίας και λίγο μπρος πίσω τοπικά, διαπίστωσα διαρροή λαδιού στο έδαφος ....... (ζώσιμο φιδιών κλπ κλπ)
Βγάζω λοιπόν τα φαίρινγκ για να δώ και καλύτερα τι και από που. Η διαρροή φαίνεται να είναι από τη δεξιά γωνία του καπακιού κεφαλής κυλίνδρου, το οποίο αρμόζει στο κυρίως σώμα μέσω ελαστικής τσιμούχας ......
Λίγο πριν παραδώσω πινακίδες του είχα κάνει το μεγάλο σέρβις, με έλεγχο βαλβίδων κλπ κλπ οπότε προφανώς είχε ανοίξει και ξανακλείσει το εν λόγω καπάκι ...... το πρόβλημα είναι ότι για να συμβεί το προφανές - ξανά άνοιγμα και εν δυνάμει αλλαγή της τσιμούχας - ξηλώνεται το μισό μηχανάκι. Για το Κ αυτό είναι μεγάλη βαβούρα διαρκείας
Ψάξιμο στο διαδίκτυο για ανάλογες φάσεις από Κ φόρουμ βγάζει και μερικούς ακόμα "λαγούς" για πιθανές αιτίες:
1. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι μπορεί ο οδηγός καδένας εκκεντροφόρων να μετακινηθεί ελαφρά προς τα επάνω και να πιέσει το καπάκι
2. Άλλοι, ότι οι ελαστικές ροδέλες στις βίδες στο καπάκι μπορούν λόγω ηλικίας να σκληρύνουν / φθαρούν και να αποτρέψουν τη σωστή στεγανοποίηση
Γεγονός ότι σε μετέπειτα εκκινήσεις της μηχανής, βγάζει αισθητά λιγότερο λάδι αλλά βγάζει ακόμα (δοκίμασα άλλες 3 φορές) .......
Τίποτε ιδέες παίδες μπας και μπορώ να κάνω κάτι για να αποφύγω την πολύωρη διαδικασία ?
- τον πόνο μου μοιράζομαι κατά τα άλλα -
Στην τελευταία χρονική συγκυρία είχα να το βάλω μπρος κάνα μήνα καθώς είχα στουμπώσει και στη Σερβία για ολίγον με τα τεστ κορωνοϊού και λοιπές τρίχες ......
Τοποθέτησα μπαταρία λοιπόν σήμερα και βουρ εκκίνηση. Μετά από κάνα πεντάλεπτο λειτουργίας και λίγο μπρος πίσω τοπικά, διαπίστωσα διαρροή λαδιού στο έδαφος ....... (ζώσιμο φιδιών κλπ κλπ)
Βγάζω λοιπόν τα φαίρινγκ για να δώ και καλύτερα τι και από που. Η διαρροή φαίνεται να είναι από τη δεξιά γωνία του καπακιού κεφαλής κυλίνδρου, το οποίο αρμόζει στο κυρίως σώμα μέσω ελαστικής τσιμούχας ......
Λίγο πριν παραδώσω πινακίδες του είχα κάνει το μεγάλο σέρβις, με έλεγχο βαλβίδων κλπ κλπ οπότε προφανώς είχε ανοίξει και ξανακλείσει το εν λόγω καπάκι ...... το πρόβλημα είναι ότι για να συμβεί το προφανές - ξανά άνοιγμα και εν δυνάμει αλλαγή της τσιμούχας - ξηλώνεται το μισό μηχανάκι. Για το Κ αυτό είναι μεγάλη βαβούρα διαρκείας
Ψάξιμο στο διαδίκτυο για ανάλογες φάσεις από Κ φόρουμ βγάζει και μερικούς ακόμα "λαγούς" για πιθανές αιτίες:
1. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι μπορεί ο οδηγός καδένας εκκεντροφόρων να μετακινηθεί ελαφρά προς τα επάνω και να πιέσει το καπάκι
2. Άλλοι, ότι οι ελαστικές ροδέλες στις βίδες στο καπάκι μπορούν λόγω ηλικίας να σκληρύνουν / φθαρούν και να αποτρέψουν τη σωστή στεγανοποίηση
Γεγονός ότι σε μετέπειτα εκκινήσεις της μηχανής, βγάζει αισθητά λιγότερο λάδι αλλά βγάζει ακόμα (δοκίμασα άλλες 3 φορές) .......
Τίποτε ιδέες παίδες μπας και μπορώ να κάνω κάτι για να αποφύγω την πολύωρη διαδικασία ?
- τον πόνο μου μοιράζομαι κατά τα άλλα -